Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 tankerne flyver privat

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




tankerne flyver   privat Empty
IndlægEmne: tankerne flyver privat   tankerne flyver   privat Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 09:13

Dato : 03-02-2011
Årstid : Vinter
Dag : tordag
Vejret:mørkt og stille blæsen
Sted : havnen
Tid : 22:15
Omgivelser : stille, få mennesker,mørkt og kun lyset fra månen skinede ned.




Abbygail gik rundt ved havnen. Hun var sulten, men hun havde så svært ved at dræbe hun gjorde det altid kun i sidste øjeblik.
hun var alene og lige flyttet til, det gamle sted var ved at opdage hendes hemmelighed men hun nåede at flygte inden de fandt helt ud af det.

Abbygail gik og tænkte *hvordan det ville have været, og hvordan det ville have gået hende, hvis hun nu ikke var bleven forvandlet dengang, om hun ville have haft børn og været bleven gift*

Abbygail følte sig meget alene.



Sidst rettet af Abbygail Lør 05 Feb 2011, 05:10, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tankerne flyver   privat Empty
IndlægEmne: Sv: tankerne flyver privat   tankerne flyver   privat Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 05:02

Lelouch havde lig taget sjælen fra en person, han var nu ikke glad for det med tag sjælen mens han havde ikke andre måde og live på så det skulle gøres en gang om ugen elle ville han ikke overlive. Nu gik han bare stille ned af gaden mens han tænkte og hvad han lig havde gjord og han fik det hurtige ud af hoved *tænke at jeg ikke kan lave af anden*sagde Lelouch mens han gik videre unde og se sig om.

Efter lidt tid faget en anden duft hans næse det var duften af en vampyr og han kiggede sig om mens han prøvede og gæt sig til hvor duften kom fra *hvem er det der dufter af vampyr* tænkte han kort mens han fik øje på en anden pige som var på sammen gade som ham. *måske det er hende* tænkte han lidt efter mens han gik hen mod hende "godaften" sagde han mens han kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tankerne flyver   privat Empty
IndlægEmne: Sv: tankerne flyver privat   tankerne flyver   privat Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 05:16

Abbygail kikkede op. han så ikke bekendt ud hun å ned igen hun havde ikke lyst til at sige noget hun var så sulten hendes øjne lyste klarer rødt på grund af sulten.


"goaften" sagde hun så stille
hun ville ikke rigtigt snakke med nogen men han så ud til at være venlig.
Abbygail tænkte * gad vide om han kender nogen som vil kun hjælpe mig med at få det bedre om han kender et godt sted at få blod.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tankerne flyver   privat Empty
IndlægEmne: Sv: tankerne flyver privat   tankerne flyver   privat Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 05:23

Lelouch kiggede på hendes øjne og han opdagede af det var hende som var Vampyr og det var der duften var kommet fra "hvad hedder de så?" sagde han lidt efter mens han holdt øje med alt hvad hun gjord da han godt kun se på hende at hun var sulten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tankerne flyver   privat Empty
IndlægEmne: Sv: tankerne flyver privat   tankerne flyver   privat Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 05:27

Abbygail så op på ham med sine store røde øjne og hovedet på skrå "abbygail" sagde hun
"hvad med dem hr." spurgte hun imens hun holde øjnene på hende hun havde svært ved at holde sig tilbage hun havde ikke fået noget i to døgn hun blev nød til at bide sig i læben for ikke at springe op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tankerne flyver   privat Empty
IndlægEmne: Sv: tankerne flyver privat   tankerne flyver   privat Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 05:31

"navnet er Lelouch" sagde han roligt mens han så hende i øjne, han kun nemt se hvor meget hun havde lyst til blod og han holdt dig stadig på vagt hvis der nu skulle ske nået havde han altid sin evne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tankerne flyver   privat Empty
IndlægEmne: Sv: tankerne flyver privat   tankerne flyver   privat Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 05:34

"er du født her" spurgte hun stille.

hun tænkte at hvis han havde boet her så kendte han vel nogen gode steder hvor hun ikke ville vække opsigt når hun slog ihjel og at han måske kendte nogen steder med folk uden familie så de ikke ville blive savnet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tankerne flyver   privat Empty
IndlægEmne: Sv: tankerne flyver privat   tankerne flyver   privat Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 05:39

"nej jeg ved ikke så meget og hvor jeg er født da jeg ikke fik lov til og gå ud som lille men jeg er dov lig flytte her til" sagde han mens han så på hende med et vagtsom på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tankerne flyver   privat Empty
IndlægEmne: Sv: tankerne flyver privat   tankerne flyver   privat Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 05:54

"kender du nogen gode steder at spise hvor man ikke vækker opmærksomhed og hvor folk ikke ville blive savnet ??"

"jeg vil ikke slå nogen ihjel der har familie" fortsatte hun.


hun tænkte tilbage på da hun blev forvandlet af en fremmede.
den fremmede dengang havde bare forvandlet hende han havde ikke trænet hende eller noget så hun slog ihjel hvad hun kunne finde og en dag gik det galt hun havde været oppe at skændes med sin familie fordi hun ikke havde været hjemme i to uger.
og så blev hun så vred at hun slog dem ihjel hun kunne stadig huske deres skrig og deres ansigter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tankerne flyver   privat Empty
IndlægEmne: Sv: tankerne flyver privat   tankerne flyver   privat Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 06:02

"hmm nej jeg ikke så kendt her" sagde han mens han så på hende, han havde ikke være så mange steder da hans job havde taget det mest af hans tid så han var overhoved ikke kendt i byen han kun lig den vej der var til jobbet men elle havde han ikke den stor ide om hvor ting var hen i verden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tankerne flyver   privat Empty
IndlægEmne: Sv: tankerne flyver privat   tankerne flyver   privat Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 06:09

Abbygail så bedrøvet ned i jorden "så står den på dyr igen " mumlede hun for sig selv


hun fik kvalme bare af tanken men hun måtte jo overleve.

"hvor kommer du fra++" spurgte hun og så op på ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tankerne flyver   privat Empty
IndlægEmne: Sv: tankerne flyver privat   tankerne flyver   privat Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 06:15

"ingen ide hvis jeg må være ærlig da min far ikke lukkede mig ud for en dør da jeg var lille" sagde han mens han så på hende "hvad med dem?" sagde han lidt efter mens han så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tankerne flyver   privat Empty
IndlægEmne: Sv: tankerne flyver privat   tankerne flyver   privat Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 06:20

"langt væk fra" svarede hun

hun havde ikke lyst til at tænke på det for det var jo hendes hjemby hun var flygtet fra.

"har du familie her"?? spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tankerne flyver   privat Empty
IndlægEmne: Sv: tankerne flyver privat   tankerne flyver   privat Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 06:25

"nej de alle døde" sagde han mens han kiggede på hende "min mor døde da hun født mig og min far har taget sit eget liv" sagde han lidt efter mens han så på hende "men jeg tænker heller ikke på dem mere og i sær ikke min far" sagde han med mørke stemmen "jeg prøver mest og glem de der nu er sket da jeg enlig kun kom ud og se verden"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tankerne flyver   privat Empty
IndlægEmne: Sv: tankerne flyver privat   tankerne flyver   privat Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 06:27

"jeg har heller ikke familie" sagde hun med tårer i øjnene og skyldfølelse hun lukkede armende omkring sig og kikkede ned og fældede en tårer

*bare hun aldrig var bleven forvandlet så var det aldrig sket. eller hvis hun bare var flygtet dengang*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tankerne flyver   privat Empty
IndlægEmne: Sv: tankerne flyver privat   tankerne flyver   privat Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 06:43

"hvad sket der med din elle skal jeg lad være med og spøger ind på det" sagde han lidt efter da han nemt kun husk hvordan han selv havde gik sin far ordre til og skulle dræbe sig selv men på en måde havde han altid selv ønsket at hans far ville dø efter alt som hans far nu havde gjord ved ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tankerne flyver   privat Empty
IndlægEmne: Sv: tankerne flyver privat   tankerne flyver   privat Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 06:48

Abbygail så ned i jorden og knuede sine arme hådt omkring sig
" jeg slog dem ihjel" sagde hun med en tårer trillende ned af kinden og en rystene stemme

"det var ikke med vilje" græd hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tankerne flyver   privat Empty
IndlægEmne: Sv: tankerne flyver privat   tankerne flyver   privat Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 09:52

"det beklager jeg" sagde Lelouch mens han så på hende "jeg fik min egen far til og dø" sagde han lidt efter mens han kiggede lidt rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tankerne flyver   privat Empty
IndlægEmne: Sv: tankerne flyver privat   tankerne flyver   privat Icon_minitimeTors 10 Feb 2011, 03:31

"hvordan" spurgte hun og kikkede op
hun var nysgerri hun havde sågår slået sin søster på 3 år ihjel så det kunne umuligt være lige så slemt som hendes det han havde gjordt hun kunne mærke hendes lille søsters livløse krop og hører hendes lille stemme der bare spurgte hvorofr og hendes skrig.

hun drømte tit om dengang netop den aften det skete hun husker det som var det igår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tankerne flyver   privat Empty
IndlægEmne: Sv: tankerne flyver privat   tankerne flyver   privat Icon_minitimeTors 10 Feb 2011, 04:08

"ved og beordre ham til det da mit ene øjne har den særlig evne til og tag magten over for mens jeg siger hvad de skal som en ordre" sagde han kort mens han så på hende med et halv roligt halv ikke så glad blik "han hænge sig selv efter jeg havde givet ham ordre jeg ser det stadig for mig" sagde han lidt efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tankerne flyver   privat Empty
IndlægEmne: Sv: tankerne flyver privat   tankerne flyver   privat Icon_minitimeTors 10 Feb 2011, 04:33

"jeg slog min lille søster på 3år ihjel jeg slagtede hende " sagde abby grædene

"jeg hader den jeg blev jeg elskede min familie jeg havde alt havde en go familie, en uddannelse, et job og en forlovet jeg skulle giftes med to måneder senere hvad mere kunne man ønske sig??
der var stadig ting jeg gerne ville have men det var ting der skulle komme hen af vejen. men nej sådan skulle det ikke gå" abby blev ved at græde men på en stille måde der løb blod i stedet for tårer da hun jo er vampyr og ikke har væske i kroppen


"jeg slagtede dem alle der var så meget blod og så meget skrigen" hun kikkede ned imens hun sagde det og rustede forarvet på hovedet " den eneste der ikke døde var min forlovede han sørgede over mig i 1-2 år men fandt så en anden selvom det var svært for ham, jeg holdt øje med ham hver dag jeg ville have fortalt ham sandheden men han måtte ikke se mig sådan her som et monster og ville ikke risikere at slå ham ihjel."

abby kunne se det hele for sig hun var et monster
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tankerne flyver   privat Empty
IndlægEmne: Sv: tankerne flyver privat   tankerne flyver   privat Icon_minitimeTors 10 Feb 2011, 05:37

han nikkede forstånede mens han kiggede på hende "jeg blive jo misbruget for mig evne da jeg var barnet med den særlig evne så naturligvis fandt de anden børn ud af det og de bruget min lille gave til og slip for balladen" sagde han mens han kiggede "og så kom min far det jeg blive fem og derfra var mit live ikke det sammen mere" mumlede han lavt "hvis man dov bare kun lave om på de ting som der sket"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tankerne flyver   privat Empty
IndlægEmne: Sv: tankerne flyver privat   tankerne flyver   privat Icon_minitimeTors 10 Feb 2011, 06:08

"ja det ville gøre det hele meget nemmere hvis man kunne lave tingene om"

"jeg må til at hjem" forsatte abby stille
"du ved solen" smilede hun lidt


hun tog hænderne ned langs siden og trak hætten fra hendes hvide jakke med pels rundt ved kanten i hætten, over hovedet

"ses vi igen" ?? spurgte hun stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tankerne flyver   privat Empty
IndlægEmne: Sv: tankerne flyver privat   tankerne flyver   privat Icon_minitimeTors 10 Feb 2011, 06:41

"hvem ved" sagde han roligt mens han kiggede på hende "men du finde mig nok i natten" sagde han lidt efter mens han lavede et kort smile "jeg jo mest ude i natten" sagde han lidt efter mens havde blikket på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tankerne flyver   privat Empty
IndlægEmne: Sv: tankerne flyver privat   tankerne flyver   privat Icon_minitimeTors 10 Feb 2011, 07:52

" er jeg jo også den forbanede sol er et helved" sagde hun irrateret

og vente sig om og gik mod den triste skov

" men ja vi ses nok i natten" råbte hun tilbage da hun var nået lidt væk


abby ville bare hjem nu så hurtigt hun kunne hun hadede den forbandet sol den gjorde hendes liv stresset
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





tankerne flyver   privat Empty
IndlægEmne: Sv: tankerne flyver privat   tankerne flyver   privat Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
tankerne flyver privat
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» tankerne flyver af sted når man er alene i mørket - Cherry
» flyver med tankeekspress Raguel
» Tankerne der flyder
» Havnen og tankerne....//Miku//
» privat (rey)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: