|
| Slapper af | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Slapper af Tirs 03 Nov 2009, 03:58 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Slapper af Tirs 03 Nov 2009, 04:37 | |
| Ethan gik forsigtigt over engen, gennem græsset. Han nød mørket og den kølige regn, der ramte ham i ansigtet. Her virkede utroligt stille, og Ethan regnede heller ikke med at støde ind i andre, indtil han fik færten af nogen. Han drejede nysgerrigt om på stedet og så i en bestemt retning, da han var sikker på, det var der, den anden befandt sig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Slapper af Tirs 03 Nov 2009, 04:44 | |
| Hayley blev liggene selvom hun også fik farten af en anden hun lå stadig ned med blikket op mød himmlen hun lå og begyndte og synge en lille sang meget lavt..Hun lukkede øjene og slappede af i mens hun sang selvom hun synes hun kendte den hun havde fåret farten af https://www.youtube.com/watch?v=idd_92ajjwY&feature=fvst |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Slapper af Tirs 03 Nov 2009, 04:51 | |
| Da Ethan kom tættere på, kunne han virkelig se, hvem personen var, selvom han allerede havde lugtet, at det var hende. "Hey, Hayley," sagde han lavmælt og betragtede hende lidt. Grunden til at han ikke sagde det så højt, var at helst ikke ville forstyrre hende, mens hun sang, da han faktisk nød det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Slapper af Tirs 03 Nov 2009, 04:55 | |
| Hun stoppede med og synge og slog øjene op og smilede da hun så hvem det var "Hej Ethan" sagde hun glad og sat sig op og smilede stadig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Slapper af Tirs 03 Nov 2009, 05:00 | |
| "Længe siden," påpegede han med et let smil, mens han blev stående der, hvor han nu stod. "Jeg regnede ikke med at skulle møde dig her.." tilføjede han, og et let smil begyndte nu at kunne ses omkring hans læber. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Slapper af Tirs 03 Nov 2009, 05:03 | |
| Hun trak på den ene skulder og smilede skævt "Ja meget længe siden" hun holdte en lille pause og kiggede på ham og smilede skævt inden hun sagde " Ja jeg havde bare brug for at komme ud i regnen" sagde hun lavt med et skævt smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Slapper af Tirs 03 Nov 2009, 05:16 | |
| "Jeg troede ellers, regnen var noget negativt," svarede Ethan med et let smil. Ikke fordi han selv havde noget i mod den, men de fleste havde det bare sådan, at de gerne ville indendørs, når regnen kom. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Slapper af Tirs 03 Nov 2009, 05:19 | |
| Hun rejste sig og gik over imod ham imens hun så op i himmlen "Jeg ved ikke det synes mange men jeg elsker regen" hun stoppede og kiggede på ham med et skævt svagt smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Slapper af Tirs 03 Nov 2009, 05:30 | |
| "Hm.. What a surprise!" sagde han sarkastisk og gjorde nogle underlige bevægelser med armene. Han smilede stille og grinede kort over sig selv, hvorefter han så på hende igen. Han havde faktisk savnet Hayley lidt et eller andet sted. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Slapper af Tirs 03 Nov 2009, 05:33 | |
| Hun lo kort af ham og gik så hel tæt på ham hun tøvede lidt men krammede ham hun havde også savnet ham lidt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Slapper af Tirs 03 Nov 2009, 05:45 | |
| Ethan smilede kort for sig selv og gengældte så krammet. Hun lugtede egentlig ret godt, det var sært, han ikke havde lagt mærke til det noget før, syntes han. "Hvad er der så sket i dit liv?" spurgte han nysgerrigt, mens han bed sig lidt i underlæben. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Slapper af Tirs 03 Nov 2009, 05:50 | |
| Hayley smilede hun slap krammet og kiggede på ham "Hmm har fåret en kæreste har fåre et job og har fåret tattoo's og piercinger" hun smilede til ham og kunne godt mærke hun havde savnet ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Slapper af Tirs 03 Nov 2009, 06:41 | |
| Han lagde hovedet let på skrå, mens han smilede skævt. "Så du har haft travlt?" sagde han og stak hænderne i lommerne. Han havde ikke helt forventet, der var sket så meget i hendes liv, så det overraskede ham lidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Slapper af Tirs 03 Nov 2009, 07:59 | |
| Hun trak på skulderne "Jeg ved ikke det har gåret stille og roligt..Men hvad med dig" hun fugtede sine læber og smilede til ham "Er der noget galt" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Slapper af Tirs 03 Nov 2009, 08:12 | |
| "Det er ikke sket det store.." forklarede han med et let smil, mens han kløede sig i nakken. "Og nej, der er ikke noget galt," tilføjede han bagefter. "Jeg er glad på dine veje.. Det må være fascinerende at have sådan et spændende liv." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Slapper af Tirs 03 Nov 2009, 08:20 | |
| Hun smilede svagt "Det er vel okay" hun bed sig i læben "Jeg har faktisk savnet dig" sagde hun med et skævt smil og kiggede op på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Slapper af Ons 04 Nov 2009, 04:01 | |
| Ethan så en smule overrasket på hende. Han havde ikke ligefrem forventet at høre hende sige det. "Mmmh, jeg har også savnet dig," svarede han og et stille smil fandt frem til hans læber, mens han så på hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Slapper af Ons 04 Nov 2009, 04:16 | |
| Hun smilede til ham og bed sig kort i læben men stadig med et smil "Det er da kun godt og høre" Sagde hun glad |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Slapper af Ons 04 Nov 2009, 04:29 | |
| "Hvaad, troede du måske, jeg bare var ligeglad?!" svarede Ethan drilsk og lo kort. Han stak hænderne i lommerne og gik en halv omgang omkring Hayley, inden han stoppede op og så på hende igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Slapper af Ons 04 Nov 2009, 04:34 | |
| Hayley kiggede efter ham hun blev stånde og bed sig i læben "Nej hvorfor skulle jeg tro det" sagde hun med et skævt smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Slapper af Tors 05 Nov 2009, 03:55 | |
| "Godt spørgsmål," påpegede han med et let grin, mens han så på hende, hvorefter han rettede blikket op mod den fredfyldte himmel. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Slapper af Tors 05 Nov 2009, 07:01 | |
| Hayley smilede hun fulgte hans blik op i himmlen og hendes smil blev lidt stører da regene faldt blidt på hendes pande |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Slapper af Man 09 Nov 2009, 04:02 | |
| Ethan så diskret over på Hayley. Der måtte vel havde været en grund til, hun havde ligget her ude helt alene, men den grund var han på en måde lidt ligeglad med. Han sukkede lavmælt. "Hvad tænker du på?" spurgte han med et let smil om læberne. Andres tankegang havde altid fascineret ham, og ellers var der vel intet galt i at spørge om det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Slapper af Man 23 Nov 2009, 02:48 | |
| Hayley kiggede på ham, og trak på skulderne "Jeg tænker slet ikke" Hun sukkede "Hvad tænker du på" hun kiggede op på himmlen igen
//Ej sorry havde ikke set du havde svaret// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Slapper af | |
| |
| | | | Slapper af | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|