Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Behind that girl! - Sirius

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Behind that girl! - Sirius - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 3 Icon_minitimeSøn 23 Jan 2011, 09:18

Jewels ansigt blev med et rødt. Hun havde regnet med at han holdte sig op, men nu lå han her. Hendes hjerte bankede. Hun støtte sine hænder på gulvet for at hun selv ikke skulle slå hovedet. Hun smilede stille, mens hun bed sig hårdt på underlæben. Hun .. hun vidste hvad der var galt med hende! Hun var forelsket i.. Sir! Jewel stødte sin pande imod hans, mens hun grinede. ”Du skulle nødig snakke!” hun kunne mærke hans ånde, da hun var kommet umenneskeligt tæt på ham. Et ryk mere.. og hendes læber lå i hans. Jewel var bange for at skulle dø nu. At hendes hjerte vil springe op, og ligge på gulvet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 3 Icon_minitimeSøn 23 Jan 2011, 09:26

Sirius smilede kærligt til hende og lo blidt"nå jamen så vil jeg da droppe komplimenterne "sag han let hvorefter han lo blidt igen, han ku tydeligt dufte hende lige nu og hun dufte skønt efter hans mening, han vidste dog godt at han selv var forelske det havde han jo været engang før men dette var anderledes hun var smukkere samt søder og mere sjov samt mere hans type men hun var jo ung det måtte han huske på selvom det var hårdt, han så blidt ind i hendes øjne"føler du som mig? hjertebanken, forvirrede tanker?"spurgt han let hvorefter an kort kysse hendes kind blidt før han igen så på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 3 Icon_minitimeSøn 23 Jan 2011, 09:33

Da hans læber rørte hendes kinder, var hun seriøst ved at falde. Falde med hovedet ned imod gulvet. Hun åbnede munden for at svare ham, mens hendes læber føltes så tørre. Hun nikkede, mens hun stille betragtede hans smukke øjne. Det her var første gang, Jewel havde følt for nogen. Når jo, udover en men dengang var hun kun et barn. Hun var voksen nu! Hun var ikke et barn. Hun lod en af sin hånd køre bag hans nakke, mens hele hendes tankegang var gået i stå. Hun så kun Sirius for sig. Ham og hans hunde. Var hendes liv begyndt? ”J..ja” sagde hun, mens hun første sin anden hånd imod brystet. ”Det gør nærmest ondt” hun blev flammende rød i ansigtet, mens hun skubbede sig tætter ind imod ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 3 Icon_minitimeSøn 23 Jan 2011, 09:40

Sirius så hende dybt i øjene imens han lytte til hende"du er forelsket ligesom mig, men føl efter det vil være en anden slags smerte"sag han blidt i hendes øre hvorefter han blev trukket ind til hende, han lag armne om hende imens han langsomt nærmede sig hendes læber og lukkede øjnene da hans læber mødtes hendes i et blidt kys, et kys fyldt med personlighed samt kærlighed, han stoppe let og mødte igen hendes blik.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 3 Icon_minitimeSøn 23 Jan 2011, 09:46

Jewel åbnede munden og vil svare ham. Men da hun mærkede hvordan hans dejlige læber ramte hende, var hendes luft væk. Hun var gledet i en anden verden. Eller hun var nede på jorden. Hendes hoved havde åbenbart lagt sig der. Da han afbrød kysset, træk hun bare i ham, og lod nu til at kysse ham. Hendes hjerte bankede, men hvad så? Hun elskede ham, selvom hun lige havde mødt ham! Hun lod sin hånd køre rundt bag hans nakke. ”Jeg elsker dig” sagde hun stille, mens hun stille gled. Hun mærkede noget rive i hendes hår, og opdagede at hendes lille hvalp kiggede på dem. Nej, alle hundene kiggede faktisk på dem. Jewel afbrød kysset, og begyndte at grine. Hendes hænder var flettet omkring Sirs hals, og hendes hoved var vendt imod hundene som bare stirrede på dem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 3 Icon_minitimeSøn 23 Jan 2011, 10:02

Sirius smilede varmt efter kysset hans ansigt var rødt men det tænkte han ikke over han ku kun tænke på hende og intet andet, han nød hendes kys ønskede at det sku blive ved i en evighed men hun stoppe som han selv havde gjort, han så let rundt da hun grinte og opdagede at alle hans hunde så på dem han lo blidt"smut så"lo han let, han så kort på hende"vi burdte nok sætte os i sofaen det er lidt bløder"sag han blidt hvorefter han rejste sag op og løftede hende så op i sin favn og bar hende roligt med ind i sin store stue hvor der var to ret store sofaer, han lag hende ned på den ene og lag sig selv ved siden af, hunde var fulgt efter og hans hunde hoppe roligt op i dem anden sofa og lag sig til rette alle sammen undtagen de nye hunde de lag sig bare på gulvet, han havde købt en ekstra sofa så de også ku være der og nogle gange sad han i midt men dem alle om sig og så tv det var ret hyggeligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 3 Icon_minitimeSøn 23 Jan 2011, 10:12

Jewel mærkede hvordan hun ikke sad på gulvet mere. Han løftede hende op, som om hun intet vejede! Det var der heller ikke noget at sige til, med de muskler han havde på sig. Jewel betragtede hvordan hundene fulgte med. bare et nik fra Sir, og de alle sammen hørte efter. Jewel mærkede den bløde sofa, da han lag hende ned. Hun sad med benene oppe. Hun betragtede hans stue. Det så da helt .. hold da kæft! Jewel snussede dufte ind til sig, bare for at huske den en anden god gang. Hun bed sig på underlæben, da hun så imod Sir. Hun satte sig på ham, mens hun seriøst nu fjollede. Hun kunne vel ikke få nok af ham! Hun holdte om hans nakke med begge sine hænder, og lod sine læber ramme hans igen. Han vil sikkert få hendes hår i ansigtet, men det var vel ikke sådan at det irriterede ham vildt meget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 3 Icon_minitimeSøn 23 Jan 2011, 10:17

Sir smilede varmt imems han lag sig lid bedre ned nu hvor hun også sad på ham, han var helt væk i hende og var fast besluttet på at hsan sku beskytte hende under den kommende krig han ville ikke midste hende han havde midstev nok folk i sit liv, hans tanker blev afbrudt af hendes læber og han lukke øjne imen han trak hende helt ned til sig og kærtegne hendes ryg imens han selv kysse med med stor lyst, efter langt tid da kysset stoppe så han på hende "du er dygtig"sag han blidt"måske vi sku lære hinanden bedre at kende? nu hvor vi er så tætte"sag han blidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 3 Icon_minitimeSøn 23 Jan 2011, 10:28

Jewel lod sin pande ramme hans, da han talte. Hun lo stille, så de begge på en måde rystede. Ja, tætte var de! ”Hvad vil du vide?” spurgte hun, mens hun satte sig ved siden af ham, så de bedre kunne tale sammen. Det nyttede jo ikke, at hun hele tiden fik træng til at kysse ham, når han sagde noget. Så nåede de i hvert fald ikke langt. ”Spørg om alt. Og jeg svare, også skiftes vi” sluttede hun, mens hun sad i skrædderstilling på sofaen. Hun elskede ham. Det gjord hun! Hun vil kæmpe imod hans side. Til den store krig skulle de kæmpe sammen. Det lovede hun sig selv. Endelig kunne hendes liv begynde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 3 Icon_minitimeSøn 23 Jan 2011, 10:52

Sirius sartte sig langsomt op dog lag han en arm om hende da han var kommet helt op at sidde, han tænkte smilede over et spørgsmål der var jo så meget han ville vide om hende"hvordan er din familie?"spurgt han så helt roligt imens han så på hende i et stykke tid før han så hen på sine hunde som efterhånden sov, han smilede varmt og vendte blikket mod hende igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 3 Icon_minitimeSøn 23 Jan 2011, 10:58

Jewel smilede stille, da hun mærkede hans hånd. Det var nu rart. ”Okay” sagde hun, mens hun viste ham tre fingre. ”Jeg har en mor, far og mig selv. Mine forældre lever lykkeligt, og det er bare en glad spansk familie uden så mange problemer. Vi er en lille dusørjæger familie som hverken er rig eller fattig” sagde hun, mens hun tænkte på andet vigtig. ”Jeg har faktisk aldrig haft rigtige venner, men jeg var glad som jeg var” hun nikkede imod ham. Jewel havde en kedelig barndom uden så meget som noget dramatisk. Hun var bare.. kedelig. ”Hvad med dig” sagde hun og flettede fingre med ham. Hun rykkede sig lidt mere end til ham, mens hendes øjne lukkede sig i et kort sekund. ”Hvad med din familie?”
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 3 Icon_minitimeSøn 23 Jan 2011, 11:10

Sirius smilede varmt imens han lytte til hendes ord og nusse hende let på skulderen "vi ku besøge dem engang vis du vil"sag han blidt"det lyder til du har haft det bedre end míg"sag han så lidt mere stille og tænkte tilbage"min familie var ikke så stor heller ikke så rige, jeg er født og opvokset i Florida "startede han let"men jeg har intet familie mere de blev dræbt da jeg var 10 år, det var en kvindelig vampyr som dræbte dem alle brutalt jeg glemmer det aldrig siden den da har jeg jagte vampyrer indtil jeg fandt ud af at der fandtes flere onde væsner"slutte han af med et suk hvorefter han kysse hende let på halsen"hvorfor blev du dusørgjæger?"spurgt han så blidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 3 Icon_minitimeSøn 23 Jan 2011, 11:17

Jewel smilede ikke mere. Selv da han kyssede hende på nakken. Hun lænede sig bare ind til ham. Hun vil ikke vade i emnet med hans familie, for det gjord hende ked af det. Se hun var en forkældet møgtøs. Hun havde aldrig .. næsten, oplevet noget ondt. ”Ja. De vil blive glade for at se dig” sagde hun med et nik, mens hun ikke kunne holde sine læber fra hans. Hun kyssede ham stille, og satte sig tilbage. ”Mine forældre var dusørjæger begge to, så der var ikke rigtige nogle udveje. De fortalte altid historier om forskellige væsner, som dræbte mennesker” hun sukkede, mens hun kærtegnede hans ene kind. Hun kunne ligeså godt regne ud hvorfor at han blev dusørjæger. Hun havde haft det bedre end ham, og hun fortryder det. Hun kyssede ham langt tid, mens hendes hånd holdte om hans nakke.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 3 Icon_minitimeSøn 23 Jan 2011, 11:23

Sirius savnede sin familie men efter så mange år var han ved at komme sig over det men ville dog rede andre folk før det sku ske for dem os, han smilede varmt til hende"jeg er van til at snakke om det"sag han blidt hvorefter han ikke ku nå at sige mere for så kysse hun ham, han besvaret hendes kys med et ømt og utroligt intenst kys imens han lag begge arme om hende"jeg vil møde dem"hviske han blidt da kysset slutte, han lag blidt sit hoved på hendes skulder"når ja selvfølig "sag han blidt"har de været forelsket før?"spurgt han så da han gerne ville vide masser af ting om hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 3 Icon_minitimeSøn 23 Jan 2011, 11:36

Hun smilede stille. Hun troede på ham, så hun vil ikke gøre det store ud af det. Da han lag sit hoved på hendes skulder så hun ligeud. Hun kiggede på væggen da han stilede sit spørgsmål. ”Ja hvis du taler om mine forældre. De vil helt klart møde dig” lo hun, så hun rystede lidt. Det var egentlig ikke pinlige forældre.. det var måske al for meget glade. ”Men så vil det betyde at vi skal på en lang rejse” mindede hun ham stille. Hun smilede over hans sidste bemærkning. ”Altså .. jeg har været forelsket før, men det var børneforelskelse. Det vil sige, at det aldrig blev til noget. Jeg var fem år gammel, og jeg fandt så ud af, at ham jeg var kæreste med i virkeligheden var en dæmon. Han er så min fjende nummer et nu” hun lo stille. ”Men jeg tror du er min første. Jeg er i tvivl. Jeg elsker dig allerede så uhyggeligt meget!” hun aede hans kind, mens hun kastede et blik på hundene. Rosin lå ned på gulvet hvor den havde hendes jakke. Sødt.

//Logger.. vi ses i morgen ^^//

Sidst rettet af Jewel Man 24 Jan 2011, 05:05, rettet 1 gang
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 3 Icon_minitimeSøn 23 Jan 2011, 11:41

//okay svare os imorgen så//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 3 Icon_minitimeMan 24 Jan 2011, 05:41

Sirius smilede let"jeg er frisk på at rejse med dig søde"sag han blidt hvorefter han løftede hovedet og så på hende "når okay det er skam iorden"sag han blidt hvorefter han sukke let"jeg har været forelsket før i en kvinde, forholdet holdt i 2 måneder men så slog hun op og blev kærester med en vampyr"sag han med et suk det var hårdt bare sådan et miste folk man elske, han så hende nu dybt i øjene"men jeg er mere forelsket i dig men husk nu søde at jeg er ældre"sg han blidt hvorefter han mødte hendes læber i et lagt kys før han stoppe let.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 3 Icon_minitimeMan 24 Jan 2011, 06:05

”Jamen så har vi en aftale. Vi skal på ferie til Spanien” sagde hun stille til ham. Faktisk vil det blive skide skægt, da det på denne her tidspunkt var varmt i Spanien, og hendes forældre sikkert var meget hjemme. Jewel flettede sine finger i hans, da han begyndte at forklare hans første forelskelse. Se det var det hun faktisk havde været bange for, med folk. Hun kiggede ligeså dybt inde i hans øjne, mens hun rødmede let. Det måtte godt nok være en dum person, som havde foretrukket en vampyr i forhold til Sirius. Hun grinede da han mindede hende om, at han var ældre end hende. Helt ærlig var hendes forældre ligeglad med alderen. Bare Jewel elskede personen. Selvfølgelig skulle personen ikke være ældre end sin mor.
Jewel bed sig på underlæben, mens hun lænede sig tætter ind mod ham, og mærkede hans læber. ”Jeg lover det er dig der kommer til at bestemme alt” lo hun, mens hun igen kyssede hans læber. Stræbende faktisk. ”Elsker dig” mumlede hun, mens hendes hænder sussede rundt på hans hår.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 3 Icon_minitimeMan 24 Jan 2011, 06:18

Sirius smilede varmt"det vil jeg glæde mig til men lad os gøre det efter krigen"sag han blidt da efter en krig ku man godt bruge en ferie, han lag arme rundt om hende og besvarede hendes kys i lang tid før han stoppe det"jeg elsker os dig"sag han blidt hvorefter han rejste sig op og løftede hende igen op, han gik hen til en trappe som var tæt på køkkenet hvorefter han roligt gik ovenpå og ned af en gang, ind af en dør, nu var de i hans soveværelse, det var ret stort, her var en stor dobbeltseng samt et skab og et skrivebord samt andre ting, han bar hende hen til sengen hvorefter han lag hende ned og lag sig ved siden af hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 3 Icon_minitimeMan 24 Jan 2011, 06:41

Jewel lå stille, da hun igen ikke kunne mærke jorden under sig. ”Ja efter krigen” sagde hun stille. Mest til sig selv. Så var det der hvor man igen skulle tænke på at træne, og alt muligt. Jewel blinkede ikke engang med øjnene, fordi hun seriøst ikke vil gå glib af hans hjem. Det så virkeligt rart og hyggeligt ud, inde i hans soveværelse. Det underlige var, sengen var da al for stor til ham. Jewel grinede, da hun mærkede sengen. Blød egentlig. Bedre end hendes! Nu vidste hun hvorfor den sikkert var så stor som den var. Hunde. De fleste hunde elskede da menneske senge. ”Ej hvor er her skønt!” sagde hun, mens hun satte sig op. Sengen rystede stille. ”Hvis du vidste hvordan jeg boede” mumlede hun stille, mens hun bare gloede rundt. Hendes gyldne kjole med den sorte bælte om livet, var blevet lidt krøllet i det. Men det kunne være lige meget.
Hun smilede ned til Sirius, mens hun stille ruskede i ham. ”Du må da sgu tjene meget!”
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 3 Icon_minitimeMan 24 Jan 2011, 06:53

Sirius smilede stort til hende, hans seng var stor fordi han elske at ha meget plads hans hunde fik ikke lov til at komme her op, han betragte hende let imens han lag en hånd på hendes bryst der hvor hjertet var"ja jeg har tjent godt i de andre lande"sa han blidt med et varmt smil"jeg elsker dig og vil aldrig forlade dig det lover jeg"sag han ærligt imens han begyndte at trække hende ind til sig, han begyndte blidt at nusse hende på ryggen imens han bare lå og så hende i øjene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 3 Icon_minitimeMan 24 Jan 2011, 06:59

Jewel var ved at lukke øjnene, da hun mærkede hans hånd imod hendes ryg. Hun lod sin hænder ligge sig over hans, som lå på hendes bryst. Hun smilede stille, og lukkede så øjnene. Hvis han kunne mærke det, ville han kunne mærke hendes hjerte banke umenneskeligt hurtigt. Det hele føltes bare så underligt. Hun havde aldrig mødt en dreng som Sirius. Og når hun endelig møder en som ham, så er der ikke flere tanker om alt muligt. Men kun ham.
Jewel tog hans hånd fra hendes bryst, og op til sin kind. Hun lod den køre kærligt op og ned ad hendes kind, mens hendes øjne fortsat var lukkede. ”Hvis jeg forlader dig, er det den dag jeg er død. Nej. Ikke engang der vil jeg forlade dig!” hun åbnede sine øjne, mens hun lag sig over ham, og lod sine læber ramme hans. Endnu engang.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 3 Icon_minitimeMan 24 Jan 2011, 07:12

Sirius ville beskytte hende passe på hende og aldrig miste hende han havde mistet så mange at han snart ikke ku klare mere men han var nu sikker på at hun ikke forlod ham, han smilede varmt"tak søde det betyder meget for mig"sag han og lod hende styre sine hænder imens han bare så hende inde i øjne med et kærligt blik, han mødte hendes læber og kysse igen utroligt intens og meget kærligt, han blev bare ved som om at dette sku vare evigt det var så rart han ku mærke følelserne strømme rundt i hans krop.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 3 Icon_minitimeMan 24 Jan 2011, 07:23

Jewel lo stille, mens tanker fløj omkring hende. Om den store krig! Hende og ham kæmpe, side mod side mod dæmoner og vampyr. Hun havde stadig lukket sine øjne, og lod sin hånd nu roligt placere sig imod hans brystkasse. Og nu lå hun helt rolig. Træt faktisk. Men hvad nu hvis dagen var omme? Hun vil da ikke hjem! Det var så kedeligt at bo i skoven, der hvor hun nu boede med Romeo. Hun sukkede stille, mens hun åbnede øjnene. Hun så på Sirius, mens hun nikkede stille. ”Men jeg må da se at komme hjem, inden det bliver mørkt. Jeg er trods alt stadig ny her i byen, så kan ikke rigtig finde rundt” da hun sagde de ord blev hun ked af det. Hun vil da ikke forlade hendes elskede!

//Må se at logge. Lang dag i morgen//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 3 Icon_minitimeMan 24 Jan 2011, 07:36

//okay svare imorgen så//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius - Page 3 Icon_minitime

Behind that girl! - Sirius
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Tåget - Sirius
» Vi.... Observere? Sirius!
» blodet venter - Sirius
» træls at være nam nam - Sirius
» Udenfor caféen - Sirius

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum