Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 alene //nikki mckee//

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




alene //nikki mckee// Empty
IndlægEmne: alene //nikki mckee//   alene //nikki mckee// Icon_minitimeLør 25 Sep 2010, 20:33

S:legepladsen
O:ingen
V:regn og torden
T:23:31
Dato:idag

sor sad på en gynge og tænkte på om han nogensinde ville finde nogen han kunne stole på som han kunne fortælle hvem han virkelig var og som han kunne stole på han sad på gyngen slask våd med håret nede ovre øjnene hårlakken var for længst løbet ud. men hans sorte negle lak havde han lagt inden han tog hjemme fra så det sad helt fint
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




alene //nikki mckee// Empty
IndlægEmne: Sv: alene //nikki mckee//   alene //nikki mckee// Icon_minitimeLør 25 Sep 2010, 20:39

Nikki kom gående med en smøg i munden der var på randen til at knække på grund af den maksimale vægt der hang over den(vand dråber.). Nikki gik blot der iført de stramme jeans blå bukser og hans bælte der var formet som en dirmandt. Hans hår hang ned foran de dyriske grønne øjne samt den sorte jakke var knappet helt til halsen, så han så lettere fornem og formel ud. Nikki kiggede rundt og stoppet op og tog smøgen ud af munden og kiggede på den lettere bedrøvede fyr der sad ikke lagt fra ham og gik hen mod ham og sagde"hey er du okay?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




alene //nikki mckee// Empty
IndlægEmne: Sv: alene //nikki mckee//   alene //nikki mckee// Icon_minitimeLør 25 Sep 2010, 20:43

så sagde intet men kiggede op så en af hans is blå øjne kome til syne og man kunne tydeligt skælne mellem tåre regn vand. han kiggede ned på sine fødder igen så håret faldt ned foran øjet. sor mærkede hvordan han følte sig alene men alligevel var der noget ved den fyr der fik ham til at virke venlig altså det med at spørge om han var okay havde ingen gjort før
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




alene //nikki mckee// Empty
IndlægEmne: Sv: alene //nikki mckee//   alene //nikki mckee// Icon_minitimeLør 25 Sep 2010, 21:03

Nikki stoppede let op og så på de bedrøvede øjne og kunne se fyren var helt ked. Nikki tog sin jakke af fordi fyren var gennem blødt og tog den over Sor blidt og strøg ham hen over ryggen venskabeligt og sagde"hey? skal vi ikke finde et tørt sted så du ikke bliver forkølet" nikki betragtede Sor og sagde"Mit navn er forresten Nikki... må jeg høre..? hvorfor du sidder her og er bedrøvet?" han så lidt rundt, han kendte godt til magiske væsner og tænkte ikke over at fyren måske var engle eller noget? andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




alene //nikki mckee// Empty
IndlægEmne: Sv: alene //nikki mckee//   alene //nikki mckee// Icon_minitimeLør 25 Sep 2010, 21:12

"mattriks" løj sordrick "og grunden til at jeg er ked er af dumme årsager som du ikke ville forstå" sor synes fyren var virkelig sød med det med jakken og alt det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




alene //nikki mckee// Empty
IndlægEmne: Sv: alene //nikki mckee//   alene //nikki mckee// Icon_minitimeLør 25 Sep 2010, 21:26

Nikki smilede lidt og sagde"okay så forstår jeg ikke" han grinte let og bed sig lidt i underlæben og kiggede lidt til begge sidere og sagde"Nå men skulle vi finde et sted der var læ?" der var et halv tag nær med. Han gik der hen af og sagde"så? hva laver du ellers her helt alene, der jo mange forkerte typer på denne tid af aften for os unge fyre" han så lidt på ham, nikki var jo på vej til arbejde som altid
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




alene //nikki mckee// Empty
IndlægEmne: Sv: alene //nikki mckee//   alene //nikki mckee// Icon_minitimeLør 25 Sep 2010, 21:30

"ikke hvis man ved hvordan man håntere dem" sagde matt (sor) "hvad jeg laver på denne tid er at jeg holder mig for mig selv når ingen vil have mig. ingen venner er svært at leve med" sagde han. og gik over under halvtaget og satte sig på bænken
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





alene //nikki mckee// Empty
IndlægEmne: Sv: alene //nikki mckee//   alene //nikki mckee// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
alene //nikki mckee//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Lalalala - Nikki Mckee
» Bloddonor - Nikki Mckee
» Første håndindtruk - privat Nikki Mckee
» Not vampire bite, but fish bite! //Privat :: Nikki Mckee//
» Travl aften//Nikki.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: