|
| jeg ved ikke om jeg tør?... | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?... Tirs 09 Nov 2010, 19:45 | |
| Alec nikkede og grinede med Chiro. Hun tænkte på, at det ville være meget sjovthvis man overraskede, de mennesker som tog spørgelseshuset. Og slå dem ihjel bagefter. Fik dem til at skrige og drikke deres blod. Alec smilede for sig selv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?... Tors 11 Nov 2010, 08:26 | |
| "hvad syntes du at vi skal lave nu?" spurte Chiro i et glad tonefald med grønne øjne og et kæmpe drilsk smil på læben. Hun havde stoppet med og grine men fnisede stadig lidt ved anken om hvordan kvinden så ud da de viste hende liget. "tror du de finder dit lig?" spurte hun mens hun kiggede over mod stedet, der havde dannet sig en stor klump mennesker og hun grinede stadig lidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?... Fre 12 Nov 2010, 02:01 | |
| Alec grinnede "Ikke med det samme... mennesker er så dumme!". Hun fandt sin iPod frem og satte noget musik på. "Vil du høre med?" hun kiggede smilende på Chiro. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?... Fre 12 Nov 2010, 02:29 | |
| "nej tak jeg har selv" sagde hun smilende og tog sin sorte ipod op af lommen. Det var den samme model, men på hendes var der et stort, flot, og flot mønstret guld kors på bagsiden. Hun tændte for den, gled ned af væggen og endte med og sidde på jorden. Hun trak sine ben ind til sig så hun kunne omfavne dem og have sin hage på den samtidig med at hun hørte musik. hun smilede lidt for sig sev da musikken startede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?... Fre 12 Nov 2010, 02:34 | |
| Alec havde intaget den samme position på... et tag. Hvorfor sidde på jorden, når det er kedeligt? Hun smilede for sig slev og vuggede lidt frem og tilbage i takt med musikken. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?... Lør 13 Nov 2010, 03:25 | |
| Chiro rejste sig op ved synet af Aiko, hun smilede, hendes øjne var stadig lyserøde og hun hoppede nu op på et af de andre tage. Det var hyggeligt der oppe, man kunne se hele parken fra deres tage og luften blæsede dejligt der oppe. "her finder de os aldrig" sagde hun med et drislk smil og skiftede øjne til grøn. Hun lukkede dem halvt som sædvanlig og fik dem til og se intense ud. Hun så ud på horisonten, den var smuk, nu kunne man se den flotte park, og man kunne også se den store menneskemængde der over vor de havde 'frokost'. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?... Lør 13 Nov 2010, 03:29 | |
| Alec grinede "Nej aldrig! Men hvem ville også beskylde nogle søde, små englebørn?" hun viftede lidt med armene, som vinger og så(prøvede at) meget sød ud. Hun smilede over til Chiro og gik i fosterstilling igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?... Lør 13 Nov 2010, 05:04 | |
| Chiro grinede af Alec der prøvede og lave sjov, og smilede så lidt til hende og kiggede så ud mod horisonten igen. Chiro sad nu med benene formet som et 4 tal fra oven, mens hun havde sin venstre arm vilende på sit venstre knæ der var løftet lidt op. Hun smilede med musik i ørene og det var et tilfreds smil, hendes øjne var nu ikke lyserøde eller grøne mere, men normal gul. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?... Lør 13 Nov 2010, 07:56 | |
| Alec nikkede i takt med sangen. Hun smilede og kiggede rundt over byen. *Sådan burde man havde det hver dag* en lille stemme mindede hende om at sådan var livet ikke. Det havde hun selv sagt. Alec ignorerede den lille stemme. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?... Man 15 Nov 2010, 08:04 | |
| Chiro kiggede nu op i den skyfri blå himmel, hun sad stadig som hun gjorde før. *gad vide om jeg har spilt på min jakke?* det var nu et ret lamt spørgsmål og give sig selv, men hun kiggede nu efter på sin sorte pingin tjernerjakke, der var nu ikke noget, hun tog et gammeldags ur op af lommen, der var en kæde på så den var lænket fast til jakken, den var allerede halv, hun tog hurtigt lommeuret ned i lommen igen. Tog sine hørertelefoner ud af ørene og hoppede videre hen af tagene. *nu kommer jeg jo forsent... BAKA!!* |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?... Ons 17 Nov 2010, 08:23 | |
| Alec gik bagefter Chiro. HUn overvejede, hvad der kunne være galt med hende. Tanken slog ned som et lyn; Chiroptera kunne være skitzofan! Alec spærrede øjne vidt op i et sekund, men kontrollede sig efter det *Jeg må hode øje med hende.... Hun er ikke sig selv...*. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?... Ons 17 Nov 2010, 09:26 | |
| Chiro satte sit hår op med et sort silke bånd mens hun sussede hen af de forskellig farvede tage, hendes øjne var nu blevet onde i udtrykket, og nu lignede hun nærmest en tjener fra helved. Hun hoppede ned fra det sidste tag og ned i en åbning til skoven, hun begyndte og løbe på fuld drøn, men stadig elegant som altid. Hun tog et par briller på, stelet var kul sort som resten af hendes tøj, og glasset reflekterede i det skyfri område. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?... Tors 18 Nov 2010, 00:56 | |
| Alec løb efter. Hun rynkede irriteret øjenbrynene *Jeg har bedre ting at gøre, end at leje din babysitter, Chiroptera*.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?... Fre 19 Nov 2010, 03:01 | |
| Chiro var følelses løs i ansigtet som altid når hendes anden side kom til, hendes øjne skiftede øjenfarve til seriøs lilla, som kun hendes andet jeg kunne få frem. hun stoppede elegant men bradt op ved et stort slot, det var ikke det hun boede i, men et helt andet et. Hun hoppede langt og højt op så hun lanede på taget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?... Lør 20 Nov 2010, 22:53 | |
| Alec begyndte at kede sig og tænkte på at tage hjem. Og sådan blev det. Hun løb efter Chiro og sagde; "Hey, jeg har noget jeg ksal ordne og jeg er begyndt at blive sulten. Der var ikke meget blod i drengen". Hun smilede, hun følte sig sikker på at Chiro kunne forstå, men hun ville lige høre hvad hun ville sig inden Alec gik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?... Man 22 Nov 2010, 08:10 | |
| Chiro kiggede ned på hende fra taget af, hun så skide ond og følelsesløs ud i ansigtet, et menneske ville have skriget og løbet sin vej i al hast. "jeg forstår" hun lød helt gammeldags, det lignede nu ikke den normale Chiro at tale i det område, hun buggede for Alec, og kig så videre hen af taget hvor Alec ikke kunne se hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?... Tirs 23 Nov 2010, 02:13 | |
| Alec blev vred. Hvorfor fanden skullle Chiro absolut være så.... dæmonagtig? Alec smilede kort og koldt over ironikken. Hun smadrede taget på huset og skreg inden i, inden hun forsvandt i støvsky. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?... Tirs 23 Nov 2010, 02:14 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?... Tirs 30 Nov 2010, 22:48 | |
| Chiro faldt ned fra det smadrede tag, hun lanede oveni de spidse tagstykker, hun kunne mærke de pæntrende spidser igennem hendes ryg, ben, og arme. Hun ømmede sig og kom op på benene så godt som muligt, og forsvandt i den mørkeskov. //out// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?... | |
| |
| | | | jeg ved ikke om jeg tør?... | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|