|
| Blod blomster - Elisa | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Blod blomster - Elisa Søn 11 Jul 2010, 21:33 | |
| Hendes blik kort lidt op og ned af ham, hun blev lidt forvirret over at han ikek bed hende, "Ja, det har du, og ja det har vi været, men det er vi ikke mere." hun bed sig lidt i læben og gav et kort suk fra sig, "Har du fåret nok, eller" spugerte hun .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Blod blomster - Elisa Man 12 Jul 2010, 10:22 | |
| Morgan så bare over på hende og hævede det ene øjebryn, han begynde at grine helt vildt meget og rystede på hovedet "mig være sammen med dig? ha ha.. som om" sagde han og rejste sig op og så ned på hende "jeg ville da aldrig havde nået med dig.. hej der findes mange luder der ude som ville dø for at være tæt på mig" sagde han og lag sine hænder ned i lommerne og træk på skulderne "nah.. gider ikke havde dit blod, det er for klamt" sagde han og grinte mens han vende sig om og begynde at gå |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Blod blomster - Elisa Man 12 Jul 2010, 22:44 | |
| Hun rystede på hovedet af ham, hvor latterlig kan man lige være, han var da for dum at hører på, "Ja ja, gør som du vil, og styr dig ved du kan lide mit blod, nårh ja kan du huske min evne" hun smilede ondt og stirrede i ryggen på ham og tællte til tre hurtigt og brugte nu evnen på ham. hun hvade ikke tænkt sig og lave noget med ham, men hun brugte den til at få ham her over og for at irrerter ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Blod blomster - Elisa Tirs 13 Jul 2010, 01:10 | |
| Morgan gik bare videre uden at svare på det hun sagde, han stoppede hurtigt op da han kunne mærke hendes evne og bed sine tænder sammen. mens han krop bare hurtigt førte ham over til hende, han satte sig ned foran hende og begynde at kysse hendes hals "vil heller havde blod fra piger som er nået værd" sagde han mens hans læber blev ved med at kysse hendes hals, og hans ene hånd fandt frem til hendes ene bryst og begynde at nusse den |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Blod blomster - Elisa Tirs 13 Jul 2010, 23:44 | |
| Hun grinede og tog fat i hans hænde rog holdte dem væk fra hendes krop men lod ham kysse ehndes hals, " Du undsvag du har lige sagt at mit blod smagte skide godt, bare ikke når der kom stoffer i mit blod" hun kvæste hans hænder og blev ved med at bruge sin evne .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Blod blomster - Elisa Fre 16 Jul 2010, 05:09 | |
| Morgan træk bare sine hænder til sig og skubbede hende ned og ligge, han satte sig hurtigt på hende og lod sine fingere glide op af hendes top og bøjede sig ned til hendes ene øre. mens han nussede hende op af siden "jeg dræber dig og din lille familie" hviskede han ind i hendes øre inden han kyssede det, og lod sin hånd finde op til hendes bryst som han blidt nussede |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Blod blomster - Elisa Fre 16 Jul 2010, 06:35 | |
| hun rystede på hovedet af ham og stoppede med at bruge sin evne, og sagde, "Sådræber du din egen søn!" hun var træt af han var så kold, men han lige så meget til grin som han var dum i hendes hovede, " så vis det er det du vil så gør det!, men hold dine finger for dig selv, dit svin !" hun rystede på hovedet af ham ,., |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Blod blomster - Elisa Fre 16 Jul 2010, 06:59 | |
| Morgan træk bare sine hænder til sig og træk på skulderne af det hun sagde "jeg har ingen søn, det er nået du prøver at få mig til at tro" sagde han og rejste sig op og så bare ned på hende, han tog sine hænder ned i lommerne og grinte af hende "du vil jo gerne havde jeg røre ved dig" sagde han og træk sig væk fra hende og begynde at gå igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Blod blomster - Elisa Søn 01 Aug 2010, 04:19 | |
| Elisa begyndte at grine.. ikke lavt.. men Højt ! Hun kiggede på ham i mens han gik, "Jeg vil fandme heller have at en rotte rørte mig end dig! " grinede hun og hun var faktisk lidt ligeglad med hvad han sagde. for det var ham der var den total dumme lige nu |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Blod blomster - Elisa | |
| |
| | | | Blod blomster - Elisa | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|