Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Tur i byen //Fie//

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Tur i byen //Fie// Empty
IndlægEmne: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 23:16

S-Werclare Byen
T-18.00
O-lidt mennesker
P-hvid t-shirt og sorte bukser
D-20/7-2010
V-fint men lidt skyet

Jaster gik stille rundt ind i byen lidt for sig selv men han ville gerne ha nogen nye venner som han kunne snakke med eller lave noget sammen med for han havde ikke så mange venner. *hvad skal jeg lave*tænkte han og gik vidre i håb om at han fandt en eller anden der ville være sammen med ham. Han kiggede sig stille omkring i byen med et stille sødt smil på sine læber og linte en der var venlig og rar at snakke med men det var han også så folk skulle bare snakke til ham hvis de ville ham noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i byen //Fie// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 23:37

En tynd, og lav pige stod i en mørk gyde ud til eg af de størrere veje. Hun kunne ikke gå ud fra gyden, da solen havde stukket sit hovede lidt frem fra en sky. Hun sukkede lavt, og så ned af sig selv. Hun havde en sort lårkort nederdel og en pink t-shirt på, samt sine vans. Hun havde ikke kunne gå ud fra gyden i snart 10 min. Og det gik hende på, for hun skulle havde været på arbejde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i byen //Fie// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 23:40

Jaster kiggede ind i en gyde for at se om der var nogen der og han fik øje på en pige og gik stille hen mod hende med et venligt smil "hej"sagde han og kiggede på hende det kunne godt lyde til at han var udadvendt men det var han ikke så meget mest genert men det vist han ikke frem for han ville ikke se pinlig ud "navnet er jaster"sagde han på forhånd med et sødt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i byen //Fie// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 23:54

Fie så på drengen der kom ind i gyden. Hun kunn med det samme lugte han var Varulv. Hun smilte dog alligevel bare venligt til ham. Hun stolede ikke lige frem særlig meget på Varulve efter hendes møde med Emmett. Hun bed sig lidt usikkert i læben, og så på ham. "Ehm.. Hej..."sagde hun stille og forsigtigt. Hun så på ham med et ret usikker utryg i øjnene. "Fie"sagde hun stille, og bed isg igen i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i byen //Fie// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 23:59

Han kiggede på pigen med et smil "hyggeligt at møde dig fie"sagde han med et sødt smil "hvad laver du her inde i denne mørke gyde"sagde han og kiggede på hende. Det var ikke være dag han var i byen så han havde ikke været i en gyde før men første gang skulle jo var den første han kiggede ud på den store vej der var ikke så mange og kiggede så på fie igen med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i byen //Fie// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 00:04

Fie så på ham, og bed sig i læben. "Solen"sagde hun krot og pegede ud, hun kunne jo ikke gå ud i solen. "Hvad laver du her?"spurgte hun stille og så på ham. mon det overhovede var gået op for ham at hun var en vampyr. Hun tænkte lidt over det, men skubbede så tanken væk igen. Hun bed sig i læben, og så usikker ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i byen //Fie// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 00:10

"når du er vampyr okay så kan jeg bedre forstå det"sagde han med et stille smil "jeg vil se om jeg kunne finde mig en ny ven eller sådan noget"sagde han og kiggede hende lidt an med et smil "du ser lækker ud"sagde han med et smil det var ment som det var sagt han kiggede på hende med et sødt smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i byen //Fie// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 09:39

Fie så på ham og nikkede. "Ja, det er jeg"sagde hun stille, og bed sig i læben. Hun smilede dog alligevel til ham, og nikkede som svar på hvad han sagde. Hun smilte så sødt til ham, "Ehm, tak"sagde hun stille, og man kunne høre på hendes stemme at hun blev lidt forlegen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i byen //Fie// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 09:42

Han gik hen til hende for at se hende bedre an "har du kæreste eller noget"sagde han og kiggede på hende med et sødt charmende smil på sine læber og kiggede hende an *det har hun sikker så smuk som hun er så er der store chancer for at hun har men han var ikke sikker på det så det var jo derfor han spurgte om det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i byen //Fie// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 09:45

Fie så på ham, og smilte til ham. Han var godt nok nysgerrig, og hun var ikke optaget, men hun var jo forelsket... "Nej er skal helt fri"sagde hun, og rakte tunge drillende. Hun havde ikke så meget lyst til at fortælle ham at hun dog var forelsket i en, så hun lod hver.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i byen //Fie// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 09:49

Han kiggede på hende med et sødt smil "okay så du vil ikke have noget imod at jeg gør det her"sagde han og rørte hende blidt på armen og op til hendes kind "eller er det noget du har i mod"sagde han og kiggede på hende med et sødt charmerene smil på sine læber "hvis du har må du jo sige det"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i byen //Fie// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 09:55

Fie så på ham, Og bed sig i læben. Jeg ved det ikke helt, jeg er ret så forvirret for tiden"sagde hun stille, og så ned. Hun havde heller aldrig været så tæt på en varulv før, så selv om man ikke mærkede det på hende, kørte hendes nerver på det højeste. Hun så på ham, og smilte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i byen //Fie// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 09:58

Han kiggede på hende "okay så skal jeg nok lade være"sagde han og fjernede sin hånd fra hende og gik et par skridt væk for ikke være for nærgående lige nu hvis hun var forvirret som hun sagde hun var så ville han ikke gøre det værre på nogen måde "når men ellers noget vi kan snakke om"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i byen //Fie// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 10:00

Fie så på ham og smilte lidt. hun var ret glad for at han forstod det hun sagde. Hun bed sig i læben, da det næste spørgsmål kom. "Ja, er du ny her omkring?"spurgte hun og smilte til ham. Hun kendte nemlig ikke hans lugt, og havde aldrig set ham før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i byen //Fie// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 10:03

Han kiggede på hende med et stille smil "ja det er jeg endeligt"sagde han og kiggede på hende med et stille smil "hvad da"sagde han og kiggede på hende og ville gerne vide hvorfor hun stilte det spørgsmål om han var ny men ja det var han godt nok så han kendte ikke så mange endnu "så jeg kender ikke så mange personer her"sagde han med et stille smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i byen //Fie// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 10:29

//.....//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i byen //Fie// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 10:35

Fie smilte til ham, og så lidt ned. "Jeg ville bare vide det, da du virkede ny her"sagde hun og smilte sødt til ham. Hun bed sig læben, og så lidt ned. "Venner er let at skaffe, men om de er rigtige er jo problemet her omkring"sagde hun stille, og så på ham.

//Sorry, havde lige glemt emnet :S///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i byen //Fie// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 10:38

"ja det tror jeg på men er den sol ikke ved at gå ned og hvad var det du skulle nå eller var der ikke noget du skulle nå"sagde han og kiggede op hende med et sødt charmene smil på sine læber "men hvis du har tid i aften af vil jeg du så med ud i byen en tur hvis du vil altså"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i byen //Fie// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 10:49

Fie smilte glad til ham. "Jeg ville bare ud lidt, men jeg vil da godt joine dig på en tur i byen"sagde hhun og smilte til ham. "Altså hvis det ikke gør noget for dig"sagde hun forsigtigt. Hendes blik gled kort rundt på hvad der var i gyden. Hun bed sig igen i læben, og så så igen på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i byen //Fie// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 10:56

"ja det må du da"sagde han og kiggede på hende og fik lyst til at kysse hende men holdte det for sig selv og kiggede på hende med sine flotte lilla øjne og kiggede hende i øjne "det kunne være hyggeligt"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i byen //Fie// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 05:33

Fie smilte sødt til ham, og så kort op på himlen. Et stort smil brød frem på hendes læber, "Den er væk!"grinnede hun glad, og så på ham. Hun tog hurtigt, men blidt fat i hans hånd, og gik ud fra gyden. Fie så på ham og smilte glad imens hun roligt gik, "Når hvad vil du så lave?"spurgte hun og smilte til ham. Fie så lidt rundt imens hun stadig holdt hans hånd, hendes hud var iskold.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i byen //Fie// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 05:38

Han kiggede på hende med et smil "hm gå på disco"sagde han og kiggede på hende med et smil og kiggede hende ind i øjne med et sødt smil "du var single ikke"sagde han på en sød måde med det søde smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i byen //Fie// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 05:44

Fie så på ham, og nikkede. "Okay, så gør vi det"sagde hun, og smilte til ham. Hun så lidt på hans øjne, og bed sig i læben. "Jo, jeg er singel"sagde hun stille, og så stadig på ham. Fie var ikke helt sikker på hvad han havde i tankerne, men hun ville godt vide det. "Hvorfor?"spurgte hun stille, med en forsigtig stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i byen //Fie// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 05:46

Han kiggede på hende "ikke for noget men man ved jo ikke hvordan en aften kan udvikle sig hvis man får noget at drikke"sagde han og kiggede på hende "du ser så sød ud det ved du godt ikke"sagde han med et sødt smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i byen //Fie// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 05:57

Fie så på ham, og grinede lidt. "Jeg bliver ikke stiv så let"sagde hun og grinede lidt. "Jeg er vampyr, det er der for, alt ved mig gør du føler dig tiltrukket af mig"sagde hun, og så på ham, med et lille smil. Hun så lidt rundt, og fik øje på endnu en lille gyde hvor folk ikke var, og hvor der var rimlig mørkt. Hun trak ham med der ind, og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tur i byen //Fie// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i byen //Fie//   Tur i byen //Fie// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tur i byen //Fie//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» en tur i byen
» En tur i byen - Kia.
» I byen
» ny i byen..
» I byen...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: