Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 en tvilende engel //Rail-Privat//

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en tvilende engel //Rail-Privat// Empty
IndlægEmne: en tvilende engel //Rail-Privat//   en tvilende engel //Rail-Privat// Icon_minitimeMan 03 Jan 2011, 05:39

S-byen
T-22.50
O-lys som er tændt og ikke et øje og se
P-t-shirt og bukser som er sort og sko som er hvide
V-stille og roligt

Isabelle kiggede på en plakat hun var meget trist hun tvilede på hvem hun var, hvad hun var, hun havde haft en masse problemer med sin krop på det sidste det gjorder ondt i hendes ryg hele tiden. når hun bukkede sig,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tvilende engel //Rail-Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en tvilende engel //Rail-Privat//   en tvilende engel //Rail-Privat// Icon_minitimeMan 03 Jan 2011, 05:45

Rail gik stille og roligt ned af en gade med hænderne i lommen.
Han var ikke på vej hjem fra noget særligt, han var bare ude og gå en lille tur.
Pludselig opfangede han færten af en engel, men tog sig ikke særlig meget af det. Lugten kom tættere på og da han drejede om et hjørne så han englen så og kigge på en plakat.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tvilende engel //Rail-Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en tvilende engel //Rail-Privat//   en tvilende engel //Rail-Privat// Icon_minitimeMan 03 Jan 2011, 05:49

hun gik vider og ramte ind i en. ''uhh undskyld jeg gik i min egen verden'' sagde hun og kiggede å ham der var foran hende, han havde noget sødt pusket hår og nogle kønne blå øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tvilende engel //Rail-Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en tvilende engel //Rail-Privat//   en tvilende engel //Rail-Privat// Icon_minitimeMan 03 Jan 2011, 05:54

"Nej undskyld, det var min fejl. Jeg skulle ha' flyttet mig" Smilede han. Pigen der stod foran ham var smuk, men hun var jo også engel, så det fandt han ikke så mærkeligt.
Han kiggede på hende "Er du okay?" spurgte han så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tvilende engel //Rail-Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en tvilende engel //Rail-Privat//   en tvilende engel //Rail-Privat// Icon_minitimeMan 03 Jan 2011, 06:03

hun kiggede på ham, med et smil ''det går nok'' sagde hun med sit smukke smil.
''ja jeg klare mig'' sagde hun med et smil. ''må jeg spøger om dit navn'' spurte hun ham med et smukt glimt i øjet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tvilende engel //Rail-Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en tvilende engel //Rail-Privat//   en tvilende engel //Rail-Privat// Icon_minitimeMan 03 Jan 2011, 06:08

Rail kiggede på hende og smilede charmerende "Rail" Sagde han og bukkede elegant for hende. "Hvad er dit?" Spurgte han så og kiggede igen på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tvilende engel //Rail-Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en tvilende engel //Rail-Privat//   en tvilende engel //Rail-Privat// Icon_minitimeMan 03 Jan 2011, 06:19

hun smilte til ham, ''rart at møde dig Rail, mit navn er Isabelle'' sagde hun med sit yndige smil på de smukke tynde læber,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tvilende engel //Rail-Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en tvilende engel //Rail-Privat//   en tvilende engel //Rail-Privat// Icon_minitimeMan 03 Jan 2011, 06:49

"Kønt navn" Smilede Rail tilbage. "Hvor er du på vej hen?" spurgte han så.
Hun var meget køn, selv af en engel at være, men det så lidt ud som om der var noget der gjorde ondt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tvilende engel //Rail-Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en tvilende engel //Rail-Privat//   en tvilende engel //Rail-Privat// Icon_minitimeMan 03 Jan 2011, 07:16

hun smilte til ham, ''jeg er bare ude og gå, også forsøger jeg at få min ryg tiol at lade hver med at gøre ondt'' sagde hun med et smil mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tvilende engel //Rail-Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en tvilende engel //Rail-Privat//   en tvilende engel //Rail-Privat// Icon_minitimeMan 03 Jan 2011, 07:19

"Hvad har du lavet, siden den gør ondt?" Spurgte han og så undersøgende på hende. Hvis hun ikke havde fået sine vinger endnu kunne det jo være derfor.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tvilende engel //Rail-Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en tvilende engel //Rail-Privat//   en tvilende engel //Rail-Privat// Icon_minitimeMan 03 Jan 2011, 07:34

hun kiggede på ham og så væk. ''jeg har ikke lavet noget, den gør bare ondt'' sagde hun og kiggede på ham med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tvilende engel //Rail-Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en tvilende engel //Rail-Privat//   en tvilende engel //Rail-Privat// Icon_minitimeMan 03 Jan 2011, 09:30

"Måske er det dine vinger? Har du haft dem ude endnu?" Han så spørgende på hende og stak hænderne længere ned i lommerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tvilende engel //Rail-Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en tvilende engel //Rail-Privat//   en tvilende engel //Rail-Privat// Icon_minitimeMan 03 Jan 2011, 19:53

hun så på ham og var meget overrasket over hvad han sagde, ''hvad mener du med vinger jeg er jo kun et menneske'' sagde hun med et smil på sine læber,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tvilende engel //Rail-Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en tvilende engel //Rail-Privat//   en tvilende engel //Rail-Privat// Icon_minitimeOns 05 Jan 2011, 05:30

"Nej det er du ikke" Smilede Rail og så indgående på hende med de dybtblå øjne.
"Du er i den grad engel"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tvilende engel //Rail-Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en tvilende engel //Rail-Privat//   en tvilende engel //Rail-Privat// Icon_minitimeFre 07 Jan 2011, 03:02

hun smilte over hvad han sagde. ''tak men den tror jeg ikke på'' sagde hun men så hørte hun sin trøje revne og hendes snehvide vinger. ''du talte rigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tvilende engel //Rail-Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en tvilende engel //Rail-Privat//   en tvilende engel //Rail-Privat// Icon_minitimeSøn 09 Jan 2011, 08:08

"Selvfølgelig, jeg vidste du var for smuk til at være et almindeligt menneske" Smilede han.
"Jeg går ikke ud fra du har lært at flyve endnu..." Sagde han tankefuldt og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tvilende engel //Rail-Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en tvilende engel //Rail-Privat//   en tvilende engel //Rail-Privat// Icon_minitimeMan 10 Jan 2011, 04:53

hun kiggede på ham og var urolig over hvad han havde i tankerne, ''nej ikke endnu har først lige opdaget mine vinger'' sagde hun med et smil på sine læber,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tvilende engel //Rail-Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en tvilende engel //Rail-Privat//   en tvilende engel //Rail-Privat// Icon_minitimeLør 15 Jan 2011, 05:30

Rail gik en omgang rundt om hende og stoppede ved hendes vinger igen.
"Prøv at spred dem" Sagde han så koncentrert, så smilede han et drenget skævt smil og sagde frækt "Vingerne alså". Han blev hurtig koncentreret igen og følte prøvede på en af fjerene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tvilende engel //Rail-Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en tvilende engel //Rail-Privat//   en tvilende engel //Rail-Privat// Icon_minitimeMan 17 Jan 2011, 04:50

hun koncentrede sig om at sprede sine vinger og de smukke sne hvide vinger sprede sig og hun kom til at ramme Rail i hovede. ''det jeg virkelig ked af'' sagde hun og smilte kort til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tvilende engel //Rail-Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en tvilende engel //Rail-Privat//   en tvilende engel //Rail-Privat// Icon_minitimeMan 17 Jan 2011, 05:24

Rail prøvede at dukke sig fra vingen, men var alligevel lidt for langsom. Et rødt mærke strækte sig over hans kind, men han smilede bare "Jeg skal bare være mere vågen, men prøv at flyv?... Du er forhåbentlig ikke højdeskræk?" Han sprædte selv sine egne vinger og fløj op et lille stykke fra jorden og strakte en hånd ned til hende. "Kom."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tvilende engel //Rail-Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en tvilende engel //Rail-Privat//   en tvilende engel //Rail-Privat// Icon_minitimeTors 20 Jan 2011, 01:00

Isabelle så på ham med et smil og tog hans hånd og forsøgte at sprede sine egne vinger oog flive men det gik ikke så godt, hun smitle lidt mod ham. ''kan du hjælpe mig lidt'' spurte hun ham med et smil på sine læber,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tvilende engel //Rail-Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en tvilende engel //Rail-Privat//   en tvilende engel //Rail-Privat// Icon_minitimeTors 20 Jan 2011, 01:25

Rail lo lidt og lod sig dale ned på jorden igen. "Bare forestil dig at du kun bevæger dine skulderblade, men ikke bevæger dine arme" smilede han og gik om bagved hende, og pressede med hånden, rundt om hendes vinger, så hun selv kunne fornemme, hvor de sad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tvilende engel //Rail-Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en tvilende engel //Rail-Privat//   en tvilende engel //Rail-Privat// Icon_minitimeTors 20 Jan 2011, 04:02

hun kiggede på ham bag ved sig begyndte at baske med vingrene, hun smitle stort og kiggede på ham, hun løftede sig fra jorden og kom op og flyve hun så ned på ham og grinte lidt, ''jeg kan flyve jeg kan flyve'' smilede hun,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tvilende engel //Rail-Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en tvilende engel //Rail-Privat//   en tvilende engel //Rail-Privat// Icon_minitimeTors 20 Jan 2011, 21:13

"Det kan du" Smilede han tilbage til hende, og så op på hende. Med en lille basken, kom han hurtigt op i samme højde som hende. "Nårh, det var så det. Du kan flyve nu" sagde han så. Hun var endnu smukkere med vinger og han sendte hende et forførende smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tvilende engel //Rail-Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en tvilende engel //Rail-Privat//   en tvilende engel //Rail-Privat// Icon_minitimeLør 22 Jan 2011, 11:58

hun iggede på ham med et smil og grinte lidt, hun kunne se det forførene smil. ''prøver du at forføre mig'' spurte hun med et smil på sine læber,
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en tvilende engel //Rail-Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: en tvilende engel //Rail-Privat//   en tvilende engel //Rail-Privat// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en tvilende engel //Rail-Privat//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: