The Lost World - Who writes the story? |
|
| En dæmons vaner - Taxa ruten | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dæmons vaner - Taxa ruten Man 14 Mar 2011, 00:23 | |
| "Din lille skøge.." sagde han lavt og massere hendes bryster imellem sine hænder "du elsker det jo, gør du ikke.. slem hund" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dæmons vaner - Taxa ruten Man 14 Mar 2011, 00:25 | |
| Tazz havde svært ved at holde sig oppe og hun lukkede stille sine øjne og der kom nogle små støn hver gan han klemte hendes bryster lidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dæmons vaner - Taxa ruten Man 14 Mar 2011, 00:31 | |
| Han kyssede hendes bryster, legede lidt med dem. Han lænede sig ind over hende, nappede hende frækt i øret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dæmons vaner - Taxa ruten Man 14 Mar 2011, 00:35 | |
| Tazz vred sig lidt da hun stadig iik helt ville men nød det alligvel og stønnede stille og lagde sig stille ned og gav sig lidt da han nappede hende i øret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dæmons vaner - Taxa ruten Man 14 Mar 2011, 00:39 | |
| Han hviskede søde ord, kyssede hende ned af halsen.. bed også lidt der. Han løftede hende op, kiggede op på hende "vil du ha mig?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dæmons vaner - Taxa ruten Man 14 Mar 2011, 00:46 | |
| Hun nød det meget og slappede stille af i kroppen da han havde tændt hende rart meget lige nu og kiggede stille på ham og nikkede stille til hans spørgsmål. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dæmons vaner - Taxa ruten Man 14 Mar 2011, 00:48 | |
| "Hm.. trist" sagde Kian og smilede svagt. Han satte hende ned, og satte sig ind i taxaen. "Misforstå mig nu ikke, du var dejlig... men jeg tager aldrig den samme pige mere end en gang" han blinkede svagt, og kørte afsted..
//out// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dæmons vaner - Taxa ruten Man 14 Mar 2011, 00:55 | |
| Tazz kiggede lidt mærkelig efter på ham og så bare på at han kørte væk og rejse sig stille op og tog sit tøj på igen og tog sin pose og gik hjem ad med det hele
// out // |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: En dæmons vaner - Taxa ruten | |
| |
| | | | En dæmons vaner - Taxa ruten | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|
|