The Lost World - Who writes the story? |
|
| Midsommerens lys | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Midsommerens lys Tirs 22 Sep 2009, 02:04 | |
| Alyss trak på skuldrene og betragetde himlen som ikke kunne ses ;D |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Midsommerens lys Tirs 22 Sep 2009, 02:05 | |
| Kala fulgte hendes blik, men kunne ikke se noget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Midsommerens lys Tirs 22 Sep 2009, 02:07 | |
| ..? "Så..her er lidt kkedsommeligt..Ikke?" Smilede hun og nikkede. Alyss trak en hånd igennem hendes hår. "Har du ikke også en livshistorie?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Midsommerens lys Tirs 22 Sep 2009, 02:09 | |
| Kala tænkte sig lidt om og trak så på skulderne. "Det tror jeg at jeg har" Svarede hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Midsommerens lys Tirs 22 Sep 2009, 02:14 | |
| Alyss smilede. "Såå...?" sagde hun afvæntende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Midsommerens lys Tirs 22 Sep 2009, 02:18 | |
| Kala smilede blidt. "Jeg er født i Honolulu på Hawaii og har boet der til jeg altid" Fortalte hun. "Vi plejede at surfe hele dagen" Sagde hun drømmende og tænkte kort tilbage på dengang. "Men en dag opdagede jeg at jeg var en engel og at jeg kunne styre vinden. Det var et stort chok for mig, for jeg var omkring de tretten år, men jeg har altid været engel" Sagde hun stille. "Jeg brugte min evne til at lave bølger, men måtte stoppe med at surfe pga. af mine vinger. Det tog for mange kræfter at holde dem i mig. Da jeg så blev 17 flyttede jeg til La Sunisha" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Midsommerens lys Ons 23 Sep 2009, 17:20 | |
| Alyss nikkede. "HAwaii.." Smilede hun "Der gad jeg godt hen.." Hun lyttede smilende til hendes historie. "Auch..Hva så med din familie?" Spurgte hun til sidst |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Midsommerens lys Ons 23 Sep 2009, 23:27 | |
| Kala trak på skulderne. "Jeg mener at de stadig er på Hawaii" Sagde hung smilede blidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Midsommerens lys Tors 24 Sep 2009, 06:06 | |
| Alyss smilede tilbage. "Wohw, hva?" Sagde hun stille og grinede lettere. ALyss lagde sig ned i græsset. Af en eller anden grund var hendes følelser stadig skærpede og hun var opppe på dupperne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Midsommerens lys Tors 24 Sep 2009, 06:12 | |
| Hun smilede og tænkte lidt på sin familie |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Midsommerens lys | |
| |
| | | | Midsommerens lys | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|
|