Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 en lille tur ?

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en lille tur ? Empty
IndlægEmne: en lille tur ?   en lille tur ? Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 02:44

Dato : 29 januar
Årstid : vinter
Dag : fredag
Vejr : koldt, lidt overskyet ? og der ligger lidt sne og is her og der Oo?
Sted : gågaden ?
Tid : 15.35
Omgivelser : butikker her og der ? og mennesker oo'
påklædning : han var iført en sort jakke med en hvid skjorte inden under, og nogen sorte bukser, og nogen sorte bukser?


wolfgang kom gående ned af gågaden.
han så ligefrem og vidste ikke tegn på glæde, han ville ikke ligne en lalleglad nar..
han kløede sig i nakken, nogen gange kiggede han kort ind i butiksvinduerne..

//Sry ikke så krea..//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 02:51

//Gør ikke noget xD

Hayley kom gåene rundt om en stor bygning, hun stak hænderne i sin jakke lommer folk kiggede på hende, fordi hun var jo meget smuk fordi hun var vampyr, men de kiggede underne på hende fordi hun gik i læder og meget sort tøj, Hayley gik ellers ikke mere i det rovket tøj, efter hun er blevet mor men når man har et rock band blver man næsten nød til det, hun smilede svagt for sig selv, hun havde sat et headsæt til sin mobil men havde kun musik i det ene ører, hun kiggede ned i jordern og hun kunne godt mærke at de kiggede på hende...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 02:58

wolfgang havde godt fået færten af en anden's eksistens men havde ignoret det lidt.
men han havde ikke kunne't undgå at se hende da hun kom omkring bygningen.. sjældent så man en så menneskelig skønhed så han gik ud fra at hun var vampyr eller..
han stoppede op og iagttog hende lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 03:02

Hayley duftede godt der kom en anden race, hun så op og så en dreng stå stille, Hayley
fik hurtgt færten af at han var varulv, og sukkede, hun kiggede ned igen og gik hen imod ham
hendes plan var at gå forbi ham for Hayley var ikke en vampyr der havde noget imod noge, men varulve
var jo ikke så glade for vampyrer men den eneste race Hayley ikke kunne lide er Elver..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 03:05

han så lidt på hende imens hun var på vej mod ham.
hun ser ærlig talt ud ikke ret fjendtlig han iagtog hende bare.
da hun ikke var så forfærdelig langt fra ham, løftede han kort hånden inden han hurtigt sænkede den igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 03:10

Hayley skimtede han løftede en hånd og stoppede op da hun var tæt nok på ham
hun sank en usynlig klumb, og kiggede venligt på ham, "Hej" hun smilede svagt
hun tænkte lidt *Han tror sgu da jeg er sindsyg, fordi jeg ikke er ligesom alle ander* hun så tænkene på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 03:16

han så lidt på hende, inden han hurtigt smilte. "heeij.."
han kløede sig kort i nakken og tænkte sig lidt over hvad han skulle sige.. hvis der var noget at sige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 03:22

Hayley vidste ikke hvad hun sukke sge, hun tænkte lidt på og præsenter sig
men tænkte også på alle de rygter der gik i byen om at Aubrey havde voltæget
hende og at hun har fåret et barn med Marcus, men det er jo rigtig hun har fåret et barn og ja hun er
blevet voldtaget, hun så længe tænkene på ham, men trak så på skulderne og trak hånden frem imod ham
"Hayley" præsenterede hun sig selv hun ventede kun på han sagde, ' Argh det er dg der er blevet voldtæget' hun
håbede meget på han ikke sagde noget, men bare sagde sit navn..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 03:28

han havde hørt alle de rygter om hende, men.. at fortælle hvad man havde hørt om hende var jo bare direkte.. ondt ? Eller hvad man skulle kalde det..
"Hmm.. wolfgang" han tog hende's hånd.
han smilte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 03:32

Hayley smilede og gav hans hånd et blidt klem, hun trak så sin hånd til sg
og stak den i jeans lommerne, "Jamen rart og møde dig" hun sukkede af lettelse da
han ikke sagde noget om de rygter der gik rundt, men Hayley skulle lige være sikker på om han vidste dem
"Men du har vel hørt en masse om mig" hun trak hurtigt på skulderne og hendes smil forsvant hurtigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 03:45

"Neeij faktisk ikke" løj han.
han kløede sig lidt i nakken
imens han så på hende..


//sry tiden.//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 04:33

Hayley kiggede lidt rundt og rystede svagt på hovedet
"Jeg er ikke så dum som jeg ser ud til, jeg kan godt se du lyver" sagd e hun hurtigt
" Har du så også fåret afvide om ham Aubrey drengen" sagde hun og trak hurtigt på skulderne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 04:35

han smilte kort, det burde han have vidst hun kunne regne ud.
"Ehm.. Jaah..?"
han så lidt spørgerne på hende "hvorfor?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 04:38

Hayley rystede kort på hovedet "Fordi, jeg gerne vil vide"
hun holdte en pause imens hun lige tænkte lidt, "Jge vil gerne vide, hvad de har sagdt om mig og ham"
hun kiggede på ham, "Hvad har de sagdt" spugete hun ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 04:42

"at han har voldtaget/voldtager dig." han så på hende.
"Ehm.." han kløede sig i nakken.
"men betyder det så meget for dig at .. du skal vide det."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 04:45

Hun rystede på hovedet
"Vlle du være ligeglad alle ved jeg bliver voltaget, alle ved at jeg har et barn, og når barnet vokser op og hører de her rygter hvad tror du så ikke lige hun gør, mor mor hvad er nu det bliver du voldtaget, altså" hun rystede på hovedet, hun kiggede rundt "Ksn vi ikke gå et heller andet sted hen, du bestemmer hvor" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 04:50

"jojoh.." han så på hende.
"ehm kan vi ikke bare gå ned af gaden?"
han stak hænderne ned i lommerne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 05:00

Hayley nikked eog begyndte og gå, "Hvor gammel er du enig" hun trak den ene hånd
op af lommen og kløede sin kind, og stak den i lommen igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 05:03

"altså.. for at være præcis så har jeg ikke ikke talt årene såen..." han trak på skulderene.
"og hvor gammel er du..?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 05:13

Hayley nikkede og smilede "Okay" sagde hun med et roligt smil
"Jeg er 18 år og i vampyr år ved jeg ikke men det er et heller andet me 200 år" hun trak kort på skulderne
hun tog hånden ud af lommen og kørte en hånd igemmen sit hår, og lagde den tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 05:18

"Det enenste jeg kan huske er at jeg var.. nok 9-10 år da jeg blevet bidt.. det var midt om sommeren.." han rystede på hovedet.
"hvis ikke det havde været for min familie så havde jeg været død nu.. vi havde en tjeneste pige eller hvad man kalder det.. og hun gav mig masser af bandager, jeg var tæt på at dø af blod tab men.. hun reddede mig.. da jeg fandt ud af hvad jeg var blevet til rejste jeg væk og.. vendte aldrig tilbage.. altså min familie lever stadig..."


//logger nok i lidt tid//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 05:27

Hayley nikkede og lyttede til hvad han sagde "Okay, værer glad for at du ikke slog din familie ihjel da du blev noget"
hun tænkte lidt "Det gjorder jeg" sagde hun i et suk, "Jeg ville bare ønske at jeg kunne lave det om" hun sukkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 05:37

"Hvad skete der ? kunne du ikke styrer din tørst?" han løftede det ene øjenbryn.
"ting sker og selvom vi ønsker vi kunne gøre nogen ting om, så har det lært os noget."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 05:40

"Når man bliver vampyr skal man lærer og styrer sig, min barndom var ikke nem, jeg hang ud med mange unge som ikke var sunde for mig, jeg endte i stoffer og alt muligt pis, jeg er nu meget rolig, men den gagn jeg blev det, var retter sagt sind syg" hun sukkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 05:43

han nikkede.
"Må jeg spørger om noget.. drikker du af mennesker?" han løftede det ene øjenbryn igen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en lille tur ? Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en lille tur ?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: