Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En tur i byen - Kia.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En tur i byen - Kia. Empty
IndlægEmne: En tur i byen - Kia.   En tur i byen - Kia. Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 09:09

Eddie stod og diskuterede med sig selv hvorvidt han skulle købe noget idag. Han var kommet hele den lange vej, og det var jo hans penge? Han sukkede, han lod ikke til at vide hvad han ville lige i øjeblikket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen - Kia. Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen - Kia.   En tur i byen - Kia. Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 09:13

Kia kom gående stille og rolig hen af gaden i sin lårkorte mørkeblå kjole og idet hun støder ind i en fyr(dig) ''undskyld jeg så mig ikke for'' sagde hun stille og grinede mod ham og kiggede op på ham hun var nok den der var mindst højde mæsiigt hun var ikke ret høj men hun var dog køn syns hun selv og smilede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen - Kia. Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen - Kia.   En tur i byen - Kia. Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 09:15

Han så ned på den fremmede pige, "Hej" sagde han sagte. "Hvem er du?".
Han lod blikket glide fra hendes ansigt og ned i asfalten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen - Kia. Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen - Kia.   En tur i byen - Kia. Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 09:20

hun kiggede op på ham smilede blidt og så væk. ''mit navn er kia må jeg spørger om dit'' spurte hun ham stille og grinte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen - Kia. Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen - Kia.   En tur i byen - Kia. Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 09:22

Han undrede sig lidt over pigens meget udadvendte personlighed og smilede lidt. " Eddie" svarede han kort " mit navn er Eddie"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen - Kia. Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen - Kia.   En tur i byen - Kia. Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 09:24

hun kiggede på ham med et smil på sine læber og så på ham. ''rart at møde dig Eddie'' sagde hun stille og kiggede på ham. ''hvad skal du lave'' spurte hun ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen - Kia. Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen - Kia.   En tur i byen - Kia. Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 09:33

"Ikke noget specielt" svarede an langsomt "nogen iddeer?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i byen - Kia. Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen - Kia.   En tur i byen - Kia. Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 09:35

''få noget af spise'' sagde hun da hun ikke havde spist i dag så hun var ret sulten, hun kiggede på ham med et smil på sine læber,
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En tur i byen - Kia. Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i byen - Kia.   En tur i byen - Kia. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En tur i byen - Kia.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» ny i byen..
» I byen...
» Gå tur i byen.
» Ser over på byen.
» Ny i byen.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Byen i la Sunisha-
Gå til: