Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Øøøørh intet krea til overskrift - David

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Øøøørh intet krea til overskrift - David - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øøøørh intet krea til overskrift - David   Øøøørh intet krea til overskrift - David - Page 2 Icon_minitimeFre 03 Dec 2010, 04:42

David stirrede lidt på bamsen og kunne godt huske den fra Andy's fødselsdag. igen mærkede han et lille stik som den gang af jalouxi, men rystede så bare på hovedet og lagde bamsen fra sig. han så rundt og bed sig i læben *Andy?* tænkte han i håb om at Andy ville høre hans tanke. David brød sig ikke om at være helt alene, et sted han ikke kendte til. han sank en klump og holdte lidt om sig selv. godt nok havde han det ret varmt, men han følte sig ikke ret tryg helt alene et for ham helt fremmet sted. havde det virkelig været så længe siden at han havde været hjemme ved sin bedste ven? åbenbart. David så ned og mærkede hovedpinen træde frem af væske mangel og sult. det var sjælent han var sulten, da han havde vænnet sin krop til ikke rigtig at få mad. da han hadede at stjæle sjæle.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øøøørh intet krea til overskrift - David - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øøøørh intet krea til overskrift - David   Øøøørh intet krea til overskrift - David - Page 2 Icon_minitimeFre 03 Dec 2010, 04:45

Andy sad bare med bogen i sine hænder da han hørte David's tanke og vende hurtigt sit blik ud mod gangen, han lag bogen fra sig og rejste sig langsomt op og gik bare op mod soveværelset. han åbnede langsomt døren og så hen mod David i sengen og smilte venligt til ham "har du sovet godt?" spurgte han venligt om og prøvede bare at muntre David op, han gik stille over til ham og satte sig på sengekanten og strøg en tot hår væk fra David's ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øøøørh intet krea til overskrift - David - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øøøørh intet krea til overskrift - David   Øøøørh intet krea til overskrift - David - Page 2 Icon_minitimeFre 03 Dec 2010, 04:53

David hørte Andy's skridt ude på gangen og blev lettet da han så ham i dørkarmen og hørte hans behagelige stemme. han smilte stille og nød det lille strøg "nogenlunde..." sagde han stille da han ikke lige fre, havde sovet fantastisk, men det gik. han tog Andy's hånd og kyssede den blidt "tak for alting" sagde han stille og så på Andy med sit barnlige blik, som var helt ubevist. han betragtede din elskede ven i noget tid og kunne mærke hvor stor savn han havde haft til Andy. Andy havde betydet så meget for hvordan David var den dag idag, så David følte han skyldte Andy alt. Andy betød stadig utrolig meget og David kunne ikke forstille sig et liv uden ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øøøørh intet krea til overskrift - David - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øøøørh intet krea til overskrift - David   Øøøørh intet krea til overskrift - David - Page 2 Icon_minitimeFre 03 Dec 2010, 04:56

Andy så bare på David og gav et lille nik fra sig "det er jo bedre end intet" sagde han venligt i det og grinte kort lidt over kysset på sin hånd, det var altid dejligt at få et kys selv om det vel også var lidt underligt i det "du skal ikke takke.. jeg vil jo gøre alt for dig" sagde han kærligt i det og satte sig op på sine knæ, inden han tog sine arme ud til siderne og lod sig stille falde ind over David så de begge kom til at ligge ned "du er jo min bedsteven" sagde han kærligt i det og smilte venligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øøøørh intet krea til overskrift - David - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øøøørh intet krea til overskrift - David   Øøøørh intet krea til overskrift - David - Page 2 Icon_minitimeFre 03 Dec 2010, 06:49

David smilte nærmest forelsket da han hørte Andy's latter. den havde han sådan savnet og ja i det hele taget havde han savnet Andy af hele sit hjerte. han anede ikke engang hvordan Andy gik og havede det. han nikkede og grinte kort " i lige måde" sagde han ,da han jo ville gøre alt for Andy. han lod sig falde ned på ryggen da Andy ramte ham med. David grinte lidt da han ramte madressen "hvor har jeg dog savnet dig.." sagde han stille og så på ham med et blidt blik. han synes ikke det var mærkelig med de små kys, da de jo altid havde gjort det og de havde jo lovet hinanden at selvom de fik kærester skulle de ikke endre sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øøøørh intet krea til overskrift - David - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øøøørh intet krea til overskrift - David   Øøøørh intet krea til overskrift - David - Page 2 Icon_minitimeFre 03 Dec 2010, 07:06

Andy satte sine hænder ned i sengen og holde sig lidt oppe fra David "jeg har også savnet dig skøre dreng" sagde han kærligt i det og rakte tunge af ham, inden han sikkede ham let af næsen, fra næsetippen og hen af næsebenet mellem hans øjne. han trak sit hoved tilbage igen og rakte lidt af det "ad du er helt våd" sagde han drillende i det og ville bare få David til at tænke på nået andet, nået bedre det som havde sket for ham og ville bare få ham til at blive glad igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øøøørh intet krea til overskrift - David - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øøøørh intet krea til overskrift - David   Øøøørh intet krea til overskrift - David - Page 2 Icon_minitimeFre 03 Dec 2010, 07:16

David grinte lidt af det han sagde "du kan sekv være skær" sagde han med et grin og smilte glad. han betragtede Andy lidt og tragte tunge af ham. han fik et lille chok lige da han mærkede Andy's tunge mod sin næsetip, men begyndte så at grine igen "det er sku da klart når du lige har slikket mig på næsen" sagde han og overfaldte Andy for sjovs skyld. han satte sig oven på ham så han ikke kunne komme væk, hvorefter han slikkede ham på kinden "nu er du også våd" sagde han stolt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øøøørh intet krea til overskrift - David - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øøøørh intet krea til overskrift - David   Øøøørh intet krea til overskrift - David - Page 2 Icon_minitimeFre 03 Dec 2010, 07:43

Andy havde ikke nået imod at blive kald skør, da det jo var det han var og især når han var sammen med David så blev han altid som et barn igen. han så bare på ham og grinte lidt af det, og fik et lille chok da David satte sig på ham og grinte igen over at blive slikket "jeg har ikke slikket på nogen eller nået" sagde han og tog hurtigt fat i hans hænder og hævede det ene øjebryn lidt "mmh det er jo klart, du tænder mig så meget" sagde han og prøvede at lyde seriøs, selv om det ikke holde længe og han begynde flække af grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øøøørh intet krea til overskrift - David - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øøøørh intet krea til overskrift - David   Øøøørh intet krea til overskrift - David - Page 2 Icon_minitimeFre 03 Dec 2010, 07:56

David ragte tunge af ham igen "jo du har så jeg kunne selv mærke det" sagde han fjollet og smilte stort. han stirrede lidt på Andy, mem begyndte så at grine og rejste sig op "jamen det er da klart.. jeg er jo såååå lækker" sagde han ironisk imens han dansede lidt rundt på hans værelse som en eller anden lille dreng der havde fået alt for meget sukker. han snublede så over sine egne fødder og landte på gulvet. dog begyndte han bare at grine, selvom det havde gjort lidt ondt, men han var bare for glad til at kunne lægge mærke til smerten. han anede ikke hvordan Andy gjorde men endnu en gang havde det lykkedes ham at gøre David glad igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øøøørh intet krea til overskrift - David - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øøøørh intet krea til overskrift - David   Øøøørh intet krea til overskrift - David - Page 2 Icon_minitimeFre 03 Dec 2010, 08:07

Andy rystede bestemt på hovedet "jeg slikker ikke på folk" sagde han hurtigt i det og prøvede at lyde overbevisende selv om det selv om det ikke gik godt, da Andy jo ikke havde det godt eller mere kunne ikke lyve overfor David. han så efter ham da han rejste sig op og begynde grine større "jep du er" sagde han og stoppede hurtigt med at grine når David forsvandt ned på gulvet, han satte sig hurtigt op og så efter ham og begynde igen at grine da han hørte at David grinte "fjolle dreng" sagde han og tog en pude og kastede ned på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øøøørh intet krea til overskrift - David - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øøøørh intet krea til overskrift - David   Øøøørh intet krea til overskrift - David - Page 2 Icon_minitimeFre 03 Dec 2010, 08:25

David grinte bare mere da han blev ramt af puden. han havde ikke grinet sådan længe. det gjorde nærmest ondt, men det var dejligt. han satte sig op og så op på Andy imens han puttede puden ind til sig "jg er så glad" udbræd han og smilte barnligt. han betragtede Andy lidt "og du er så dårlig til at lyve" sagde han og hentydede både til det med at han ikke slikkede på folk, men også om David var lækker. det synes David slev ikke hvertfald. han rejste sig op og satte sig bag Andy, hvorefter han lagde sine arme om livet på ham og krammede ham, imens han hvildede sit hovede på hans ryg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øøøørh intet krea til overskrift - David - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øøøørh intet krea til overskrift - David   Øøøørh intet krea til overskrift - David - Page 2 Icon_minitimeFre 03 Dec 2010, 08:47

Andy kunne bare ikke stoppe med at grine af ham, han var så glad for at se David som den almindelig skønne David igen. han hævede fornærmet sit en øjebryn selv om han slet ikke var fornærmet over nået "jeg lyver skide godt" sagde han selv om det slet ikke passede, men dog troet Andy det kun var til det med at slikke folk i ansigtet. Da selv synes han jo at David var ret så flot, han ville jo aldrig have gået i seng med en hvis han ikke synes de så flot ud og derfor ikke var tiltrukket af deres udseende. han stoppede roligt med at grine da han mærkede hans arme om sig, og lag bare sin ene hånd på hans hænder "kramme kramme" sagde han da han jo ikke selv kunne kramme David
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øøøørh intet krea til overskrift - David - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øøøørh intet krea til overskrift - David   Øøøørh intet krea til overskrift - David - Page 2 Icon_minitimeFre 03 Dec 2010, 09:09

David smilte glad "så siger vi det" sagde han drillende og trykkede sig tættere på Andy. han lukkede sine øjne og tog fat i Andy's hpn med sin ene "mmh" brummede han stille hvorefter han stille slap ham igen og rettede sig op "Andy?" spurgte han så og stirrede lidt på ham med nogle barnlige øjne. han ville vide hvad der skete i Andy's liv nu og han ville havde de snakkede som de plejede og havde det hyggeligt. han savnede tiden med Andy hvor de bare fjolllede rundt og snakkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øøøørh intet krea til overskrift - David - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øøøørh intet krea til overskrift - David   Øøøørh intet krea til overskrift - David - Page 2 Icon_minitimeLør 04 Dec 2010, 01:11

Andy sad bare og så ligefrem mens han bare nød at være tæt på David, han vende sit blik mod ham igen og lag sit hoved ned på hans skulder "ja søde David" sagde han stille i det og smilte venligt til ham, og kunne endelig godt lide at det ene øjeblik kunne de fjolle rundt og det andet kunne de bare sidde sådan og smilte kærligt til ham. han lukkede sine øjne kort i inden han åbnede dem igen og smilte lidt så stort til ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øøøørh intet krea til overskrift - David - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øøøørh intet krea til overskrift - David   Øøøørh intet krea til overskrift - David - Page 2 Icon_minitimeLør 04 Dec 2010, 07:07

David så på Andy og smilte skævt til ham "fortæl...fortæl om dit liv lige nu.. jeg vil vide hvad min elskede Andy går og laver" sagde han med et stort smil og lagde sine arme om ham, hvorefter han plaserede en lille kys på panden.. helt venskabligt. han elskede at sidde med Andy og bare snakke. han vidste han altid ville kunne få en dejlig samtale med Andy og derfor også altid have det godt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øøøørh intet krea til overskrift - David - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øøøørh intet krea til overskrift - David   Øøøørh intet krea til overskrift - David - Page 2 Icon_minitimeMan 13 Dec 2010, 00:07

Andy sad bare og vende kort sit blik mod ham, inden han igen stirrede ud i soveværelset igen. han var ikke engang sikker på hvor han skulle begynde "altså" sagde han da der jo havde sket så meget siden de havde snakket sidst "altså jeg blev jo smidt ud af min lejlighed pågrund af de andre i bygning ikke kunne lide mig.. og sagde derfor at jeg larmede alt for meget, men jeg var slet ikke hjemme der da jeg jo var ude og rejse med dig" sagde han roligt i det og prøvede bare at huske tilbage selv om det var svært, da det jo bare havde sket alt for meget "jeg er blevet gift med Adam" sagde han mere stille i det og lukkede kort sine øjne i, da det blot fik ham til at tænke på den aften og nat sammen med Dean "også har jeg vel fået en slags datter som hedder April.. jeg er begynd på frisørskole" sagde han lidt mere glad i det "også er Dean kommet tilbage og vil have mig tilbage" hviskede han næsten lydløst i det da han ikke viste hvem af dem han skulle vælge, og om han overhovedet behøvede at vælge nogen? han havde jo ikke set Dean siden den aften så måske mente han det alligevel og ville bare have en omgang sex.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Øøøørh intet krea til overskrift - David - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øøøørh intet krea til overskrift - David   Øøøørh intet krea til overskrift - David - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Øøøørh intet krea til overskrift - David
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Byen i la Sunisha-
Gå til: