Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 DANGEROUS Game to play::::Mihael

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




DANGEROUS Game to play::::Mihael Empty
IndlægEmne: DANGEROUS Game to play::::Mihael   DANGEROUS Game to play::::Mihael Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 04:57

T :: Nær midnats tid

O :: Well ik så mange at se?

S :: Byen Sheria(strøget)

V :: 23 gr og let blæst


Ilden fra lighteren bevægede sig stille, af den kølige sommervind der nærmest blev lummer efter det første møde, efter få sekunder var det ikke så forfriskende mere at stå i denne før kølige vind. Nikki så lidt rundt med flakkende øjne og betragtede hver en levende organisme som var de alle bedrager, han var ikke særlig hyper i dag, og han bar en hvid skjorte tæt knappet og utrolig elegant og galant looking var han skam i dag. Han tog smøgen mellem to fingerspidser og tog et blidt sug med den, hvor læberne blev slikket med den lettere mandelige og tynde smukke jordbær røde tunge. Han så lidt smilende rundt, indtil....

"HEY DU" der var nogen der tog fat i ham og skubbet ham op af væggen og tog fat i det hvide hår på ham og sagde"Prettyboy... går her og forpester vores kvinder" Nikki gav et lettere knurrende brøl fra sig og slog ud efter dem, men de var 3 og han blev slået i jorden hårdt og sparket løs på og slået i jorden til flere gange, skøndt han prøvet at rejse sig

//Du er ikke forpligtet til at skrive ligeså meget, blot gør dit bedste)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




DANGEROUS Game to play::::Mihael Empty
IndlægEmne: Sv: DANGEROUS Game to play::::Mihael   DANGEROUS Game to play::::Mihael Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 08:03

Mihael kom roligt gående på en af sine sædvanlige gåture.
Han havde nogle mærke jeans på og en hvid T-shirt, der ud over bare fødder og hænderne i lommerne.
Han kunne mærke den kølige asfalt mod sine fødder og ellers bare den lune luft omkring ham.
Han foretrak nu byen om natten, der var der for det meste mest ro og han havde jo stadig sove problemer...både begrund af det ene og det andet.
Hans tanker gled igen hen på nogle ting han bare ikke kunne glemme for et øjeblik, da han hørte noget vildt gå for sig på den anden side af vejen.
Han stoppede overrasket op og så hvordan 3 fuldvoksne drenge slå løs på en der faldt til jorden.
Han vidste han måtte gøre noget, kunne ikke bare ignorere det, men de var også mennesker og selv var han en elendig fighter.
Men han kunne jo altid lade være med at blande sig fysisk jo, selv om han hade den udvej.
Med en kvik håndbevægelse fik han styr på vinden og fik den til at skubbe alle 3 personer væk fra drengen på jorden.
Det skulle i hvert fald nok overraske dem...

//ihhh tak?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




DANGEROUS Game to play::::Mihael Empty
IndlægEmne: Sv: DANGEROUS Game to play::::Mihael   DANGEROUS Game to play::::Mihael Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 08:11

//heh var ikke ondt ment xD.. blot at du kan skrive så meget du nu vil?, nogen bliver nemlig skræmt af lange posts?//

Fyrene faldt omkuld og landet halvt oven på hinanden og så skrækslagen på Mihael i det de rejste sig hurtigt op og råbte"Kom vi skrider ! vi har hans pung" Nikki lå ved muren med blod dryppende fra læberne og det ene øjenbrynn faktisk smukt flækket? en halv cm over brynet i midten, så var der den hvide skjorte der var flænset op så brystkassen kunne ses, og hans hvide hår hang i totter foran panden og hans kæbe var forslået temmelig meget og hans arme var der røde mærker, fra da de holdt ham. Nikki så lidt op temmelig disorinteret og sagde"Hva...?" han så på sin rednings mand og sagde med et temmelig taknemmeligt chamerende smil"tak, du må være en skytsengle efter som jeg ikke lægger på intensiv i nu" Nikki fik samlet lidt kræfter til at rulle rundt så han kunne skubbe sig halvt op og lade sig blot støtte op af muren, mens hans grønne dyriske øjne betragtede Mihael.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




DANGEROUS Game to play::::Mihael Empty
IndlægEmne: Sv: DANGEROUS Game to play::::Mihael   DANGEROUS Game to play::::Mihael Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 08:20

//tog faktisk lidt som om du kun kunne skrive så meget...men det er okay, ved godt det ikke var ment på nogen ond måde//

Han var overrasket over hvor lette de store drenge havde været at skræmme væk, men folk frygtede jo tit ting de ikke kunne forstå.
Han så kort efter dem for at være sikker på de ikke lige pludselig vente om, kiggede sig så for og gik over vejen.
Han så lidt på det forslået menneske, så vidst han kunne se var der intet brækket eller store skader eller sår.
Det var altid positivt.
Han smilte roligt da han kom over til ham og grinte lidt da han nævnte det med skytsengel.
Han gik ud fra han bare havde sagt det som en slags sjov.
Han satte sig på hug og kiggede lidt på ham.
"Det var så lidt, som man siger, kunne ikke fordrage at lade være med at gøre noget" smilte han
"Er der nogen steder du har meget ondt? Noget du ikke kan bevæge eller noget der virkelig føles forkert?" spurgte han og lod endnu engang blikket glide over ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




DANGEROUS Game to play::::Mihael Empty
IndlægEmne: Sv: DANGEROUS Game to play::::Mihael   DANGEROUS Game to play::::Mihael Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 08:30

Nikki betragtede den fremmede foran ham der ud spurgte ham om alt muligt og nikket lidt og tog blidt hånden ned på låret og sagde"jeg.. jeg har det som om min knogle her foroven er helt vredet om.. og så her" han trak sin hvide nærmest skole uniform skjorte til side, og tog sig til den ene side ved ribene og sagde"her.. jeg tror de har brækket eller ide mindste forstuvet noget her... jeg" han trak vejret i små hug fordi det gjorde så ondt at snakke og trække vejret."Jeg får ondt når jeg snakker eller trækker vejret for meget ned i maven" han så efter et stykke tid temmelig spørgende på Mihael og sagde"sig mig... er du læge eller sådan noget" han kiggede i sine lommer i mens og slog hovedet bagud og sagde med et temmelig vrissent humør og knurrende understemme
"Arrrrr!... de svin.. de stjal min pung med min nøgle og nu kan jeg ikke komme ind før i morgen kl.6 sådan noget pis!"
Han nærmest viste tænderne der var sammen bidt og lod luften sive ud mellem tænderne, og det lød temmelig sjovt? men stadig, hele situationen var ikke sjov? eller på nogen måde underholdende.
Nikke havde aldrig set en som Mihael han virket ikke menneskelig og han havde dog ikke set det med fyrene men... Mihael virkede fuldstændig anderledes fra det han havde set før. Han betragtede ham lidt mere grundigt dog kun overkroppen og hovedet... det nedre ville han ikke se mod. Nikke tog sig til den temmelig svedigt glinsende overkrop og lukket øjnene i et øjebliks smerte og sagde"hvordan... fik du de fyre væk og hvilken retning løb de forbandet svin" Nikki ville løbe efter dem og fange dem, han havde jo intet sted at sove ellers...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




DANGEROUS Game to play::::Mihael Empty
IndlægEmne: Sv: DANGEROUS Game to play::::Mihael   DANGEROUS Game to play::::Mihael Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 08:36

Han nikkede lidt til det han sagde og lagde forsigtigt en hånd mod hans ribben.
"De kan enden være trykkede eller brækkede" sagde han og smilte lidt
"Ja, jeg er i gang med min uddannelse til læge" svarede han og så lidt op og ned af gaden enden han så på ham igen.
"Det vil ikke gavne nogen som helst vis du skubber dig på benene, du vil ikke komme særlig langt sådan som du har det, du må melde det til politiet i morgen...End til da kan du komme med mig hjem, jeg bor få blokke herfra, så kan jeg rense dine sår og se nærmere på dit ben..." sagde han og kom i tanke om et spørgsmål han endnu ikke havde svaret på, hvordan han havde fået drengene væk.
Men måske skulle han bare lade spørgsmål være spørgsmål....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




DANGEROUS Game to play::::Mihael Empty
IndlægEmne: Sv: DANGEROUS Game to play::::Mihael   DANGEROUS Game to play::::Mihael Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 08:45

Nikki så undrende på Mihael og vidste at spørgsmålet hang i luften mellem dem som var det en forbudt ting at snakke om?, ligesom i harry potter at det var forbudt at sige voldemorts navn?. Nikki rystet opgivende på hovedet med en lille latter kommende ud mellem de sammen klemte tænder og sagde"Jaah.. det kan vel gå an så?" han betragtede Mihael lidt igen og sagde"men skal vi så ikke se at komme væk her fra og hjem til dig forresten.. Mit navn er Nikki" han lod et skævt chamerende smil komme frem på læberne for at vise at han var skam venlig sindet, dog var Nikki ikke så chamerende at se på lige forløbig.
*jeg skulle ha slået igen på de fyre men.. men det vel ligemeget nu hvor jeg kan sove ved en indtil i morgen* han halv rejste sig og kom endelig op på det ene ben og prøvede at støtte på det andet og gav en knurrende"Grrr" lyd fra sig i det han så lidt væk fra Mihael som et skadet dyr.
Dette gjorde virkelig ondt, han blev vel nærmest nød til at støtte sig til den fremmede?. Han strøg det platin blonde hår bagud så to totter skød frem og lagde sig med lidt mellem rum mod panden på den ene side af hårgrænsen.
Han ´nikket lidt efter og sagde"aha... så du skal være læge, jamen så kommer tøserne da til at løbe efter dig hva" et kækt grin slap Nikkis strube og kom ud mellem de tynde dog bløde læber og lød temmelig drengerøvet. Han gik stille med Mihael da han endelig fik støtte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




DANGEROUS Game to play::::Mihael Empty
IndlægEmne: Sv: DANGEROUS Game to play::::Mihael   DANGEROUS Game to play::::Mihael Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 05:38

Han rejste sig da Nikki rejste sig.
Han nikkede lidt
"Jeg er Mihael" smilte han roligt mens han igen hurtigt så sig omkring.
Han så lidt om han havde brug for støtte, men Nikki lignede ikke lige frem den der ville være ellevild efter det, så da Nikki selv fandt en måde at komme frem på lod han være.
Han grinte blidt af han sidste kommentar.
"Det ved jeg ikke" han trak på skuldrene og så op mod himlen, faktisk var det en emne han prøvede at undgå, da den situation med piger han var i, var lidt forvirrende for ham lige nu.
Han lod sine hænder forsvinde ned i lommerne igen og gik afslappet ved siden af ham.

//undskyld vis der mangler lidt krea, er virkelig bare udmattet nu!//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




DANGEROUS Game to play::::Mihael Empty
IndlægEmne: Sv: DANGEROUS Game to play::::Mihael   DANGEROUS Game to play::::Mihael Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 06:36

//gør intet

Nikki betragtede Mihael og sagde"Hmf.. der kan man bare se" han stak hænderne i lommerne og gik forslået med Mihael hjem.
Da de endelig var der satte Nikki sig ned i sofaen som det første uden overhovedet at gøre noget, hans ben tog næsten livet af ham.
Han betragtede Mihael lidt ud fra øjenkrogen og lod pandehåret lægge foran de dyriske grønne øjne og bed sig let i læbern, før tungen slikket hans læber blidt og lod blot stilheden tag over .
Nikki betragtede stille omgivelserne med et stille ryk til siden for at få pandehåret til at lægge sig på plads i siden så det ikke dækket for øjnene mere, og nu kunne han endelig se Mihael ovenligt igen. Han så stille mod sit ben og sagde"Så... hvordan skal vi lige tjekke det..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




DANGEROUS Game to play::::Mihael Empty
IndlægEmne: Sv: DANGEROUS Game to play::::Mihael   DANGEROUS Game to play::::Mihael Icon_minitimeFre 03 Sep 2010, 01:27

Hans lejlighed bestod af en kort entre der var åben lige ind til stuen, stuen var åben ud til køkkenet og ellers var der kun to andre døre, en til soveværelse og en til toilettet.
Han gik over og åbnede en af dobbeltdørene til terrassen og vente sig mod ham da han sagde noget.
Han så lidt på ham, han ville nok, som så mange andre, misforstå det han ville sige, men han havde overhoved intet i tankerne ud over at se på benet.
"Du bliver nok nød til at tage bukserne af" sagde han roligt
"Så jeg kan mærke på det"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




DANGEROUS Game to play::::Mihael Empty
IndlægEmne: Sv: DANGEROUS Game to play::::Mihael   DANGEROUS Game to play::::Mihael Icon_minitimeFre 03 Sep 2010, 01:50

Nikki så lidt på ham og sagde"Hva?, you got to be.. OHHH!? når det var det du mente dude sorry" han grinte let og satte sig til rette i sofaen og betragtede MIhael og hev bukserne af sig selv og lod små pletter af sved løbe ved panden af det platin blonde hår og sagde"Maaan det gør nas" hans stemme var lettere skinger. Nikki betragtede Mihael i mens og sagde"Så (......) hvor langt er du henne i din læge uddannelse?" øjnene flakket leet fra side til side mens han betragtede Mihael
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




DANGEROUS Game to play::::Mihael Empty
IndlægEmne: Sv: DANGEROUS Game to play::::Mihael   DANGEROUS Game to play::::Mihael Icon_minitimeFre 03 Sep 2010, 01:56

Han fornemmede svagt noget usikkert ved Nikki og smilte roligt.
Han gik hen og hev en stol han til sofaen og kiggede først helt almindeligt på benet.
Der var allerede var at komme nogle blå mærker.
"Jeg mangler ca. 1 år" smilte han og lagde forsigtigt sine hænder mod benet og mærkede først forsigtig rundt om benet, oppe og ned langs benet.
"Jeg tror for at være helt sikkert skal du røntgenfotograferes, dit ben er ikke helt brækket, men tror der er sket skade på knoglen på en måde, måske er den flækket lidt på en eller anden led" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




DANGEROUS Game to play::::Mihael Empty
IndlægEmne: Sv: DANGEROUS Game to play::::Mihael   DANGEROUS Game to play::::Mihael Icon_minitimeFre 03 Sep 2010, 02:00

Nikki lænte sig tilbage og trak vejret langsomt og man kunne se den maskuline brystkasse trække vejret tungt og bevæge sig i langsomme træk, op og ned, op og ned, op og ned.Nikki gav et drengerøvet smil fra sig og gav et ryk til siden med sit hoved for at fjerne sit trouble some hår for de dyriske kiwi grønne øjne og slikket sig let om læberne og sagde"Great.. så må jeg ryge her inde for dig eller skal jeg rejse mig op og lide lidt mere.. forresten jeg tager ikke buskerne på forløbig.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




DANGEROUS Game to play::::Mihael Empty
IndlægEmne: Sv: DANGEROUS Game to play::::Mihael   DANGEROUS Game to play::::Mihael Icon_minitimeFre 03 Sep 2010, 02:02

Han grinte blidt af hans kommentar.
"Dit ben vil nok hæve lidt, så du nok ikke kan få dine bukser på" sagde han
Han så lidt tænkende ud
"Jo pyt da, du må godt ryge" han mente jo han måtte slappe af i benet og det gjorde han jo ikke ved at humpe ud og ryge.
Han rejste sig op.
"Noget at drikke?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




DANGEROUS Game to play::::Mihael Empty
IndlægEmne: Sv: DANGEROUS Game to play::::Mihael   DANGEROUS Game to play::::Mihael Icon_minitimeFre 03 Sep 2010, 02:06

Nikki tog smøg pakken op fra lommen og lå der og lignede sådan en rigtig badboy selv om han knap var det. Han lod det hvide pande hår falde ned foran de dyriske dog venlig stemte øjne i dag og så lidt mod Mihael i mens han holdte smøgen mellem læberne og prøvede at tænde den."hmm?, oh ja det kunne jeg da godt tænke mig..
lad mig se hva har du ude i din køøler?" han gav et grin fra sig og fik endelig tændt smøgen og sugede det lækker beroligende nikotin røg ind mellem læberne og ned i lungerne hvor, efter han tog fat i smøgen lidt rullende mellem pegefinger og tommeltot og holdte asken mod håndfladen for at det ikke skulde falle ned i de smukke møbler af Mihaels."yearh.. det med at slappe af skal jeg sku nok huske på, og hvordan kommer jeg på hospitalet så?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




DANGEROUS Game to play::::Mihael Empty
IndlægEmne: Sv: DANGEROUS Game to play::::Mihael   DANGEROUS Game to play::::Mihael Icon_minitimeFre 03 Sep 2010, 02:18

"Det finder vi ud af i morgen" sagde han
"Der er ingen grund til at ulejlige aftenvagten" han smilte, han kendte selv aftenvagten og der ville man bare gerne slappe af.
Han tænkte sig lidt om.
"Tja, har altså ikke noget med alkohol" indrømmede han og fandt et askebæger frem og satte på bordet.
"Jeg har...Juice, mælk, sodavand, saftevand" han trak på skuldrene
"...Kakao..." han så tænkende ud i luften
"Og selvfølgelig vand"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




DANGEROUS Game to play::::Mihael Empty
IndlægEmne: Sv: DANGEROUS Game to play::::Mihael   DANGEROUS Game to play::::Mihael Icon_minitimeFre 03 Sep 2010, 06:21

Nikki smilede taknemmeligt og svarede tilbage efter at ha sagt"Tak" han smilede og svarede"Hmm jeg vælger en lækker juice" han grinte let og sugede endnu en gang på sin smøg og sagde"Åårh ja dette er sku livet, sidde her i en anden mands stue?? og få juice med et måske brækket knogle ben og ikke nnok med det men i sine bokser(lang pause.... stilhed....)´
Jep dette er sku noget jeg aldrig har prøvet før haha" Nikki smilede kært og sendte ham små smil ind i mellem og lagde hovedet let på skrå og betragtede Mihael i alt sin pragt og sagde"Så Mihael fortæl lidt om sig selv?, har du haft en kone før? eller hva har du prøvet i verden"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




DANGEROUS Game to play::::Mihael Empty
IndlægEmne: Sv: DANGEROUS Game to play::::Mihael   DANGEROUS Game to play::::Mihael Icon_minitimeFre 03 Sep 2010, 06:27

Han gik ud og hentede juicen og to glas, han satte det på bordet da han kom tilbage og så på ham mens han stilte spørgsmålet.
Han grinte lidt og satte sig i en lænestol på den anden side af sofabordet.
"en kone? hvor gammel tror du jeg er?" han rystede på hoved og undgik de andre spørgsmål.
Han skænkede juice op til dem og drak selv lidt af sin.
"Hvorfor fortæller du ikke lidt om dig?" smilte han roligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




DANGEROUS Game to play::::Mihael Empty
IndlægEmne: Sv: DANGEROUS Game to play::::Mihael   DANGEROUS Game to play::::Mihael Icon_minitimeFre 03 Sep 2010, 06:46

Nikki tog glasset og sagde"arh det da meget almindelig at man bliver gift tidligt nu?, dog Creeper det mig total out at folk egenlig gør det, what a waist of life? and youngh" han grinte og lod sig blidt læne tilbage som en eller anden konge dog blot i bokser stadig.
Nikki sagde"forresten hvor gammel er du egenlig vis man da må spørger" han blinket til Mihael og bed sig let i underlæben blot for at komme af med nervøse tik nerver, og lettere underholdende latter der ville ud. Han betragtede Mihael igen og sagde"Jeg bor på hotel.. og er tjener for dem og opvasker for at få lov til at bo gratis der, men jeg på jagt efter et ovenligt arbejde"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




DANGEROUS Game to play::::Mihael Empty
IndlægEmne: Sv: DANGEROUS Game to play::::Mihael   DANGEROUS Game to play::::Mihael Icon_minitimeFre 03 Sep 2010, 06:50

Han nikkede lidt
"Jeg er 22" svarede han og studerede ham lidt, hans små bid i læben og andre små tegn på enten nervøsitet eller andre ting.
Han drak lidt juice igen og satte glasset på bordet.
"Tja, folk finder hinanden og mener så at de elsker hinanden så meget at de vil giftes...senere finder de så ud af det ikke var så godt alligevel og bliver skilt..." han trak på skuldrene
"Det gælder om at være tålmodig og finde den rigtige...mener jeg" han så på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




DANGEROUS Game to play::::Mihael Empty
IndlægEmne: Sv: DANGEROUS Game to play::::Mihael   DANGEROUS Game to play::::Mihael Icon_minitimeFre 03 Sep 2010, 07:14

Nikki så lidt på Mihael og nikket bestemt og enig med Mihaels beslutning og det valg han havde truffet med at finde den rigtige og at være tålmodig"aha, ja det vil jeg give dig ret i, dog mener jeg ikke at der er nogen i denne verden for alle, efter som mange er kendt for at dø som enke eller blot alene" han så lidt rundt og sagde"men.. nogen dør jo os selv om de har fundet den eneste ene det ved du vel alt om læge lærling" han smilede kært til Mihael og roede sig let i det blondehår og sagde"man mit ben gør temmelig ondt.. det som om det strammer inden i" han sukket og berørte let låret og sagde"Så ? hvad skulle du ha lavet i dag?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




DANGEROUS Game to play::::Mihael Empty
IndlægEmne: Sv: DANGEROUS Game to play::::Mihael   DANGEROUS Game to play::::Mihael Icon_minitimeFre 03 Sep 2010, 07:19

Han rejste sig op og forsvandt i et øjeblik, men kom så tilbage og lagde en lille hvid pille ved siden af Nikkis glas juice
"Smertestillende" smilte han og satte sig igen i lænestolen.
"Jeg mener der er en til alle, men at alle bare ikke når at finde hinanden" smilte han som svar på hele det med at gifte sig.
"Min dag har været begivenhedsløs....sikke som du skifter emner hele tiden" han smilte og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




DANGEROUS Game to play::::Mihael Empty
IndlægEmne: Sv: DANGEROUS Game to play::::Mihael   DANGEROUS Game to play::::Mihael Icon_minitimeFre 03 Sep 2010, 07:32

Nikki så flovt til siden og sagde med lettere mumlende ord"Hmm ja undskyld..." han så lidt væk fra Mihaels blik og strøg håret til siden og mærket hele kroppen stille gyse over det med piller. Nikki havde før været ved at blive bedøvet med noget kinesisk saft der var i en alkoholds flaske med noget i der ville trykke på de liderlige knapper og gør det næsten umuligt at bevæge sig?. Nikki tog blidt pillen på tungens spids og tog glasset langsomt og lod det blidt hælde pillen med sig ned i maven og sagde"Åerh ja" han tog blidt et hiv igen og pustede langsomt røgen ud af næse denne gang og slikket sig let om læberne mens han betragtede hans omgivelser?.
Dette var egenlig dejligt dog ikke så dejligt at sidde i bokser men.. det gik vel an?.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




DANGEROUS Game to play::::Mihael Empty
IndlægEmne: Sv: DANGEROUS Game to play::::Mihael   DANGEROUS Game to play::::Mihael Icon_minitimeFre 03 Sep 2010, 07:38

Han rystede på hoved
"Det gør ikke noget, det gør bare en anelse svært at følge med da man knapt når at svare på det ene, før du er ved det andet" smilte han, han rejste sig med sin juice i hånden og gik ud på terrassen, da dobbeltdøren var åben kunne Nikki se ud på hans ryg.
Han trak vejret dybt en gang og gik så ind igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




DANGEROUS Game to play::::Mihael Empty
IndlægEmne: Sv: DANGEROUS Game to play::::Mihael   DANGEROUS Game to play::::Mihael Icon_minitimeFre 03 Sep 2010, 07:53

Nikki så lidt på ham og skodet smøgen hurtigt og sagde"hey du kunne bare ha sagt vis du ikke kunne li røg så havde jeg da skodet den for længst" han så lidt rundt og bevægede hånden i nogen tvingende bevægelser for at lufte lidt ud eller hjælpe røgen på vej ud af teresse døren. Nikki ville nødig være til besvær for Mihael,
og noget der provokeret Nikki var Mihaels ydre, der var noget ikke menneskeligt. Nikki så lidt på Mihael og sagde"sig mig.. Mihael hvor er du egenlig oprindelig fra"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





DANGEROUS Game to play::::Mihael Empty
IndlægEmne: Sv: DANGEROUS Game to play::::Mihael   DANGEROUS Game to play::::Mihael Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
DANGEROUS Game to play::::Mihael
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: