Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 strand tur//Karina//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




strand tur//Karina// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur//Karina//   strand tur//Karina// - Page 2 Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 08:01

Hun smilede tilbage. "Syntes du?" hun vidste ikke hvorfor, men han var virkeligt charmerende. Hun sad ved siden af ham og kiggede på sit kamera. Derefter tog hun imod det og lagde det tilbage i tasken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




strand tur//Karina// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur//Karina//   strand tur//Karina// - Page 2 Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 08:04

"ja det er de"sagde han med et smil på sine læber og kyssede hende på kinden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




strand tur//Karina// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur//Karina//   strand tur//Karina// - Page 2 Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 08:27

Hun rødmede helt op til ørene, og vidste ikke helt hvad hun skulle sige. Nøj, hvor sødt... Hun vendte sit kønne ansigt, med de store grå dådyr øjne imod ham, og smilede sødt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




strand tur//Karina// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur//Karina//   strand tur//Karina// - Page 2 Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 08:31

Han smilte til hende og kiggede hende i øjne "gud hvor ser du smuk ud"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede hende stadig ind i øjne *hvad gør jeg hun er så sød*tænkte han og kiggede bare på hende med et sødt smil på sine læber *hun er virkelig sød hvad kan jeg gøre for at hun måske kan blive min første kæreste men hvordan kan jeg få hende til at falde for mig som jeg er*tænkte han og kiggede på hende med et sødt smil. Han kiggede på hende "skal vi gå os en tur søde"spurgte han og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




strand tur//Karina// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur//Karina//   strand tur//Karina// - Page 2 Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 03:13

"Tak." grinede hun. Et eller andet sted vidste hun godt han ville komme med det kompliment, men hun sagde ikke noget. Han var faktisk ret nuttet, og hun elskede hans mørke øjne, og det søde smil. "Det kan vi da godt.." sagde hun, og tog sit håndklæde, og lagde det sammen. Kameraet tog hun om halsen, da det havde en sort hank, og håndklædet under armen. Hun hentede hurtigt sin strandtaske, og lagde det hele der i. "Hvor skal vi gå hen?" spurgte hun, og et lokkende smil spillede på de lyse læber. Hun kiggede på sine fødder der var smurt ind i sand, og derefter op af sig selv, hvor hun stadig var drivende våd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




strand tur//Karina// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur//Karina//   strand tur//Karina// - Page 2 Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 03:47

Han kiggede på hende med et par blide øjne og blev glad da hun sagde ja til de kun gå en tur "hmm vi kan gå langs strand kanten eller noget"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber *gud hvor er hun dog sød jeg må vel hellere se om jeg kan gøre nogen gode indtryk ind på hende*tænkte han med et smil på sine læber og ventede på hendes svar.
"eller vi kan gå mod en skov og gå gennem den"sagde han og kiggede på hende med sin blide øjne og søde smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




strand tur//Karina// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur//Karina//   strand tur//Karina// - Page 2 Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 03:53

Hun nikkede. "Altså, hvis vi går igennem skoven kommer vi hjem til mig." sagde hun stille, og pegede tilbage mod en skov der lå lidt væk. Når man gik igennem den fredfyldte skov, kom man til starten på Werclare. Hun kørte en finger over sine læber, og kiggede over mod havet. Vandet var smukt, og det var også dejlig varmt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




strand tur//Karina// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur//Karina//   strand tur//Karina// - Page 2 Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 03:56

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "okay må man se hvor du bor henne søde"spurgte han og kiggede på hende med et smil på sine læber og ville gerne se hvor hun boede henne det kunne være hyggelig hvis det nu blev dem og alt det "hvis jeg da må det"sagde han med et smil på sine læber og kiggede hende ind i øjne "kunne det ikke være hyggeligt"sagde han og kiggede bare på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




strand tur//Karina// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur//Karina//   strand tur//Karina// - Page 2 Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 04:01

Hun nikkede. "Det må du da gerne." hun nikkede smilende. Hun begyndte at gå tilbage mod skoven. "Jo, det kan det da." grinede hun hjerteligt. Han virkede virkelig sød. Måske var han også romantisk? Hun kom til at tænke på det kæmpestore gule hus med hvide paneler og hvide vindueskarme. Huset var ret stort, men sådan var det vel. Udenfor på huset var der faktisk utroligt lyst, men indeni var næsten alt i meget mørkt, med røde farver. Hun drejede rundt en gang, og kiggede på Jaster. "Komemr du med?" grinede hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




strand tur//Karina// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur//Karina//   strand tur//Karina// - Page 2 Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 04:05

Han kiggede på hende da hun begynde at gå og gik så med hende "ja det gør jeg da søde"sagde han og gik med hende og gik vider og tog hendes hånd og gik vider med et smil på sine læber "du rigtig sød ved du godt det"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og gik vider med hende i hånden og gik ind i skoven med hende *jeg har bare gøre gode indtryk*tænkte han og gik vider
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




strand tur//Karina// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur//Karina//   strand tur//Karina// - Page 2 Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 04:38

//hallo//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




strand tur//Karina// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur//Karina//   strand tur//Karina// - Page 2 Icon_minitimeLør 07 Aug 2010, 07:21

Hun grinede, da hun mærkede hans varme hånd, mod hendes egen. Hun begyndte svagt at synge, men man kunne høre de svage ord:
"En las calles muchas manos
levantadas, celebrando
una fiesta sin descanzo
los paises como hermanos
"
Hun nynnede det korte stykke og fortsatte så den glade sang:
"Canta y une tu voz
grita fuerte que te escuche el sol
el partido ya va a comenzar
todos juntos vamos a ganar
"
Hun rettede blikket mod Jaster, og smilede lidt småcharmerende, for så at vende tilbage til den glade sand. Hendes bløde stemme passede meget godt til de spanske tekster, og hun var faktisk ret god til at synge...:
"Unidos!
Seremos grandes,
seremos fuertes
somos un pueblo
bandera de libertad
que viene y que a
que viene y que a
que viene y que a
que viene y que...
"
Det sidste vers havde hun sunget ret tydeligt, og en kort tanke løb igennem hendes hoved. Den gamle spåkone der havde sunget den her sang, havde været hendes gudmor, og sangen var faktisk lavet dette selve år. Men hun havde sunget den kort før. Sjovt nok, var det sidste gang Karina havde hørt fra den gamle kvinde, og hun var død kort efter. Det havde været en nedern periode, men hun kunne nugodt lide det sådan som livet var nu. En sød fyr ved sin side, og en ligeså sød fyr i tankerne.
Hendes blik blev hurtigt rettet mod Jaster igen, og hun smilede sødt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




strand tur//Karina// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur//Karina//   strand tur//Karina// - Page 2 Icon_minitimeLør 07 Aug 2010, 09:05

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "du kan virkelig godt lide at synge kan du ikke"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil og lyttede bare til det hun sang mens han bare gik vider og holdte hende i hånden *hun er så sød*tænkte han og gik bare stille vider mens han lyttede til hendes sang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




strand tur//Karina// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur//Karina//   strand tur//Karina// - Page 2 Icon_minitimeLør 07 Aug 2010, 11:04

//.....//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




strand tur//Karina// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur//Karina//   strand tur//Karina// - Page 2 Icon_minitimeMan 09 Aug 2010, 21:19

"Joo." grinede hun, og løftede hans arm. Hun drejede rundt, men fortsatte med at holde ham i hånden, så det lignede de dansede. En svag latter forlod hendes læber, og hun stilte sig tæt op af ham. "Synes du jeg er lækker?" Hun lagde hænderne på hans brystkasse, og kiggende nærmest bedende på ham. Underlæben skød hun frem på en sød, charmerende måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




strand tur//Karina// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur//Karina//   strand tur//Karina// - Page 2 Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 01:43

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "det var da godt at du kan lide at synge"sagde han og kiggede på hende da hun spurgte ham om noget "ja det syns jeg da"sagde han med et sødt smil på sine læber "hvem skulle ikke kunne syns det"sagde han og kiggede hende ind i øjne og stod stille og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




strand tur//Karina// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur//Karina//   strand tur//Karina// - Page 2 Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 03:25

Hun begyndte at gå igen, og da hun ikke længere havde Jaster i hånden, var han lidt bag hende. Hun drejede rundt om sig selv, og stoppede da hun var halvvejs rundt. "Hvor bliver du af?" fnisede hun, og vendte sig så helt om, for at gå videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




strand tur//Karina// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur//Karina//   strand tur//Karina// - Page 2 Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 03:27

Han kiggede på hende og gik vider efter hende med et smil "jeg kommer nu"sagde han med et stille grin og smilte til hende og kom op på siden af hende og kiggede på hende "jeg er her"sagde han og kiggede bare på hende og håbede snart de var hjemme ved hende for han var ved at være træt i sin ben lige nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




strand tur//Karina// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur//Karina//   strand tur//Karina// - Page 2 Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 18:46

//Timejump, ude foran Karina's hus xD//

Karina kiggede op på det store gule, og hvide palæ, og begyndte at gå op af havegangen. Man kunne se hendes suzuki holde ikke så langt derfra, men det hang nok sammen med, den stod ovre i garagen. Hun nåede op til døren, og trykkede håndtaget ned. Der var heldigvis låst op. Hun trådte ind i den store mørke entré, med det store røde tæppe inde midt i entreen. Hun satte sig på det, og kiggede ventende efter Jaster.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




strand tur//Karina// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur//Karina//   strand tur//Karina// - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Aug 2010, 02:25

Han kom stille gående ind til hende og kiggede rundt på det hele han havde ikke været i sådan et stort hus før eller noget "hvad kaldes det her"spurgte han og kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede bare rundt for at se hvad der var i huset det var så spænde at se på lige nu. Han kiggede på hende med et smil "og du bor her"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




strand tur//Karina// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur//Karina//   strand tur//Karina// - Page 2 Icon_minitimeLør 14 Aug 2010, 23:06

Hun smilede til ham, da hun så han kom gående. Hun lagde sig på det store røde pelstæppe, der lå midt i den mørke entré. "Det her er en entré." Hun kiggede rundt i det store rum, og puttede sig så ned i det bløde varme tæppe, da Jaster's varme stemme igen lød. Hun nikkede ned i tæppet. "Mhmm.." mumlede hun som et ja. Hendes kølige hænder borede sig ned i det store tæppe, da hun virkelig godt kunne lide varmen og trygheden der fra.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




strand tur//Karina// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur//Karina//   strand tur//Karina// - Page 2 Icon_minitimeSøn 22 Aug 2010, 01:01

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og nikkede så "okay ja det kan jeg se"sagde han og gik hen til hende med et smil på sine læber og lagde sine arme om hende "hvad har du lyst til at lave"spurgte han med et smil og holde om hende. Han smilte og kunne ikke modstå hende så meget som et sekund han ville gøre alt for at hun skulle blive hans
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





strand tur//Karina// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur//Karina//   strand tur//Karina// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
strand tur//Karina//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Strand tur//Brendon.
» Strand aften
» En strand aftentur <> Ray
» Iskold strand.
» Strand billedet.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: