|
| en blodig dag i Werclare //Nitaki og Cecilie// | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: en blodig dag i Werclare //Nitaki og Cecilie// Ons 29 Dec 2010, 12:23 | |
| T: kl 13:30 Dag: fredag. dato: 6/1 v: overskyet o: elever og to vampyre.
Lusia havde fået blod tørst og var taget til byen i Werclare for at få sig noget at spise, hun tog hen til skolen der var altid nogle hun kunne æde, hun fik øje på en lille pige der var omkring de 16 år hun sad åbenbart og ventede på nogle skulle hente hende, så hun var da det perfekte byttte for lusia, hun gik mod pigen(cecilie) og grinte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en blodig dag i Werclare //Nitaki og Cecilie// Ons 29 Dec 2010, 12:27 | |
| Nitaki gik hjemme fra* dejlig dag* Tænkte hun og gik mod Cecilies skole, hu nsavnede sin dejlige lille søster, hun er en fantastisk pige og hun beskytter hende lige meget hvad der sker med hende, hun så en anden pige en vampyr hvad mon hun havde på hjertet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en blodig dag i Werclare //Nitaki og Cecilie// Ons 29 Dec 2010, 12:32 | |
| Cecilie kunne lugte en anden vampyr ind nitaki, hun vendte sig om og kunne se det vilde blik i hendes øjne, hun sprang væk, og så på vampyren, hun var parat til at blive varulv og angribe den for at komme væk, men hun havde ikke helt styr på sin forvanling endnu, hun så lidt væk kom nitaki. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en blodig dag i Werclare //Nitaki og Cecilie// Ons 29 Dec 2010, 12:41 | |
| Lusia fik fat i pigen som var varulv og borede langsom sine sylit skarpe tænder ned i hendes bare hals, og sugede hendes dejlige varme blod. fra hendes krop. Cecilie så ud til at blive svager, lusia havde et stort flabet grin om munden. hun kiggede på den anden vampyr pige, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en blodig dag i Werclare //Nitaki og Cecilie// Ons 29 Dec 2010, 12:44 | |
| Nitaki satte i løb mod den dumme vampyr " Din møg so " Råbte hun efter hende og greb fat i hendes hår " Du holder dig væk fra min søster er du med " sagde hun og fik hendes søster væk fra Cecilie. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en blodig dag i Werclare //Nitaki og Cecilie// Ons 29 Dec 2010, 12:47 | |
| Cecilie krammede nitaki. ''nitaki det gør ondt'' sagde hun mod sin storesøster. hun var bange for den vampyr, hvorfor skulle den slagsske. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en blodig dag i Werclare //Nitaki og Cecilie// Ons 29 Dec 2010, 13:01 | |
| lusia så på denne unge uvidne vampyr pige der åbenbart hed nitaki. ''jeg er sulten du ved selv hvordan det er jeg vil væde med en dag bider du hende også'' sagde lusia med et grin og så på den lille forsvarsløse pige bag nitaki, som var den pige som lusia havde bidt i halsen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en blodig dag i Werclare //Nitaki og Cecilie// Ons 29 Dec 2010, 13:05 | |
| " Jeg ville aldrig nogensinde bide hende, og Cecilie du skal ikke være bange " Sagde hun og puffede til den vampyr der havde bidt i hendes søster. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en blodig dag i Werclare //Nitaki og Cecilie// Ons 29 Dec 2010, 13:09 | |
| Cecilie så på nitaki, hun ville være lige så stærk og smuk som sin søster når hun blev voksen, ''jeg vil være som dig når jeg bliver voksen nitaki'' sagde hun og smilte til sin søster og holdte for bloden så det ikke randte ned aaf hendes hals. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en blodig dag i Werclare //Nitaki og Cecilie// Ons 29 Dec 2010, 13:13 | |
| Lusia smilte og grinte af hvad Nitaki havde sagt, ''tror du virkelig selv på den'' sagde hun mod tøsen og grinede hun gik rundt om nitaki mod Cecilie. ''du har lækkert blod Cecilie'' sagde hun hvorfor ikke lade din søster smage'' sagde hun og fik skubbet Cecilie ind i nitaki så hun fik blod over alt på sig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en blodig dag i Werclare //Nitaki og Cecilie// Ons 29 Dec 2010, 13:15 | |
| " Hold dig fra hende " sagde hun og tog sin søster op til sig " Cecilie jeg elsker dig og passer på dig " hviskede hun til hende, hun fik sat hende på jorden igen, et par sekunder efter gik hun mod pigen-. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en blodig dag i Werclare //Nitaki og Cecilie// Ons 29 Dec 2010, 13:20 | |
| Cecilie så bange på pigen, hun var glad for nitaki var der, ellers havde hun ikike haft noget blod tilbage i sin krop. hun så pigen angreb. ''NITAKI PAS PÅ'' råbte hun til sin søster, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en blodig dag i Werclare //Nitaki og Cecilie// Ons 29 Dec 2010, 13:22 | |
| lusia fik fat i nitaki og var på vej til aat bide hende, da hun så på Cecilie og så sin lille søster i hendes blå øjne, hun gav slip på nitaki og løb væk. hun måtte komme væk hun havde det dårligt over det, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en blodig dag i Werclare //Nitaki og Cecilie// Ons 29 Dec 2010, 13:24 | |
| Nitaki havde tænkt sig at løbe efter men det kunne hun ikke når hendes søster var blevet bidtr " er du okay Cecilie?2 sagde hun og rejste sig helt op. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: en blodig dag i Werclare //Nitaki og Cecilie// | |
| |
| | | | en blodig dag i Werclare //Nitaki og Cecilie// | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|