Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Vild fest //Dawn//

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// Empty
IndlægEmne: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 04:51

S_fest lokalerne
T_23.00
O_mennesker der fyre den af
P_hvid t-shirt hvor der står *i am to sexy to be here* på den og et par sorte bukser
V_regn udenfor
D_ 20/7



Jaster sad og kiggede på alle de mennesker der fyrede den af. Han sad i baren med en drink og kiggede på dem og drak lidt af sin drink med et stille smil på sine læber *mon der kommer nogen flotte piger man kan snakke med*tænkte han med et stille sødt smil på læberne. Han kiggede lidt rundt med et smil og kiggede på de forskellige piger der var der lige nu men kunne ikke finde en der var interessante men der var nok en eller anden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 05:13

Tøj: http://www.polyvore.com/cgi/img-set/BQcDAAAAAwoDanBnAAAABC5vdXQKFmhnUmVHaGlXM2hHSTNoM1NubU9sQ3cAAAACaWQKAXgAAAAEc2l6ZQ.jpg


Dawn kom ind, Med en hel masse af hendes veninder, hun bed sig lidt i læben hun hadet vilde fester, hun hadet i det hele taget bare feset, men hendes veninder elskede at tag dawn med for drengene var vilde med hende og faldt for hende på stipe. hun var jo også en pæn lille pige, hun kiggede kort rundt da hun kom ind men så hurtigt ned på gulvet og gik hen til baren med sine veninder og de købte øl, men hun købte cult shaker..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 06:17

Han kiggede hen på de piger der kom ind og fik øje på den pæne pige og kiggede på hende og da de kom op i baren rejste han sig og gik hen til hende "hey"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil på sine læber og klappede hende blidt i røven med et smil ikke for at være uhøflig men mere festlig han kiggede på hende "navnet er jaster"sagde han høfligt med et sødt lidt forførende smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 06:54

En stemme var tæt på dawn, hun kiggede op på ham og markede en hånd på sin røv og blev chokket, hun trak sig lidt væk fra drengen, "Hej" sagde hun stille, dawn var og er ikek så vilde med fulde mennesker, hun så lidt op og ned af ham, og nikkede så da han sagde sit navn, "Jeg er Dawn" hun bed sig usikkert i læben, Dawnvar en ret usikker person når det var fulde mennesker hun var sammen med.. hun fugtede sin læber og tog en tår af sin cult shaker, og der røg hurtigt firer ned og hun var godt beruset, det var en god ting, det gjord hende nemlig mere rolig, hun smilede kort til Jaster..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 07:08

"ov sorry det var ikke fordi jeg ville forstrække dig og er dog ikke så fuld som du tror er bare i fest humør"sagde han med et stille sødt tiltrækkene smil på sine læber "men hyggeligt at møde dig dawn"sagde han og kiggede på hende "men jeg må sige du har en dejlig fast røv"sagde han bare for at være ærlig overfor hende og kiggede på hende da hun drak det hun drak
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 23:43

Hun nikekde kort og var ikek så vild med at han havde taget hende på røven, hun kendte ham jo over hovedet ikke. hun bed sig stille i læben men svarede så, "Okay.. jeghader fester" sagde hun stille med et skævt smil, hun havde sin 5 cult shakrer i hånden og bed sig stille i læben men slap den hurtigt for at tag en til tår af sin drink, "I lige måde" sagde hun stille og smilede kort til ham, men sætte sig så på en bar stol for at være sikker på at hans hånd ikek ramte ehndes røv igen ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 00:45

Han kiggede på hende "hvorfor hader du fester"sagde han og kiggede på hende med et sødt lille charmerende smil på sine læber og satte sig næsten ved siden af hende "og bare rolig jeg skal nok holde min hånd væk fra din røv"sagde han og var bange for at han havde givet hende et forkert indtryk af ham selv men håbede han ikke han havde gjordt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 00:52

Måsk e var hendes indtryk af ham meget lidt forkert, men hun var sikker på at han bare var glad, så hun tænkte ikke så meget på det, hun kiggede roligt på ham og smilede charmerende tilbage, "Det er okay, sætte mig bare ned fordi jeg ikke gad at stå op mere" hun smilede stille til ham, men hun var nu kun lidt utryk på ham det var dog over hovedet ikke meget. hun kiggede kort rundt, "Har bare oplevet dumme ting til festger, men vil ikek snakke om det" hun så roligt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 01:23

"okay så lader vi være med at snakke om det"sagde han med et smil og kiggede på hende "du har et sødt smil"sagde han og kiggede på hende og drak lidt af en drink han havde i hånden og kiggede lidt rundt på dem der dansede og havde det sjovt "er det dine vinender der har fået dig taget her ind eller gik du frivilligt med ind"sagde han og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 02:53

Dawn mærkede at hun rødmede og kiggede derfor lidt ned så hendes hår dækkede hendes ansigt, "Det var mine veninder der tog mig med, de elsker at feste med mig, især når jeg er fuld.. ved ikke hvorofr" sagde hun stille, hun var helt rørt over han sagde hun ahvde et sødt smil så hendes blik var ned eog hendes hår dækkede hendes ansigt.. Dawn var en person der hurtigt rødemede. ,men drengene plegede bare at synes det var sødt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 02:55

"okay der kan man bare se"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil "er du genert"sagde han og kiggede på hende med et stille smil *det er hun sikkert siden hun gør det der*tænkte han og kiggede bare på hende og tog endnu en tår af sin drink og kiggede bare på hende fordi han syns hun var sød selvom han lige havde mødt hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 02:58

Hun smilede lidt og da han spugerte om hun var genert kom er et lille smil fra hende, "Bare lidt tror jeg" hun kiggede så op da hun mærkede at hun ikke rødmede mere at hun havde fået sin nomale farve tilbage på sine kinder. "Hvad med dig er du kommet her alene" spugerte hun da hun ikke havde set ham sammen med nogle, men det kunne jo være at han bare havde gået fra sine venner over til ehnde men hvor skulle hun vide det fra. hun var jo lidt nysgerig så derfor spugerte hun ham hvem han var kommet med, da han nu også vidste hvem hun var kommet med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 03:19

Han kiggede på hende med et stille smil "okay"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil "jeg kom alene den sidste der var med mig gik skævt hjem"sagde han og kiggede på hende med et smil "så ja jeg er alene i aften"sagde han og kiggede på hende med et meget charmerene smil på sine læber og kiggede lidt rundt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 04:38

Hun bed sig lidt i læben men slap den med et usikkert smil, *Gik.. skævt, det ville en engel som mig ikke holde til* tænkte hun og håbede ikek hans evne var at læse tænker for så var hun sikker på at hun ville blive helt tomat farvet i hovedet. hun kiggede roligt på ham og smilede stille og sødt til ham. "Det er vel også hyggeligt nok at komme alene" hun smilede til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 04:59

Han kiggede på hende med et smil "ja det er det men kunne godt bruge en partner til aften men vil ikke drikke hende alt for fuld for nogen kan godt begynde at mumle ting"sagde han og kiggede på hende "vil du være den"sagde han sødt og smilte kærligt til hende og kiggede på hende med et charmere blik i sine øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 05:52

"Partner.. hvad mener u med det" spugerte hun hurtigt, for hun ville ikke sige ja til noget hun ikke helt vidste havd han mente, for hun ville ikke være hans kæreste , hun kendte ham jo ikke og hun ville heller ikke spille hans kæretse. hun ahvde sin bolle ven Jordan, og det var fint for hende indtuil vider, hun ville dog gerne have en kæreste men hun ville ikke mødse sin ny kommende kæreste her vis hun skulel finde en kæreste skulle det var på en date eller noget i den stil ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 06:14

"partner til festen ikke andet"sagde han og kiggede på hende med et stille smil "men forstår godt hvis du ikke vil det så ja det op til dig"sagde han og rejste sig op og gik hen til en dør til drenge toilettet og gik ind på den og var der inde længe og blev der ude og tænkte over mange ting *hvad går der dog af mig*tænkte han mens han bare stod ude på toilettet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 08:28

"Men" sagde hun i det han gik, hun følte hun havde gjordt alt galt, hun vidste jo bare ikke havd han mente, hun bed sig i læben og så ham forsvinde ind på drengenes toilet. "Jeg er så dum" hviskede hun til sig selv. lidt efter noget tid undered hun sig over hvorfor han var så læng tid der inde, havde hun virkelig dummet sig så meget. det var bare typisk, hun havde haft en kæreste i hele hendes liv, og hun endte altid med at fucke det op, det galte også hendes venner, hun ahvde tit ødelagt et venskab.. hun sukkede trist og vente sig mod baren,.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 08:32

Han kom ud fra drenge toilettet og gik hen til baren og sad lidt væk fra hende og fik sig en drik der var halv stor han drak lidt af den og kiggede sig rundt på dem der morede sig til festen og kiggede så bare på sit glas igen *hvad skal jeg så nu*tænkte han og kiggede bare på glasset og drak lidt mere af den og kiggede så hen på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 08:43

Da han kiggede på ehnde kiggede hun på ham, "Jeg vil gerne være din partner i aften" hun sank en klumb, "Må jeg spøger om havd du lavede der inde, altså på wcet så længe" hun bed sig usikkert i læben"Det er oaki vis du ikek vil sige det" sagde hun stille og roligt for det var det hun syntes..

((må logge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 08:46

"lyder godt"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber "jeg tænkte og gjorde det jeg ellers skulle der inde"sagde han og kiggede på hende med et bette sødt smil på sine læber "men vil du så danse eller bare snakke"sagde han og kiggede på hende med et smil og ventede på svar fra hende af.


//okay//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 10:18

Dawn havde gået på danse skole som lille så hun var god til at danse for hun havde øvet sig hele livet. "Ja det vil jeg gerne" hun rejste sig og gev lidt ned i nederdelen. "Elsker at danse, så vis det er kan vi danse længe" sagde hun drillende, og gjord sig klar til at gå med ham ud på danse gulvet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 10:25

Han kiggede på hende og rejste sig og gik hen til hende "skal vi"sagde han med et smil og kiggede på hende og var klar til at gå ud på dansegulvet med hende "så skal der danses"sagde han med et grin "men er ikke helt vild god men gør mit bedste"sagde han med et smil og kiggede på hende "håber ikke det gør noget"sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 10:35

Hun virkede kort men hurtigt og sexed med røve,og tog ham i håndne og gik ud på danse gulvt, "Det gør ikek spor" sagde hun med et smil da hun begyndte at bevæg sig, og havde ham i begeg hænder og var glad for at han ville danse med hende. hun gik tæt på ham og dansede vider, hun dansede elegant, men det var hun jo i det hele taget hun er jo engel..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 10:38

Han gik med hende og dansede sammen med hende med et smil "hygger du dig"sagde han og blev ved med at danse sammen med hende og syns det var dejligt at danse sammen med hende og han gjorde der så godt han kunne for ikke gøre en fejl mens de dansede men det var svært at ikke komme til det
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vild fest //Dawn// Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vild fest //Dawn//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» En vild fest - sariel
» Vild fest, det styrer bare!
» vild fest og druk//Danni//
» Aldrig sikker ved en vild fest.
» lidt druk vild fest//Siri//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Fest lokaler-
Gå til: