Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 gå tur i haven //Sakref//

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




gå tur i haven //Sakref// Empty
IndlægEmne: gå tur i haven //Sakref//   gå tur i haven //Sakref// Icon_minitimeMan 10 Jan 2011, 06:50

S: Haven
dag: mandag.
Dato: 7 juni
tid: kl 15
vejre: overskyet
PÅ: en nederndel t-shirt med stropper

Isa sad stille under et tre og læste i en bog der hed overnaturlige væsner og deres krafter,
hun sad i sin egen verden og nogle gange havde hun bare lyst til at flyve rundt her og der, over alt faktisk, hun smilte til alle der gik forbi hun læste bare vider om alle mulige væsner hun var kommet til dæmoner. hun læste vider og vider.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gå tur i haven //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: gå tur i haven //Sakref//   gå tur i haven //Sakref// Icon_minitimeTors 13 Jan 2011, 10:35

"Hej jeg kan se du læser om dæmoner" sagde pludslig en stemme oppe fra træets grene. Det var en venlig og rar stemme. En man ikke høre hver dag.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gå tur i haven //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: gå tur i haven //Sakref//   gå tur i haven //Sakref// Icon_minitimeTors 13 Jan 2011, 19:45

hun kiggede opp og rejste sig ned det samme hendes lætte krop kom hurtig op fra jorden, hun kiggede på personen, det var en person med sort tøj på man kunne slet ikke se hans hud så vidt hun kunne se, ''ømm... hej og ja jeg gør hvorfor spørg du??'' spurte hun med et smil. hun lukkede sin bog sammen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gå tur i haven //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: gå tur i haven //Sakref//   gå tur i haven //Sakref// Icon_minitimeFre 14 Jan 2011, 03:31

han hoppede nej fra træet og landende på bene så let som ingenting. Han havde sort tøj på med handsker og det hele. Hans ansigt var dækket af en hvid maske der havde horn på panden. Det eneste man kunne se der var ham selv var hans hår. Det var halvlangt sort hår der strittede. "hvorfor læser du om dem? har du da ikke mødt en dæmon før?" spurgte han lidt undrene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gå tur i haven //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: gå tur i haven //Sakref//   gå tur i haven //Sakref// Icon_minitimeFre 14 Jan 2011, 03:51

hun så på ham da han landte foran hende. hun hoppede lidt væk. ''nej aldrig'' sagde hun og kiggede på ham. hun underede sig over hvorfor han talte til hende, hun så sig om der var ikke ret mange her, ''hvorfor spørg du endelig??'' spurte hun med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gå tur i haven //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: gå tur i haven //Sakref//   gå tur i haven //Sakref// Icon_minitimeMan 17 Jan 2011, 06:27

"bare rent nyssgerrighed jeg troede bare at næsten alle væsner havde mødt en dæmon i sit liv bare en gang" sagde han med et venligt stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gå tur i haven //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: gå tur i haven //Sakref//   gå tur i haven //Sakref// Icon_minitimeMan 17 Jan 2011, 06:47

hun kiggede på ham hun grinte lidt, ''jeg har desvære ikke mødt en endnu'' sagde hun, hun villle endelig gerne vide om han kunne se hvilket væsen hun var, ''kan du se hvilket væsen jeg er'' spurte hun med sine store mørke øjne som om hun håbede folk ikke kunne se hvad hun var,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gå tur i haven //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: gå tur i haven //Sakref//   gå tur i haven //Sakref// Icon_minitimeMan 17 Jan 2011, 08:27

"hmmm jeg vil sige at du er en engel... men kan du gætte hvad jeg er?" spurgte han hende bagefter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gå tur i haven //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: gå tur i haven //Sakref//   gå tur i haven //Sakref// Icon_minitimeMan 17 Jan 2011, 08:30

hun smilede til ham han havde ret med hen syn til hende. ''hmmm... den var svære, men jeg vil skyde på dæmon eller vampyr er ikke helt sikker'' sagde hun med et smil på sine læber,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gå tur i haven //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: gå tur i haven //Sakref//   gå tur i haven //Sakref// Icon_minitimeFre 21 Jan 2011, 09:40

"jamen så er du virkelig god til at gætte for jeg er nemlig en dæmon. men ikke hvilken som helst dæmon" sagde han og pludslig forsvandt i en røgsky. "jeg er en skygge dæmon" sagde hans stemme som nu var bag ved hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gå tur i haven //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: gå tur i haven //Sakref//   gå tur i haven //Sakref// Icon_minitimeOns 26 Jan 2011, 23:03

hun vendte sig hurtigt om og fik øje på ham. ''huh?'' kom det fra hende, hun kiggede på ham. ''skyggedæmon'' sagde hun og kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gå tur i haven //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: gå tur i haven //Sakref//   gå tur i haven //Sakref// Icon_minitimeLør 29 Jan 2011, 07:53

"nemlig" sagde han venligt. "ved du hvad en skygge dæmon er?" spurgte han hende venligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gå tur i haven //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: gå tur i haven //Sakref//   gå tur i haven //Sakref// Icon_minitimeMan 31 Jan 2011, 03:35

hun kiggede på ham, ''nej jeg er kun lige begyndt at finde ud af de forskællige væsner'' sagde hun og kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gå tur i haven //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: gå tur i haven //Sakref//   gå tur i haven //Sakref// Icon_minitimeMan 31 Jan 2011, 09:48

"vil du mon have en forklaring om hvad en skygge dæmon er?" spurgte han hende med en venlig stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gå tur i haven //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: gå tur i haven //Sakref//   gå tur i haven //Sakref// Icon_minitimeMan 31 Jan 2011, 10:05

hun smilte og satte sig ned igen op af det træ han var kommet ned af. ''jja tak'' sagde hun. med det sevanlige smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gå tur i haven //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: gå tur i haven //Sakref//   gå tur i haven //Sakref// Icon_minitimeMan 31 Jan 2011, 10:23

"okay en skygge dæmon er som ordet siger en dæmon men det er en dæmon der trækker sine kræfter og styrke fra skyggerne om det er så at spise skyggen eller bruge skyggen som et materiale men der er selvfølgelig også nogle skygge dæmoner der får sin styrke ved at spise kød og drikke blod men de er enten nylærte eller ikke særlig stærke. og nå jo så er der selvfølgelig med nogle dæmoner at de er sindssyge at de for det meste høre stemmer eller har en tvedelt personlighed at de kan være den ene slags person det ene sekund og være en anden person et andet sekund" sagde han og satte sine arme på ryggen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gå tur i haven //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: gå tur i haven //Sakref//   gå tur i haven //Sakref// Icon_minitimeMan 31 Jan 2011, 10:39

hun kiggede på ham med et smil. ''sejt'' sagde hun med et smil og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gå tur i haven //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: gå tur i haven //Sakref//   gå tur i haven //Sakref// Icon_minitimeOns 02 Feb 2011, 01:00

"tjaa det kan godt være meget sejt" sagde han venligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gå tur i haven //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: gå tur i haven //Sakref//   gå tur i haven //Sakref// Icon_minitimeTors 03 Feb 2011, 09:44

hun smilte til ham og kiggede på ham. ''ømm hvad skal du lave her'' sagde hun memd et smil p¨å sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gå tur i haven //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: gå tur i haven //Sakref//   gå tur i haven //Sakref// Icon_minitimeFre 11 Feb 2011, 04:36

"jeg kom bare for at holde en pause væk fra en mission jeg er igang med lige for tiden" sagde han med en venlig stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gå tur i haven //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: gå tur i haven //Sakref//   gå tur i haven //Sakref// Icon_minitimeTors 17 Feb 2011, 11:22

hun kiggede på ham og smilte. ''okay hvad er det for en misson'' spurte hun ham med et smil
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





gå tur i haven //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: gå tur i haven //Sakref//   gå tur i haven //Sakref// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
gå tur i haven //Sakref//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» en tur i haven //Lemy//
» Really? -sakref morladin
» Kirkegården.... - Sakref
» En uforståelig drøm ? ( Sakref M.)
» Tralv dag?-sakref morladin

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: