Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Vild fest //Dawn//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 10:50

Hun smilede og ja hun hyggede sig for at danse elskede hun næsten lige så meget som hun elskede cupcakes.. hun smilede til ham og dansede roligt og elegant for at han kunen følge med, "Ja, det er meget hyggeligt, du har redet min dag" hun smilede til ham.. og drejede kort rundt men stod så alt for tæt på ham så ders læber var kun en cm fra hinandes. hun sank en klumb ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 11:20

Han dansede vider "det var da godt at jeg kunne det"sagde han og kiggede på hende med et smil da hun drejede og de kom meget tæt på hinanden "øh sorry på forhånd"sagde han og sank en klump der sad i sin hals og kyssede hende blidt på munden og håbede ikke hun blev sur over det eller noget men han kunne ikke modstå lige nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 18:51

Dawns øjne sprellede op da hans læber ramte hendes i et blidt kys, men hun kyssed blidt igen, hun var god skide nervøs så derfor holdte hun godt fast i sin nederdel, hun havde en fornæmelse der sasgde stop, men hun kunne ikke ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 00:07

Han stoppede kysset og kiggede på hende og blev lidt rød i sine kinder men ikke så meget "det må du undskylde"sagde han og kiggede på hende og viste ikke lige hvad han skulle sige til hende efter han lige havde kysset hende. Han kiggede på hende med sin lilla flotte øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 22:10

Hun åbnede stille øjne og smilede kort over hans lille rødme. "Det er helt iroden, jeg kyssed jo selv med, og det var jo ikek fordi jeg ikek kunne lide det" hun smilede til ham og lagde hænderne på hans skulder og Dawns flotte lyse blå skinnede øjne kiggede ind i hans flotte øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 23:20

Han kiggede på hende med et sødt smil på sine læber og kiggede hende ind i øjne "du sød og dejlig at være sammen med"sagde han og kiggede på hende "når vi færdige med at danse skal vi så ikke gå op på et værelse og snakke for det er svært at snakke her nede"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 04:58

Dawn smilede sødt tilabge, hun blev faktisk lidt rørt over det han sagde og nikekde kort som tak og smilede lidt vider inden hun sagde, "I lige måde" hun bed sig lidt i læben da han spugerte om det andet men hun slap den bare med et smil da hun ahvde tænkt lidt over henes svar, "Jo det kan vi godt, men havd vil du snakke om" spugerte hun og slp ham og inden han nåede at svare gik hun op imod værelserne og vendte sig om, "Kom" sagde hun da hun faktisk havde lyst til at snakek med ham .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 05:26

Han kiggede på hende da og gik med hende og kiggede på hende og gik op til værelserne og kiggde på hende med et sødt smil og åbnede en dør til et værelse "skal vi ha noget at drikke kan vi ringe ned til baren her oppe fra stedet for at gå der ned"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 07:09

Dawn sætte sig på sengen og tog en pude og lagde den på hendes ben, hun pillede lidt ved puden og kiggede på Jaster, "Okay, du ringer bare vis du synes vi mangler noget." hun smilede sødt til ham. og kørte derefter en hånd igennem sit hår, og fugtede sin underlæbe, " Du er her ret tit, er du ikke?" spugerte hun og bed sig blidt i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 07:14

"har været her et par gang"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil og gik hen og satte sig ved siden af hende og da hun kørte en hånd kyssede han hende blidt på munden og kiggede hende lige ind i øjne med sine lilla øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 07:41

Hun smilede kort til ham, "Kender du så mange her fra" spugerte hun og lukkede øjne da han kyssede hende men da han stoppede igen åbnede hun øjne og kiggede ind i hans øjne, "Hmm>" sagde hun med et smil, og så stille på ham og lod sin hånd falde ned på puden og hun pilelde vider på puden..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 07:44

"her nu nej kun dig lige her"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "du ser så sød ud på kort afstand men også på lang afstand"sagde han og kiggede hende ind i øjne med sine lilla charmerende øjne og lagde en hånd på hendes ene lår og kørte den frem og tilbage og nussede hendes lår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 07:56

Hun bed sig stille i læben, "Tak" sagde hun med et stille smil, "Og i lige måde" hun bed sig lidt i læben men kørte så hånden igenenm sit hår i en meget langsom bevælgse og kiggede ham stille i øjne imens hun slap sin læbe, hun nød hans nussen selvom det gjord ehnde en lille smule nervøs, men det kunne man ikke se på ehnde, så det ville Jaster ikke kunen vide..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 07:59

"er du jomfru"spurgte han og kiggede hende ind i øjne med et sødt smil og kyssede hende på munden og kørte hånden stille op under hendes nederdel ikke for at gøre hende bange men det kunne nok ikke undgå at hun ikke blev hvis hun var jomfru.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 08:15

"Nej" mumled hun imod hans læber, hun var ikke jomfru, men hun havde aldrig aldrig været sammen med en anden race hun havde kun været sammen med engler. hun så ned på hans hånd og stopped kort medat kysse med ham og kiggede der efter på ham, "Hvad ville du enig snakke om" spugerte hun stille , da hun var mega nervøs som om det var hendes første gang, det var faktisk ehndes første gang i et halvt år.. men det ville hun ikke sige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 08:20

Han's hånd nåede op til hendes trusser og rørte stille og rolig uden på dem "dig"sagde han og kiggede hende ind i øjne "du virker nervøs har du ikke været sammen med en varulv før"spurgte han og kiggede på hende og følte at han havde gjordt alt forkert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 08:25

Hun sank en klumb , han ramte plet, det havde hun jo aldrig været før, men hun ville ikke sige det til ham, det var det sidste hun ville gøre, troede hun, hun nikkede kort "Jo" hun rystede lidt efter på hovedet"Nej,.... og jeg har ikke" hun sukkede og mærkede hans hånd, hun blev meget og rigtig meget nervøs..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 08:34

Han fjernede sin hånd og rejste sig op "jeg kan ikke gøre det du virker alt for nervøs også kan jeg ikke for så bliver jeg nervøs for at jeg gør noget forkert mod dig"sagde han og kiggede væk fra hende han havde det ikke godt med at hun var så nervøs ved det der skete
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 08:42

Hun mærkede en tår der trillede, hun rejste sig, "Jeg er for meget, jeg skal nok lade dig være" sagde hun trist og begyndte at gå hen imod døren, så nervøs var hun heller ikke efter hun ahvde sagt til ham at hun aldrig hade været sammen med en varulv, hun mærked stadig at tåene trillede ned af ehndes kinder og hun var ikke engang noget til døren endu ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 08:47

"hey undskyld"sagde han og gik hen til hende "du skal ikke græde du gør mig lidt nervøs fordi jeg ved ikke hvad jeg skal lige nu du er så sød og vil ikke ha at sex skal ødelægge venskabet der ved at ha bygget sig op mellem os men hvis du vil så kan vi godt men du må ikke græde det vil jeg slet ikke kunne leve med"sagde han og lagde sin arme om hende bagfra og holdte hende ind til sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 08:58

Da han holdte hende ind til ham brød hun helt sammen, "Jeg er ikke nervøs.. efter jeg havde sagt til dig at jeg ikke havde været sammen med en varulv.. men jeg gør altid noget forkert" sagde hun trist imens tårene trillede ned af hendes kinder, hun vendte sig om imod ham og krammede sig tæt ind til ham. "Undskyld.. undskyld.. undskyld" hviskede hun, selvom hun ikke vidste havd hun undskyldte for...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 09:02

"vil du gerne prøve at være sammen med en varulv"spurgte han og kiggede på hende "og du skal ikke undskyld for det mere mig der skal undskylde"sagde han og kiggede på hende og kyssede hende på munden "skal vi ikke gå hen og sætte os igen"sagde han på en sød måde og kiggede hende i øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 09:08

Dawn nikkede, hun ville meget geren prøve noget nyt, men hun ville ikek gå nogle steder det var så dejligt at være tæt på ham, "Du er meget meget sød.. især ved mig og jeg kender dig næsten ikke" hun hoppede op på ham og lagde benene tæt om ham og kyssede ham på munden ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 09:11

Han løftede hende op og kyssede med og gik hen til sengen og fik dem ned at ligge "i lige måde"sagde han og kiggede ind i hendes øjne med et sødt smil og trak stille op i hendes trøje/eller det hun har på for at få det af hende og kiggede på hende med et sødt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 09:17

Hun smilede og nød at han lå over på hende hun mærkede han ville have hendes trøje af og hun hev den så stille af hende selv, og tog der efter fast i ahns trøje/skjorte, havd han nu havde på og hev også den af, hun smilede sødt til ham og begyndte lidt af at kysse ham på halsen i små blide kys.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vild fest //Dawn// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vild fest //Dawn//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» En vild fest - sariel
» Vild fest, det styrer bare!
» vild fest og druk//Danni//
» Aldrig sikker ved en vild fest.
» lidt druk vild fest//Siri//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Fest lokaler-
Gå til: