Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Læbepromade? (Thallium)

Go down 
ForfatterBesked
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Læbepromade? (Thallium) Empty
IndlægEmne: Læbepromade? (Thallium)   Læbepromade? (Thallium) Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 01:30

Tid: Omkring Middag ca.
Dato: 6. november.
Sted: i byen.
Omgivelser: Få mennesker, Lidt tåge.
vejr: Overskyet og køligt.


Cherry gik ned igennem Werclares dyster gader, hun var taget på jagt efter en læbepromade, med smag!
Hun hadet nemlig smagen af læbepromade. Hun havde trukket hætten over hovedet på den sorte jakke, men man kunne stadig tydeligt se hendes ansigt.
Hun stoppede op da hun så en gammeldame side bagved et udfoldet tæppe med en masse genstande.
Cherry nærmede sig nysgerrigt for at se hvad det var damen solgte, da hun kom nærmere så hun at det var amuletter, sten i mange farver, små flasker med diverse underlige farver væske i.
Damen så op på hende, Cherry prøvede at se neutral ud da hun så damens ansigt. Hendes ene øje var helt hvidt mens det andet havde den klareste blå farve, hun havde et ar ned over det øje hvor hun ingen propil havde.
Cherry så ned på tingende og hendes opmærksomhed blev fanget af en halsekæde med et lille itu i som var fyldt med en meget mørke rød væske.
"Hvad er der i den halsekæde" spurgte hun og pegede på den "Dæmon blod min kære .." svarede damen hæst.
Cherry rynkede brynene, men fik så øje på en kniv som havde fået slæbet forskellige tegn og runer ind i selv kniven.
"Jeg vil godt købe den der kniv" sagde hun så og rakte hende de penge som der stod at den kostede.
Hun ville have den dæmon kniv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Læbepromade? (Thallium) Empty
IndlægEmne: Sv: Læbepromade? (Thallium)   Læbepromade? (Thallium) Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 01:36

Thallium gik fløjtende gennem byen i Wereclare, hvad han lavede der vidste han ikke helt, Thallium kiggede på boder og butikker, alle mulige mærkelige folk solgte alle mulige mærkelige ting, der var helt mærkeligt i Wereclare..
Thallium stod ved en bod hvor en gammel dame solgte amuletter og ting.
Thallium kunne læse runer og kunne læse de fleste ting var forbandelser og sådan nogle ting selvom damen sagde det var noget helt andet... Bl.a den kniv, den ville skade sin egen ejer hver gang ejeren ville bruge den mod en anden, men den lignede til forveksling sådan en som dusørjægerne brugte.
En ung dame, ville købe den! Thallium greb fat i hendes hånd og slog kniven ud af den anden dames hånd.
"Du skal ikke købe den kniv... Tro mig, jeg kan læse runer... Lad være med at købe den kniv, jeg beder dig, kniven er ond, den er ikke hvad du tror den er!" Det var tydeligt Thallium ikke lavede sjov.
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Læbepromade? (Thallium) Empty
IndlægEmne: Sv: Læbepromade? (Thallium)   Læbepromade? (Thallium) Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 01:45

Cherry fik et chok og så chokkeret på drengen, Hun vidste først ikke helt hvad hun skulle svare.
Hun sank så og så ned på hans hånd om hendes håndled " .. Slip mig" sagde hun så og brød sig ikke om at han rørte hende uden tilladelse.
Mike kom som forudset frem, han stilte sig lige foran elveren og så meget faretruende ud.
Men Mike var død og kunne derfor ikke ses eller gøre skade.
Cherry vidste lige præcist at Mike ville komme frem og det var også en grund til at Cherry ikke ville have han skulle røre hende, for Mike blev rasende hvis hun bare snakkede til en anden dreng og det var endnu værre nu hvor han rørte hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Læbepromade? (Thallium) Empty
IndlægEmne: Sv: Læbepromade? (Thallium)   Læbepromade? (Thallium) Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 01:48

Thallium slap pigen og tog fat i kniven som lå hos den gamle dame og kastede den uden videre op på et tag, så ingen kunne få fat i den, ved mindre man nu kravlede op på taget.
"Jeg kan godt forklare dig hvorfor du ikke skulle købe den, men du ville ikke tro mig vis jeg fortalte dig det." Thallium kiggede på Cherry med et undskyldende blik, før han stak hænderne i lommerne og begyndte at gå videre, væk fra boden.
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Læbepromade? (Thallium) Empty
IndlægEmne: Sv: Læbepromade? (Thallium)   Læbepromade? (Thallium) Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 02:37

Den gamle dame kom med en hvæsende og halv snerrende lyd.
Cherry så på damen som var ved at rejse sig og virkede ikke ligefrem glad, Hun så efter Elveren og overvejede at følge efter ham, især inden damen ville blive sur på hende. Hun trak hætten lidt længere ned over hovedet da det begyndte at små regne og gik så efter ham.
"Hey vent" sagde hun så og kom op ved siden af elveren "Hvad gør den?" spurgte hun med et nysgerrigt blik. Hun kunne også se lidt nærmere på ham nu hvor hun tænkte over det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Læbepromade? (Thallium) Empty
IndlægEmne: Sv: Læbepromade? (Thallium)   Læbepromade? (Thallium) Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 02:56

"Hendes varer var ikke gode, der var forbandelser over de fleste, man skal holde sig fra den slags folk. De er ikke gode for en." forklarede Thallium og gik videre.
"Den skade du ville forsøge at give med skaden, ville skade dig istedet for personen eller væsnet du angreb med kniven." forklarede Thallium, og stoppede ved en mand der solgte aviser og købte en avis, som han stak under armen før han gik videre ned af gaden.
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Læbepromade? (Thallium) Empty
IndlægEmne: Sv: Læbepromade? (Thallium)   Læbepromade? (Thallium) Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 03:03

Cherry så sig kort tænksomt ned "Okay .. Men tak så" sagde hun så og så på ham.
Hun tog hånden ned i sin lomme hvor en amulet hun havde købt tideliger lå.
Den var ved med et sort øje i midten, hun overvejede kort om den mon også var forhekset.
"Kender du også til Amuleter?" spurgte hun så og så på ham imens hun havde hånden i lomme og holdte om Amuletten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Læbepromade? (Thallium) Empty
IndlægEmne: Sv: Læbepromade? (Thallium)   Læbepromade? (Thallium) Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 03:25

"Ja selvfølgeligt gør jeg det... Jeg er elver, hvad regner du mig for?" spurgte Thallium.
Thallium satte sig på en bænk og åbnede sin avis og begyndte at læse i den.
"Hvorfor? Vil du vide noget om amuletter?" spurgte Thallium og løftede et øjenbryn før han læste videre i sin avis.
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Læbepromade? (Thallium) Empty
IndlægEmne: Sv: Læbepromade? (Thallium)   Læbepromade? (Thallium) Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 03:30

Cherry satte sig ved siden af ham da han satte sig op bænken.
Hun bed sig svagt i sine halv tørre læber "Altså .. jeg har købt den her Amulet" begyndte hun så og tog den op af sin lomme, Hun holdte den frem mod ham og fugtede sine læber.
"Jeg ville bare være sikker på at den ikke var farlig .." spurgte hun så.
"Jeg vil helst ikke have mere uheld" mumlede hun og smilede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Læbepromade? (Thallium) Empty
IndlægEmne: Sv: Læbepromade? (Thallium)   Læbepromade? (Thallium) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Læbepromade? (Thallium)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Thallium- Ser verden undenfor.
» Børn og gynger.. En farlig kombination! - Thallium.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: