Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 kedsomhedens time//Eaki//

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




kedsomhedens time//Eaki// Empty
IndlægEmne: kedsomhedens time//Eaki//   kedsomhedens time//Eaki// Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 13:08

S-byen
O-ikke et øje
T-00.00
V-lidt blæst
D-irl
P- sort t-shirt hvid jakke og bukser og sorte sko



Ray var ude midt på natten og kiggede rundt med et smil på sine læber og kiggede bare der var ikke rigtig noget der kunne laves lige nu da det var midt ude på natten der var ikke et øje at se i miles omkreds og kiggede rundt for det var så pokkers kedeligt lige nu og man kunne også bare kalde det for kedsomhedens time eller sådan noget.
Han satte sig ned på en bænk for at slappe af men det havde han gjort det meste af dagen og kiggede ned i det kolde fliser han gad ikke til at tage hjem til sig selv igen.
Han ventede bare og kiggede om der kom nogen gående eller noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhedens time//Eaki// Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhedens time//Eaki//   kedsomhedens time//Eaki// Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 13:14


Eaki tog hendes hætte over hovedet idet hun trådte ud i natten. hun havde brugt hele hendes aften på at sidde i et dystert hjørne i en gammel bar, uden hverken at bestille noget eller tale til nogen.
det var ikke fordi der var synderlig koldt, og der var heller ikke nogen mennesker på gaden, så det at tage hætten på var bare en refleks. hun så sig omkring, kom hænderne i lommerne og begyndte at gå rundt om hjørnet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhedens time//Eaki// Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhedens time//Eaki//   kedsomhedens time//Eaki// Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 13:19

Ray havde sit stille og roligt smil på sine læber og havde det på fornemmelsen at der var kommet en forbi et eller andet sted fra og vente sit hovede og fik øje på en der kom rundt om et hjørne men rejste sig så og gik hen mod denne person og kiggede på denne person "hejsa"sagde han venligt og kiggede på personen havde en hætte over hovede så han kunne ikke rigtig se om det var mand eller dame.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhedens time//Eaki// Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhedens time//Eaki//   kedsomhedens time//Eaki// Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 13:22


hun vente sig om hun havde ikke forventet mennesker så sent om natten. Inden hun svarede kiggede hun på ham. hans øjne, hans hår, og hans krop.
" hej... kender jeg dig?" hun beholdte hætten på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhedens time//Eaki// Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhedens time//Eaki//   kedsomhedens time//Eaki// Icon_minitimeOns 22 Dec 2010, 14:53

Han kiggede på hende "nej men det kan du jo komme til hvis du vil lære mig at kende og måske få dig en ny ven hvis du vil det"sagde han og kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber og ventede på hende svar.
Han kiggede bare på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhedens time//Eaki// Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhedens time//Eaki//   kedsomhedens time//Eaki// Icon_minitimeTors 23 Dec 2010, 06:45


Hun smilede drilsk tilbage til ham. "klart, hvorfor ikke" hun tog fat i hætten og trak den bagud. ide hun tog hætten af rystede hun også håret for at få det til at side ordenligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhedens time//Eaki// Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhedens time//Eaki//   kedsomhedens time//Eaki// Icon_minitimeTors 23 Dec 2010, 08:38

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "du har noget flot hår"sagde han med et smil på sine læber og gik hen og kiggede på hende med et smil "hvad har du løst til at lave så gå en tur drik sammen med mig eller noget"sagde han med et stille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhedens time//Eaki// Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhedens time//Eaki//   kedsomhedens time//Eaki// Icon_minitimeTors 23 Dec 2010, 10:03



Hun smilede stort tilbage til ham.
"hmm.... tja hvorfor tager du ikke og overrasker mig ved at bestemme hvad du har lyst til"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhedens time//Eaki// Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhedens time//Eaki//   kedsomhedens time//Eaki// Icon_minitimeTors 23 Dec 2010, 10:18

Han kiggede på hende "okay så drikker jeg dig under bordet og nej bruger dig ikke hvis du fuld"sagde han og kiggede på hende med et stille grin på sine læber og gik hen mod en klub
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhedens time//Eaki// Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhedens time//Eaki//   kedsomhedens time//Eaki// Icon_minitimeTors 23 Dec 2010, 10:35


Hun vente sig imod den retning han gik.
"tro mig det er jeg heller ikke bang for at du gør" Hun begyndte at gå efter ham, men holdte dog stadig øje med omgivelserne omkring dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhedens time//Eaki// Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhedens time//Eaki//   kedsomhedens time//Eaki// Icon_minitimeTors 23 Dec 2010, 10:40

han kiggede på hende "vil heller gøre det når pigen er ædru"sagde han og kiggede på hende og gik ind i klubben og fik dem nogen stærke drinks men det kunne han godt holde til men kun hun nu det,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhedens time//Eaki// Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhedens time//Eaki//   kedsomhedens time//Eaki// Icon_minitimeTors 23 Dec 2010, 10:44


hun satte sig ned ved et bord i et hjørne hvor der ikke sad andre mennesker lige i nærheden.
da han kom med drinksene gjorde hun intiativ til at tage en og føre den op til sine læber. inden hun drak snusede hun ubemærket til den, og tømte så glasset halvt.
hun satte den fra sig og gav sig til at kigge på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhedens time//Eaki// Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhedens time//Eaki//   kedsomhedens time//Eaki// Icon_minitimeTors 23 Dec 2010, 10:50

han kiggede på hende "hva så"sagde han og kiggede bare på hende "har jeg gjort noget forkert eller noget siden du kigger sådan der på mig"sagde han kiggede på hende med et stille smil og drak også sin og linde sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhedens time//Eaki// Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhedens time//Eaki//   kedsomhedens time//Eaki// Icon_minitimeTors 23 Dec 2010, 10:52



Hun smilede bare og rystede på hovedet.
"det virker bare lidt mærkeligt at sidde her med en jeg ikke kender endnu" hun kiggede ned i bordet.
"det gør mig nervøs"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhedens time//Eaki// Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhedens time//Eaki//   kedsomhedens time//Eaki// Icon_minitimeTors 23 Dec 2010, 10:56

Han kiggede på hende "jeg gør dig ikke noget du ikke selv vil ha jeg skal gøre"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og fik dem en drink mere og gav hende den ene "hvad vil du vide om mig da"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhedens time//Eaki// Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhedens time//Eaki//   kedsomhedens time//Eaki// Icon_minitimeTors 23 Dec 2010, 10:59


Hun grinede lidt.
"øh foreksmpel hvor du kommer fra? hvor gammel du er? og sådan noget som det"
hun kiggede op på ham stadig smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhedens time//Eaki// Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhedens time//Eaki//   kedsomhedens time//Eaki// Icon_minitimeTors 23 Dec 2010, 11:12

Han kiggede på hende "jeg kommer byen her jeg er 26 år du ved mit navn ikke"sagde han og kiggede på hende og var ikke helt sikker på det og om han havde fortalt hende det.
Han var bare glad for at være sammen med hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhedens time//Eaki// Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhedens time//Eaki//   kedsomhedens time//Eaki// Icon_minitimeTors 23 Dec 2010, 11:20



Hun smilede
"det tror jeg du glemte at sige i forbi farten" hun smilede endnu mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhedens time//Eaki// Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhedens time//Eaki//   kedsomhedens time//Eaki// Icon_minitimeTors 23 Dec 2010, 13:27

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "jeg hedder Ray"sagde han og rakte hende hånden med et venligt smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhedens time//Eaki// Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhedens time//Eaki//   kedsomhedens time//Eaki// Icon_minitimeFre 24 Dec 2010, 03:36


Hun tog hans hånd i sin. " jeg hedder Eaki hvis det skal være rigtigt. men jeg bruger mest elena omkring mine venner"
Hun smilede til ham og skulle lige til at trække sin hånd tilbage, da hun mærkede en brændene føelse i hendes hånd.
Hun kiggede på op ham. hun smilede ikke længere,og trak så hendes hånd til sig. vente den om og kiggede på fladen. der var ingen tegn på skade eller andet.
så kiggede hun op på ham igen. "kunne du også mærke det?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhedens time//Eaki// Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhedens time//Eaki//   kedsomhedens time//Eaki// Icon_minitimeFre 24 Dec 2010, 10:23

han kiggede på hende "mærke hvad"sagde han med et stille og roligt smil på sine læber og viste ikke lige hvad det var hun mente.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhedens time//Eaki// Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhedens time//Eaki//   kedsomhedens time//Eaki// Icon_minitimeSøn 26 Dec 2010, 08:30


Hun så ned på hendes hånd flade igen.
"Det var ligesom en slags en stikkende ild i min hånd flade der hvor du rørte mig" hun kiggede op på ham i lidt tid inden hun fortsatte." det følte som når man brænder sig, men der er ikke noget sår eller mærke fra det"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhedens time//Eaki// Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhedens time//Eaki//   kedsomhedens time//Eaki// Icon_minitimeSøn 26 Dec 2010, 10:19

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "jo kunne jeg skam godt mærke hva da"spurgte han med et smil på sine læber.
Han kiggede på hende og viste ikke hvor hun ville hen med dette.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhedens time//Eaki// Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhedens time//Eaki//   kedsomhedens time//Eaki// Icon_minitimeSøn 26 Dec 2010, 13:27



"sidste gang jeg mærkede det var det på grund af at jeg er skyts engel". Hun rystede på hovedet . "men du du virker ikke rigtigt som en der har brug for beskyttelse"
Hun kiggede op på ham med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhedens time//Eaki// Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhedens time//Eaki//   kedsomhedens time//Eaki// Icon_minitimeSøn 26 Dec 2010, 21:49

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "når okay nah er ikke ligefrem brug for det"sagde han med et smil på sine læber og kiggede bare på hende.
Han smilte stadig til hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





kedsomhedens time//Eaki// Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhedens time//Eaki//   kedsomhedens time//Eaki// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
kedsomhedens time//Eaki//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» stilhed (Eaki)
» Forvillet sig ind i skoven...(Eaki)
» first time out - Laroy
» Lost in time.
» Meet you for the first time-Zin

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: