|
| looking for something - Fie | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: looking for something - Fie Tirs 16 Nov 2010, 01:38 | |
| Dag og Dato: irl Tid: 15:55 Vejr: der er allerede bleven mørkt uden for Beklædning: sorte stramt sidene jeans med huller, sort t-shirt, stor mørke grøn jakke, sorte converse sko. Omgivelser: et par mennesker hist og her. Sted: en sørgelig lille cafe på et gade hjørne
Fellix havde slået sig ned på en besynderlig cafe på et ensomt gadehjørne, ikke at der var noget galt med den som sådan men han brød sig ikke om den døde stemning derinde, alle sad hver for sig og krummet sammen som om de prøvede at skjule noget korsbart, der var ingen der snakkede sammen og ingen der spiste noget ud over Fellix der sad og gumlede på en go' sandwich han nød den ærlige talt meget da han ikke havde fået noget at spise hele dagen, han havde slet ikke penge nok, men han havde endelig beslutted sig for at de nok skulle være her i nærheden han skulle bo, han håbede bare der var nogen han kunne leje sig ind hos så det ikke kostede for meget, og så kunne han måske for lidt arbejde, ikke fordi han havde lyst til at lave sort arbejde men der var ingen andre muligheder, med en dreng der havde mistet alt, inklusiv hele sit liv ved et hukommensels tab. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: looking for something - Fie Tirs 16 Nov 2010, 01:52 | |
| En spinkel og feminin pige, ikældt en sort lårkort nederdel et par stiletter og en stram pink top, samt en læderjakke der stod åben var trådt ind i caféen. Hendes øjne var gemt bag det blå pandehår, og resten af hendes blege men smukke ansigt var indrammet af det sorte let pjuskede hår. Hun kiggede sig lidt omkring, og bed sig i læben. Hun så ikke vidre selvsikker ud. Hun stod lidt i døren så den kolde luft kom ind. Der var ingen frie borde... Typisk. Pigen var kendt som Fie, mange af dem på caféen vidste hvem hun var, ikke fordi de havde været i kontakt med hende, nej fordi hun tit var inde på caféen. Hun så lidt rundt på de forskellige typer. Hun brød sig ikke om mange af dem. Hun mærkede lugten af menneske, og så hen på en dreng som sad som den eneste og gnaskede en sandwich i sig. Hun gik der hen, og så lidt på ham med uskyldige øjne. "Ehm.. Må jeg sidde her?"spurgte hun lavt, men en svag og genert stemme. Hun var faktisk bange for de fleste andre på caféen da hun op til flere gange var næsten blevet voldtaget af dem, Men hver gang havde hun udnyttet at hun var vampyr. Ellers var det ikke noget hun hviste hun var. Hun var ikkevidre stolt af det monster hun var blevet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: looking for something - Fie Tirs 16 Nov 2010, 03:55 | |
| Fellix tog enu en bid af sin sandwich den var muligvis dagens eneste måltid så han var rimlig besat af den, måske skulle han spise den langsommer bare for at nyde den lidt mere? Han så dog op da døren gik og og spærrede så øjnene en smule mere op da pigen kom ind, han vidste ærligtalt ikke helt hvad han skulle mene om hende, for man kunne sagtens se hun havde den der snert af alternative tøj stil, som han beundrede meget, så derfor kiggede han så inden trængene på hende, han prøvede ikke at være uhøflige og så derfor bare ned i bord plade igen og holdte blikket der. Da han hørte en stemme rimlig tæt på og regnede med der var en der snakkede til ham så han så op og stirrede dirakte ind i den fremmed piges øjne, han var lige ved at give et gisp fra sig af bare overraskelse, men holdte det inde, inden han genert smilte tilbage til hende, "Du velkommen" sagde han så roligt, han havde jo ikke haft så meget kontakt med mennesker enu så han kunne ikke sige nej til lidt slevskab og da slet ikke fra sådan en fin pige som hende. Han smilte letter forfjamskede. "jeg hedder Fellix" sagde han munteret og rakte sin hånd mod hende, han havde altid været meget høflig over for andre, eller i sit nye liv havde han i hvert fald prøvet, ikke alitd om det lykkes for ham, men han gjorde sit bedste, det var svært at være alene. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: looking for something - Fie Tirs 16 Nov 2010, 04:22 | |
| Fie smilte til drengen, og nikkede glad. Det var et held at han var inde på caféen ellers havde hun ikke kunne være der inde. Hun satte sig ned ved siden af ham, og gav ham hånde. Hendes hånd var koldt som is, men det lod ikke til at Fie frøs eller noget. Det gjorde hun heller ikke det hørte til at være vampyr. Hun tænkte ikke altid over det, så det afslørede hende tit. "Fie"sagde hun og sendte ham et glad smil. Hun prøvede så godt hun kunne at skjule at hun vidste at de blev overvåget af mange af dem på caféen. Hendes øjne gled kort hen på en servitrice som hurtigt nærmest kastede sig over Fie. "Bare en kop skov te"sagde Fie med en rolig og venlid stemme. Hun var ved at venne sig af med sit generte trip. Hun var blevet meget bedre tak til Theo. Hendes blik gled dog hen på Fellix igen efter servitricen var gået. "Hyggeligt at hilse på dig"sagde hun med en denne gang mere sød og uskyldig stemme. Det var længe siden hun havde forvildet sig ud i verden efter at hun i lang tid havde gemt sig der hjemme for en bande dæmoner. Et lavt suk slap fra hendes læber ved tanken. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: looking for something - Fie Ons 17 Nov 2010, 06:42 | |
| Fellix nikkede roligt da hun nævnte hendes navn og kunne ikke lade være med at tænke over at begge deres navne startede med 'F' en måske lidt underlig og barnlig tanke så ahn skød den hurtigt ud af hovedet og smilte kært til hende. han havde ikke lagt mærke til der vr folk på Caféen der holdte øje med hende, eller dem, det var nok ikke lige hans skarpeste side og lurde den slags. Han så glad på hende og gumlede vider på sin sandwich osm han havde gjordt før hun kom, emn følte stadig et stik af generthed for den ukendte og fremmede pige med det lidt anderledes udsene som han dog stadig beundrede fuldt ud. Han overvejde lidt havd han skulel sige til hende, men hun om ham i forkøbet så da gav lidt sig selv, "ehm jov tak.. det også rart at hilse på dig Fie" sagde han roligt på en yderst høflig måde som han jo havde lært man skulle.. eller nej vent, som han vidste man skulle eller ngoet, for han havde jo ikke lært det det var bare sådan han altdid havde talt, eller det var nok heller ikke rigtigt men han tvivled epå han ahvde talt anderledes i sit tideliger liv, da han ikke ville gætte på at han hadve haft en andne personlighed, det virkede for langt ude. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: looking for something - Fie Man 29 Nov 2010, 19:20 | |
| Fie smilte til ham, og betragtede ham roligt imens hun stadig fulgte med i alt omkring hende. De andre vampyre var sikkert sure på hende over hun nok havde taget deres eneste form for mad i selskab, men tilforskel fra dem havde hun ingen problemer i at styre sig selv om endes sult, også selvom hun ikke var så gammel af en vampyr at være, var hun alligevel en meget stærk en af slagsen, det var nu også kun fordi hun havde opnået e-rang blandt vampyr racen. Og hun kunne kun takke sin skaber for det. Fie smilte over hans høflighed, og bed sig blidt i læben, imens hun så lidt rundt i lokalet. hun var ikke sikker på at det var smart at bestille noget? Hun ville sikkert ikke blive der særlig længe, men det skulle lykkes at få Fellix med sig ud, ellers ville han jo ikke holde et sekund inde blandt alle det ubehagelige typer. Hun sikrede sig dog at der ikke var nogle dusørgjægere tilstede, da hun ikke gad at komme ud i nogle problemer med dem. Det var hun for doven til, det havde det nemlig med altid at dukke op på det værte tidspunkter. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: looking for something - Fie Man 29 Nov 2010, 20:32 | |
| Fellix smilte til sit selvskab inden han igen tog en bid af sin sandwich, den samgte himelsk, men det var snart slut med den hvilket gjorde Fellix i et lidt dårliger humør da han stadig var sulten, men det var bare noget man måtte finde sig i når man boede på gaden, han ville endelig ikek være til det store besvær han vilel bare være fri og være sig selv, finde sit eget hjme og tjene sine egne penge, bare var sig selv og være alene.. måske undtagen det sidste, det føltes som om han havde været alene i 100 år og nu endelig var vågnet fra et slemt marrit, ville han nogen sinde kunen komme over den periode i hans liv, han håbede det stærkt, men han vidste det ikke inu, alt føltes så besværligt, sååå langt væk fuldstændig uopnåelige. Han så op igen og lade sin nu næsten spise sandwich fra sig, måske var det han manglede bare noget spænding i sit liv? Der skete jo aldrig noget.. eller retter sagt han kom ikke ud for noget ud over det sædvandelige ville han mene, han kunne måske godt trænge til noget mystik og spænding, men hvordan han skulle få det vidste han ikke, han skulle nok bare holde sig til det stille, rolige og velkendte.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: looking for something - Fie Man 29 Nov 2010, 21:12 | |
| Fie så ned på sine hænder og bed sig igen hårdt i læben. Fie vidste ikke helt hvad hun skulle gøre når hun skulle ud fra den lille café? Hun vidste godt hun kunne ende op med at skule ud i en diskution med nogle af de andre.. Noget som hun bare ikke orkede! Hun kom i kontakt med en servitrice, og fik betilt en kop kaffe. Fie trak en sort pung op af lommen på sin læderjakke. Hun åbnede den, og betalte sin kaffe, da hun allerede var sikker på hun ikke skulle have mere. Hun sukkede, og lagde igen sin pung tilbage i lommen på sin læderjakke. Hun vidste faktisk ikke helt hvorfor hun slæbte rundt på alle hendes penge, hun kunne ligeså godt bare lægge nogle af der hjemmer, eller måske hos Theo? Hun bed sig i læben, og smilte så lidt over det. Nej det ville næsten være dumt! Hvis hun nu skulle med et taxa eller noget? Hun rystede på hovedet, nej det var en dårlig undskyldning. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: looking for something - Fie Man 29 Nov 2010, 21:24 | |
| Fellix smilte lidt imøde kommende men sænkede så endeligt hovedet og lod sit håbløse smil falme væk i et ukendt et ansigt fuld af sorg. Han så igen på hende uden en antydning af smil denne gang, han stirrede bare gennemtrangende med sine ulykkelige øjne og sit ukendte ansigt. Han nikkede lidt og tog en bid af sin sandwich og så enu en.. han så sandwichen der forsvandt ned i hans mave og nu var væk, det var dagens måltid. Han så på det krus der stod foran ham og drak resten af sin varme cokolade inden en dame kom og tog kruset fra ham og han gav hende pege for manden lige som Fie. "Bor du her i byen?" spurgte han bare for at få en samtale igang mellem dem, han frostod godt han ikke var det bedste selvskab, men der var jo heller ingend er vidste havd han havde været ude for, han prøvede virklig at gøre sit bedste, men det var bare ikke altid nok for de fleste, Juliet var vidste tilfreds med ham.. heldigvis. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: looking for something - Fie Man 29 Nov 2010, 21:34 | |
| Fie så på ham, og drak lidt af den brændende kaffe. Hun lod ikke til at syntes den var så varm igen, men sådan plejede hun at være. Hun gad ikke udvise svagheder mere, hun var nemlig næsten kommet af med sit mindreværskompleks. Fie så på ham, og gumlede lidt på hans spørgsmål imens hun smilte til ham. "Jeg bor to gader her fra"sagde hun, og smilte til ham. Hun vidste godt at det lød underligt, men hun kunne godt lide Werclare fordi den var så dyste, det gjorde det meget lettere for hende at jage. Eller det gjorde det lettere for alle, men byen var jo også kendt blandt væsnerne som det sted hvor alle vempyrende holdt til. "Hvad med dig selv? Er du ny i byen eller ?"spurgte hun, og så på ham med et glad smil. Fie havde det med at spørge om det når hun ikke havde mødt folk før. Det var jo lidt ondt af hende at spørge om det bare fordi hun ikke lige havde set folk før. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: looking for something - Fie Man 29 Nov 2010, 21:45 | |
| Fellix nikkede bare så hun boede altså her, det var da rart at kende en fra denne by hvis han nu valgte den som sit bosted som han helt sikkert gjorde det var her der var billigst. Han rystede lidt på hovedet "Jeg bor her godt nok ikke inu, men jeg har tænk mig det.. ja jeg er ny her omkring" sagde han roligt og smilte bare til hende, han var færdig så nu galdt det bare om at blive sidene og snakke med den fremmed pige lære hende lidt at kende inden man skulle vider igen. Han så ud af vinduet da det stadig var en andelse diset uden for men det var der stort set altid i denne by ville han gætte på så det var nok ikke så udsædvandeligt. Han havde overvejet at flytte ned til havnen han havde været der nede et par gange nu og kigge på mulige bosteder, der var mange steder han sagtens kunne forstille sig at bo. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: looking for something - Fie Man 29 Nov 2010, 21:54 | |
| Fie så på ham, og nikkede. "Hmm, fedt. Det er en ret nice by"sagde hun, og smilte til ham. "Men bare vær klar på der er mange tyve og ubehagelige folk her i byen"sagde hun, og smilte til ham. Hun ville gerne tage de andre vampyre some t eksempel, men hun vidste jo ikke om han vidste noget om væsnerne. Fie drak lidt mere kaffe, og smilte til ham. "Hvor henne så? Der er jo mange steder her i byen?"spurgte hun nysgerrigt, og lyttede lidt til de andre på caféen som sad og små hviskede med hinanden. hun kunne sagtens høre deres trusler og planer, og hun gad ikke tage det alvorligt. For hun vidste godt hvordan hun kunne komme væk uden kamp eller problemer. Men hvad med Fellix? Han kunne jo ikke nogle genveje tænkte hun, og bed sig i læben. hun kunne måske invitere ham med hjem så hun de da følges og så ville der ikke kunne ske ham noget? Hun tænkte det igennem, og smilte. Hun var dum nu sådan at tage en menneske i beskyttelse? Det plejede hun ellers ikke at gøre da levede efter reglen, jeg hjælper kun dem jeg har kær, andre må selv klare deres problemer! |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: looking for something - Fie Tirs 30 Nov 2010, 00:34 | |
| Fellix lyttede lidt til hendes svar og beslutted at sige noget til det hele for sådan holdte man en samtale kørende havde han læst.. han havde virklig læst mange bøger på den sidste uge, han ville vide så meget som muligt, han vidste jo ikke specielt meget i forvejen, der var virklgi meget af has hukommelse der var væk. "Ja jeg bryder mig veldig godt om den" sagde han og smilte stort til hende, det var falsk selvfølige, for han ville heller bo et andet sted, men det gik ikke rigtigt med de penge han havde tilbage. Han nikkede lidt, " jeg ved det godt.. jeg har allerede mødt typerne" sukkede han utilfreds, den aften han havede været ved at løbe fra en pige der var ved at drukne bare fordi en flok fulde mænd skræmte ham så meget at han rystede over hele kroppen, men han havde i sidste sekundt ombestemt sig og redet hende op af det kolde is vand, og fulgt hende hjem som en rigtigt gentelman, for det var det han kunne, og han var stolt over han havde truffet den rigtige beslutning. Han smilte lidt stolt over sig selv men smilet forsvandt så hurtigt som det var kommet og hans øjne fyldes enu en gang med ulykke og sorg. "Jeg havde tænkt mig at slå mig ned ved havnen.. jeg elsker lugten af frisk hav vand.." sagde han roligt og så lidt ned igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: looking for something - Fie Tirs 30 Nov 2010, 00:53 | |
| Fie så på ham og nikkede. "Hmm det er ikke de bedste lejligheder her, men de er til at betale"sagd ehun og grinede lidt. Hun gav selv næsten intet for sin to værelses lejlighed som alligevel næsten aldrig brugte. Hun hadede at være hjemme, ´mast fordi hun boede alene, og fordi hun aldrig havde noget at laver det. Det gik hende tit på at hun altid var alene når hun var hjemme, og hendes nabo havde det med at irritere hende meget! "Aha, Jeg efterhånden vendet mig til at de følger efter en ude på gaden"sagde hun stille og hentydede til det med de skumle typer. Hun avde optil flere gange måtte slå fra sig og vise hendes rigtigt styrke som vampyr. "Der er hyggeligt ved havnen"sagde hun og smilte sødt til ham. Hun kunne selv godt lide havnen, hun elskede at sidde der nede og høre musik. Hun smilte over tanken, og overvejede lidt om hun mon snart skulle gå der ned? Måske var Dean også hjemme? Så kunne man jo tage hjem til ham bagefter? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: looking for something - Fie Tirs 30 Nov 2010, 01:29 | |
| Fellix nikkede han grinte lidt det føltes som hun havde læst hans tanker det var jo derfor han havde vlagt stedet her "Det rigtigt.. men jeg vil nok kun bo her til jeg kommer til penge igen.. vil gerne bo et lidt mere.. solrigt sted?" sagde han roligt, det passede beder til ham med noget solskin og lykke det vidste han bare, han var ike typen til det her selv om hans forfærndelig ulykke og sorg gjorde det kalrt at han passed ind, men han vidste jo han snart ville blive glad igen, man skulle bare lige gennem den svære tid inden den godt og nemme tid kom. Fellix nikkede han vidste hvad hun mente selv om hun nok var mere udsat end ham fordi hun var af det andet køn, men han blev alligvel forfulgt, de ville vel have hans penge eller noget? "Jeg ved hvad du mener.. jeg tror aldrig jeg vænner mig til det.. det er så uhyggeligt" sagde han lidt og så væk, han var ikke typen til den slags. Han nikkede så lidt havnene var så meget mere beroligende og rar end her midt i byen, han elskede at være der nede, nu gjaldte det bare om at finde et ordenligt og godt sted at slå sig ned i lidt tid. "Ja jeg holder meget af havnen" sagde han roligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: looking for something - Fie Tirs 30 Nov 2010, 01:43 | |
| Fie smilte til ham, og bed sog i læben. "Tjae, det er vel forståeligt nok at du hellere vil bo et mere lyst sted en dette"sagde hun, og smilte til ham. "Men bare så du ved det er ikke alle her sort seer"sagde hun, og smilte. Hun vidste at der var mange i byen så elskede at feste og hygge sig, men desværre overskyggede ale det triste og sure dem altid! Fie bed sig hårdt i læben, og drak lidt mere af den lune kaffe som hun sad med i hånden. Hendes blik gled hen på de andre i caféen. Hun smilte roligt, men rettede så opmærksomheden mod ham igen. "Hmm jeg holder også meget af det sted"sagde hun stille, og så lidt ned i sin mørke kaffe som smagte skrækkeligt! Ligsom så meget andet menneske mad eller drikke. Hun stilte koppen på bordet, og så på ham igen med et stort og glad smil. "Ej kom! Skal vi ikke gå ned til havnen!?"spurgte hun begejstret og tog fat i hans hånd og hev blidt i ham. Hun havde den største lyst til at tage der ned, så kunne de også komme ud der fra og Fie ville måske slippe for sure vampyre. Hun smilte glad, det var en perfekt plan!! |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: looking for something - Fie | |
| |
| | | | looking for something - Fie | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|