|
| Looking alone | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Looking alone Fre 13 Nov 2009, 04:48 | |
| Dato : 09/12 Årstid :Vinter Dag :Day of Moon Vejr : Okay årstiden taget i betraktning Sted :Afdelingen med tøjbutiker Tid :12.30 Omgivelser : En forfærdelig masse mennesker. Men også den hel del andre arter.
Nora stod og så på en dejlig varmt udseende striktrøje hun overvejede at købe. Hun var iført et par stramsiddende jeans og en mørk lilla hættetrøje. Hun ville ikke have noget i mod lidt selvskab, men da hun ikke rigtig kendte så mange tænkte hun at hun nok bare måtte nøjes med at gå alene. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Looking alone Fre 13 Nov 2009, 08:23 | |
| Virgin kom gående ud fra en boghandler i nærheden. Han slæbte på flere poser fulde af bøger om overtro, især omkring vampyrer. Hans åbne skorte flarede lidt i farten, og man kunne se nået af hans bare hud under den. Han hår havde han ikke rørt overhovet, det var kønnere som det var. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Looking alone Fre 13 Nov 2009, 08:27 | |
| Han fangede hendes opmærksomhed i det han passerede butiken hun var inde i. Hun hang trøjen på plads igen og gik ud af butiken, og fulgte ubemærket efter ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Looking alone Fre 13 Nov 2009, 08:32 | |
| Virgin sukkede træt, da han passerede en flok piger, som straks begyndte at fnise, og hviske mens de pegede på hans hår. *jeg er ligegled med hvad de syndes, jeg kan bedst lide det sådanne hår, vis de skulle grine af nogen, så var det de skallede!* tænkte han koldt og gik over mod en lille is bod. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Looking alone Fre 13 Nov 2009, 08:34 | |
| Hun lo lidt af hans tanker, men gav han egentlig ret. Huhn synes i hvertfald det klædte ham godt med det lange hår. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Looking alone Fre 13 Nov 2009, 08:41 | |
| Han købte sig en soft ice størelse ekstra L, og faglte nået sødt lyseødt krummel, i et bærer med ske. Bag efter satte sig på en bænk, og betraktede spring vandet i midsten af et bassin mens han spiste, uden at opdage englen.
//endelig blev jeg færdig med billedet!// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Looking alone Fre 13 Nov 2009, 08:46 | |
| Hun satte sig stille hen ved siden af ham. "Hej" sagde hun og smilede forsigtigt til ham. Hun kendte ikke ret mange endnu og den nemmeste vej at lære flere at kende var vel at snakke med dem... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Looking alone Fre 13 Nov 2009, 08:58 | |
| Virgin slukkede sin ske af og kiggede så på hende, "dav" sagde han med et smil. *hvad vil de nu? er de fordi min is er lysserød?* tænkte han *de fleste drenge går altser i lyserøde underbukser af i ved det!* |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Looking alone Fre 13 Nov 2009, 09:02 | |
| Hun lo ad hans tanker *Wow han bliver nok tit drillet af piger* tænkte hun stille for sig selv. "Hvad hedder du?" spurgte hunog sendte ham et venligt smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Looking alone Lør 14 Nov 2009, 03:21 | |
| "Ulrik," sagde hun og smilte tilbage, *Hvad vil du?!* tænkte han irreteret og gjorde et kast med hovet for at få en hårtåt på plads. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Looking alone Lør 14 Nov 2009, 03:31 | |
| "Nora" sagde hun stille og holdt sin mund. Smilet der ellers havde hvilet på hendes læber falmede og forsvandt. Hun rejste sig op fra bænken. *Jamen så skal jeg da nok lade dig være* tænkte hun stille og hviskede mumlende et uhørtligt undskyld. Hun så kort på ham før hun langsomt begyndte at gå i modsat retning af dde fnisende piger. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Looking alone Lør 14 Nov 2009, 03:43 | |
| *hva det bare mit navn?* tænkte han undrende og så efter hende, men rstede så på hovet, og spiste videre af sin is, mens han famlede efter en bog. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Looking alone Lør 14 Nov 2009, 03:46 | |
| Hun stoppede op og satte sig på kanten af noget plantepynt, hvor der i forvejen sad en masse og snakkede. Hun sad lidt og betraktede ham, og forsøgte at læse med (Via hans tanker) da mange gentog alt hvad de læste i tankerne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Looking alone Lør 14 Nov 2009, 03:49 | |
| Han hev en tyk rød bog frem og slog op på første side, (indholdsfortegnelsen) og begyndte at skimme den, dernæst læste han udivelses date, forfatter, overstter osv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Looking alone Lør 14 Nov 2009, 03:54 | |
| Hun sukkede svagt da hun fandt ud af at han var udenfor hendes rækkevide. Hun tænkte at hun måske bare skulle gå og lade ham være men hun var (som altid) forfærdelig nysgerrig. Så hun gik stille lidt tættere på og prøvede ikke at vække opsigt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Looking alone Fre 20 Nov 2009, 06:45 | |
| Bag efter vendte han bogen om, og læste bagsiden. han så spottede en bevægelse og skævede over mod pigen fra før. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Looking alone Fre 20 Nov 2009, 06:49 | |
| Hun smilede undskyldende til ham og bannede i sit indre. "Du virker godt træt af piger?" sagde hun stille og sad på muren, en meter eller to bag ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Looking alone Fre 20 Nov 2009, 07:33 | |
| Virgin sukkede og klappede bogen sammen. Imens at han stadig så på hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Looking alone Fre 20 Nov 2009, 07:36 | |
| "Jeg er ikke sammen med dem hvis det er det du tror... Jeg prøver bare at lære nogle flere mennesker at kende..." sagde hun og lavede et lille kast meed hovedet mod de piger der havde hvisket om ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Looking alone Fre 20 Nov 2009, 07:42 | |
| Virgin tænkte lidt over det, men gav så til sidst efter: "okay så, sæt dig." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Looking alone Fre 20 Nov 2009, 07:44 | |
| Hun smilede sit blide englesmil og satte sig ved siden af ham. "Hvad læste du?" spurgte hun og pegede lidt på bogen |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Looking alone | |
| |
| | | | Looking alone | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|