Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En uforglemmelig nat . Violet.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En uforglemmelig nat . Violet. Empty
IndlægEmne: En uforglemmelig nat . Violet.   En uforglemmelig nat . Violet. Icon_minitimeFre 15 Okt 2010, 03:12

S- Silent River
T-20. 30.
O- Kun den store flod.
P- En lille top, og små gemasher og fine vide skindsko.
V- En kold vinternat.


Det var en storm fuld nat, lyden ad den store flod var klart, men træerne ruskede frem og tilbage. Det må være mindst 8 år siden der havde været så koldt, et lyn eller to slog ned vært minut. Ligepludselig blev et træ væltet om kuld.
Thunter kom gående og følte sig dejlig varm hun nød storm vejret, men de fleste personer holder sig helst inde og ser film, men Thunter elskede bare stormen, den blonde ulve tøs kiggede til højre/venstre, et træ styrtede i søen. * Hmm det er lidt anderledes idag, men jeg tror en svømme tur ville forfriske mig* Tænkte hun, straks sprang hun ud i vandet og blev til et af dissens slags varulve, en blond varulv svømmede hen over floden, indtil strømmen forsøgte at rive hende den anden vej, men hendes benkrafter var ikke som folk havde regnet med de var, pelsen blev våd, men da den nyttige varulv kom i land rystede hun sig og var tør. " Uhh hvor er her dejligt i dag " sagde hun med et varulve face.
Hun kiggede rundt * Intet ikke en gang en skikkelse var der at se * Tænkte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En uforglemmelig nat . Violet. Empty
IndlægEmne: Sv: En uforglemmelig nat . Violet.   En uforglemmelig nat . Violet. Icon_minitimeFre 15 Okt 2010, 04:16

der kom en skikkelse gånende men man kunne ikke se hvad det skulle forstille hun var helt færdig den unge vampyr faldt ned i græset og er har ikke spist i flere uger..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En uforglemmelig nat . Violet. Empty
IndlægEmne: Sv: En uforglemmelig nat . Violet.   En uforglemmelig nat . Violet. Icon_minitimeFre 15 Okt 2010, 04:43

Varulve tøssen kiggede rundt da hendes hår ikke var helt tørt, men straks forvanlede hun sig til menneskepige igen, hun løftede hovedet i vejret, ingen fare i luften, men det var hendes næse der bedragede hende, for rigtig havde hun ikke været varulv længe, for hendes liv før hen havde været så perfekt at ingen kunne have levet så godt som hende, men nu er hendes liv elendigt, så elendigt at hun bor i nærheden af denne River, straks venede hun hovede til højre, en skikkelse kom gående, men da den veltede i græsset, satte hun straks i løb, da hun nåede der hen havde hun alt for svært med at lugte, men med ta hjælpe denne stakkels tøs op " hey stakkel hvad laver du her så sent?" spurgte hun med et lille smil på læberne, men hendes lugt plaede hende og hun lugtede lidt til hende, men hendes øjne blev lige så store som tekopper af lugten af vampyr.
Varulve tøssen havde svært ved at klare lugten af hende, men det lykkede hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En uforglemmelig nat . Violet. Empty
IndlægEmne: Sv: En uforglemmelig nat . Violet.   En uforglemmelig nat . Violet. Icon_minitimeFre 15 Okt 2010, 04:53

Violet var helt svag hun havde ikke slappet af i flere dag hun var på flugt i flere dage hun var stadig på flugt men viste ikke hvor hun skulle tage hen, hun havde ingen venner der kunne hjælpe hende ingen der ville blive urolig for hende, *jeg kan ikke rejse mig, hvad varulv* tænlte hun for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En uforglemmelig nat . Violet. Empty
IndlægEmne: Sv: En uforglemmelig nat . Violet.   En uforglemmelig nat . Violet. Icon_minitimeFre 15 Okt 2010, 05:02

Ulve tøssen kiggede på hende og undersøgte hende hårdt " Grr hvem er du " gnurrede hun ad hende. Inden den hvide vampyr nåde at svare kiggede hun på hende og holdte det blik mod hende, hun hev lidt op i hendes hår " Når jeg spørger om noget forventer jeg et svar tøs" sagde hun og kiggede hårdt på hende. Hun slap hendes hår oog kiggede på et træ der var gået ild i * FUCK det her er som mit hjem og det skal ikke øddelægges på grund af brand * tænkte hun, inden hun forvandlede sig til varulv, hun svømmede hen i mod den lille bred, men en lille trastub knækkede og røg i hovedet på den svømmende varulv, straks blev hun bevidstløs, og hendes ulvekrop ville en tur nen på bunden, hendes krop røg ned og livet var et helved for hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En uforglemmelig nat . Violet. Empty
IndlægEmne: Sv: En uforglemmelig nat . Violet.   En uforglemmelig nat . Violet. Icon_minitimeFre 15 Okt 2010, 05:11

violet fik øje på en lille kanin og fik fat i den og bed den og sugede det varme blod ud. hun så den stakkels ulve tøs falder mod bunden. ''nej nok er hun varulv med jeg lader ikke nogett ende sådan'' hviskede hun for sig selv og sprang i vandet og fik ulven op på breden og brugte sin kontrolover vandet og slukkede branden. hun så på den ulv der lå foran hende, hun fik kontroleder noget vand op i sin hånd og smed det i hovede på ulven..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En uforglemmelig nat . Violet. Empty
IndlægEmne: Sv: En uforglemmelig nat . Violet.   En uforglemmelig nat . Violet. Icon_minitimeFre 15 Okt 2010, 05:25

Thunter lå der og håbede på at hendes liv var ovre men straks mærkede hun noget rev fat i hende. En dyb vejrtrækning kom fra hende, men hendes venlighed dukkede ikke op "Du skulle have ladet mig blive på bunden, hendes form var ikke blivet til menneske endnu, men hun forsøgte at komme ned af feltet " Hey nu prøver vi igen" sagde hun og forsøgte at smile " Hej jeg hedder Thunter og hvad er dit navn tøs? " spurgte hun med et lille vellykkedet smil på munden, men lugten kunne hun jo blive nød til at holde ud. Hun blev til menneske og slikkede sig rundt om munden *Hmm hun ville da være noget at spise* Tænkte hun med et lille smil, men hun havde ikke tænkt at spise hende, ihvert fald ikke nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En uforglemmelig nat . Violet. Empty
IndlægEmne: Sv: En uforglemmelig nat . Violet.   En uforglemmelig nat . Violet. Icon_minitimeFre 15 Okt 2010, 05:29

violet så på den blode tøs foran sig. ''jeg hedder violet mere du vil vide'' spurte hun lidt surt. hun var træt af at folk behandlede hende som en flende hun var jo ikke en fjende af nogle overhovede. hun gjorde ikke et menneske fortræd. hun var træt af dem på en måde...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En uforglemmelig nat . Violet. Empty
IndlægEmne: Sv: En uforglemmelig nat . Violet.   En uforglemmelig nat . Violet. Icon_minitimeFre 15 Okt 2010, 05:42

Thunter begyndte på en ny sætning "Hmm jeg ville gerne sige tak for de du slukkede branden for mit hjem" sagde hun taknemligt, men en største del af hendes hjem var brandt til undergrund " bare jeg havde set den trastamme komme så var dette aldrig nogensinde sket " forklarede hun og lod nogle tåre trille ned af hendes kind, " hvor kommer du fra unge vampyr" Spurgte hun og smilte, men tårene kørte ned ad hendes kinder-
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En uforglemmelig nat . Violet. Empty
IndlægEmne: Sv: En uforglemmelig nat . Violet.   En uforglemmelig nat . Violet. Icon_minitimeFre 15 Okt 2010, 05:47

''jeg er ked af det med dit hjem'' forklarede hun. ''jeg kommer fra en lille by'' sagde hun imens hun ikke ved hvad hun ellers skal sige da hun ikke vil volde den blode tøs mere skade end hun allrede havde hun gik lidt væk da hun ikke havde spist så meget...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En uforglemmelig nat . Violet. Empty
IndlægEmne: Sv: En uforglemmelig nat . Violet.   En uforglemmelig nat . Violet. Icon_minitimeFre 15 Okt 2010, 07:03

Thunter kiggede rundt og så det lignede en slags oversvømmelse, men det stoppede ikke hendes fristelse til at slå den blodsurger ihjel " Hey du jeg har fucking mange spørgsmål til dig" sagde hun og tog hånden op for munden, men gik lige så stille og roligt ned mod trahytten længre nede af floden, men hun vidste at blodsuger altid var dumme, at følge efter. Hun kiggede ytilbage til den rolige vampyr og smillede, hun viste sådan et følg efter tegn til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En uforglemmelig nat . Violet. Empty
IndlægEmne: Sv: En uforglemmelig nat . Violet.   En uforglemmelig nat . Violet. Icon_minitimeFre 15 Okt 2010, 07:19

violet gik bare vider hun lyttede ikke efter hvad varulven sagde til hende, hun smilte og gik ind og satte sig så måtte hun komme ind hvis hun turte.. violet var lidt glad idag fordi hun var nået så langt. *endelig hjemme* tænkte hun for sig selv...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En uforglemmelig nat . Violet. Empty
IndlægEmne: Sv: En uforglemmelig nat . Violet.   En uforglemmelig nat . Violet. Icon_minitimeFre 15 Okt 2010, 07:26

Thunter gik og smilede da hun kom til den lille hytte, der var på størrelse med et skur, men hun synes ikke størrelsen var problemet, og heller ikke pladsen, da hun sov på gulvet, hun gik ind i køleskabet og tog et stykke råtbacon " Ih hvor er det altså bare skønt at være hjemme" sagde hunfor sig selv, med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En uforglemmelig nat . Violet. Empty
IndlægEmne: Sv: En uforglemmelig nat . Violet.   En uforglemmelig nat . Violet. Icon_minitimeFre 15 Okt 2010, 07:33

violet kiggede rundt hun glæede sig til at komme vider. hun elskede at være på farten men mest sin lejlighed der hjemme. hun glæede sig meget til hun kunne vende hjem der til. hun var virkelig glad hun var ikke som andre vampyr hun gjorde hvad hun ville og gik hvor hun ville.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En uforglemmelig nat . Violet. Empty
IndlægEmne: Sv: En uforglemmelig nat . Violet.   En uforglemmelig nat . Violet. Icon_minitimeFre 15 Okt 2010, 07:35

Hun tog hånden på panden og sugede det rå stykke bacon i munden, hun tog straks noget mere, hun blev ved at fylde munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En uforglemmelig nat . Violet. Empty
IndlægEmne: Sv: En uforglemmelig nat . Violet.   En uforglemmelig nat . Violet. Icon_minitimeFre 15 Okt 2010, 07:38

violet kiggede bare rundt i den lille hytte... hun gik bare og gik og gik og gik.. hun viste ikke hvad hun skulle sige/lave. *hmm* tænkte hun for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En uforglemmelig nat . Violet. Empty
IndlægEmne: Sv: En uforglemmelig nat . Violet.   En uforglemmelig nat . Violet. Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 19:56

´Thunter kiggede selv rundt igen, da hun dog var facineret af de smukke vægge, hun havde været opvokset i den og når hun havde brug for at være alene gik hun der ind for at være der...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En uforglemmelig nat . Violet. Empty
IndlægEmne: Sv: En uforglemmelig nat . Violet.   En uforglemmelig nat . Violet. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En uforglemmelig nat . Violet.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Silent River-
Gå til: