|
| At the club | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: At the club Søn 29 Nov 2009, 08:30 | |
| Dato : Irl Årstid : Irl Dag : Irl Vejr : Koldt udenfor Sted : The Reggie club Tid : 23.05 Omgivelser : En hel masse mennesker og Nora Påklædning: http://shop.perimart.com/images/M/01022401.jpgNora stod midt ude på danse gulvet, og dansede med en ca. 20-årig mand. Da musikken stoppede kyssede han hende blidt på kinden, før hun gik op mod baren. Hun satte sig smilende og bestilte en cider. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: At the club Søn 29 Nov 2009, 08:32 | |
| Alec gående ind i clubben. Hun så Nora og vinkede glad til hende *Jubiii, troede ikke at jeg skulle dig her?* Hun smilde stort, hun havde ikk' glemt Nora's evne! |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: At the club Søn 29 Nov 2009, 08:56 | |
| Hun så sig overrasket om da hun opfangede tanken mellem alle de andre. Hun fik hurtigt øje på Alec og vinkede tilbage til hende. "Jeg har da også brug for at feste ind imellem" smilede hun til Alec da denne var tæt nok på til det ville kunne høres. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: At the club Søn 29 Nov 2009, 09:01 | |
| Alec smilede. Hun komikerede (staves) mellem tankerne da det var det nemmeste. *Det var allle vel!*. Hun kiggede på drengene, da hendes blik faldt på en nuttet dreng. Han kiggede på hende og ville havde rødmet hvis hun kunne, men nu smilede hun bare. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: At the club Søn 29 Nov 2009, 09:06 | |
| "Præcis" lo hun og fulgte Alec's blik hen på drengen. Hun smilede skævt og så så på Alec. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: At the club Søn 29 Nov 2009, 09:14 | |
| Alec grinte da hun gætte på at Nora havde set Alec's 'udvalgte dreng'. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: At the club Søn 29 Nov 2009, 09:18 | |
| "Hvordan går det ellers?" spurgte hun og tog en tår af sin cider. Hun så kort på drengen igen, men vendte hurtigt blikket mod Alec igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: At the club Søn 29 Nov 2009, 09:22 | |
| Alec skævede til drengen *Han må vente...* hun gik hen og Nora "Helt fint og dig?" smilende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: At the club Søn 29 Nov 2009, 09:26 | |
| "Godt... Hvor bor du egentlig? Jeg fik ikke fat på det sidst.." smilede hun glad til Alec. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: At the club Søn 29 Nov 2009, 09:31 | |
| "Werclare city... Skæmmende by" Alec smilede tænkene. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: At the club Søn 29 Nov 2009, 09:34 | |
| "Nårh ja, det er rigtigt.. Bor du så i en lejlighed eller hvad?" spurgte hun og så ud på menneskene |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: At the club Man 30 Nov 2009, 01:16 | |
| "Jep!" hun smilte og flugte Nora's blik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: At the club Man 30 Nov 2009, 02:30 | |
| Hun nikkede lidt, næsten fraværende. "Du må altså komme og besøge mig i La Sunisha en dag.." sagde hun og vendte blikket mod Alec. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: At the club Man 30 Nov 2009, 03:11 | |
| "Meget gerne!" Alec stor smilede til Nora. "Det ville være en ære, hvordan bor dhu?" hun var lidt nysgerrig. *Lejlighed eller...?* |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: At the club Man 30 Nov 2009, 03:20 | |
| "Lejlighed... En ret lille en af slagsen, men hyggelig." svarede hun og drak noget mere af sin cider. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: At the club Tirs 01 Dec 2009, 02:56 | |
| Alec smilede "Jah, hvor du ikke sammen med nogen?". |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: At the club | |
| |
| | | | At the club | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|