Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En lille rundetur i byen.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Dec 2009, 01:30

Hun smilte, " vi kan ik fryse" sagde hun roligt.
Hun så lidt ned imens hun smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Dec 2009, 02:59

"Men i kan have det varmt?" Spurgte han og så på hende. Det undrede ham, hvis de kunne, da der ikke burde være forskel på det. Han tænkte lidt på, hvordan det måtte være, at være i deres kroppe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Dec 2009, 05:53

Hun så på ham, hun havde aldrig i sit liv som vampy prøvet at have det varmt.
Hun blev nu selv lidt forvirret, "jeg ved det ik" sagde hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Dec 2009, 05:59

Han nikkede stille og så forundret på hende. Han sagde ikke mere, men tav.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Dec 2009, 07:51

Hun smilte lidt, hun havde ik rigtigt haft tænkt over det før.
Et skævt smil kom til syne, hun sprang lidt væk fra ham, og så på ham. "Danser du?"spurgte hun stille og så på ham. Hun strøg en hånd igennem hendes hår og smilte stadig skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Dec 2009, 08:33

"Om jeg danser?" Lo han og rystede på hovedet "Det kommer da så sandelig an på hvilken slags dans vi snakkr om?". an kunne ikke forestille sig selv danse foran eller med andre for den sags skyld.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 01:53

Hun smilte, og så på ham "Hiphop eller ballet"sagde hun stille.
Hun så lidt ned på sine fødder, og smilte for sig selv.
Hun elskede at danse, det var så befriende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 02:48

Han så på hende, og blev meget interesseret, da hun sagde ballet. "Det kunne være fedt, hvis man mixede de to genre sammen" Svarede han "Danser du virkelig ballet?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 03:26

Hun så på ham, og smilte stort.
"Jaa, det kunne være fedt... det har jeg aldrig tænkt på at mixe dem?"sagde hun glad.
Hun så lidt forlegent ned, "Ja, jeg danser ballet"sagde hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 22:28

Han lo kort og så på hende. "Det er ret sejt" Svarede han "det er anderledes".
Han satte sig på kanten af taget og så ud. "Men jeg kan ikke danse. Og bestemt ikke ballet"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. - Page 2 Icon_minitimeTors 10 Dec 2009, 03:53

Hun smilte stort.
Hun begyndte yndefuldt at danse ballet, nu hvor hun havde snakket om det kunne hun ik lade vær.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. - Page 2 Icon_minitimeTors 10 Dec 2009, 08:42

Han så på hende, og følte sig helt adel, sådan som hun underholdte ham med gammel fin dans. Hun kunne gøre det helt fejlfrit. Det kunne han se, selvom han ikke var nogen dansegeni.
"Du er jo vampyr. Så hvor mange år har du været til?" Spurgte han og så efter hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. - Page 2 Icon_minitimeTors 10 Dec 2009, 09:23

Hun smilte roligt imens hun dansede.
"Hmmm, et års tid"sagde hun, imens hun dansede.
"Men jeg har danset siden jeg var 4 som menneske"smilte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. - Page 2 Icon_minitimeTors 10 Dec 2009, 09:30

"Hvordan blev du skabt som vampyr?" Spurgte han og så hen på hende. Han lænede sig tilbage mod en mur, mens han fandt sine cigaretter frem.
Han nippede en ud af æsken med munden, og tændte den med lighteren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. - Page 2 Icon_minitimeTors 10 Dec 2009, 10:00

Hun stoppede med at danse, og så op på ham. Det havde ingen nogensinde spurgt hende om.
Hun smilte lidt, og så ned "Jeg mødte Demetri, jeg var næsten lige kommet hjem fra en undersøgelse i Japan angående min familie" hun tøvede, "og så bed han mig"mumlede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. - Page 2 Icon_minitimeTors 10 Dec 2009, 10:17

"Hvordan..." Spurgte han og tænkte sig lidt om, om det ikke var for mange spørgsmål "Hvordan har du det? Hvad er bedst?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. - Page 2 Icon_minitimeTors 10 Dec 2009, 18:25

Hun så på ham med et undrende blik.
"hvad mener du?"spurgte hun stille og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 05:38

"Du ved... "Svarede han og tænkte "Livet som menneske, eller livet som vampyr?". Han så på hende, og følte sig ret interesseret i emnet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 07:37

Hun smilte stort, "Det er dejligt at være vampyr"grinede hun kort, og så på ham.
"Det er så let at være vampyr..."sagde hun selv om der godt kunne være nogle problemer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 09:00

"Nu da jeg er engel, så kan jeg leve evigt, ligesom vampyre" Smilte han og så fornøjet på hende "Men vi er lettere at slå ihjel. Vi er lige så svage som mennesker". Han sukkede stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. - Page 2 Icon_minitimeLør 12 Dec 2009, 03:46

Hun smilte til ham, og nkkede let.
"Ja svage er i vel"sagde hun stille, og smilte for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. - Page 2 Icon_minitimeLør 12 Dec 2009, 03:56

Eolith så på hende og smilte. Han rejste sig lidt og så på sit armbåndsur. Der var en time inden hans evne ville træde frem, så han havde ikke så lang tid til at finde sig en fyr.
"Jeg tror det er bedst at jeg smutter snart" Sagde han og så hen på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. - Page 2 Icon_minitimeLør 12 Dec 2009, 04:13

Hun så på ham, og nikkede "Okay"sagde hun stille og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille rundetur i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 22:37

Eolith nikkede selv kort og smuttede hen til tagets kant. Han trak sine vinger ud og fløj afsted.

//Out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En lille rundetur i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille rundetur i byen.   En lille rundetur i byen. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En lille rundetur i byen.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» En lille tur i byen?
» En lille natten tur i byen og så måske lidt mere..-Ribanalon
» en lille går tur
» En lille tur..
» en lille tur ?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Byen i la Sunisha-
Gå til: