Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 strand tur( Denice-privat)

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




strand tur( Denice-privat) Empty
IndlægEmne: strand tur( Denice-privat)   strand tur( Denice-privat) Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 07:29

S-stranden
T-12.00
O-ikke et øje at se
V-sol
P-bade shorts


Ray var nede på stranden og kiggede op i himlen da han ikke sådan rigtig havde noget at lave hjemme ved sig selv så ville han bare ligge og slappe af på stranden.
Han var en ung flot dæmon som der var mange som syns om da han var noget for sig selv han var ikke som så mange andre han var en venlig dæmon modsætning til så mange andre men dog de samme behov for ting som alle dæmoner nu havde.
Han kløede sig i håret og slappede bare helt af og nogen ville sikkert syns at han var sexet med hans bade shorts på men hvem viste det for han var jo bare sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




strand tur( Denice-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur( Denice-privat)   strand tur( Denice-privat) Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 11:05

Denice gik rundt for sig selv, hendes lange hvide trøje var dekoreret fint. Hendes stramme sorte jeans var pæne, og fremhævede mere hende røv. Hun gik rundt for sig selv, hende nike sko, var fuldstændig sandet til. Hun gik og hyggede sig alene, mon der kom nogle forbi som hun måske kunne snakke med eller skulle hun mon være alene hele dagen?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




strand tur( Denice-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur( Denice-privat)   strand tur( Denice-privat) Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 11:08

Han kiggede op og fik sig så til at sætte sig op og kiggede bare rundt "er der nogen her tilstede"sagde han og kiggede bare rundt da han syns han kunne høre nogen der gik rundt et eller andet sted men han var ikke ligefrem sikker på det "for så må du godt komme frem"sagde han med et stille smil på sine læber og var bare glad i dag.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




strand tur( Denice-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur( Denice-privat)   strand tur( Denice-privat) Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 11:11

Denice gik rundt i hendes egne fantasi tanker. Hun trådte frem og havde nu hørt denne unge fyr. " Hej " Sagde hun, hendes stemme lød utrolig nærvøs, men det var hun slet ikke. Hvem var det der snakkede til hende, hun kendte ham ikke, men ville gerne lære ham at kende, da han var dæmon.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




strand tur( Denice-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur( Denice-privat)   strand tur( Denice-privat) Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 11:15

han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "Hey"sagde han med et smil på sine læber "jeg hedder Ray"sagde han og kiggede på hende og ventede på hende og se hvad hun ville gøre nu for han sad jo ned "hvad hedder du så"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




strand tur( Denice-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur( Denice-privat)   strand tur( Denice-privat) Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 11:18

Hun satte sig på hug ned i sandet " hej Ray, mit navn er Denice " Sagde hun og smilede bare, man kunne slet ikke høre det var c, folk troede det var med s, men så var man heller ikke særlig kloge. " HVad laver du her?" Spurgte hun og kiggede så lidt på ham, med et sødt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




strand tur( Denice-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur( Denice-privat)   strand tur( Denice-privat) Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 11:25

Han kiggede på hende "hvad jeg laver hmm jeg laver ikke sp meget kigger på himlen og nu kigger jeg på dig som faktisk er meget smuk"sagde han med et smil på sine læber og kiggede bare på hende "så hvad laver du selv her"spurgte han og smilte bare til hende på en sød måde som hun selv gjorde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




strand tur( Denice-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur( Denice-privat)   strand tur( Denice-privat) Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 11:27

" Der tager du fejl jeg er ikke smuk " Sagde hun og kiggede lidt ned af sig, hun kunne godt lide måden hun ikke var selvglad på. " Ja jeg gik bare en tur og nu snakke jeg med dig som der er virkleig utrolig" sagde hun og kiggede så op i himlen. HUn vendte hovedet igen og kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




strand tur( Denice-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur( Denice-privat)   strand tur( Denice-privat) Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 11:32

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "hehe jo du er da det syns jeg da du er Denice"sagde han med et smil "er det i orden jeg kalder dig for Deni"spurgte han og kiggede bare på hende og håbede på at det var i orden.
Han ventede bare på hendes svar
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




strand tur( Denice-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur( Denice-privat)   strand tur( Denice-privat) Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 11:34

HUn kiggede lidt på ham, men hun havde ikke lysten til at svare ham igen så hn lod som om hun var tilfreds ved han synes hun var smuk. " ja efter min mening kan du kalde mig hvad du vil " Sagde hun og smilede kort til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




strand tur( Denice-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur( Denice-privat)   strand tur( Denice-privat) Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 11:35

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "hvad skal du lave nu"sagde han og kiggede på hende "for så kan vi jo lave noget sammen hvis du vil det"sagde han og kiggede bare på hende og slappede bare helt af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




strand tur( Denice-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur( Denice-privat)   strand tur( Denice-privat) Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 11:38

Hun satte sig på numsen i sandet, så hun havde fået ondt i knæene " Jeg skal ikke lave noget " Sagde hun og så på ham " Jov det lyder hyggeligt " Sagde hun og kiggede ud på det smukke vand.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




strand tur( Denice-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur( Denice-privat)   strand tur( Denice-privat) Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 11:39

han kiggede på hende med et smil på sine læber "hvad har du så lyst til at lave"spurgte han og kiggede på hende med et smil på sine læber og ventede bare på at hun havde nogen idé til at hvad de kunne lave
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




strand tur( Denice-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur( Denice-privat)   strand tur( Denice-privat) Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 11:41

Hun havde en idé, men det var sikkert for kedeligt, emn det var bedre end ingen ting... Arghh " Vi kunne vel bare side her og snakke lidt " Sagde hun og løftede blidt det ene øjenbryn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




strand tur( Denice-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur( Denice-privat)   strand tur( Denice-privat) Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 11:46

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "kan vi godt hvis det er det du vil"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




strand tur( Denice-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur( Denice-privat)   strand tur( Denice-privat) Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 11:47

Hun kiggede på ham med et sødt smil, der passede perfekt på hendes tynde smukek læber " Jeg tænke bare vi skulle lære hinnanden at kende først " Sagde hun og kiggeed med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




strand tur( Denice-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur( Denice-privat)   strand tur( Denice-privat) Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 11:49

"ja det vil jo også være en god ting at vi ved noget om hinanden før der sådan sker mere og sådan nogen ting"sagde han med et smil på sine læber og kiggede bare på hende og slappede af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




strand tur( Denice-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur( Denice-privat)   strand tur( Denice-privat) Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 11:51

hun tog sit lange hår i hånden og laged det så foran skuldren. Så lagde hun sig ned i sandet, sandkorn i håret. Hun var ikke kressen og havde ingen problemer med at ligge i sandet, så åbnede hun endelig hendes mund " Fortæl noget om dig selv" Sagde hun, hendes stemme var blevet mindre og meget mere feminem, efter hun havde lagt sig ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




strand tur( Denice-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur( Denice-privat)   strand tur( Denice-privat) Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 11:54

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "om mig jeg hedder Ray er 26 år og er dæmon"sagde han med et smil p sine læber "hvad med dig"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




strand tur( Denice-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur( Denice-privat)   strand tur( Denice-privat) Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 11:57

Hun sukkede kort af glæde, endelig mødte hun en sød dæmon " Ray, 26 år, dæmon, skal forsøge at gøre mit kort " Sagde hun og smilede bare til ham. " jeg hedder Denice Snow, er 15år er en dæmon, bor i La Sunisha. Er Jomfru.... " Sagde hun og var selv en smule sur over hun satte det sidste ord på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




strand tur( Denice-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur( Denice-privat)   strand tur( Denice-privat) Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 12:05

Han kiggede på hende med et stille smil "er du jomfru det er der jo ikke noget galt med eller hvad siger du selv til det"sagde han og kiggede på hende med et stille smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




strand tur( Denice-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur( Denice-privat)   strand tur( Denice-privat) Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 12:07

Hun kiggede lidt op på ham " Jeg er kressen med sex... Folk tænker sex er bare sex, men det er det ikke... mine venner og veninder kalder mig alt muligt fordi jeg er jomfru " Sagde hun og kiggede op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




strand tur( Denice-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur( Denice-privat)   strand tur( Denice-privat) Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 12:09

Han kiggede på hende med et stille smil "jeg syns ikke at der er noget galt i at du er jomfru"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




strand tur( Denice-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur( Denice-privat)   strand tur( Denice-privat) Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 12:10

HUn kiggede op på ham " Ja det synes jeg heller ikke selv... Jeg er bange for at gøre det første gang " Sagde hun og kiggede med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




strand tur( Denice-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur( Denice-privat)   strand tur( Denice-privat) Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 12:12

Han kiggede på hende "det skal du ikke være det lige i starten der gør lidt ondt men ellers gir det kun en god fornemmelse"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





strand tur( Denice-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: strand tur( Denice-privat)   strand tur( Denice-privat) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
strand tur( Denice-privat)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 8Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» sjæle i havet - Denice
» En strand aftentur <> Ray
» strand tur//Karina//
» Iskold strand.
» Strand billedet.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: