Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Even Angels can bite(Nick)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Even Angels can bite(Nick) Empty
IndlægEmne: Even Angels can bite(Nick)   Even Angels can bite(Nick) Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 10:13

T : 19:23

V : Varmt/hot, solen er så småt gået ned næsten


O : folk begynder at gå hjem

S : Strøget/gågaden



Alexia kom gående, med lange smukke skridt, lange (dog ikke for høj) smukke skridt. Hendes hvid blonde hår flagrede efter hende, mens hendes hvide trøje var stram og ærmerne stoppede ved hendes håndled, samt selveste trøjen der fremhævede hendes slanke, dog smukke trænede former. Hun var ikke muskel trænet men heller ikke anoreksi tynd. Hun var det man kunne kalde ideal tynd. Hun smilede over de pinke læber og slikkede dem let med tungen og snusede ind af, "mmhh hvor jeg dog elsker duften af blod" hun smilede lidt, hun lignede en engle men var langt fra, stramme (sorte) læderlook ligende leggins sad ind til hendes ben(skinny look) og hun havde stiletter i hvid på. Hun gik hen nær en fransk cafe for at bestille en vanilie milkshake og så derefter gå lidt rundt og kigge?, mærkeligt nok efter Alexia havde været vampyr temmelig længe?, så havde ingen vundet i kamp over hende eller for den sags skyld fået lov til at rør hende for hendes slags far/skaber?`... og hendes blod lugtede lidt mere af menneske end vampyr?.... nok fordi hun havde været engle en gang og så menneske ved at opgive sine kræfter men det var nu stadig spøjst?. Hun gik stille indenfor i cafeen og smilede kært og sagde"en Milkshake vanilie tak"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Even Angels can bite(Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: Even Angels can bite(Nick)   Even Angels can bite(Nick) Icon_minitimeOns 10 Nov 2010, 07:20

En ung fyr stod inde på Caféen over i et hjørne med en smuk violin i hånden, han var høj og muskuløs med en ret bleg hud, han havde kort lysebrunt hår og lysebrune øjne som skinne varmt man sku ikke tro at den smukke fyr faktisk var vampyr men det var han dog en ret ny en så han ku ikke styre sin tørst og sine sanser så folks tanker kom bare ind og ud af hans sind, den unge fyr hed Nick og var en ægte franskmand, han lukke øjne og begyndte at spille en fransk melodi som der også var skrevet en sang til efter kort tid begyndte han at synge på fransk en ret romantisk sang, hans mørke varme stemme fyldte rumet og fik folk til at se over på ham og fik dem til at lytte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Even Angels can bite(Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: Even Angels can bite(Nick)   Even Angels can bite(Nick) Icon_minitimeOns 10 Nov 2010, 09:29

Alexia kiggede lidt mod ham , dog uden at vende hovedet mod ham men blikket var rettet mod ham med et lille smil over læberne, og hendes smukke øjne betragtede hans væsen i sig selv. Hun strøg sig lidt over halsen, Alexia kunne ikke så godt li at være blandt vampyr nogen tog af deres egen slags mens hendes stadig smagte menneskeligt? til tidere, men dog var den langt fra menneskeligt men det skulle nok forsvinde når hun blev helt vampyr. Hun tog sin milkshake og sendte Nick et flammende smukt forførende blik, med et glimt i de røde øjne der lignede blod mørk blod, gik hun ud af døren langsomt og roligt, med det platin hvide hår flagrende efter sig, og den smukke hvide skindende porcelæns klare hud funklende næsten efter sig(dog ikke som i twilight)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Even Angels can bite(Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: Even Angels can bite(Nick)   Even Angels can bite(Nick) Icon_minitimeOns 10 Nov 2010, 23:27

NIck sang og spille vidre imens han langsomt åbnede øjne og fik hurtigt øje på den lidt mystiske kvinde som sendte ham et blik samt et smil som fi ham til at blive nysgerrig, han sendte hende et varmt blik før han spille sangen ferdig hvorefter han gik over mod kvinden som var ve at gå"hej?"sag han med sin mørke varme stemme med den franske accent som var meget tydlig nok fordi han var født i frankrig, han var vampyr ja men ikke så farlig for han ku ikke engang finde ud af at drikke blod eller styre sine sanser og han kendte ikke engang sin evne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Even Angels can bite(Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: Even Angels can bite(Nick)   Even Angels can bite(Nick) Icon_minitimeTors 11 Nov 2010, 02:31

ALexia smilede lidt og sagde"hej med dig" hendes øjne blev langsomt helt gule i det og var utrolig forandret men det klædte hende, hun lignede lidt et dyr faktisk med det hvide hår og de gule øjne, et specielt dyr?. Hendes stemme var blid og utrolig blød i forhold til når man tænkte på hva hun var og at hun var skabt af sin skaber til at være et ødelæggende våben der kunne dræbe en hver?. Hun bed sig let i underlæben og sagde"Mit navn er Alexia" hun så lidt op og ned af ham og sagde"så du er franskmand?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Even Angels can bite(Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: Even Angels can bite(Nick)   Even Angels can bite(Nick) Icon_minitimeTors 11 Nov 2010, 06:02

Nick Betragte hende let med hans lysebrune øjne som bar et varmt skær"sikke et smukt navn"sag han chamerne med den mørke varme stemme, han var skabt til at dræbe men hans skaber var ikke smart nok til at få ham på de ondes side næ for han var stadig en flink fyr som ikke ku gøre en ful fortræd, han nikke let"ja det er jeg, er født og opvokset i Paris så man kan kalde mig en ægte franskmand"sag han roligt"navnet er Nick"tilføj han roligt han brugte aldrig efternavn hvorfor vidste han ikke men folk spurgte heller ikke efter det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Even Angels can bite(Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: Even Angels can bite(Nick)   Even Angels can bite(Nick) Icon_minitimeTors 11 Nov 2010, 06:48

Hun smilede og sagde"tak Mesouir Nick" et lille grin kom ud mellem de fyldige læber, i det hun betragtede ham med et blidt blik og betragtede så steget og tog en lille tår af sin jordbær milkshake og sagde "Mmhh det smager rigtig godt det her" hun grinte let og sagde"så hvor lang tid har du arbejdet her?" hun kiggede lidt søgende rundt og besluttet sig for at gå hen til bordet tæt på dem og satte sig der, der var læder sofa og så et bord. Hun satte sig stille og roligt med et smil over læberne og slappede af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Even Angels can bite(Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: Even Angels can bite(Nick)   Even Angels can bite(Nick) Icon_minitimeTors 11 Nov 2010, 06:58

Nick smilede let og fulgte efter hende hen til sofaen og satte sig ned ved siden af hende dog så der var en smule plads mellem dem for ikke at virke nærgåne selvom hun var en ret smuk kvinde, han lo let en blid varm latter"jeg arbejder ikke her men fik blot lyst til at spille lidt for at få en god stemning herinde"sag han roligt og betragte hende med et varmt blik i de lysebrune øjne"hvor kommer du selv fra?"spurgte han nysgerrigt og lage hovdet let på skrå imens han betragte hende nøje, han var næsten lige komet til landet og derfor havde han ikke fået et job endnu han regne dog med at få et job som musiklære eller måske at få en pladekontrakt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Even Angels can bite(Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: Even Angels can bite(Nick)   Even Angels can bite(Nick) Icon_minitimeTors 11 Nov 2010, 07:14

Hun smilede og sagde"Jeg aner det faktisk ikke rigtigt, siden jeg.... jeg blev omvendt der har jeg ikke vidst hvor jeg hørte til min skaber er temmelig streng og tja? jeg har vel glemt det med årene" hun bed sig let i underlæben og smilede i det hun sagde"Jeg har nemlig en gang været engle så det få år hundrede jeg har levet så vidt jeg ved?" hun slikkede sig let om læberne og kiggede lidt væk af skam. Hun vidste ingen gang rigtig hvor hun hørte til.. Hun var bare vand til at gå uden at komunikere med folk eller noget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Even Angels can bite(Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: Even Angels can bite(Nick)   Even Angels can bite(Nick) Icon_minitimeTors 11 Nov 2010, 07:25

Nick betragte hende let han fik faktisk lidt ondt af hende men var dog glad for at hans skaber ikke var streng hans skaber havde faktisk bare efterladt ham og har ikke kontakte ham siden"når okay det må ære mærkligt ikke at vide hvor man kommer fra"sag han blidt og så lidt rundt før han igen så på hende og smilede let"min skaber forlod mig så jeg ved ikke engang hvordan man drikker blod eller hvordan man styre sine sanser"sag han ærligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Even Angels can bite(Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: Even Angels can bite(Nick)   Even Angels can bite(Nick) Icon_minitimeTors 11 Nov 2010, 07:39

ALexia så undrende på ham og sagde"så du ved heller ikke hva for noget blod du tiltrækker mest om det er andre vampyr der gir dig det sidste adrenalin kick eller om det engle eller blandet eller hva ?" hun så undrende på ham og rejste sig op og smed sin milkshake ud og tog ham blidt i hånden og sagde"Kom med så skal jeg lære dig det" hun smilede kært og tog ham med udenfor og nær en skov så de kunne fokusere på hans sanser. Hun smilede kært og sagde"Okay så hva kan du ikke finde ud af?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Even Angels can bite(Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: Even Angels can bite(Nick)   Even Angels can bite(Nick) Icon_minitimeTors 11 Nov 2010, 07:49

NIck så lidt undrene på hende men trak så på skuldren"nej jeg ved intet af det"svarede han og fulgte efter hende hen til skoven hvor de stoppe, han så på hende og tænkte lidt"jeg ved intet"svarede han så ærligt med et lille skævt smil, han var ret glad for at hun gad lære ham det og ikke bare ignorere det så han ville gøre sit bedste for at lytte til hendes ord.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Even Angels can bite(Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: Even Angels can bite(Nick)   Even Angels can bite(Nick) Icon_minitimeTors 11 Nov 2010, 08:34

Hun smilede lettere ondt nu og sagde"du har set vampyr film, styrke, hurtighed, og det med at nærmest sætte offert i trance har vi, og så har vi utrolig go lugte sans, og kan høre temmelig godt og du ved hvordan vampyr bider i film sådan bider vi os og så suger vi bare blodet i os, eller rettere lader det rande i os" hun smilede lidt og tog et øjenforbinding fra sin hals hun havde om sin hals og tog det over hans øjne og smilede i det hun hviskede i hans øre og lod fingerne blidt stryge ned fra hans skuldre blade"bare rolig lyt og lær.... Fokusere på dine omgivelser og parer vis jeg slår efter dig men slå hårdt!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Even Angels can bite(Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: Even Angels can bite(Nick)   Even Angels can bite(Nick) Icon_minitimeTors 11 Nov 2010, 08:50

Han lytte til hende og nikke let"javel så ja jeg har set et par vampyrfilm"svarede han imens han smilede let men det forsvandt dog da han fik bind for øjne men han ku dog høre hende og mærke hendes fingre mod hans skuldre"javel"svarede han kort og begyndte at lytte til omgivelserne, han ku sagtens ungå hendes slag for han gik faktisk til fægtning og kendt derfor tidt folks træk men nu koncetrede han sig mere end han pleje.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Even Angels can bite(Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: Even Angels can bite(Nick)   Even Angels can bite(Nick) Icon_minitimeTors 11 Nov 2010, 09:04

ALexia satte et spark ind men stoppede inden han ville parer og skubbede lidt hårdt til ham så han ville ryge på røven og smilede i det hun havde stoppet foden foran hans side inden hun ramte ham og så hurtigt med vampyr fart skubbede til ham. Hun smilede lidt og skar blidt en lille rift i halsen på sig og sagde"Okay... nu behold båndet på men prøv at opspor min duft og brug dine sanser til at fornemme vis der er et træ" hun skyndte sig at gemme sig ca 3-4 kilometer inde i skoven og over alt muligt havde hun gået. Hun smilede og ventet ? for at se om han fandt hende hurtigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Even Angels can bite(Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: Even Angels can bite(Nick)   Even Angels can bite(Nick) Icon_minitimeTors 11 Nov 2010, 09:12

Nick ku dog ikke nå at undgå hendes slag men de føltes ikke så hårde så da hun løb kom han hurtigt op og stå hvorefter han blev ståne lidt og snusse ud i luften for at prøve at finde hendes fært, det tog lidt tid men da han så fange hendes fært løb han hurtigt imellem trærne og stoppe kort tid op ved siden af hende og rette hovdet mod hende"sådan"svarede han let hvorefter han kørte en hånd gennem sit korte hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Even Angels can bite(Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: Even Angels can bite(Nick)   Even Angels can bite(Nick) Icon_minitimeTirs 25 Jan 2011, 03:20

Alexia vendte sig hurtigt om i det hun så på Nick og smilede selvtilfredst og sagde"Ja sådan der nemlig" hun grinte lidt og bed sig så i underlæben mens hun studerede ham lidt.

Han var nu utrolig hurtigt og faktisk temmelig god"sååå? hvordan syntes du det er at være vampyr ? altså du hader det vel ikke ligerfrem" hun så undrende på Nick og ventede lidt på svar i det hun så rundt omkring og bed sig så i underlæben.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Even Angels can bite(Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: Even Angels can bite(Nick)   Even Angels can bite(Nick) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Even Angels can bite(Nick)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Not vampire bite, but fish bite! //Privat :: Nikki Mckee//
» Dont bite me - Jeffrey
» It dosen't bite, much ;)//Nicholas.
» vampire are not angels - Catherine
» How to destroy angels - Katie.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Markeds pladsen-
Gå til: