Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Rolf på duejagt i parken

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Rolf på duejagt i parken Empty
IndlægEmne: Rolf på duejagt i parken   Rolf på duejagt i parken Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 10:51

Dato : 14. marts
Årstid : Forår
Dag : mandag
Vejr : overskyet aften
Sted : parken
Tid : 23:50
Omgivelser : en park med enkelte mennesker.

rolf løb rundt i parken i sin ulveform, han var på duejagt. der var intet sjovere i hele verdenen end at løbe ind i en stor flok duer og se dem flyve forskrækket væk. rolf lå nu på lur bag en busk, så løb han pludselig frem og ind i en stor flok med duer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf på duejagt i parken Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf på duejagt i parken   Rolf på duejagt i parken Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 11:03

isabelle havde holdt øje med den lille ulve hvalp med stor interresesse lige siden hun havde set den lille dreng forvandle sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf på duejagt i parken Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf på duejagt i parken   Rolf på duejagt i parken Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 11:10

Rolf fik nu øje på en ny dueflok tættere på isabelle. han løb gøende mod den. *bare kian havde været med* tænkte han, *han ville sikkert også have nydt det!*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf på duejagt i parken Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf på duejagt i parken   Rolf på duejagt i parken Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 11:22

Isabelle trak sig om bag et træ parat til et overaskelses angreb hvis det blev nødvendigt
*det er sjældent jeg ser tegn på væsner* tænkte hun for sig selv mens hun holdt øje med Rolf
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf på duejagt i parken Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf på duejagt i parken   Rolf på duejagt i parken Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 11:28

rolf styrede direkte mod en stor sort due. duen fløj da Rolf var en meter fra den. Rolf gøede irriteret efter den. så fangede han en mærkelig lugt og gik forsigtigt mod træet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf på duejagt i parken Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf på duejagt i parken   Rolf på duejagt i parken Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 11:36

*shit den kan lugte mig* Isabelle tog modet til sig og trådte frem.
"halløj lille ven" hun smilede sødt til Rolf
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf på duejagt i parken Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf på duejagt i parken   Rolf på duejagt i parken Icon_minitimeSøn 20 Mar 2011, 01:58

Rolf stoppede overraskede op. "hi" telepaterede han til hende. han logrede forsigtigt med halen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf på duejagt i parken Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf på duejagt i parken   Rolf på duejagt i parken Icon_minitimeMan 21 Mar 2011, 10:18

¨plejer varulve ikke at gå i flok¨ spurgte hun mens hun kiggede rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf på duejagt i parken Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf på duejagt i parken   Rolf på duejagt i parken Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 03:02

"jooo ... men min flok gider ik lege med mig". Rolf tænkte på Kian der var i sin lejlighed og hans familie, som han ikke vidste, hvor var
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf på duejagt i parken Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf på duejagt i parken   Rolf på duejagt i parken Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 03:17

¨sååh... du er her alene?¨
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf på duejagt i parken Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf på duejagt i parken   Rolf på duejagt i parken Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 09:38

"ja" svarede han. "er du?" spurgte han interesseret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf på duejagt i parken Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf på duejagt i parken   Rolf på duejagt i parken Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 08:34

//Go people xD//


Sidst rettet af Kian Tors 24 Mar 2011, 08:39, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf på duejagt i parken Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf på duejagt i parken   Rolf på duejagt i parken Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 08:44

"ja jeg er også alene, hvor er din flok?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf på duejagt i parken Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf på duejagt i parken   Rolf på duejagt i parken Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 08:46

"Kian er i lejlighede, og min far og søster er i skoven" svarede han "hvad med din?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf på duejagt i parken Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf på duejagt i parken   Rolf på duejagt i parken Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 08:51

"min slags holder sig for sig selv" sagde hun med et smil på læben,
isabelle trak sig tættere på med et bekymret udtryk "har din familie ikke gidet lege med dig idag?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf på duejagt i parken Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf på duejagt i parken   Rolf på duejagt i parken Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 08:52

"nej ... men det er ok" sagde han og logrede med halen "hvad mener du? er du en dæmon ligesom Kian?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf på duejagt i parken Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf på duejagt i parken   Rolf på duejagt i parken Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 08:59

"tjaa det kan man godt sige" isabelle lænte sig helt ned til Rolf's øre "lad mig fortælle dig en hemmelighed"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf på duejagt i parken Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf på duejagt i parken   Rolf på duejagt i parken Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 20:07

"hvad for en hemmelighed?" spurgte Rolf nysgerrigt og ventede spændt på at få den fortalt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf på duejagt i parken Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf på duejagt i parken   Rolf på duejagt i parken Icon_minitimeFre 25 Mar 2011, 12:27

Isabelle hviskede svagt "jomfru blod smager bare bedst!" og bed så drengen i halsen, mens hun drak grådigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf på duejagt i parken Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf på duejagt i parken   Rolf på duejagt i parken Icon_minitimeFre 25 Mar 2011, 21:48

Rolf blev meget overraskede og begyndte at vride sig mens han snappede efter Isabelle.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf på duejagt i parken Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf på duejagt i parken   Rolf på duejagt i parken Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 05:38

Isabelle bed til og holdt drengen nede i ly af træet mens hun drak.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf på duejagt i parken Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf på duejagt i parken   Rolf på duejagt i parken Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 05:40

"hold så op!" telepaterede Rolf til hende "det er ik spor sjovt! det er en rigtig dår lig hemmelighed!" Rolf kradsede hende med sin ene pote
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf på duejagt i parken Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf på duejagt i parken   Rolf på duejagt i parken Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 05:45

Isabelle trak sig tilbage og ømmede sig over at blive revet i ansigtet "av for satan! knægt giv nu op jeg har allerede tappet nok blod til du ikke burde stå... Men løb du bare jeg har fået hvad jeg vil ha" hun smilede og gik i opløsning mens en svag tåge blæste bort..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf på duejagt i parken Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf på duejagt i parken   Rolf på duejagt i parken Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 05:50

Rolf vaklede lidt da hun forsvandt, han mærkede nu, hvir svimmel han var. det adrenalinsus der havde givet ham krafterne til at kæmpe imod var nu væk. han lagde sig ned og peb
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf på duejagt i parken Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf på duejagt i parken   Rolf på duejagt i parken Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 06:06

Rolf slæbte sig mod Kians lejlighed og prøvede at opnå telepatisk kontakt til ham "k-kian ..."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Rolf på duejagt i parken Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf på duejagt i parken   Rolf på duejagt i parken Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Rolf på duejagt i parken
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Kians lejlighed - Daniel og Rolf
» Rolf i cd butik //eli//
» Rolf ved søen
» Parken.
» For sidste gang - Rolf

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: