| Øspøs regnevejr xD | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øspøs regnevejr xD Tirs 24 Nov 2009, 08:28 | |
| han rystede på hovedet "syntes jeg ikke" mumlede han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øspøs regnevejr xD Tirs 24 Nov 2009, 08:33 | |
| Hun lagde armene over kors og hovedet på en smule på skrå. "Og hvorfor så ikke det, dæmon?" spurgte hun. Hendes vrede havde lagt sig og hun var rolig nu, skønt hun ikke smilede som hun ellers altid gjorde... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øspøs regnevejr xD Tirs 24 Nov 2009, 09:37 | |
| "ved ikke" sagde han og prøvede at opføre sig som en engel og lag os sit hovede på skrå inden han lo "hey Engel jeg har et navn" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øspøs regnevejr xD Ons 25 Nov 2009, 02:14 | |
| "Hvilket jeg ikke kender." svarede hun bare og trak på skuldrene. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øspøs regnevejr xD Ons 25 Nov 2009, 04:49 | |
| Yo lo lidt og så hen i mod hende "jamen goddag jeg er Yo" sagde han lidt ondt selv om han prøvede at sige det på en pæn måde så kunne han ikke |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øspøs regnevejr xD Ons 25 Nov 2009, 05:02 | |
| "Nora" præsenterede hun sig selv og så lidt mistroisk på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øspøs regnevejr xD Ons 25 Nov 2009, 05:05 | |
| Yo nikkede stille "engel har vist også flotte navn" drillede han for sjov og lo lidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øspøs regnevejr xD Ons 25 Nov 2009, 05:07 | |
| "Og du mener ikke Nora er et flot navn?" spurgte hun og løftede det ene øjnbryn. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øspøs regnevejr xD Ons 25 Nov 2009, 06:10 | |
| "har jeg ikke sagt" mumlede han lidt surt og så efter hende han gik stille hen til hende "jeg sagde at engel også vist har flotte navne" mumlede han og lag sit hovede på skrå "jeg syntes det er et flot navn" sagde han "fjols" hviskede han og bed sig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øspøs regnevejr xD Ons 25 Nov 2009, 08:51 | |
| "Jeg er intet fjols" sagde hun roligt og så på ham med kolde øjne. Hun ændrede forstilling idet han gik hen til hende, men beægede sig ikke væk fra ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øspøs regnevejr xD Ons 25 Nov 2009, 08:53 | |
| Yo lo lidt og puffede til hende "det er jo alle engel'er" sagde han ondt og nappede efter hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øspøs regnevejr xD Ons 25 Nov 2009, 08:57 | |
| Hun skubbede ham hårdt væk fra sig og rystede på hovedet. "En løgnagtig postand, der ikke kan bevises." Konstaterede hun koldt og slap ham ikke med øjnene |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øspøs regnevejr xD Ons 25 Nov 2009, 09:01 | |
| Yo lo lidt ondt "latterlig tøs" mumlede han og gik vider |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øspøs regnevejr xD Ons 25 Nov 2009, 09:05 | |
| *Idiotiske dæmon!* tænkte hun rasende men sagde intet. Hun fnøs kort og begyndte så at gå den modsatte vej af hvad han gik. Hun baskede igen prøvende med vingerne men måtte sukkende give op på grund af regnen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øspøs regnevejr xD Ons 25 Nov 2009, 09:08 | |
| Yo vende hurtigt om og løb hen mod hende og brummede lidt mens han så på hende "er alle engel så latterlige ?" spurgte han ondt om og gik tætter på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øspøs regnevejr xD Ons 25 Nov 2009, 09:12 | |
| Hun trak på skuldrene og blev ved med at gå. "Det kommer an på din fortolkning af ordet 'latterlig'" svarede hun ligegyldigt og så stift frem for sig. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øspøs regnevejr xD Ons 25 Nov 2009, 09:18 | |
| Yo lo lidt "sådan som dig" hviskede han ind i hendes øre |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øspøs regnevejr xD Ons 25 Nov 2009, 09:21 | |
| Hun rystede på hovedet og vendte sig mod ham. "Det kan du bedst selv afgører." svarede hun roligt og så ham i øjnene med et udtrykløst blik. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øspøs regnevejr xD Ons 25 Nov 2009, 09:29 | |
| "ja okay" brummede han og gik vider |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øspøs regnevejr xD Ons 25 Nov 2009, 09:35 | |
| Hun sukkede svagt og så efter ham. *Nej hvor er han dog irreterende!* tænkte hun og rystede stille på hovedet af ham. Hun bed sig svagt i læben og så kort efter ham inden hun vendte sig mod vandet. Hun sukkede igen og satte sig med benene mod brystkassen og så ud over det sorte vand der gengav den mørke himmel. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øspøs regnevejr xD Tors 26 Nov 2009, 04:39 | |
| Yo gik vider inden han vende sig om og så efter hende han løb hen til hende og satte sig ned |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øspøs regnevejr xD Tors 26 Nov 2009, 04:45 | |
| Hun sukkede lydløst da han satte sig ved siden af hende, men forholdt sig ellers tavs og vendte sig ikke mod ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øspøs regnevejr xD Tors 26 Nov 2009, 05:02 | |
| Yo så bare på hende og lo lidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øspøs regnevejr xD Tors 26 Nov 2009, 05:04 | |
| Hun vendte hovedet mod ham da han lo og så på ham med et tænkende blik. "Hvorfor ler du?" spurgte hun stille og lagde armene om sine ben. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Øspøs regnevejr xD Tors 26 Nov 2009, 05:24 | |
| "ved ikke" svare han mens han lo vider |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Øspøs regnevejr xD | |
| |
|
| |