Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hvor er jeg? oO - Davie :D

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hvor er jeg? oO - Davie :D Empty
IndlægEmne: Hvor er jeg? oO - Davie :D   Hvor er jeg? oO - Davie :D Icon_minitimeSøn 18 Jul 2010, 05:44

Dag : irl
Dato : irl
Tid : 15:27
Sted : Legepladsen? oO
Vejr : Varmt
Omgivelser : Ik nogen-.-'
Påklædning : Tætsiddende sorte jeans, hvid t-shirt og hans blå og sorte vans.

En tynd, bleg dreng, men brun sort hår stod midt på legepladsen og så forvirret rundt. Det var Mac som endnu en gang havde gået et sted hen imens han havde været i sin egen verden. Det var en typisk ting for ham, han stod nu midt på en legeplads, med gynger, vippe, klatrestativ og meget andet til at underholde børn. Han var forvirret da han ikke kendte stedet, og ikke havde været der før. Han kunne kun husk at han havde været gået ud fra Lucas' lejlighed for at gå ned og købe lidt ind, og nu var klokke... 15:27, og Mac vidste ikke hvor han var. Han så opgivende rundt, og gik så hen til en gynge og satte sig ned. Han havde også glemt sin mobil, så han kunne ikke ring hjem til Lucas og høre om hvordan han kom hjem. Han sukkede lavt, og bed sig i læben. "Mac... du har gjord det igen"mumlede han til sig selv, og så ned på sine fødder imens han gyngede lidt frem og tilbage. Det var nu alligevel et meget hyggeligt sted, men på samme tid meget uhyggeligt. Han vidste jo ikke om der var en vampyr på jagt i nærheden, og her ville der sikkert ikke være nogen til at høre en råb om hjælp?
Tilbage til toppen Go down
 
Hvor er jeg? oO - Davie :D
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Wunderbar. Here you go Davie x3
» Ikke særlig religiøs.. (Davie)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: