Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hvad sker der, kender jeg ikke dig? - Nick

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hvad sker der, kender jeg ikke dig? - Nick Empty
IndlægEmne: Hvad sker der, kender jeg ikke dig? - Nick   Hvad sker der, kender jeg ikke dig? - Nick Icon_minitimeOns 10 Nov 2010, 06:58

Dag og Dato: irl
Tid: 14:45
Vejr: Ret Kølligt.
Beklædning: Rød kjole.

Det var en ret køllig dag, men solen skinede stadigvæk.
De fleste mennesker/væsner sad inden for i deres hus og hyggede sig med sin familie.
Den sort hårede pige gik ind på en fransk bar, men det virkede som om at dem der sad
derinde var ret gode til fransk og så kommer hun og ved intet om fransk.
Nitaki kiggede sådan lidt på de folk der snakkede fransk til hende " Vous êtes une femme
vraiment belle" lød det fra den ene fransker og endnu svære at forstå de andre.
" Ehmm" sagde hun da hun íntet overhovede forstod.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad sker der, kender jeg ikke dig? - Nick Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sker der, kender jeg ikke dig? - Nick   Hvad sker der, kender jeg ikke dig? - Nick Icon_minitimeOns 10 Nov 2010, 07:10

En ung høj fyr sad over ved et bor alene og så på en ret flot violin som lå foran ham på bordet der stod også et glas med rødvin, den ung fyr så tænksomt på violinen før han tog den op i sin hænder hvor han let rørte stregne men tog så pinden man brugte til at spille med i hånden og rejste sig op hvorefter han så over på en af tjenerne som nikke let til ham som et du må godt spille, den unge fyr smilede let og begyndte så at spille en fransk melodi som der også var skrevet en sang til, den unge fyr var iført en hvid skjorte og et sort slips samt et par mørke jeans og et par sorte all stars, folk begyndte at vende opmærksomheden mod ham og stopp ders samtaler, han begyndte at synge med på fltdne fransk, hans stemme var mørk men varm og han sang helt rent.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad sker der, kender jeg ikke dig? - Nick Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sker der, kender jeg ikke dig? - Nick   Hvad sker der, kender jeg ikke dig? - Nick Icon_minitimeOns 10 Nov 2010, 07:16

Nitaki var gået hen på en bar stol og satte sig så på den " Hmm et glas
rødvin" sagde hun til tjeneren. Da hun fik sin betjening så tjeneren sådan
lidt på hende somom at hun skulle kigge tilside og kigge på ham der spillede
Violin, mens hun blev imponeret af musikken sad hun nog kiggede lidt
ned i bord disken, men stemmen facinerede hende.
Hun lænede hovedet tilside så alt det sorte hår gled ned af den venstre skuldre
ja hun vendte så forsigtigt hovedet om mod ham der spillede på violinen, men hun
var sådan helt opslugt af rødvinen, men først da hun satte vinen fra sig kiggede hun
mere grundigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad sker der, kender jeg ikke dig? - Nick Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sker der, kender jeg ikke dig? - Nick   Hvad sker der, kender jeg ikke dig? - Nick Icon_minitimeOns 10 Nov 2010, 07:27

Nick spille og sang imens han lukke øjne og lod musikken strømme igennem ham for han elske musik og det betød meget for ham så meget så han spille på sin violin ver dag men han ku også spille klaver, han sang vidre og lod musikken flyde ud i rummet musiken gav en munter stemning, efter et stykke tid stoppe han med at spille og satte sig ned på stolen igen og lage violinen på borde hvorefter han tog en tår af sin rødvin, han smilede let til de folk som så på ham og efter kort tid begyndte folk at klappe, nick lo let hvorefter han så lidt rundt på de folk der klappe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad sker der, kender jeg ikke dig? - Nick Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sker der, kender jeg ikke dig? - Nick   Hvad sker der, kender jeg ikke dig? - Nick Icon_minitimeOns 10 Nov 2010, 07:39

Nitaki klappede imponeret *hmm ikke dårligt * Tænkte hun
og kiggede så ned i det røde vin foran hende, hendes hånd
greb fat om glaset og en stor og dyb slurk tog hun af den.
" Hmm " sagde hun da den var en smule stærk, men da den unge
fyr satte sig ned i stolen kiggede hun hen imod ham, men han
så bare en smule bekendt ud, men hvad der gjorde han
så bekent ud vidste hun ikke, men hun rejste sig fra bar stolen
og gik hen imod ham " Hejsa " sagde hun og smilte venligt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad sker der, kender jeg ikke dig? - Nick Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sker der, kender jeg ikke dig? - Nick   Hvad sker der, kender jeg ikke dig? - Nick Icon_minitimeOns 10 Nov 2010, 08:13

//vi siger at de ikke har mødt hinannen før//

Nick drak lidt mere vin og smilede så let da han betragte sin violin lidt, folk var igen begyndt at snakke sammen og det var rat nok for ham, han lukke øjne og slappe lidt af men åbnede dem da han hørte en kvindlig stemme som snakke til ham, han dreje hovdet og fik øje på en ung kvinde som kom gåne mod ham"hej"sag han roligt med sin franske accent hvorefter han smilede let.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad sker der, kender jeg ikke dig? - Nick Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sker der, kender jeg ikke dig? - Nick   Hvad sker der, kender jeg ikke dig? - Nick Icon_minitimeOns 10 Nov 2010, 08:40

Nitaki betragtede ham herligt " Hvad hedder du så?" Spurgte hun venligt.
Hendes blik gled tilbage på hendes rødvin som hun lige hurtigt løb tilbage efter
der gik ikke mange sekunder så var hun tilbag eved ham igen " Når hvad sagde du
at du hed?" Spurgte hun og lænede så hovedet på skrå så hendes hår igen
farede fra den ene side til den anden.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvad sker der, kender jeg ikke dig? - Nick Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sker der, kender jeg ikke dig? - Nick   Hvad sker der, kender jeg ikke dig? - Nick Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad sker der, kender jeg ikke dig? - Nick
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: