Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Sikke en dag.. håber ikke den bliver være?///Loren

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sikke en dag.. håber ikke den bliver være?///Loren Empty
IndlægEmne: Sikke en dag.. håber ikke den bliver være?///Loren   Sikke en dag.. håber ikke den bliver være?///Loren Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 05:38

T :: Nær 19

V :: Sommerligt og varmt 20 gr

O :: mange mennesker og unge mennesker

S :: Byen


Kajika prøvede at forhindre det men hendes veninde lora slæbte hende hele vejen hen til piercing butikken og sagde"JOOO!! Du skal ha en kom nu!!, hva med en i tungen det sexet frækt og drenge elsker det under samleje" Kajika skubbet hende blidt og sagde"EJ! Lora det kan du altså ikke sige på åben gade desuden vis jeg skulle ha en tunge piercing skulle en eller anden fyr ¨virkelig være lækker og tilbyde mig det ellers gør jeg det altså aldrig!" Lora grinte og sagde"kom nu... oh! mit tog køre snart ses kaji men husk nu... tænk over det" Kajika nikket og vinket, i det hun stod der med det lange hofte lange blonde hår og betragtede piercingernes udvalg hva de hed og sådan, os tattoer. Hun lagde hovedet let på skrå og bukket sig lidt ned ifært siné cream farvede shorts(sandfarvet) og den hvide uskyldige lange T shirt der hang ned af hendes ene skuldre så den anden skuldre var dækket og den anden blottet...
Tilbage til toppen Go down
Loren
A-rang
A-rang
Loren


Antal indlæg : 359
Bosted : I en flot og dyr lejlighed. I La sunisha.
Beskæftigelse : Ejer af et firma der sælger luksus høretelefoner dette er måske mere et dække for det Undergrundshandel han har kørende. Udover at arbejde er han en stor tilhænger af fester og kan oftest findes på de mange natklubber.

Sikke en dag.. håber ikke den bliver være?///Loren Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en dag.. håber ikke den bliver være?///Loren   Sikke en dag.. håber ikke den bliver være?///Loren Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 05:53

Loren der havde overhørt de to veninders samtale, lagde hænderne på den unge piges skuldre "En tungepiercing lyder nu ellers som en god idé" sagde han og fjernede sine hænder, han smilede chamerende og kørte en hånd igennem sit hår "Og jeg vil med glæde betale" sagde han så, han havde røven fyldt af penge, så det ville intet gøre ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en dag.. håber ikke den bliver være?///Loren Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en dag.. håber ikke den bliver være?///Loren   Sikke en dag.. håber ikke den bliver være?///Loren Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 01:33

Kajika mærket hånden rør hendes skuldre i det hun vendte sig om og betragtede Loran og sagde"Hmm syntes du virkelig, jamen... hva så med at du gik med mig ind og får mig tvunget til at få den lavet" hun smilede lettere chamerende og gik indenfor og sagde til tattovøren" Jeg skal ha en tunge piercing med rund kugle for oven" han smilede det var en lille kugle af metal. Han smilede og tog den på et plastik rør og sagde"kom her" han tog nålen frem og fik hende til at stikke den tynde smukke tunge ud og stak nålen igennem og fik alt sat fast og sagde"Sådan" Kajika så på loran og sagde"årh det gjorde ondt... dog klær den mig" hun rakte tungen erotisk ud og smilede til ham.
Tilbage til toppen Go down
Loren
A-rang
A-rang
Loren


Antal indlæg : 359
Bosted : I en flot og dyr lejlighed. I La sunisha.
Beskæftigelse : Ejer af et firma der sælger luksus høretelefoner dette er måske mere et dække for det Undergrundshandel han har kørende. Udover at arbejde er han en stor tilhænger af fester og kan oftest findes på de mange natklubber.

Sikke en dag.. håber ikke den bliver være?///Loren Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en dag.. håber ikke den bliver være?///Loren   Sikke en dag.. håber ikke den bliver være?///Loren Icon_minitimeSøn 14 Nov 2010, 10:29

Loren gik med hende ind og så til imens den blev lavet, godt for hende ville hendes tunge ikke hæve fordi såret jo healede hurtigt. Han gav manden pengene for den og smilede "Kunne jeg ellers friste med en drink?" spurgte han så og så hende kort i øjnene.
Hun var køn med en smuk krop, men han prøvede at beherske sig.
Han havde i planerne at gå ned på den nærmeste club café.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en dag.. håber ikke den bliver være?///Loren Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en dag.. håber ikke den bliver være?///Loren   Sikke en dag.. håber ikke den bliver være?///Loren Icon_minitimeTirs 25 Jan 2011, 03:16

//Hi? skal vi fortsætte selv om det flere måneder siden jeg har været på?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sikke en dag.. håber ikke den bliver være?///Loren Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en dag.. håber ikke den bliver være?///Loren   Sikke en dag.. håber ikke den bliver være?///Loren Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sikke en dag.. håber ikke den bliver være?///Loren
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Håber dagen bliver lidt bedre ?
» Vi burde jo slet ikke være her - Kuro
» Smukkere bliver det ikke. //Eric//
» Mon det ikke snart bliver lyst .. (Morgan )
» Med tiden bliver alt bedre..ikke? ¤Kasper¤

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: