Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Et sørgeligt syn

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Et sørgeligt syn Empty
IndlægEmne: Et sørgeligt syn   Et sørgeligt syn Icon_minitimeTors 25 Nov 2010, 06:22

Dato : 12 November
Årstid : Efterår.
Dag : Tirsdag.
Vejr : Regnvejr, rigtig meget af det.
Sted : Politi Stationen
Tid : 22.28
Omgivelser : Mange forskellige væsner, men ikke helt fyld op da det er en hverdag.
Påklædning : (Se billede)

Det hele var koldt, Rachelle løb ind i dørene af skræk. En overbedrukket mand havde prøvet at snyde hende i sengen. Manden bankede på ruden som en Zombie. Folk stirrede på Rachelle som om hun var en kannibal. *Han virkede venlig* Tænkte Rachelle bange *Han snakkede pænt med mig også gik jeg hjem og han prøvede at tvinge mig ned i hans seng* Dog inden hun vidste af det kom politiet løbende. Rachelle tog plads ved siden af et lille barn. Hudafskrabninger, slidte bukser. Barnet havde en slidt lille bamse. Rachelle kunne ikke undgå at føle sig skyldig. "Hej lille ven" Smilede hun. Rachelle havde et svagt punkt for småbørn. Den lille pige smilede. Den lille pigede hviskede Hej. Rachelle tog sin brune taske frem. Hun tog en sandwitch og gav det til barnet. Straks begyndte hun at æde af det. Hun så en masse tavse børn, uden familie uden det hele. Hun ville ønske hun kunne lave et børnehjem. Et ordentligt et, med tappet ordentlige senge ordenligt mad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

Et sørgeligt syn Empty
IndlægEmne: Sv: Et sørgeligt syn   Et sørgeligt syn Icon_minitimeTors 25 Nov 2010, 06:39

Akane gik rundt inde i byen, hun havde ikke rigtig noget at lave. Hun sukkede og kiggede over hendes venstre skulder. Der var ingen bag hende. Hvilket hun synes var godt, hun kom forbi en bar og besluttede at kigge ind. *Der er godt nok ikke så mange mennesker.* Hun grinede for sig selv. *Og når jeg siger mennesker så mener jeg det. Der er nærmest kun dæmoner eller vampyrer*
Hun satte sig op i baren og bestilte en lille øl. Selvom at hun godt kunne lide alkohol var der noget inden i hende, som sagde at det ikke var det rigtige tidspunk at drikke sig i hegnet. Hun tog en stor slurk at glasset og satte det ned igen. Der sad drenge rundt om hende. En på hver side af hende. Da hun havde tømt glasset med øl, lænede drengen på hendes højre side, sig lidt tættere på hende pg spurgte: "Hvis du vil have en ny gir jeg gerne" sagde han i et tone fald der antydede, //er ikke helt sikker på om det er stavet rigtigt, men tror det er sådan det staves//, at han havde siddet der i en halv time, mindst.
*Hmmm selv om at noget inden i mig forbyder det. Så kan man ikke sige nej til en gratis drink.* "Ja tak" sagde hun med et falskt smil.
Gæst
Gæst

Et sørgeligt syn Empty
IndlægEmne: Sv: Et sørgeligt syn   Et sørgeligt syn Icon_minitimeFre 26 Nov 2010, 04:56

//Im sorry Akane, men det her er Politi Stationen :)//
Gæst
Gæst

Et sørgeligt syn Empty
IndlægEmne: Sv: Et sørgeligt syn   Et sørgeligt syn Icon_minitimeLør 27 Nov 2010, 02:29

//Man behøves ikke at være det samme sted når man emner :)//
Gæst
Gæst

Et sørgeligt syn Empty
IndlægEmne: Sv: Et sørgeligt syn   Et sørgeligt syn Icon_minitimeMan 29 Nov 2010, 04:39

//Out//
Gæst
Gæst

Et sørgeligt syn Empty
IndlægEmne: Sv: Et sørgeligt syn   Et sørgeligt syn Icon_minitimeTors 01 Sep 2011, 19:56

Et lille barn sad lidt længere væk. Hun havde en fin hvid kjole på, en brun bamse med lilla bånd i hånden. Hun så hverken trist ud eller noget, men hendes ansigt blev dog bedrøvet, da de andre børn ikke gad at lege. Mira var hendes navn, og hun var en af Crasie personligheder. Mira havde lyst hår, der var sat op i rottehaler og havde skønne barnlige grønne øjne. Drengen ved siden af hende prøvede hun at puffe til for sjov, og få sat gang i noget leg. Men ingen gad det. hun var kun 8 år og kedede sig forfærdeligt. Politiet havde fundet hende på gaden tidligere idag og så havde de sat hende herind, da hun sagde at hun ingen forældre havde, for det havde hun jo ikke. Men de blev så åbenbart hysteriske, selvom Mira mente at hun havde det fint og godt. Hun var godt nok blive en lille tand sulten, men skam intet andet.
Sponsoreret inhold

Et sørgeligt syn Empty
IndlægEmne: Sv: Et sørgeligt syn   Et sørgeligt syn Icon_minitime

Et sørgeligt syn
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Politi stationen-
Gå til: