Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Drikker det væk.. - Hayley

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Drikker det væk.. - Hayley Empty
IndlægEmne: Drikker det væk.. - Hayley   Drikker det væk.. - Hayley Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 08:50

Dato: IRL
Dag: IRL
Tid: 22:30
Sted: Havnen
Omgivelser: Ikke nogle
Vejr: Køligt
Årstid: Vinter

Stakkel, alene og knust.. Zachary gik hen langs kanten ved havnen, måske lidt for tæt på kanten og havde en flaske vodka i den ene hånd og hans anden hånd bare en anelse blodig, men det var faktisk ikke engang hans eget blod. Han havde fundet et lig på vej over til haven og troet at han kunne vække det, ved at skubbe lidt til det med hånden. Men måske var det fordi at Zachary var en anelse fuld lige nu at han gik og troede sådan noget. Han gik og svajede lidt, men da han alligevel havde det som om at han var ved at falde ud over kanten, gik han lidt væk fra kanten og faldt ned på rumpen. Han græd for en gangs skyld ikke, men lidt efter lod han en tårer løbe ned af sin kind og tog en ordentlig tår af sin vodka flaske og lod sin blodige hånd tørre sine læber, så han også kom til at gøre sine læber lidt blodige. Han kunne ikke fordrage smagen af blod, men han var alt for ligeglad med alting lige nu, til at gide tage sig af det. Zachary kunne sagtens mærke at han var fuld, han sad og svajede lidt til side til side, selvom han sad ned på jorden og begyndte at synge, " im a little butterfly, a little butterfly.." imens han sad i sin egen verden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drikker det væk.. - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: Drikker det væk.. - Hayley   Drikker det væk.. - Hayley Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 08:57

Der skete mange ting i Hayley's liv lige nu, hun havde lige spist et en dreng nede ved haven og havde lagde liget ligge fordi hun hørte en fuld dæmon kom, hun havde holdt øje med ham lige siden han havde rørt ved liget, Hayley smilede måske mere aftens mad eller måske en ven, hun fugtede sine læber og hoppede ned af det tag hun var hoppet op på, hun gik roligt hen til ham og sætte sig på hug foran ham, "Hej med dig lille ven" Hayley smilede til ham. Hun grinede kort af ham, "Du drikker for meget og tænker for lidt" hun tog hans flaske, smagte mit lig godt spurgte hun og hentydet til alt det blod han havde ud over det hele, hun lagde hovedet på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drikker det væk.. - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: Drikker det væk.. - Hayley   Drikker det væk.. - Hayley Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 09:07

Zachary stoppede med at synge, da han så en kvinde sætte sig foran ham, men hans sanser var alt for fordrukne til at han kunne skelne mellem menneske og væsen. Han rystede lidt på hovedet, da han i et kort øjeblik så dobbelt og lukkede øjnene i en hurtig bevægelse, men så så lidt fornærmet på hende, over at hun havde kaldt ham lille ven og prøvede at stille sig op på sine ben, for at virke højere end hende, men hans ben gav bare efter under ham, så han faldt ned på rumpen igen. "Så lille er jeg heller ikke.. o-o-g jeg har lov til at drikke.. lige det jeg har lyst til og hvor meget det end er" sagde Zachary og lød både lidt barnlig og fordrukken, man kunne i hvert fald godt høre på ham at han var fuld, han begyndte at svaje til fra side til side igen og tog roligt flasken tilbage og tog en stor tår af den igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drikker det væk.. - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: Drikker det væk.. - Hayley   Drikker det væk.. - Hayley Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 09:25

Hayley smilede bare af hans ret barnlige opførelse. Hun lod ham prøve at rejse sig op og grinte af det han sagde, "Hentydet nu også til din opførelse" hun smilede til ham, hun så han tog flasken og lagde hovedet på skrå og lod ham drikke lidt inden hun slog bunden af og alt rød ud af boden hun smilede til ham, "Måske skulle jeg lære dig hvordan man rigtig drikker," hun rystede på hovedet og bær ham op. "Hold da op du vejer jo ikke en skid" hun gik roligt hen til en bænk og sætte ham ned, "Hvad med du lige to en slapper" grinte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drikker det væk.. - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: Drikker det væk.. - Hayley   Drikker det væk.. - Hayley Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 09:43

Zachary så en anelse overrasket ud da han ikke kunne mærke noget vodka ramme hans tunge og fandt ud af at han slet ikke havde lagt mærke til at kvinden havde slået bunden af flasken i stykker, så noget af det var røget ud på ham, men ikke særlig meget. Der slog det ham, selvom han var fuld, at hun nok ikke var menneske med et ret stærkt væsen, men det ændrede ham ikke, han ville ikke ændre sig bare fordi hun måske var ret stærk. Han fik endnu et chok, da han mærkede at hun løftede ham op, og han blev ret svimmel i hendes arme, at da hun satte ham ned på bænken, så satte han sig hurtigt på knæ ind mod ryglænet og brækkede sig ud over ryglænet, så det kun ramte jorden og intet andet. Han rystede lidt i kroppen, fordi han hadede at kaste op og vendte så sit blik meget langsomt på kvinden og rystede lidt på hovedet, " jeg har ikke lyst til at slappe af.." mumlede Zachary stille og tog noget af sit hår væk fra ansigtet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drikker det væk.. - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: Drikker det væk.. - Hayley   Drikker det væk.. - Hayley Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 09:51

Hayley sukkede denne her dreng var jo ret så håbløs, hun smilede lidt over han kastede op og lagde hovedet op, "Vil du så heller kaste op hele tiden" spurgte hun ham, og det var tydeligt at han ikke kunne lide at kaste op, men vis han blev ved med at det han havde gang i nu ville han ende med at ligge og brække sig meget meget længe, hun sætte sig ved siden af ham, "Hvad hedder dug" spurgte hun roligt, Selvom hun var træt af børn der drak og drak og vidste ikke havd de lavet, blev hun jo nød til at være venlig over for ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drikker det væk.. - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: Drikker det væk.. - Hayley   Drikker det væk.. - Hayley Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 10:05

Zachary så lidt ynkeligt på hende, da hun spurgte ham om han meget hellere ville gå og kaste op og det ville han jo faktisk ikke, men da han selv bedst kunne lide at være fuld når han var i dårligt humør, så måtte han jo lide med konsekvenserne, desværre. Han sagde ikke rigtig noget til det hun sagde, han rystede bare lidt på hovedet og satte sig ordentligt ned på bænken, men det var jo ikke ligefrem fordi han sad op af hende, der var afstand imellem dem. Men måske også fordi han havde rykket væk, da han kastede op. Han så kort op og ned af hende og havde fået lidt mere fokus, fordi han havde kastet lidt af alt det alkohol op, "øhm.. Jeg hedder Zachary, hvad med dig?" spurgte han forsigtigt og roede sig lidt i håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drikker det væk.. - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: Drikker det væk.. - Hayley   Drikker det væk.. - Hayley Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 10:13

Han måtte selv bestemme om det var det han ville altså at kaste helt vildt meget op, men Hayley vidste at dagen efter ville han fortryde det. hun smilede kort til ham da hans navn kom frem, "Jeg hedder Hayley,Zachary det navn har jeg aldrig hørt før, hvor gammel er du" spurgte hun ham roligt, nu da han havde brækket sig var han lidt mere spændene at snakke med, for nu var han ikke lige så fuld. Hun kørte en hånd igennem hans hår, "Vil du med mig hjem, og ha et bad, bor ikke langt her fra" spurgte hun ham venligt, han lingede en der trængte til det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drikker det væk.. - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: Drikker det væk.. - Hayley   Drikker det væk.. - Hayley Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 10:30

Zachary smilte en anelse svagt til hende, men det forsvandt igen, da han faktisk følte sig en anelse efter at havde siddet foran en komplet fremmed og brækket sig. Han fandt det faktisk lidt pinligt, da han jo slet ikke plejede at være sådan der. Han lyttede til hvad hun hed og nikkede lidt til det, " jeg er 16, eller faktisk 16 ½, hvis man skal have det hele med" sagde han og grinte svagt over det. "Hvad med dig? Hvor gammel er du så?" spurgte han nysgerrigt og ville ikke være den eneste som skulle svare på sådan noget, uden at hun ikke skulle svare tilbage. Han så dog lidt overrasket på hende, da han mærkede hendes hånd køre gennem sit hår og faldt lidt i staver, " øhm.. okay, men jeg vil altså ikke trænge mig på" sagde han stille og bed sig en anelse diskret i læben og viste ikke hvordan han ellers skulle tage imod tilbudet, da han synes det var uhøfligt at afvise det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drikker det væk.. - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: Drikker det væk.. - Hayley   Drikker det væk.. - Hayley Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 10:49

Hayley kunne godt mærke på ham at han var en lille dreng, og at han havde måske brug for at snakke med nogle det havde Hayley gjort med en anden lille dreng nemlig Austin . Hayley smilede roligt det havde hun regnet med, altså at han ikke var så gammel. Hun smilede roligt og lagde sin hånd på sit skød "Jeg er 18 år" hun fugtede sine læber med tunge spidsen og løftede det ene øjen bryn, "Bare rolig, du trænger dig langt fra på, har et kæmpe hus, og en dejlig hund der vil være glad for noget selvskab" hun rejste sig og bar ham op igen "Hvor bor du henne" spurgte hun og begav sig hen imod sin bil der ikke lå så langt der fra. Hun så på ham, havde han en mor og far, var han alene heller havde han et hjem, hun manglede svar før hun kunne snakke ordenligt med ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drikker det væk.. - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: Drikker det væk.. - Hayley   Drikker det væk.. - Hayley Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 11:01

Zachary smilte lidt over det hun sagde og lukkede kort øjnene, for at forestille sig dette store hus og den hund hun snakkede om. Det var lang tid siden at han ren faktisk havde mødt en held ren og venlig hund, så det glædede han da sig til, også mest fordi han elskede dyr. Han havde ikke rigtig noget imod at hun bar ham, men han synes bare at det alligevel var lidt mærkeligt at hun gjorde det, da han sikkert godt kunne gå bedre nu, selvom han var en anelse træt. Hendes spørgsmål kom endelig ikke bag på ham, han vendte blikket ned på sig selv, imens hun bar ham videre og bed sig diskret i læben. "Jeg bor ikke nogen steder.. Eller jeg kan i hvert fald ikke huske hvor jeg bor, hvem mine forældre er osv. Jeg lider af hukommelsestab" sagde han stille og sukkede en anelse om det, men lukkede så øjnene og prøvede at forestille sig sine forældre og sit hus, men da mindet var glemt, så kunne det ikke lade sig gøre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drikker det væk.. - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: Drikker det væk.. - Hayley   Drikker det væk.. - Hayley Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 23:28

Hayley gad ikke at vente flere timer på at han selv skulle gå så det var også en af grundene til at hun bar ham, men vis han hellere ville gå skulle han jo bare sige det, men det var dog lidt forsent for nu var de ved Hayley's bil, hun sætte ham ned og låst op og åbnede døren, "Her sæt dig ind, jeg åbner vinduet så du kan brække dig ud af der" hun lagde hovedet på skrå, . og lukkede døren efter han havde sæt sig ind, hun gik om på den anden side og sætte sig ind imens hun sætte nøglerne i og startede, Hayley trykkede på en knap så vinduet røg ned i hans side, hun kørte langsomt og der var noget roligt musik i bilen. Hayley var lidt chokket over han ikke boede nogle steder, skulle hun lade ham bo lidt hos hende, "Øhm" hun kiggede kort på ham. "Vil du bo hos mig lidt, eller ?" spurgte hun stille, nu kom mor tingene frem i Hayley lige som da hun havde sit eget barn, der desværre, blev dræbt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drikker det væk.. - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: Drikker det væk.. - Hayley   Drikker det væk.. - Hayley Icon_minitimeMan 13 Dec 2010, 11:01

Zachary var ret glad for at hun rullede vinduet ned i hans side, så han ikke lige pludselig ville komme til at brække sig i hendes bil, slet ikke når den så så ny og velplejet ud. Det kunne han ikke rigtig være bekendt, både overfor hende, men også overfor sig selv. Mere pinligt skulle det heller ikke blive, end det allerede var i forvejen. Han lænede sit hoved mod vinduet, så han kunne mærke den dejlige kølige vind imod sit ansigt, og det fik både nået af sveden og kvalme fornemmelsen væk fra ham og det var han meget taknemmelig for. "Tak.." mumlede han stille, men så ikke rigtig på hende, før han hørte det andet hun sagde. Det fik ham til at se hurtigt på hende, både overrasket og lidt tænkende, men vendte så derefter blikket roligt væk fra hende igen og rystede lidt på hovedet. "Det har jeg hverken fortjent eller kan tillade mig.. Jeg har snart levet så længe på gaden, at jeg er blevet vant til det" sagde han stille og smilte lidt trist for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drikker det væk.. - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: Drikker det væk.. - Hayley   Drikker det væk.. - Hayley Icon_minitimeOns 15 Dec 2010, 03:46

Hayley ville ikke flippe ud på ham, vis han kom til at brække sig i hendes bil det kunne jo vaskes, men hun ville da mere end gerne have at han gjord det ud af vinduet. Hun så stille på ham men skiftede så gir, hun bed sig kort i læben imens hun roligt kørte af sted, hun så på ham da han endelig svarede hende, "Zachary, ingen må heller skal bo på gaden," hun tænkte lidt "Hvad nu vis jeg giver dig nogle penge til en lille lejlighed" Spurgte hun og så hen på ham., men så så ud af ruden igen og skiftede gir, de var der snart, hun rullede sit vindue ned, tog en smøg og tændte den, hun holdte hånden ud af vinduet og pustede ud af vinduet, da hun ikke ville have æske, heller for meget røg ind i bilen, hun kørte ned af en tom vej, ja der hvor hun boede, der var kun et hus, og ja det var hendes, men hun elskede det, hun kørte ind i ind kørselen, "Så er vi her" sagde hun med et smil, hun rullede vinduerne op, åbnede dørene, og gik ud, hun gik hen til hans side og åbnede hans dør, hun havde smøgen i muldvinen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Drikker det væk.. - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: Drikker det væk.. - Hayley   Drikker det væk.. - Hayley Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Drikker det væk.. - Hayley
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nu drikker vi vampyre os fulde - Privat Josh...
» Danser med mig selv, drikker en drink, og... Nej se, egern!
» drikker mig halt ihjel tror jeg( Hvem vil skrive =? )
» Hmm.. - Hayley
» på gå gaden - Hayley

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: