|
| Closed - Leolouch | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Closed - Leolouch Tirs 08 Feb 2011, 07:38 | |
| Sted. På Roses Café Omkring. Mennesker som var på vej ud... Tid. 20.32 Vejr. Snestorm Dag+dato. IRL Påklædning. Skotsk ternet lårkort nederdel, hvid skjorte og grønne converse
Rose stod bag disken oppe ved baren og stod lidt i sine egne tanker. Hun havde lige bedt de kunder som var tilbage, om at begynde at gå, da det var lukketid. Hun havde en fugtig klud i hænderne og var begyndt at tørre baren af for spildte drikkevare og hvad der end kunne være på bordoverfladen. Det havde egentlig overrasket hende at hun kunne holde ud at være sammen med mennesker hele dagen, da hun havde været bange for at hun pludselig ville blive tørstig. Nu var hun blot glad for at dagen var forbi og hun ikke skulle være sammen med dem mer i dag og var egentlig lidt stolt da hun ikke var blevet tørstig, men kunne dog ikke løbe fra at hun havde været fristet med at angribe nogen af dem nogle få gange. Hun vendte sig langsomt om og begyndte at stille glas op på hylderne... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Closed - Leolouch Tirs 08 Feb 2011, 07:49 | |
| Lelouch var gået døde ved et bord i baren da han havde fået lidt for meget sammen med dem som han nu var kommet med og han havde ikke den stor lyst til og rejse sig og gå da han var for træt til det og os for fuld på samme tid. Nej han ville bare lig med hove på bordet og sove den af til morgen kom hvor han igen ville kun tage hjem til sig selv *hvorfor kan jeg bare ikke styr mig nogle gang* tænkte han mens han bare havde lukkede øjne og han havde ikke lyst til og åben dem for det hele ville bare gynge for ham os hans øjne. *helt klaget for meget* tænkte han kort mens han hiv jakken om sig og han blive tavs i sin tanker. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Closed - Leolouch Tirs 08 Feb 2011, 07:56 | |
| Rose nynnede lavmælt for sig selv og kunne høre flere og flere mennesker forlade caféen, men kunne dog mærke én person som blev. En dæmon? Hun så langsomt op og løftede et øjenbryn ved synet af en dæmon, siddende ved et bord og sov. Hun bed sig blidt i underlæben og brød sig ikke om at der havde været en dæmon i hendes café, uden at opdage ham. Hun gik langsomt over mod ham og prikkede ham lidt hårdt på skulderen, "Hallo!?" sagde hun højt, bare for at få ham til at vågne hurtigt. Hun var ligeglad med at hun var uhøflig, da han var en dæmon, og dæmoner og vampyrer havde været i krig med hinanden i noget tid nu. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Closed - Leolouch Tirs 08 Feb 2011, 08:03 | |
| "mm" lavede Lelouch som kortlyd mens han lukkede øjne op og kiggede på hende "hvad der glat?" sagde han lidt efter mens han kort heltop og side og ikke helt selv kun se hvad der dov var galt i at han sove men nået måtte det da have gjord sin hun havde vækket ham fra fem minutters god søvn. Han sukkede stille og overveje og det var en god ide og toppes men nej ligge efter en druktur som havde taget mere på ham end hvad han havde ventede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Closed - Leolouch Tirs 08 Feb 2011, 08:05 | |
| Rose så ned på dæmonen og satte hænderne i siden. Hun kunne se at han var fuld, og fik et lidt ondskabsfuldt smil på læberne og regnede med at han allerede var ved at få tømmermænd "Jeg er ved at lukke!" sagde hun højlydt for at irritere ham og syntes da at nu hvor han var der, kunne hun jo lige så godt irritere ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Closed - Leolouch Tirs 08 Feb 2011, 08:14 | |
| "ja ja" mumlede lelouch bare mens han rejst sig op og det gik slet ikke da det hele begynde og gyng for ham og han tog sin kort til øjne mens han prøvede og for styr på det hele "skal jeg os betale?" sagde han kort mens gyngen bliver slemmer og slemmer for hvert øjeblik der gik. *den bliver sjov og gå hjem med* tænkte han kort mens han vippede lidt til den ene side i et øjeblik og han fik det bare dårligt i maven. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Closed - Leolouch Tirs 08 Feb 2011, 08:18 | |
| Rose så på dæmonen og lagde hovedet let på skrå og så hvordan han gyngede og vippede, og at han bare havde problemer med at stå op. Hun satte sit hoved helt tæt på hans og så ham ind i øjnene "Har du det godt?" spurgte hun og vidste godt at han ikke havde det særlig godt, men nød bare dette øjeblik, og svarede ikke engang på hans spørgsmål. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Closed - Leolouch Tirs 08 Feb 2011, 08:26 | |
| Lelouch tog kortden ene hånd op til munden og hostede "jeg har bare fået for meget" sagde han kort mens han holdt sig op og stå og det begynde og giv svag hovepine "jeg skal nok bare hjem og sove" sagde han lidt efter mens han lave fokus med øjne så det ikke gynget for meget "hvorfor lad jeg mig altid overtal til de her ting" sagde han kort før han langsomt gik mod døren *godt gået Lelouch du har drukket dig selv under bordet tillykke* tænkte han bare mens han langsom kom hen til døren og stoppede op for af trak luften langt ned i kroppen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Closed - Leolouch Tirs 08 Feb 2011, 22:32 | |
| Rose trak hurtigt sit hoved væk fra dæmonen og nikkede til det som han sagde. Hun lagd e hovedet let på skrå og brød sig ikke om at lukke ham ud når at han var så fuld. Hun gik langsomt over og tog blidt fat i hans ene arm og sukkede "Du kan godt blive lidt endnu.." hviskede hun, som om at hun var bange for at nogen ville høre hende. Hun var jo lidt bange for de ting som kunne ske med hende, hvis det kom ud af at hun havde ondt af en dæmon og hjalp vedkommende. De ville dræbe hende. Og det ville hun jo ikke ha'... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Closed - Leolouch Tirs 08 Feb 2011, 22:44 | |
| "jeg troede du ville have mig ud?" sagde han kort mens han ikke helt kun finde hoved og hale på det hele "hvad fik dig til og få mig til og blive?" sagde han lidt efter mens han stadig ikke helt kun tænke klaget mere, han fandt det helt uventede og mens han ventede hendes svar fik kan det bare slemmer og slemmer og han fik lyst til og fald om på gulvet. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Closed - Leolouch | |
| |
| | | | Closed - Leolouch | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|