Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Behind that girl! - Sirius

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Behind that girl! - Sirius - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 2 Icon_minitimeFre 21 Jan 2011, 23:06

Hun smilede drømme for sig selv, mens hendes finger stadig legede med underlæbenæben. Jewel kiggede på Sirius da han talte til hende. Det tog egentlig lang tid, inden hun reagede på Sirs stemme. Hun smilede for sig selv, mens hun lod sin finger dumpe ned. "Må jeg?" spurgte hun, mens hun rakte ud efter snoren til Balder. "Jeg tænker for det meste" sagde hun, mens hendes finger rørte snoren til Balder. Hun smilede op til Sir, mens hun nikkede kort. "Men lige nu hvor glad jeg er"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 2 Icon_minitimeLør 22 Jan 2011, 01:11

Sirius smilede og så på hans snor hvorefter han roligt gav den til hende"det må du da Balder er meget rolig"sag han blidt hvorefter han så lidt frem dog hen på hende igen, hun var meget smuk det måtte han indrømme"når okay det er skam helt iorden"sag han roligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 2 Icon_minitimeLør 22 Jan 2011, 03:51

Jewel smilede varmt til ham. Hun smilede rent faktisk 'sit' smil! Ikke sådan en hun brugte imod alle. Hun hoppede stille op, da han sagde ja til, at hun måtte holde snoren til Balder. ”Så Balder! Nu holder verdens bedste hundetræner dig” hun lo, da det egentlig ikke passede. Hun havde aldrig nogensinde trænet med hunde. Kun en gang, men den mistede livet. En skide vampyr havde sat tænderen i den. Hun kiggede kort tid efter på Sir. Hvad var det en følelse hun fik over sig, når han smilede eller talte? Jewel kørte den ene hånd igennem det lysebrune hår, og fugtede derefter sine blodrøde læber. På en måde glædede hun sig til at se hans hjem og hunde. Men hvorfor glæde sig så meget? Hvad var Sir blevet i hendes liv? Jewel rystede kort på hovedet, mens hun smilede stort til ham. ”Til internatet!” sagde hun, mens hun pegede ligeud. Hun skulle have noget andet at tænke på! Ikke den der hjerte der hoppede rundt, som om det var en hoppebold, hver gang hun kiggede på Sir eller talte til ham!
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 2 Icon_minitimeLør 22 Jan 2011, 08:47

Sirius smilede let over hende"lad os nu se"sag han roligt imens de gik videre, han så en smule på hende men så frem igen*er jeg nu ved at få følelser for en kvinde*tænkte han men skubbe tanken lidt væk den sidste kærte han havde haft slog op med ham og giftede sig med en vampyr noget han ikke helt ku glemme, han sukke tungt hvorefter han igen smilede"ja det skal vi"svarede han roligt, efter lang tid ku man se et internat et stykke fremme.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 2 Icon_minitimeLør 22 Jan 2011, 09:13

Jewel lo stille, mens hun lod Balder føre an. Hun kunne mørke jorden, da hun ikke havde taget sine sko med. Lod dem bare ligge ved bænken, sammen med.. intetheden. Jewel fik øje på internatet, og smilede stort. ”Nøj” sagde hun stille. Hun da hun tænkte sig over, så lignede det virkelig en internatet.. måske fordi det var en? Hendes gyldne kjole bevægede sig i takt med vinden, og hendes brune hår. Hun fugtede sine læber, mens hun så på Sir. ”Så er vi her. Allerede” sagde hun roligt, mens hun igen kastede et blik imod Balder, da han træk lidt i snoren. Sød hund egentlig. Hun rødmede svagt. Måske kunne det ses.. måske ikke?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 2 Icon_minitimeLør 22 Jan 2011, 09:36

Hundene jeg skal ha: http://www.petsintouch.com/nwposter/wp-content/uploads/2009/12/orlandobig.jpg http://houndbound.com/dogblog/wp-content/uploads/2009/12/orlando-bloom-yorkie.jpg http://cdn.buzznet.com/media/jj1/2006/05/orlando_bloom_dog/orlando-bloom-dog02.jpg

Sirius smilede stort"nu skal vi rede de hunde"sag han roligt imens de kom gående mod indgangen, ved endgangen stod en af de ansatte og så på dem"du sku vel ikke være Sir?"spurgt han Sirius "jov det er skam mig"sag han roligt hvorefter fyren lavede en håndbevægelse "følg med mig"sag han roligt og gik ind af glas dørerne, han dreje ned af en gang og de stoppe kort tid efter op ude på en lille gårdsplads hvor 4 hunde løb rundt eller nogle af dem løb barende lå bare ned, Sirius smilede "her er hundene jeg snakke om i kan få lov at være lidt alene med dem"sag manden før han gik, Sir satte sig på hug imens han så på hundene en af dem(den sort og hvide) kom forsigtigt hen mod ham, Sir så kort op mod hende"de tre hunde er lidt ældre så dem tager jeg men der sku også være en hvalp et sted til dig"sag han blidt før han så mod hunden der kom mod ham"hej lille ven hvem er du så"spurgt han muntert hunden som nu kom helt hen til han og snusede let, Balder gik bare roligt ved hendes side.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 2 Icon_minitimeLør 22 Jan 2011, 09:46

//Sødt :3//

Ja de skulle sørme rede de hunde! Hun sagde det bare ikke højt, nøjes bare med at nikke. Jewel betragtede først den ansatte som ikke sagde Sirs rigtige navn. Hun smilede stille, mens duften af hunde overvældede hende. Da manden som var ansat forlod dem, så hun på Sir, som allerede var godt i gang med en af hundene. Jewel havde stadig Balder, og hun havde ikke tænkt sig, at slippe den ude af syne. Hun kiggede rundt, og fik øje henne ved et hjørne en ensom lille hund. Sådan en lille rynket hvalp, så dovnede den af. Jewel træk Balder med derover, og satte sig stille på hug. Balder satte sig også ned, mens han gloede på den lille hvalp. Jewel slap Balders hundesnor, mens hendes øjne betragtede den lille hvalp. ”Sir. Kom lige” smilede hun, mens hun tog hvalpen op til sig. Hun nussede den, mens hun smilede kærligt og drillede Balder, ved at stikke den lille hvalp i hovedet på den.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 2 Icon_minitimeLør 22 Jan 2011, 09:57

Sirius betragte hunden foran ham"du da skør"lo han let da hunden stadig snusede til ham, han aede den blidt hvorefter han løftede hovedet og å hen på hende*nå*tænkte han let hvorefter han rejste sig op og gik over mod hende, han smilede varmt til hende, hunden han før havde hilst på fulgte lidt efter ham, Balder snusede let til hvalpen hvorefter han kort slikke hvalpen let men løb så hen mod Sir der kom gående mod dem"hvad så?"spurgt han muntert.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 2 Icon_minitimeLør 22 Jan 2011, 10:01

Jewel grinede da han sagde at hun var skør. ”Jamen så.. jeg vil have ham! Han er da meget nusser. Og Balder kan ligesom godt lide ham. Hun så smilende op på Sir, mens hun lag hvalpen bedre til rette, og rejste sig op. Hun stak den foran Sirs næse, mens hun drejede hvalpens hoved frem og tilbage. ”Jeg vil hjem til Jewel. Jeg elsker Jewel og Balder” sagde hun med en baby stemme, mens hun lod som om det var hunden der talte. Hun lo bagefter, og træk hunden end til sig. ”Please søde Sir” sagde hun, og bukkede sig ned til Balder, og holdte hans hage så hunden var tvunget til at se op på Sir. Jewel kiggede også op på Sir, mens de allerede tre lavede hunde øjne! Altså hende Balder, og den lille hvalp hun havde under armen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 2 Icon_minitimeLør 22 Jan 2011, 10:18

Sirius lo blidt"nu er du da skør men han er din hvalp"sag han blidt og nusse kort hendes hund før han så lidt ned på Balder"Balder din skønne dreng"sag han blidt før han så sig over skuldren den ande hun kom gåne hen til dem"det er så en af mine nye hunde"sag han let hvorefter han satte sig på hug og strakte hånden frem mod hunden, hunden snusede let til hans hånd før den slikke ham"han ser ud til at være en skøn dreng"sag han roligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 2 Icon_minitimeLør 22 Jan 2011, 10:31

Hun smilede stort til Sir, og skulle lige til at springe på ham, men undlod det. ”Fuck jeg elsker dig!” sagde hun, mens hun kort nussede Balder, og rejste sig op med den lille hvalp. Hun prikkede den på panden, mens den så dovent op. ”Jeg vil kalde ham Rosin” sagde hun stille, mens hun så på Sir, og rakte flabet tungen ud. Hun gik over til Sir, mens hun så på den ansatte. Jewel så bare meget godt ud, med den hvalp med rynker. Den var alle tiders! Hendes gyldne kjole var blevet lidt snavset, men det var lige meget. Hun havde fået sig en lille hvalp!
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 2 Icon_minitimeLør 22 Jan 2011, 10:39

Sirius smilede varmt"tak"sag han let hvorefter han nusse hunden kort"hmm skal vi kalde dig Domino"mumlede han let hvorefter han rejste sig op og så lidt rundt, en anden hund lå krøbet sammen i et andet hjørne, den var ret lille, Sir gik roligt over mod den"så kom da her"sag han let men hunden knurrede bare let af ham, dog gik han alivel hen mod den lille hund og satte sig på hug foran den hvorefter han rakte hånden frem mod den, hunden rystede utroligt meget så han løftede den bare blidt op og gik tilbage mod hende imens han hviskede små ord til hunden som efterhånden faldt til ro.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 2 Icon_minitimeLør 22 Jan 2011, 10:51

Jewel betragtede bare al det Sir gjord. Hun smilede varmt til hans ryg, mens hun rødmede lidt. Hun mærkede hvordan Rosin bevægede sig, og hun så på den. Hun kyssede den på panden. Den havde sikkert hørt hendes hjerte hamre. Den stakkel. Hun lo stille, og skiftede dog udtryk, da Sir kom tilbage. ”Du kan ligeså godt tage alle hundene. Det bliver nu sjovt at have dem løbene rundt omkring en” Jewel fik underlige tanker, og rystede dem af sig. ”Skal vi snart gå?” spurgte hun stille og nussede Rosin.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 2 Icon_minitimeLør 22 Jan 2011, 11:16

//Logger men vi skrives ved i morgen ^^//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 2 Icon_minitimeSøn 23 Jan 2011, 05:32

Sirius smilede let til hende"ja jeg targer dem skam også"sag han let hvorefter han kaldte på den ansatte som hurtigt kom hen til ham med fire halsbånd samt snore"du får bar hunde"sag han hurtigt før han gik igen, Sir smilede hvorefter han begyndte at gi alle 4 hunde halsbånd og snor på"jeg holder Balder igen"tilføj han blidt hvorefte han selv tog fat i Balders snor samt de tre andre unde som nu var hans, han sendte hende et varmt smil"så kan du jo selv klare ham"sag han roligt og nikke mod hendes hvalp.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 2 Icon_minitimeSøn 23 Jan 2011, 05:46

Jewel strøg sin pandehår væk, mens hun så ventende på Sir. Hun satte hvalpen bedre til rette, og overlod snoren til Balder i Sirs hånd. Hun smilede skævt, da hun så på hvalpen Rosin. Den sov faktisk. Men hvad skulle man også forvente af en hvalp der var så lille? ”Ja ham her kan jeg klare” lo hun, mens hun blinkede til Sir. Hun stillede sig klar, til at gå. Hun havde en hvalp! Jewel gik stille over til Sir, mens hun stilte sig på tær, og lod sine læber ramme hans kind. ”Ej. Tusind tak” sagde hun, mens hun nussede Rosin bag øret. Hun smilede stille for sig selv, og drejede om, så hun kunne se på Sir, mens hun gik baglæns. ”Kommer du?” lo hun. Han så ret sjov ud med alle de hunde. Man kunne se han var en hundetræner.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 2 Icon_minitimeSøn 23 Jan 2011, 06:37

Sirius smilede varmt til hende og det var let at se at han havde kontrol over hunden det var nu heller ikke svært man sku bare vise at man var ledern og at man bestemt over dem, han rømede let da hun kysse ham på kinden"øhm ja"svarede han bare hvorefter han begyndte at gå mod udgangen, folk på internatet så på ham med et lette overasket blik fordi han havde styr på de fire hunde dog var dette intet han havde jo flere der hjemme, han smilede varmt til folk"nå hmm"sag han da han ville bryde tavsheden lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 2 Icon_minitimeSøn 23 Jan 2011, 06:54

Jewel tippede af sted med Rosin. Hun lod hele tiden sine læber rør hvalpens rynkede pande. Den var så sød, lige til at spise. Bare synd at den sov. Jewel fik en lille tanke, og bed sig på underlæbe. Hun havde taget Rosin på hovedet, mens holdte den naturligs. Hunden sov bare, som om den ikke anede noget. Men hun satte den på plads ved sine arme igen. Hun lo stille. Stilheden mellem to mennesker var så pinlig! Jewel så dog hurtigt op på Sir, og smilede da de kom ud af internatet. ”Ja. Skal du så hjem?” spurgte hun, mens hun hurtigt så væk. Hun vil faktisk gerne prøve at træne med de hunde. Bare sådan for sjovt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 2 Icon_minitimeSøn 23 Jan 2011, 07:02

Sirius så let hen på hende"ja det skal jeg vel men du kommer da bare med, hundene skal lige venne sig til mit hus før jeg kan træne med dem men vi kan trne imorgen og hente din kat"sag han let med et varmt smil på læben hvorefter han så ligeud igen, hans hjerte banke hurgiger end det pleje men dog var det ikke farligt men kun fordi han var blevet forelsket"der er ikke så langt hjem"tilføj han roligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 2 Icon_minitimeSøn 23 Jan 2011, 07:21

Jewel vil sværge på, at man kunne se mærker fra hendes fortand på underlæben. Hun nikkede stille til Sir, mens hun seriøst blev ved med at se ned. Hvalpen begyndte at rør på sig, da den tydeligvis kunne høre hendes hjerte.. igen! ”Je.. jeg kan hente Romeo i morgen. Jeg bor ligesom ikke lige.. lige om hjørnet” stammede hun, mens hun grinede nervøst. ”Ja. Så kunne vi træne med hundene og det samme med os. Den store krig ikke” hun lo stille. De kunne vel blive en fed team. Jewel fortsatte med at gå, uden sko. Det føltes rart.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 2 Icon_minitimeSøn 23 Jan 2011, 07:37

Sir så kort hen på hende"ja det klar vi imorgen jeg trenger også bare til at slappe lidt af idag"sag han roligt hvorefter han så frem igen, han dreje ned af en gade hvor der lå huse i mange størrelser, de gik i et stykke tid hvorefter han stoppe op foran et villa med røde mursten og en ret pæn forhave som var indhegnet, han tog en nøgle op af lommen og gik hen hvorefter han låste op og resten af hans hunde stog logernde ved døren"hej venner"lo han varmt"kom med ind"tilføj han let hen til hende hvorefter han selv trådte ind og fik de andre hunde til at smutte ind i stuen imens han tog snoren af de nye.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 2 Icon_minitimeSøn 23 Jan 2011, 08:11

Jewel havde lagt sin jakke på Rosin, da hvalpen sikkert vil have mere varme. Hendes øjne søgte det sted de var på vej hen. Hold kæft hvor her så ud. Det var næsten som at være hjemme i Paris i gamle dage. De billeder der hang over ved hende! Jewel trådte ind og så alle hundene. ”Er du gal, Sirius!” sagde hun, mens hun lag Rosin fra sig, og kælede med alle de hunde som kom løbende imod dem. Jewel grinte da en af dem slikkede hende. ”Og du bor er sammen med dem! Så har du da ikke brug for alarm” Jewel satte sig helt ned på gulvet, mens hundene væltede hende, og hun kunne ikke stoppe med at grine. ”Sir. Hjælp mig lige” grinede hun, og var bange for at han ikke forstod hvad hun sagde, fordi som sagt kunne hun ikke stoppe med at grine.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 2 Icon_minitimeSøn 23 Jan 2011, 08:17

Sirius lo let"gal nej det er jeg vel ikke"sag han roligt og betragte hende let imens hans hunde slikke hende overalt, dog var der en hund som ikke kom hen til hende men som gik hen til ham en engelsk bulldog var det, han lo let"hej Buda gamle dreng"sag han let og nusse den let før han så hen på hende og pifte let"så stopper vi folkens"sag han roligt hvorefter hundene forlod hende, han smilede varmt til hende"nej det har je skam ikke"sag han roligt imens han rakte hende en hånd"lad mig hjælpe dig op"sag han roligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 2 Icon_minitimeSøn 23 Jan 2011, 08:49

Hun grinede. Det var faktisk længe siden hun havde grinet så meget. Hun kunne høre Sirs stemme, og da hundene stille forlod hende, satte hun sig op. Hendes hår var nærmest klistret fast til hendes kinder, fordi hundene havde slikket hende. Hun tørrede det af, med sin hånd og derefter ned til hendes gyldne kjole som ikke var særlig meget gylden mere. Hun smilede varmt til Sir, og så på ham hånd. Hun grinede, og træk ham derefter ned. Altså i stedet for at han hjalp hende op, træk hun ham ned til sig. Bare et træk i hans hånd, og han vil vælte over hende. Ikke andet. Kun uskyldige tanker.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 2 Icon_minitimeSøn 23 Jan 2011, 08:55

Sirius smilede varmt og lo let"nej hvor er de køn nu"lo han blidt og tog fat om hendes hånd da hun så trak ham ned vælte han let hen over hende, han rødmede kraftigt imens han smilede og mødte hendes blik imens hans ansigt var ret tæt på hendes, han holdt sig let oppe med armene imens han bare så hende dybt i øjene"du er smuk"hviske han blidt.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 2 Icon_minitime

Behind that girl! - Sirius
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: