|
| endnu flere bjælker i vejen - Blain | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: endnu flere bjælker i vejen - Blain Man 20 Dec 2010, 01:39 | |
| Dato: Irl Vejr: Irl Omgivelser: Gamle, forrustede maskiner, maskine slanger, tænder, metal materiale samt andet. Sted: En ældre og forladt fabrik.
Orlando gik inde imellem alle de gamle brugte maskiner, der nu var rustet og ødelagte. En lille ekko klang klingede rundt i fabrikken når Orlando gik med sine hårdsålede støvler. En smøg hang skævt imellem hans læber, og røgen pustede han let ud, uden en eneste gispene eller prusten, den sivede bare ud mellem læberne og forsvandt ud i den ældre og indelukkede lugt, der dog var kold og skærende. Dog påvirkede kulden ikke Orlando overhovedet, kun det eneste ved den der var provokerende, var at alle gemte sig indenfor så det var sværrer at finde føde. Dog fandt han altid på noget. Sneen var også belastende efter hans mening, da det satte sig over det hele, og gjorde alt vådt efter man havde begivet sig indenfor i varmen, så skulle hans klæder hænge og dryppe ned på hans antikke ældre egetræs gulv. Som også gav sig når det blev vådt, og efterfølgende tørrede. Orlando bar sin lange sorte læder lignende jakke, som gik ham tik knæende. Hans slidte dog flotte sort læderhandsker var tætsiddende om hans stærke og interessant solbrune fingre. Inden under havde han en hvis skjorte hvor at kraven fra den lige stak op over jakkens, så det gav en lignende sort og hvidt udseende, som fornøjede ham en del. Hans hår var sat tilbage i en hestehale, og med en smule gelé sad det fast tilbage, og hans charmerende ansigt blottede sig inde i det brunlige skær inde i fabrikkens areal. Et par slidte jeans var placeret uden på hans ben, som var mørke. Og til sidst hans lidt cowboy lignende støvler, som han havde båret i flere år i træk. dog med rensning imellem månederne, når de var blevet for slidte, samt gået i stykker, eller beskidte så snavset sad helt inde i læderets tekstil.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: endnu flere bjælker i vejen - Blain Man 20 Dec 2010, 05:55 | |
| Blain trådte ud af en dør lidt væk fra hvor Orlando stod. Han kom ud nøgen med blod på kroppen og om munden. Blain slikkede sig om munden og stirrede over på manden der stod i rummet med en smøg i hånden, med et blik der giver selv Hulk Hogan kulde gysninger. Blain begyndte at gå lidt rundt i rummet. "Han smagte særdeles godt. Mit første måltid siden jeg vågnede op. Ja du ved nok allerede nu at jeg ikke er et menneske, og det samme ved jeg om dig. Jeg ved ikke hvad du er, men ikke menneske. Jeg er ny i denne verden ser du. Ja altså har livet i mange år, ser i hvert fald sådan ud, men ny som vareulv. Vågnede et par dage siden, med blod på mig. Havde ingen anelse om hvad der var sket. Havde en virkelig slem hovede pine, og en smerte i hele kroppen. Har mistet stort set al hukommelse. Kan dog huske mit navn og sproget jeg taler nu, og visse andre ting. Men kan ikke huske hvilken historie jeg havde før jeg vågnede op. Kan ikke huske hvad der var sket den aften. Jeg er meget forvirret forstår du. Ved ikke engang hvordan jeg var som person. Men ved du hvad? Det hele er ligemeget, jeg starter på en frisk. Det her med at være en ulv og sån, det kunne jeg godt vænne mig til. En skøn kraft at havde. Men da jeg ikke ved meget om denne over naturlige verden, så må jeg havde en der kan fortælle mig om den." Blain stopper op, og stirre igen på Blain, men denne gang med et venligt blik som stadig giver kulde gysninger. Han smiler et lille smil som passer til blikket. "Jeg vil havde du skal fortælle mig alt hvad du ved om alt det over naturlige." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: endnu flere bjælker i vejen - Blain Man 20 Dec 2010, 06:33 | |
| Orlando blev overrasket da han hørte en dør gik op. Han stilte sig lidt i position til at angribe, men kunne ikke lade vær med grine let, da en stor bygget og nøgen mand komme trædende ud fra dørens åbning. Smøgen sad imellem hans fingre, og lod røg stige fra enden da den ikke blev suget på, da Orlando havde sine tanker samt øjne et helt andet sted. Han var ganske forvirret over at manden, som var vareulv, da Orlando kunne lugte det på lang afstand, da han heller ikke bar noget som helst tøj, så strøg lugten også ud i rummet som næsten der var stormvind. Dog havde vampyrer også en fantastisk lugtesans, og Orlandos var henrivende, han kunne lugte på lang afstand hvilken race der gik imod ham. Dog fik han tit problemer, med at kende racerne, hvis der er for mange racer samlet det samme sted, med det handlede egentlig bare om at han anstrengte sig nok. Orlando lyttede til vareulvens ord, dog kedede de ham lidt, da Orlando ikke var en mand af mange ord. Han lænede sig op af et gammel apperat, og røg videre på sin smøg imens han lod som om han lyttede. Han himlede let engang imellem, da han fandt det ynkeligt, at han var så uviden, dog havde Orlando jo selv været der. " Rolig nu Hr. " Startede Orlando ud med og lod sine hænder rejse sig og hentydede med noget flade hænder at han skulle slappe af, imens han grinede let og kiggede ned i gulvet, med lidt sammenklemte øjne. " Du kan ikke beordre mig noget..." fortsatte han og lod et mere bestemt blik kaste sig på den nøgne vareulv. Han lod hænderne sætte sig bag om hans ryg, dog kom den ene hånd hele tiden foran ham for at ryge på resterne af den tændte smøg. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: endnu flere bjælker i vejen - Blain Man 20 Dec 2010, 09:13 | |
| Blain kunne tydeligt se at manden synes dette var tilgrin. At Blain var til grin. Han forstod det jo godt, en stor bred man kommer nøgen ind i rummet og begynder at holde en hel tale. Det jo ikke man kan lade være at grine lidt af. Men Blain var ligeglad med om han var til grin. Han skulle bare havde nogle svar. Om han så skulle banke dem ud af manden. "Hør jeg ved dette ikke ligefrem er normalt at en nøgen mand begynder at holde en hel tale for en dig, og ved du vel har din stolthed, så derfor vil du ikke gøre det her for mig. Men jeg er ligeglad" Blain spurgter over til manden, river i hans læder jakke over holder et godt grab. "Jeg beder om nogle svar tak. Det ville gøre mig glad. Så be om giv mig de svar om alt dette som jeg har brug for at vide." Blain giver slip igen og smiler til manden. "Vi kan slås, men hvorfor? Når du bare kan være en god mand at fortælle hvilke over naturlige ting der er i denne verden og fortælle lidt om hvert. Det ville kun gøre det nemmere for os begge." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: endnu flere bjælker i vejen - Blain Man 20 Dec 2010, 09:43 | |
| " Af hvilke grunde skulle jeg fortælle dig det, samt hvad får jeg ud af det?" Orlando havde ikke stået i situation lignede det før. Han var ret forvirrede og det irriterede ham grusomt da han plejede at have magt og orden på tingene. Hans blik på vareulven blev også en smule mere aggressivt, da vareulven kom i nærkontakt med ham uden grund, hvilket han fandt utrolig grænseoverskridende. Orlando levede sådan set stadig i de ældre dages hverdags måder samt opførsel, og han fandt ikke vareulvens okay. " Verdenen er ikke fyldt med venlige væsner samt folk, alle er blevet mere selvoptaget samt, flere fordomme er bygget op, og sidst men ikke mindst.. frygt.." forklarede Orlando med sin italienske accent, og tog det sidste sug af sin smøg inden han så smed den væk og puttede sine hænder i jakkelommerne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: endnu flere bjælker i vejen - Blain Man 20 Dec 2010, 11:02 | |
| "Jeg vil give dig fred så snart du har hjulpet mig." Blain var ved at blive træt af det her. Han ville gerne videre, men han blev nød til at få sine svar. *Goddamn den mand er irretende* "Forstår du nok er meget vred på mig. Ses i dit blik. Jeg er heller ikke altid helt rar. Og bliver ikke sødere af at du ikke gider give mig det svar." Blain kunne mærke nogle kød rester fra manden han lige havde spist i rummet ved siden af. Det irriterede ham. Det gjorde kun hans humør dårligere Selvom blain var i dårligt humør, så smilte han stadig. Ikke et rart smil, men stadig det smil der bringer frygt. Han synes og det var lidt sjovt at pisse denne person af. "Har du tænkt dig at give mig svarene eller hvad?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: endnu flere bjælker i vejen - Blain Man 20 Dec 2010, 18:52 | |
| "Jeg har ingen grund til at hjælpe dig!... hund!" svarede Orlando. Han hadede vareulve. De var som forvoksede hunde, og tænkte ikke kun som dem, men også bare som ukloge dyr. De smagte også af våd hund efter Orlandos mening. Han sendte et vredt og truende ansigt til vareulven, da han ikke ville hjælpe ham, og på en hvis måde nød at se ham lide, det gav Orlando en hvis magt da han vidste mere en det nøgne dyr. Et grin kom snigende fra Orlandos læber, og med det samme slog han sine tænder ud og blottede dem for vareulven, samt lod han sin tunge legede lidt med de spidse hjørnetænder, for at vise at han ikke skulle provokerer mere, for så ville det gå ud over ham selv. han gik lidt ned i knæ, og med et hurtigt spæn i vampyr- hastighed løb han over og lage vareulven ned, da Orlando var stærkere end ham. Han lod sine ene fod ligge på hans mave, hvor han pressede den ned i hans mave. " Forbandede hund!" udstødte han i et hvæs, og spyttede derefter på hans brystkasse, og vente sig om, og begyndte at gå den anden vej som han kom fra. Han gad ikke bruge sin tid på sådan et lille uviden hunde lignende dyr. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: endnu flere bjælker i vejen - Blain Man 20 Dec 2010, 22:59 | |
| Blain begyndte at brøle ud i smerte, da han forvandlede sig til ulven i ham. Han ville ikke lade manden gør det der uden et slagsmål. Nu ville han ikke længere havde svar, men nu ville han bare havde vampyren på hospitalet, eller død. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: endnu flere bjælker i vejen - Blain Tirs 21 Dec 2010, 00:25 | |
| Orlando kiggede stille over skulderen, og så en ulv ligge hvor han havde lagt vareulven ned. Han vendte sig om igen, og begyndte at grine højlydt. " Bjæf bjæf... " svarede han og lavede til sidst et håndtegn som afsked, Han gik med traske fodtrin ud igennem en gang og var spændt på at se om "hunden" fulgte med. Egentlig ville han have mere sjov ud af det, så han skruede ned for hastigheden, og skuede en gang imellem over skulderen for at se ulvens reaktion. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: endnu flere bjælker i vejen - Blain Tirs 21 Dec 2010, 01:11 | |
| Blain var ikke dum. Han kunne se hvad vampyren ville havde ham til. Blain slappede af, og gjorde sig til sin normale form igen. "Jeg har tabt kampen her. Det ses tydeligt. Jeg er ikke dum. Jeg er en realist. Og da jeg som sagt ikke ved rigtigt noget om denne verden, så vil jeg ikke springe ud i et slagsmål med en som, måske ser utrolig svag ud, men nok er stærkere end hvad udseendet siger. Jeg kan faktisk også godt lide dig. Du har stil." Blain grinede lidt for sig selv. Hele situationen var rimelig komisk. "Mit navn er Blain." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: endnu flere bjælker i vejen - Blain Tirs 21 Dec 2010, 05:09 | |
| Orlando stoppede brat op over vente om på hælene, og kiggede med et mørkt og dyrisk blik på Blain. Han blev en smule skuffet over at han ikke skulle have lidt fysisk sjov med den lille vareulv, der stod nøgen foran ham endnu en gang. " En ting du ikke forstår..." startede Orlando ud med og fortsatte efter han havde løbet i den hurtige hastighed igen foran vareulven, med ansigtet helt tæt på hans. " Vampyrer og Vareulve har været i strid siden tidernes morgen." forklarede han videre og skubbede så let til vareulvens bryst. Han vendte hurtigt om igen, og tog sine læderhandsker ordenligt på imens han gik lidt rundt i rummet, og var en smule frustreret og forvirret over situationen. Hvorfor var Blain stadig så overlegen, og rolig. Utrolig kontrol han måtte ha haft over sig selv. Orlando var imponeret og nikkede let over tanken. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: endnu flere bjælker i vejen - Blain Tirs 21 Dec 2010, 06:12 | |
| "Jamen tak så gav du mig nu alligevel lidt af den information jeg godt kunne tænke mig at vide." Blain grinede lidt for sig selv over han havde fået manden til at tale lidt alligevel. "Er der mere du kan fortælle mig som jeg burde vide?" Blain smilede og håbede på manden ville fortælle ham mere. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: endnu flere bjælker i vejen - Blain Tirs 21 Dec 2010, 09:22 | |
| " der er så meget du burde vide, men du er kommet til den forkerte" forklarede han igen, og gned sine hænder op af hinanden da kulden begyndte at mærkes en smule på hans hud, Dog ikke så det generede ham. Han have valgt ikke at kigge på den nøgne mand der stod foran ham, og i frustration, da han ikke gad at se blikket for sig, udstødte han. " Få dog noget tøj på!". Han følte det grænse overskridende at han stod og snakkede til ham imens alt var synligt hos ham. Dog var der jo ikke noget tøj nogle steder han kunne bærer, så egentlig var ordreren jo umulig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: endnu flere bjælker i vejen - Blain Tirs 21 Dec 2010, 09:33 | |
| "Selvom jeg måske er kommet til den forkerte, så må du vel kunne fortælle mig noget." Blain smilte og forstod godt manden ikke kunne se på ham nøgen, så Blain gik ind i rummet ved siden af, hvor ham Blain har spist lå. Der lå et par smadret bukser fra manden. Fuldstændig revet itu, men de kunne godt dække hans lem og røv, og lidt ned af benene. Blain råbte ud af rummet: "Vil du fortælle mig det du ved eller hvad?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: endnu flere bjælker i vejen - Blain Tirs 21 Dec 2010, 09:47 | |
| Orlando himlede, og den eneste måde næsten at komme af med den lille uvidne hund, var jo at fortælle hvad han ville vide. Orlando sukkede dybt, og himlede igen, imens han fik fanget sig en smøg nede i sin jakkelomme og fik den hejst til munden, hvorefter han tændte den med sin tændstikpakke som han bar overalt. " Ej! Hvad ville du vide præcis? stil mig spørgsmål en af gangen, og jeg skal nok besvare dem... hund.." råbte han indtil Blain, men hviskede dog i slutningen da han kaldte ham hund. Han var jo også bare en forpulet hund som ikke vidste hvor snude og hale var blevet sat.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: endnu flere bjælker i vejen - Blain Tirs 21 Dec 2010, 10:40 | |
| Blain trådte ud af døren igen, men nu med bukser på. "Altså først og fremmest hvad er dit navn, hvis det er okay jeg kan få det at vide? Det ville være skønt at vide hvem jeg taler med" Blain gik lidt rundt i rummet og smilede og grinede lidt for sig selv. Han havde fået det som han ville havde det. Han fik manden til at tale. "Og andet spørgsmål hvilke over naturlige væsene findes der, og hvad ved du om de forskellige?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: endnu flere bjælker i vejen - Blain Tirs 21 Dec 2010, 21:36 | |
| " Orlando van Lake" præsenterede han sig, og pustede et hvæs af sin smøg ud imens. Han formede munden til en strutmund og legede lidt med røgen da den strømmede ud igennem han læber som var omringet af lidt skæg. " Der er mange forskellige racer.." sukkede han efterfølgende, og gad egentlig ikke bruge sin tid, på at forklare ham om de forskellige. Han havde lært omkring dem, ved at møde dem, også han for det meste også fået informationen igennem ved at forfører sig til dem. " Engle, Vampyrer, vareulve, Elver, dæmoner... samt dusørjægere.." sukkede han til sidst, og mærkede en aggressivitet i sig, da han hadede dem, og hvis han så en ville han sådan set, slå dem ihjel med det samme. Og for at provokerer dem, slæbe ofrets lig hen til deres opholdssted, da det gjorde dusør jæger også med deres ofre, af det overnaturlige, for ellers ville de jo ikke få deres dusør. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: endnu flere bjælker i vejen - Blain Tirs 21 Dec 2010, 22:47 | |
| "Tak Orlando, så ved jeg lidt mere. Hmm, disse dusørjægere lyder lidt interresante. Lyder som noget der ville være værd at slå ihjel." Blain grinede lidt af det. "Hvordan kan jeg kende de forskellige racer? Og hvorfor hader vampyrer og vareulve hinanden? Når du har svaret skal jeg ikke irretere dig mere." Blain smilede til Orlando. Blain satte sig ned på en maskine lidt bag ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: endnu flere bjælker i vejen - Blain Ons 22 Dec 2010, 05:31 | |
| Orlando hvæssede hæst til Blain, da han utroligt nok tillod sig at smile til Orlando. Han skulle slet ikke have noget af gøre med de forpulede hunde. Han kløede sig i panden, og fortrød at han var sprunget ud af denne akavede samt ubrugelige samtale. I det samme mærkede han at han var blevet godt tør i munden. Han prøvede i små smask at fugte den, dog mislykkedes det, og grunden til hans tørhed, var sult. Orlando var blevet godt sulten, og på en måde blev han fristet til at dræbe hunden og synke alt hans ille- lugtende blod. Dog smagte det af vådhund, og smagen ville sidde der i flere timer efter. " Du har da fået det fleste svar? Du må også prøve dig frem. Og grunden til vampyrendes og vareulvendes strid er at vareulvende tror de er mere end de er, og det i egentlig er, et et par forpulede hore gadekryds" Udstødte han og begyndte så at gå ud hvor han kom fra, han var blevet utrolig sulten, og måtte finde noget nu. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: endnu flere bjælker i vejen - Blain Ons 22 Dec 2010, 06:22 | |
| Blain begyndte at grine højt af Orlando's ord. Han synes det var sjovt han dissede ham med at han var en hund. "Kan du ikke lide hunde? Personligt kan jeg bedre lide dem end en flagermus, for er det ikke det i er? eller hvad? Et natte dyr, der ikke viser sig i solen? Ikke noget sted de hører hjemme? Spiser kun blod? Yak ad, fortrækker nu aller mest råt kød. men ja okay der er jo de folk der ikke kan lide hunde. Det skal der også være plads til, men en dag bliver du måske bidt af en af disse hunde, og måske ikke slipper levende fra det, fordi du undervudere os. Tak for de svar du har givet mig by the way." Blain tørrede lidt at blodet der var på han overkrop af, og tørrede det af på en af maskinerne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: endnu flere bjælker i vejen - Blain Ons 22 Dec 2010, 08:04 | |
| " gud endnu en information, du vist ikke har i din viden.. de "vampyrer" de omtaler, kan kun dø ved en spids træ pæl stukket igennem hjertet!" vendte han sig om imens han gik imod udgangen, og spredte sine arme en smule, ud, men lod sig ikke provokerer af vareulvens "stødende" ord til ham. Han grinede stille for sig selv, imens han med en af sine hænder strøg håret tilbage, og pustede lettet ud, han lavede et lille knæk med natten ved at vippe hovedet til en af hans sider. Han rettede på kraven, og gik ned af en af gangende. Dog, fik han en ide på vejen. Han lod sig gå hen til døren og lod den smække så vareulven skulle kunne tro at han var gået fra hans selskab, samt deres diskussion. Han kravlede op af en stige, i hurtige samt rolige bevægelser og kiggede ned af stigen med et hævnsigt blik, hvorefter han gik ned af en lille gang som han længere oppe i luften, i jern kæder samt stænger.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: endnu flere bjælker i vejen - Blain Ons 22 Dec 2010, 08:23 | |
| Blain sukkede. Vampyren var helt galt på den. Blain talte aldrig om noget omkring at dræbe en vampyr, kun at skade den. Blain hoppede ud af vinduet og forsvandt videre. Det her sted var for rådent til at han ville blive her, specielt med lugten af den vampyr. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: endnu flere bjælker i vejen - Blain Ons 22 Dec 2010, 22:53 | |
| |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: endnu flere bjælker i vejen - Blain | |
| |
| | | | endnu flere bjælker i vejen - Blain | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|