|
| Skadede? - Violet | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skadede? - Violet Tirs 05 Okt 2010, 08:11 | |
| violet så på ham, hun nød det vrikelig meget, hun havde sine øjne lukket og sine hænder plaserede på den unge vampyrs skulder. hun havde stadig sit yndige lille hovde ved den maskuline saftige hals. hun prøvede så vidt mulig at holde sine tænder for sig selv, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skadede? - Violet Tirs 05 Okt 2010, 08:17 | |
| Orlando mærkede hendes trang til at bide, men lod som ingen ting da han ville vente til, hvis hun nu ville lade sig bide ham, og suge hans mandige og smagfulde blod, dog ville hun ikke få lov, da hans blod var hans og ingen anden. Hvis han følte for at de drak fra ham, gav han dem lov, men hvis han ikke selv sagde det, skulle de ikke komme i nærheden af hans blodåre. Han kørte sine hænder rundt på hendes krop, mens han lå med hovedet lænet tilbage over sofaens armlæn, og havde øjnene lukket godt sammen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skadede? - Violet Tirs 05 Okt 2010, 08:24 | |
| violet åbnede sin mund og skulle til at bide i den saftige mande hals. Orlando kunne mærkde hendes tænder var meget tætæ på den saftige maskulie hals. hun havde lukkede øjne og var få cm far hans hals. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skadede? - Violet Tirs 05 Okt 2010, 08:27 | |
| Orlando åbnede øjnene, og blev hurtig klar over hvad hun var ude på. Han kørte sin ene hånd op til hendes hals og nussede hende blidt, for at få hende til at tro han intet havde opdaget. Han kørte stadig ind og ud af hende, dog i hurtigere tempo, da det blev forhøjet af begge deres lyst. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skadede? - Violet Tirs 05 Okt 2010, 08:33 | |
| Violet smilte bare og begyndte langsomt og bore sine sylig spise hugtænder ned i den bare hals. og begyndte at suge lidt. af det dejlige blod han havde. hun havde en fornemmelse af det var forkert gjordt men hun kunne ikke stoppe. *jeg må stoppe* Tænkte den unge smukke pige vampyr. men kunne intet stille op mod sine lyster. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skadede? - Violet Tirs 05 Okt 2010, 19:29 | |
| Orlando tog sine hænder på hendes front og skubbede med al sin kræft til hende så hun ville flyve væk i et skub af styrke. Hans øjne blev vrede, og i et hurtigt sprint, tog han sine bukser på så han ikke var helt nøgen. Han tog sig til halsen og hvæssede af hende.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skadede? - Violet Tirs 05 Okt 2010, 20:01 | |
| violet træk sig tilage og blev urolig. og tog sit sorte t-shirt på igen. hun så væk fra ham, hun rejste sig og tørte det saftige vampyr blod væk fra sin mund. *hvad gjorde jeg forkert* Tænkte hun med et seriøst blik mod ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skadede? - Violet Tirs 05 Okt 2010, 20:03 | |
| " det er mit blod!? " udstødte han og gik truende imod hende mens han blottede sine tænder mere og mere, samt begyndte hans øjne at få en orange aura, og han hvæsede mere og mere.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skadede? - Violet Tirs 05 Okt 2010, 20:13 | |
| violet gik længer væk, hun var som et skramt føl. ''jeg troede ikkedu ville blive sur'' Sagde hun med en stille urolig stemme mod sin trøje, violet gik længer tilbage og ramte ind i væggen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skadede? - Violet Tirs 05 Okt 2010, 20:20 | |
| " Nu skylder du mig en tjeneste ". Orlando hviskede og satte en hånd imod væggen ved siden af hendes hovede og tog fat i hendes trøje, og hev hende en smule op. han kiggede hende dybt i hendes øjne. Han hvæsede og trak hende med ud imod køkkenet. Han åbnede en lem i gulvet i køkkenet, hvor hjorten også havde ligget. Han trak tænderne ned i hendes skulder, og sugede godt til, inden han så smed hende ned og låste. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skadede? - Violet Tirs 05 Okt 2010, 20:27 | |
| Violet lå nede i det fordømte mørke, *hvad har jeg gjordt, hvorfor gjorde jeg dog det her.* Tænkte hun med sine tænder ud. hun var bange for ham men prøvede at slå den lem op. men hendes krop var for svag efter han har suget af hendes bare hals. og hun var bange for hvad den unge smukke vampyr havde i tankerne af gøre med hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skadede? - Violet Tirs 05 Okt 2010, 20:32 | |
| Orlando havde stadig raseriet i hans krop, og hans øjne brændte og var blevet helt orange i omridset. Han trampede rundt i køkkenet, med tunge og rasende skridt. INGEN! skulle drikke af hans blod. Det var kun hans. Og hvis nogle måtte, så var det kun hans hustru.. Hvis han overhovedet fik en. Han satte sig på en stolene, og tændte sig en smøg. Godt nok trak han ikke vejret, men havde lært sig selv at trække røgen ned i lungerne, som egentlig var døde. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skadede? - Violet Tirs 05 Okt 2010, 20:44 | |
| violet lå i det fordømte mørke. hun var sur på den unge smukke vampyr herre som havde smidt hende nede i den lem der var i køkkente. hun prøvede stadig at komme op der fra, hun følte sig alene. der nede. men hvun var van til det, det minede hende om sin fortid da hun havde været alene længe, og hun viste hun villle forblive alene. hun havde sine tænder ude og var trist over hans raserrig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skadede? - Violet Ons 06 Okt 2010, 01:30 | |
| Orlando var fladet lidt ned og hans raseri, var ved at forsvinde så langsomt. Dog var irritationen stadig i ham. Han tog sig til halsen og mærkede de små huller som hendes tænder havde lavet. Få af nogle af hullerne blødte stadig, og havde samlet sig i en dråbe som så løb ned af hans hans. Han stoppede dråben med nogle fingre, og kiggede på dem, og så på hans mørke blod. Han smagte derefter på blodet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skadede? - Violet Ons 06 Okt 2010, 02:14 | |
| violet tog sin hånd op og mærkede de huller den unge vampyr havde lave i hendes blege smukke hud, hun var lidt sur over han havde bidt hende men hun viste hun selv var ude om det. *det var min egen skyld* Tænkte den unge vampyr pige og bed sig i den lille underlæbe. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skadede? - Violet Ons 06 Okt 2010, 02:18 | |
| Orlando trampede lidt på lemmens låge, for at høre om hun var der. Dog fortrød han at hun tog hende med hjem da ingen skulle stjæle hans blod. Han tog sig til panden, og lukkede øjnene. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skadede? - Violet Ons 06 Okt 2010, 02:22 | |
| Violet spakkede igen mod den låste lem. af surhed hun ville ud der fra nu. *jeg vil ud din tølber* Tænkte hun for sig selv, med sine tænder trukket ind igen, hun viste han bare ville af med hende som et menneske. så hvorfor kunne han ikke bare tage sig sammen og få det gjordt nu. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skadede? - Violet Ons 06 Okt 2010, 02:43 | |
| Orlando åbnede lemmen og fik et lusket og en smule uhyggeligt. Hans øjne var spirret op og hans hovede var vendt lidt til siden. Han stod ved hullet ned til det kolde- nedkølings rum. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skadede? - Violet Ons 06 Okt 2010, 05:33 | |
| violet lå og så op på ham. hun var sur men vistte det ikke. hun ville bare ud derfra men viste ikke hvordan hun kunne komme forbi den unge herre som havde bordet sine tænder ned i hende. hun så på ham og gav et hvæs fra sig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skadede? - Violet Ons 06 Okt 2010, 06:48 | |
| Orlando hvæssede selv, mens han bøjede sig lidt ned i knæene. Hanz hovede vendte sig lidt på siden og hans øjne gav et orange skær fra sig. " JEG BESTEMMER HER!" råbte han og smækkede lemmen i igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skadede? - Violet Ons 06 Okt 2010, 06:53 | |
| violet spakkede hårdt til den og den gav et lille ryg i sig. hun lå som om der var noget der pinede hende det var der jo endelig også men hun var lige glad hun ville bare væk. HUn spakkede igen som om det var en person hun haede mere end noget andet. som om det var en fodboldt der skulle hen til en med spiller. hun ville ikke lytte til den unge herre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skadede? - Violet Ons 06 Okt 2010, 08:43 | |
| Orlando kunne ikke lade vær med at grine da hun prøvede at sparke, dog imens grinet ramte hans læber, tog han stolen over på lemmens åbning, og satte sig på stolen. Han røg videre på sin cigaret, han havde tændt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skadede? - Violet Ons 06 Okt 2010, 18:03 | |
| violet holdte for hullernde, hun villle ikke være hos den unge smukke vampyr mere hun ville gerne bare væk fra det smukke palæ. hun villle bare ud igen og mærke vinden i sit ansigtig igen. hun stoppede med at spake da hun viste det ikke ville hjælpe noget han ville ikke lukke hende ud. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skadede? - Violet Ons 06 Okt 2010, 20:36 | |
| Efter nogle timer havde Orlando bestemt sig for at trække hende op fra hendes fangeskab. Han åbnede lemmen, og stilte sig ved åbningen. " Du får lov til at komme op, hvis du opfører dig ordenligt" hans mine var sur, dog mistænktsomt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skadede? - Violet Ons 06 Okt 2010, 21:13 | |
| violet så på ham. og rejste sig op. ''skal jeg nok'' sagde hun med et lille bange klang i sin stemme. hun var bange for ham. hun ville bare hjem igen men hun kom i tanke om hun ikke havde noget hjem hun så væk fra ham *hvorfor gik jeg dog med ham* tænkte hun uroligt. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Skadede? - Violet | |
| |
| | | | Skadede? - Violet | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|