Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Så er man her igen...(violet)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Så er man her igen...(violet) Empty
IndlægEmne: Så er man her igen...(violet)   Så er man her igen...(violet) Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 06:27

s: politistationen
t: aften
v: koldt
o: en masse både travle og ikke så travle politibetjente, samt deres små arbejdsborde og forskellige forbrydere.
På: sorte bukser, sort T-shirt, sort jakke.

Zean sad ved siden af bordet, på en stol han var lænket fast til.
Han kunne sagtens komme fri, men lige nu var han træt og gad ikke rigtig, det var også derfor han var blevet fanget denne gang, hvilket han ellers var god til at undgå.
Han hvilede hoved på en den ene arm, mens en betjent sad ved bordet og var i gang med at skrive sin rapport.
Han havde været ude og jage igen, ikke efter ofre han tømte for deres sjæl, men skudt et ulovligt dyr og så havde nogen tilfældigvis opdaget det.
"Jeg kan se det ikke er første gang du bliver taget i det, har du overhoved tilladelse til skydevåben?" sagde den trætte betjent, men Zean svarede ikke, han lod dovent blikket glide rundt i lokalet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så er man her igen...(violet) Empty
IndlægEmne: Sv: Så er man her igen...(violet)   Så er man her igen...(violet) Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 06:32

døern til politi stasionene gik op den unge pige violet som Zean havde mødt før gik ind da hun skulle snakke med en anden betjendt fordi hun var blevet truede med en pistol, hun gik ind i et andet rum, sad der ikke så længe hun så på ham. *ham igen* tænkte hun for sig selv. hun smilte let da hun havde lært en del den dag de mødes sidst,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så er man her igen...(violet) Empty
IndlægEmne: Sv: Så er man her igen...(violet)   Så er man her igen...(violet) Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 06:38

Han blik gled dovent rundt i lokalet da det faldt på hende.
Han genkendte hende straks og kunne ikke lade være at smile lidt, hun havde været rar nok at snakke med, selv om hun havde vist tegn på svaghed.
Men sådan var det jo.
Han rettede sig lidt op og så på betjenten som havde rejst sig.
"Tilbage om lidt" mumlede han og gik sin vej, selvfølgelig, altid så pokkers uhøflige, som om de havde magten i deres hule hånd.
Man hørte et lille knæk da han vred sin tommelfinger af led og fik sin hånd ud af håndjernene.
Med endnu et knæk satte han den på plads og rejste sig op.
"Hei, har du fået lov at gå?!" spurgte en tilfældig betjent, han så ham kort i øjnene
"Ja" betjenten nikkede og satte sig ned som et tamt får.
Han gik over til hende og satte sig på stol ved hende
"Hei igen" smilte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så er man her igen...(violet) Empty
IndlægEmne: Sv: Så er man her igen...(violet)   Så er man her igen...(violet) Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 06:46

violet smilte og så på ham hun havde ikke renget med at se ham der. ''hej'' sagde hun. hun vlev ved med at smil hun tænkte på den gang de mødtes for noget tid siden. ''tak for hjælpen sidst'' sagde hun og kiggede på ham. ''hvorfor er du her endelig??'' spurte hun ham. hun var lidt nyskærig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så er man her igen...(violet) Empty
IndlægEmne: Sv: Så er man her igen...(violet)   Så er man her igen...(violet) Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 06:51

"så lidt" svarede han og så sig omkring, betjenten kom vist ikke tilbage foreløbig, han skulle bare være væk til den tid.
"De kan ikke lide jeg gør hvad jeg gør" sagde han som svar på hendes andet spørgsmål.
"Hvorfor er du her?" smilte han og så på hende igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så er man her igen...(violet) Empty
IndlægEmne: Sv: Så er man her igen...(violet)   Så er man her igen...(violet) Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 06:59

hun så på ham med et smil på læben hun svarede med et lille smil. ''jeg var på bar med mine veninder og den blev røvet jeg blev gisel og jeg bed ham krot og han blev fanget de skulle bruge et videne om hvad der var sket så de tog bare mig'' sagde hun med et krot smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så er man her igen...(violet) Empty
IndlægEmne: Sv: Så er man her igen...(violet)   Så er man her igen...(violet) Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 07:04

//hvad er krot?//

Han nikkede lidt
"Aha" grinte han så
"Jamen dog, du har da hygget dig" han så sig omkring igen og opdagede at betjenten var på vej tilbage, han sukkede lidt og tænkte over hvad han skulle.
sidst stak han jo af sammen med en anden dæmon.
"Bare gå eller have lidt sjov?" mumlede han for sig selv, mens han lænede sig tilbage i stolen og kiggede på betjenten, der nu stod ved bordet og så sig forvirret omkring, sikkert efter ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så er man her igen...(violet) Empty
IndlægEmne: Sv: Så er man her igen...(violet)   Så er man her igen...(violet) Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 07:08

//hun bed ham krot i armen//
violet smilte stille til ham hun grinte.
''nå vi ses nok jeg må nemmelig gå, må nok også kommer hjem inden Zolg bliver urolig'' sagde hun og rejste sig og gik hun smilte imens hun gik på gaden. hun havde ændrede sig en del siden de mødtes sidste gang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så er man her igen...(violet) Empty
IndlægEmne: Sv: Så er man her igen...(violet)   Så er man her igen...(violet) Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 07:14

//forstår stadig ikke hvad krot er?//

"Okay, har også nogen at lege med" smilte han og rejste sig og gik over mod betjenten, men stoppede på vejen da betjenten så på ham.
"Hvordan...?" længere nåede han ikke før han gik hen mod ham, zean gik baglæns mod udgangen, så råbte betjenten op og de fleste af politimændene kiggede op og nogen af dem begyndte at hjælpe.
Han slog en i guldet, vendte om og løb ud af døren.
Han fik øjen kontakt med en og fik ham til at stille sig i vejen for de andre
"Hvem er Zolg?" spurgte han, da han opdagede violet igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så er man her igen...(violet) Empty
IndlægEmne: Sv: Så er man her igen...(violet)   Så er man her igen...(violet) Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 07:20

violet så på ham med et smil på læben. ''han er min kæreste'' sagde hun med et smil og hun opdagede de ikke var så langt fra hendes hjem. hun så ham i vinduet da de paserede hendes hus hun grinte lidt. hun gik vider, ''hvorfor??'' spurte hun ham med et lille smil på læben. hun grinte og så sig om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så er man her igen...(violet) Empty
IndlægEmne: Sv: Så er man her igen...(violet)   Så er man her igen...(violet) Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 07:54

"Videbegærlighed" smilte han, det var hans ord for nysgerrighed, han så kort på personen i vinduet, men gik så bare videre sammen med hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så er man her igen...(violet) Empty
IndlægEmne: Sv: Så er man her igen...(violet)   Så er man her igen...(violet) Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 08:13

''hehe okay, men hvor er du på vej hen'' spurte hun ham med et smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så er man her igen...(violet) Empty
IndlægEmne: Sv: Så er man her igen...(violet)   Så er man her igen...(violet) Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 22:01

"Væk" svarede han lige ud
"Og så var du der lige igen...Jeg har det tit med at tage kontakt til folk jeg har mødt, for at lære mere om dem..." han bed sig i tungen så han kunne smage sit eget blod.
Han fortalte jo aldrig om sig selv og aldrig om sit hoveds små finurligheder.
Han så sig over skulderen, men der kom intet politi.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så er man her igen...(violet) Empty
IndlægEmne: Sv: Så er man her igen...(violet)   Så er man her igen...(violet) Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 01:21

''men hvis du vil lære mere om mig vil jeg også lære mere om dig'' sagde hun med et smil på læben hun gik stille og rolig rundt i byen og kiggede hun havde ikke så meget at lave udover at være sammen med Zolg men hun havde lige været sammen med ham så hvorfor ikke være sammen med nogle bekendte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så er man her igen...(violet) Empty
IndlægEmne: Sv: Så er man her igen...(violet)   Så er man her igen...(violet) Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 01:27

"Det lyder rimeligt, jeg ved bare ikke om jeg kan holde det" svarede han, han havde at fortælle om sig selv, der var jo ikke noget interessant at vide alligevel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så er man her igen...(violet) Empty
IndlægEmne: Sv: Så er man her igen...(violet)   Så er man her igen...(violet) Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 01:32

''noget du vil vide om mig??'' spurte hun ham med et lile smil. hun gik ved hans side, hun smilte hun så på den unge dæmon som gik ed siden af hende. *gad vide hvor gammel han endelig er* tænkte hun for sig selv med et smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så er man her igen...(violet) Empty
IndlægEmne: Sv: Så er man her igen...(violet)   Så er man her igen...(violet) Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 01:37

"Det finder jeg selv ud af" smilte han
"Det er så kedeligt at spørge" han så lidt på husene omkring dem, de fleste sådan nogle evige flotte nogle, de lignede garanteret det være skidt indenfor.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så er man her igen...(violet) Empty
IndlægEmne: Sv: Så er man her igen...(violet)   Så er man her igen...(violet) Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 01:43

''hvordan vil du ellers finde ud af det??'' spurte hun ham med et smil på læben hun viste ikke hvad de skulle snakke om, hendes mobil ringede, hun tog den op af sin taske hun snakkede i godt og vel 20 minuter med sin veninde, hun grinte af det hun sagde. hun lage på og så på ham med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så er man her igen...(violet) Empty
IndlægEmne: Sv: Så er man her igen...(violet)   Så er man her igen...(violet) Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 01:46

Han sukkede, efter at have gået i 20 min. og bare hørt til hendes snak?
Han vinkede kort og drejede af.
"Jeg smutter, hej" sagde han kort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så er man her igen...(violet) Empty
IndlægEmne: Sv: Så er man her igen...(violet)   Så er man her igen...(violet) Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 01:49

''okay hej hej'' sagde hun så og vendte om og var påvej hjem til Zolg. hun kom der hen og gik ind af døren og så ham ligge og sove på sofaen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så er man her igen...(violet) Empty
IndlægEmne: Sv: Så er man her igen...(violet)   Så er man her igen...(violet) Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 01:50

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Så er man her igen...(violet) Empty
IndlægEmne: Sv: Så er man her igen...(violet)   Så er man her igen...(violet) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Så er man her igen...(violet)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Politi stationen-
Gå til: