Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Blod blomster - Elisa

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Blod blomster - Elisa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blod blomster - Elisa   Blod blomster - Elisa - Page 2 Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 21:33

Hendes blik kort lidt op og ned af ham, hun blev lidt forvirret over at han ikek bed hende, "Ja, det har du, og ja det har vi været, men det er vi ikke mere." hun bed sig lidt i læben og gav et kort suk fra sig, "Har du fåret nok, eller" spugerte hun ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod blomster - Elisa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blod blomster - Elisa   Blod blomster - Elisa - Page 2 Icon_minitimeMan 12 Jul 2010, 10:22

Morgan så bare over på hende og hævede det ene øjebryn, han begynde at grine helt vildt meget og rystede på hovedet "mig være sammen med dig? ha ha.. som om" sagde han og rejste sig op og så ned på hende "jeg ville da aldrig havde nået med dig.. hej der findes mange luder der ude som ville dø for at være tæt på mig" sagde han og lag sine hænder ned i lommerne og træk på skulderne "nah.. gider ikke havde dit blod, det er for klamt" sagde han og grinte mens han vende sig om og begynde at gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod blomster - Elisa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blod blomster - Elisa   Blod blomster - Elisa - Page 2 Icon_minitimeMan 12 Jul 2010, 22:44

Hun rystede på hovedet af ham, hvor latterlig kan man lige være, han var da for dum at hører på, "Ja ja, gør som du vil, og styr dig ved du kan lide mit blod, nårh ja kan du huske min evne" hun smilede ondt og stirrede i ryggen på ham og tællte til tre hurtigt og brugte nu evnen på ham.
hun hvade ikke tænkt sig og lave noget med ham, men hun brugte den til at få ham her over og for at irrerter ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod blomster - Elisa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blod blomster - Elisa   Blod blomster - Elisa - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Jul 2010, 01:10

Morgan gik bare videre uden at svare på det hun sagde, han stoppede hurtigt op da han kunne mærke hendes evne og bed sine tænder sammen. mens han krop bare hurtigt førte ham over til hende, han satte sig ned foran hende og begynde at kysse hendes hals "vil heller havde blod fra piger som er nået værd" sagde han mens hans læber blev ved med at kysse hendes hals, og hans ene hånd fandt frem til hendes ene bryst og begynde at nusse den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod blomster - Elisa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blod blomster - Elisa   Blod blomster - Elisa - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Jul 2010, 23:44

Hun grinede og tog fat i hans hænde rog holdte dem væk fra hendes krop men lod ham kysse ehndes hals, " Du undsvag du har lige sagt at mit blod smagte skide godt, bare ikke når der kom stoffer i mit blod" hun kvæste hans hænder og blev ved med at bruge sin evne ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod blomster - Elisa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blod blomster - Elisa   Blod blomster - Elisa - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 05:09

Morgan træk bare sine hænder til sig og skubbede hende ned og ligge, han satte sig hurtigt på hende og lod sine fingere glide op af hendes top og bøjede sig ned til hendes ene øre. mens han nussede hende op af siden "jeg dræber dig og din lille familie" hviskede han ind i hendes øre inden han kyssede det, og lod sin hånd finde op til hendes bryst som han blidt nussede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod blomster - Elisa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blod blomster - Elisa   Blod blomster - Elisa - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 06:35

hun rystede på hovedet af ham og stoppede med at bruge sin evne, og sagde, "Sådræber du din egen søn!" hun var træt af han var så kold, men han lige så meget til grin som han var dum i hendes hovede, " så vis det er det du vil så gør det!, men hold dine finger for dig selv, dit svin !" hun rystede på hovedet af ham ,.,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod blomster - Elisa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blod blomster - Elisa   Blod blomster - Elisa - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 06:59

Morgan træk bare sine hænder til sig og træk på skulderne af det hun sagde "jeg har ingen søn, det er nået du prøver at få mig til at tro" sagde han og rejste sig op og så bare ned på hende, han tog sine hænder ned i lommerne og grinte af hende "du vil jo gerne havde jeg røre ved dig" sagde han og træk sig væk fra hende og begynde at gå igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blod blomster - Elisa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blod blomster - Elisa   Blod blomster - Elisa - Page 2 Icon_minitimeSøn 01 Aug 2010, 04:19

Elisa begyndte at grine.. ikke lavt.. men Højt ! Hun kiggede på ham i mens han gik, "Jeg vil fandme heller have at en rotte rørte mig end dig! " grinede hun og hun var faktisk lidt ligeglad med hvad han sagde. for det var ham der var den total dumme lige nu
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Blod blomster - Elisa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blod blomster - Elisa   Blod blomster - Elisa - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Blod blomster - Elisa
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Blomster springer ud - Davy
» Elsker månen og især blomster
» På blomster engen... - Til den faaaaaarlige Kajika! :b
» Så. Mange. Blomster. Alt for lidt kameraplads?! - Pete
» Blomster duften

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: