|
| Sneen daler ned over den lille by - Privat Zean. | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sneen daler ned over den lille by - Privat Zean. Tors 09 Dec 2010, 00:26 | |
| Tid: 22. 30 Dato: 8 december. Sted: En døgn café i Werclare by. omgivelser: Folk på denne Café. Påklædning: En Hvid kjole, og et par stilleter. Sneen daler ned over Werclare så den mørke himmel kunne ikke undgå at få den pæne belagte sne vej til at skinde, stjernerne stråler, mens det stod en lille døgn café åben, de andre butikker er lukket så det var rart at kunne holde til et sted. Camilla sad og kiggede på menneskerne på caféen den var ret skummel, hun var en smule skræmt en 14årig engel sammen med ældre væsner/ mennesker, hun blev mere og mere skræmt da flere satte sig ved siden af hende, en sagd og nussede ´hendes hår og spurgte til hendes alder, men hun var tavs, hun havde ikke sagt et ord hele aften. Hun tænkte på sin brændte og døde familie som var hendes skyld, men hun kunne ikke så sig selv til at græde i offentligheden, det der var værst var at fulde mennesker trådte ind hele tiden og det gjorde hende bare mere og mere bange, men ham der arbejdede hele natten kiggede kort på mig og sagde jeg skulle komme ind til ham. Han spurgte om jeg havde hjælpe lidt til, men han vidste hun var skræmt og hjalp hende og det tilbud kunne hun ikke få sig selv til at sige nej til så hun arbejdede der indtil det var midnat. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sneen daler ned over den lille by - Privat Zean. Tors 09 Dec 2010, 03:54 | |
| //du forvirre mig når du skrifter mellem jeg-form og tredje persons datid//
Zean gik roligt af sted ude på gaden, kun gadelygterne lyste op og få biler der turde begive sig ud om natten på en usikker kørebane. Kun sjældent gik der nogen forbi og det var lige før han overvejede at tage en af deres sjæle, men han ville vente lidt endnu, det var sjovest når det var hen af midnat, sådan lidt alla spøgelsestimen. Han havde en sort vinterjakke på, nogle sorte jeans og sorte vinterstøvler, hans mørke brune hår strittede en anelse (se ava) Han så ned på fortorvet han gik på, en fint nyt lang sne havde lagt sig oven på det sjap der var blevet lavet i løbet af dagen. Han begravede sine hænder dybt i sine lommer for at holde varmen om dem og gik forbi en cafe der endnu havde åbent, tænk at de gad, holde åbent så længe selv om der nok ikke kom mange på denne tid, den så heller ikke videre hyggelig ud, så det var vist mest for skumle typer. Han gik videre, snuskede steder og skumle typer var ikke ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sneen daler ned over den lille by - Privat Zean. Tors 09 Dec 2010, 06:23 | |
| // Undskyld// Camilla stod inde bag disken og tog imod andres bestillinger, alle mulige dumme kommentar kom fra dem, men hun kunne ikke ikke klare dem mere så hun løb mod disken og sprang langsomt over den, hun fortsatte mod døren, men hun kom til at løbe ind i en som var en smule kraftig, men en 14årig kunne kan ikke slå så han lod hende løbe vidre, men Camilla lod sine ben styrre sig hvor hen de ville hun løb, længre ned af gaden indtil hun følte sig tilpas så satte hun farten ned og gik lige så langsomt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sneen daler ned over den lille by - Privat Zean. Tors 09 Dec 2010, 07:44 | |
| Han så sig kort over skulderen og stoppede op og kiggede lidt. En ung pige sprang ud af cafeen og løb af sted hen af fortovet som om selve helveds hunden var i hælende på hende. I et øjeblik overvejede han bare at gå videre da en anden tanke greb ham, hvad han kunne få ud af at spørge ind til om nogen var efter hende... Han smilte lidt tanker og lod kort blikket glide over hende. Så gik han tilbage mod hvor han kom fra og stoppede op foran hende "Hei, er nogen efter dig?" spurgte han roligt |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Sneen daler ned over den lille by - Privat Zean. | |
| |
| | | | Sneen daler ned over den lille by - Privat Zean. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|