Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 havnens stille tider

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




havnens stille tider Empty
IndlægEmne: havnens stille tider   havnens stille tider Icon_minitimeTirs 24 Aug 2010, 08:30

Dato: 20 oktober
Årstid: Efterår
Dag: Tirsdag
Vejr: Sne
Omgivelser: Ingen mennesker.
Tid: Omkring kl. 23:30


Ashley så rundt da hun roligt gik ned på havnen for at samle sine tanker efter en hård dag på arbejdet, hun havde ikke ligefrem 'elsket' den dag da den havde været meget travl,hun kunne mærke den rolige brise der strøg hendes kinder og sneen der stille dalede ned fra himmelen og lande i hendes hår, hun havde en stor dunjakke på, for at holde varmen. hun elskede de lange aften ture på havnen og de rolige omgivelser, der var ingen mennesker i det fjerne og for en gang skyld var det rart ikke at være omgivet af alt for mange mennesker, hun vidste egentlig ikke hvorfor hun lige var gået der ned, ud over at der ingen mennesker var, hun sadte sig på kanten af molen og kiggede ud over havet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havnens stille tider Empty
IndlægEmne: Sv: havnens stille tider   havnens stille tider Icon_minitimeTirs 24 Aug 2010, 08:42

Madelaine gik på en lille gade som gik ned til havnen, hun havde en aftale med en ven om at tage et sted hen og høre noget musik, men hendes aftale kom aldrig, og hun havde ingen anelse om hvor hun befandt sig.
Men hun kunne se havnen fra gaden af, så hun gik den vej fra, for at se om en bus ikke gik derfra eller andet.
Hun gik med hænderne omfavnene om sig selv, for at holde på den lille smule varme hun havde tilbage i hendes tynde og magre krop.
Hun var klædt i næsten intet tøj, da hun ikke ejede ret meget.
Men hun travede afsted og gik over en lille bro som gik over vandet i havnen. Hun fik øje på en skikkelse i havnen og blev nysgerrigt over hvad det var.
Hun gik videre men med blikket hen imod skikkelsen.
da hendes koncentration var et andet sted en på hendes vej, gled hun i det våde og glatte sne. Hun faldt på røven og udstødte " av! forhelvede!" med høj stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havnens stille tider Empty
IndlægEmne: Sv: havnens stille tider   havnens stille tider Icon_minitimeTirs 24 Aug 2010, 08:49

hun sad roligt og så ud over havet og tænkte, i det hun hørte en person en kvindelig stemme der udtrykkede en overraskende 'lidelsde' hun rejst sig hurtigt op og vendte sig rundt, hun så en skikkelse der var gledet i sneen og landet lige så langt hun var. hun gå nysgærrigt hen mod skikkelsen og da hun kunne se at det var en kvinde smilede hun venligt "har du brug for hjælp?" hun så roligt på skikkelsen/kvinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havnens stille tider Empty
IndlægEmne: Sv: havnens stille tider   havnens stille tider Icon_minitimeTirs 24 Aug 2010, 08:55

Madelaine så skikkelsen kom tættere på og hun gyste lidt. Hun syntes dog osse det var utrolig pinligt at hun osse faldt i sneen, og ikke havde tænkt på at tage noget mere fornuftige sko på en hendes plateusstøvler.
Skikkelsen som viste sig at være en yndig kvinde, spurgte om hun havde brug for hjælp. Madelaine svarede med flink, dog flov stemme " ville være dejligt " .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havnens stille tider Empty
IndlægEmne: Sv: havnens stille tider   havnens stille tider Icon_minitimeTirs 24 Aug 2010, 08:59

hun så på hende og smilede, hun rækte roligt hendes hånd ned til kvinden, og hjalp hende op hun kunne mærke at kvindens hånd var meget kold, og bemærkede hendes upraktiske fodtøj, og smilede. hun tænkte lidt og havde det virkelig varmt, men der var ikke så meget at gør, "fryser dug ik?" hørte hun sig selv sige ud af det blå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havnens stille tider Empty
IndlægEmne: Sv: havnens stille tider   havnens stille tider Icon_minitimeTirs 24 Aug 2010, 09:04

Madelaine kom på benene igen og børstede sneen som sad overalt bag på hende af.
" Mon ikke. jeg tænkte mig bare ikke om da jeg trådte ud af døren" svarede hun mens hun grinte flovt og kiggede på den hjælpsomme kvinde.
"tak for hjælpen og venligheden"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havnens stille tider Empty
IndlægEmne: Sv: havnens stille tider   havnens stille tider Icon_minitimeTirs 24 Aug 2010, 09:10

hun så roligt på hende, og smilede.
"åh.. det kender jeg godt, " sagde hun roligt og grinede med hende.
hun så roligt på hende og hendes påklædning, og smilede venligt.
"årh, det var da så lidt, jeg tror for at være erlig at at det var nysgærrigheden det tog over"
sagde hun roligt og grinede kordt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havnens stille tider Empty
IndlægEmne: Sv: havnens stille tider   havnens stille tider Icon_minitimeTirs 24 Aug 2010, 09:14

Madelaine gik lidt videre da hun ville over og en sidde på en bænk hun fik øje på.
hun hentydede til at kvinden skulle komme med.
Hun spurgte lidt efter kvinden tilståelse, "nysgerrighed? var jeg skræmmende?" sagde hun mens hun grinede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havnens stille tider Empty
IndlægEmne: Sv: havnens stille tider   havnens stille tider Icon_minitimeTirs 24 Aug 2010, 09:20

hun så roligt på hende og gik med over til bænken og sadte mig.
hun så roligt på hende og svarede, " ikke skræmmende, men spændende"
svarede hun og grinede med. hun sad lidt og sparkede sneen væk under hende fødder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havnens stille tider Empty
IndlægEmne: Sv: havnens stille tider   havnens stille tider Icon_minitimeTirs 24 Aug 2010, 09:24

Madelaine gik lidt med på at sparke til sneen da det var ret flot at se sneen svæve i luften med lys skæret der glimtede på den fra lygtepælen.
"spændene? jeg ved nu ikke hvor spændene jeg er, men alle mennesker har da sine spændene sider" svarede hun mens hun kiggede sødt på hende.
"hvad er dit navn egentlig? Jeg hedder Madelaine."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havnens stille tider Empty
IndlægEmne: Sv: havnens stille tider   havnens stille tider Icon_minitimeTirs 24 Aug 2010, 09:31

//logger//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havnens stille tider Empty
IndlægEmne: Sv: havnens stille tider   havnens stille tider Icon_minitimeTirs 24 Aug 2010, 09:33

hun så roligt på hende og smilede.
"hmm.. ja det har de sikkert, jeg har bare ikke fundet mine spændene sider i nu" sagde hun roligt og smilede.
hun så ned på sneen, og havde ikke tænkt på lyset der gav sneen en form for diamant skær.
hun så så på hende igen og svarede, " jeg hedder Ashley" sagde hun og smilede venligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havnens stille tider Empty
IndlægEmne: Sv: havnens stille tider   havnens stille tider Icon_minitimeTirs 24 Aug 2010, 17:51

Madelaine gav et lille klem da de gav hinanden hånden og hun smilte.
Hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige, så hun tog hænderne om sig for at varme sig selv.
Sneen dalende smukt ned fra himlen og flere snefnug havde sat sig i hendes opsatte hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havnens stille tider Empty
IndlægEmne: Sv: havnens stille tider   havnens stille tider Icon_minitimeTirs 24 Aug 2010, 20:43

"her" sagde hun roligt og rækte hende sin jakke, hun havde en stor trøje på og havde det stadigvæk varmt.
hun så op på himmelen og smilede roligt. mens smefnugne dalede roligt ned. og lanede i hendes brune hår.
hun så på madelaine og tænkte. hvorefter hun smilede venligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havnens stille tider Empty
IndlægEmne: Sv: havnens stille tider   havnens stille tider Icon_minitimeTirs 24 Aug 2010, 21:07

" er du sikker? kommer du så ikke til at fryse?" spurgte hun Ashley og tog halvt imod jakken.
Kulden skar i hendes hud og kød. Hendes ben begyndte at ryste og samtidig trippe pågrund af rygetrængen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havnens stille tider Empty
IndlægEmne: Sv: havnens stille tider   havnens stille tider Icon_minitimeOns 25 Aug 2010, 07:14

hun så roligt på hende, "selvfølgelig.." svarede hun og smilede venligt.
hun så lidt rundt og smilede, hun så op på himmelen og bemærkede, at det var holdt op med at sne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havnens stille tider Empty
IndlægEmne: Sv: havnens stille tider   havnens stille tider Icon_minitimeOns 25 Aug 2010, 08:40

Madelaine puttede sig godt ind i dynen og mærkede at den stadig havde varmen fra Ashley i sig.
Hun kiggede op på himlen da hun mærkede intet faldte ned. Hun fik med det samme øje på en flyver krydse den mørkeblå himmel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havnens stille tider Empty
IndlægEmne: Sv: havnens stille tider   havnens stille tider Icon_minitimeTors 26 Aug 2010, 08:01

hun bemærkede godt flyveren og smilede, hvorefter hun så på madelaine igen.
"hvad laver du egentlig i din hverdag?"
hun smilede roligt og havde et venligt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havnens stille tider Empty
IndlægEmne: Sv: havnens stille tider   havnens stille tider Icon_minitimeTors 26 Aug 2010, 08:11

Madelaine kiggede med et hurtigt vend hen på Ashley, som spurgte venligt.
Hun svarede " jeg arbejder i en boghandel, hvor jeg står i disken.. og jeg ... går lidt rundt i byen nu og da, møder nyde mennesker og sådan ".
Hun smilede og vidste ikke rigtig hvad hun ellers skulle sige.
" hvad med dig?" spurgte hun nysgerrigt, og kiggede med sine store øjne på Ashley.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havnens stille tider Empty
IndlægEmne: Sv: havnens stille tider   havnens stille tider Icon_minitimeTors 26 Aug 2010, 08:18

hun nikkede og svarede hende " du må da få meget igen ved at arbejde der.. " hun smilede roligt. og så lidt ned. " det er ikke så spendende igen, jeg arbejder for et model bureau som model" hun smilede og trak lettere på skuldrene, og tog lidt sne op i hænderne og så på hvordan det smæltede i hendes varme hænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havnens stille tider Empty
IndlægEmne: Sv: havnens stille tider   havnens stille tider Icon_minitimeTors 26 Aug 2010, 08:19

Madelaine trak hovedet lidt tilbage og udstødte " nice! gud, det kan jeg egentlig godt se på dig " sagde hun mens hun kneb øjnene lidt sammen for at se i mørket på Ashley.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havnens stille tider Empty
IndlægEmne: Sv: havnens stille tider   havnens stille tider Icon_minitimeTors 26 Aug 2010, 08:22

hun smilede et 'tandsmil' og kiggede på hende.
hun trak på skuldrene, "du burdte prøve det en dag, det er virkelig fedt." sagde hun roligt og smilede.
hun smed sneen igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havnens stille tider Empty
IndlægEmne: Sv: havnens stille tider   havnens stille tider Icon_minitimeTors 26 Aug 2010, 08:35

Madelaine grinede et mellem stort og højt grin, og sagde " mig som model.. det tror jeg nu ikke".
Hun grinede lidt videre.
Madelaines hånd svømmede ned i hendes taske og fiskede en smøg op. Hun pegede pakken mod Ashley for at tilbyde en smøg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havnens stille tider Empty
IndlægEmne: Sv: havnens stille tider   havnens stille tider Icon_minitimeTors 26 Aug 2010, 08:39

"jo du kunne jo bare prøve det. en af mine venner er amatør fotograf kom nu du skal da prøve det" sagde hun og smilede.
hun så pakken med smøger, og tog en "tak" hun tog en zippo lighter op af lommen og tændte sin smøg og rækte den over til dig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havnens stille tider Empty
IndlægEmne: Sv: havnens stille tider   havnens stille tider Icon_minitimeTors 26 Aug 2010, 08:42

Madelaine vendte hovedet imod lighteren og beundrede hendes zippolighter.
" jo okay.." sagde hun mumlende med smøgen på læberne.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





havnens stille tider Empty
IndlægEmne: Sv: havnens stille tider   havnens stille tider Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
havnens stille tider
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» havnens stille tider (Nitaki)
» En stille nat
» Barnlige tider.
» Stille meget stille
» Byens sjove tider//Hayley//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: