Antal indlæg : 744 Bosted : Hos Procella Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.
Emne: Endnu en aften ... Ons 09 Dec 2009, 07:13
Dato :: 8. dec. Årstid :: vinter. Dag :: Tirsdag. Sted :: midt på gå gaden. Tid :: 23:18 ca. Vejr :: Tørt, ingen blæst og stjernehimmel. Omgivelser :: Et par få mennesker på gaden, biler der køre forbi for enden af gå gaden, samt mennesker der stå i kø for at komme ind på et diskotek lidt væk.
Lovell stod under en lygtepæl med to andre piger som var en del højere end ham, men ekstremt grimme, han havde en kjole som gik til lidt over knæende og havde blonder og var en rigtig fin pige kjole, samt et hårdbånd i det lange sorte hår, han rettede lidt på de lange knæ strømper som også havde blonder og så ned ad gaden, mange mænd fortrak faktisk Lovell selvom han var en dreng på grund af hans udseende, mange af de prostituerede der var, var typisk ret grimme, han fugtede sine læber og rettede på sit hårbånd.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Endnu en aften ... Ons 09 Dec 2009, 07:25
Eolith fløj hen over byens tage, men gjorde diskret, hvis der var mennesker. Han spejdede efter nogle ensomme mandfolk, men der var ikke nogen overhoved. Han fløj længere ned mod jorden og landede midt i gågaden. Han havde ikke set Lovell eller hans gang.
Stefan B-rang
Antal indlæg : 744 Bosted : Hos Procella Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.
Emne: Sv: Endnu en aften ... Ons 09 Dec 2009, 07:29
Lovell opdagede ham ikke da han var i gang med at iagtage de forskellige mennesker der gik forbi, måske var der en han kunne overtale til en tur i kanen, han så lidt ned af gaden og fik øje på englen som han hurtigt genkendte, han gik et skridt baglænds for at gå væk, men de to piger trak ham tilbage da hans aften ikke var færdig endnu, han sank kort og så hen på engle drengen og ville blive ret så flov hvis han så ham, når han havde prøvet på at kvæle hans ven.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Endnu en aften ... Ons 09 Dec 2009, 07:42
Eolith havde landet et sted hvor folk ellers ikke kunne se ham. Han vendte sig omkring, og fik pludselig øje på Lovell, der så tilbage på ham. Han så rundt om der var andre, men gik derfor hen imod Lovell. Han havde et par spørgsmål.
Stefan B-rang
Emne: Sv: Endnu en aften ... Ons 09 Dec 2009, 07:45
Lovell som blev en smule usikker gemte sig lidt bag den ene pige og så væk fra ham, han håbede på at det ikke var ham han ville snakke med, da han var sikker på at det ville blive akavet for ham, han sank kort og så ned på sine føddder i håb om at han bare gik forbi.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Endnu en aften ... Ons 09 Dec 2009, 07:56
"Så det er sådan du tjener dine penge?" Lo han og så på ham, efter at have gået hen til ham "Hvor meget tager du for det?" Han var ikke spor interesseret, da han selv var interesserede i de mere mandlige typer.
Stefan B-rang
Emne: Sv: Endnu en aften ... Ons 09 Dec 2009, 08:04
Lovell så på ham og trak kort på skuldern "Det kommer an på hvor langt tid og på hvad de vil have og forventer" sagde han og så lidt væk, da han ikke var meget for at snakke med ham, så kunne andre tro at han var optaget, også han ville hellere end gerne have fat i en kunde så han kunne slippe for ham og tjene nogle penge.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Endnu en aften ... Ons 09 Dec 2009, 08:07
Han så nøje på ham og smilte bidskt. "Der findes nemmere måder at tjene penge på. Jeg tror bare, det er din undskyldning for at komme i bukserne på mænd" Lo han. Han havde selv overvejet at blive trækkerdreng, men det var lettere at gøre det på den måde, han selv gjorde det på.
Stefan B-rang
Emne: Sv: Endnu en aften ... Ons 09 Dec 2009, 08:11
Lovell så straks på ham da han sagde det, han gik helt hen til ham og så vredt på ham "Tror du jeg gør det her for sjov!?!" spurgte han så og fandt sig bestemt ikke i at han sagde sådan, han havde ikke selv valgt det her og var bestemt ikke lykkelig over det, han havde dog heller ikke prøvet andet end dette liv, kun da han var meget lille men han huskede ikke særligt meget fra det da han blev adopteret ret tideligt og blev nærmest oplært som prostitueret " Du burde slet ikke udtale dig om sådanne ting!" sagde han og knugede hænderne for ikke at slå ham.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Endnu en aften ... Ons 09 Dec 2009, 08:19
"jeg udtaler mig om hvad jeg har lyst til" Svarede han stille og smilte nærmest venligt. Men kun nærmest. Han var ikke sikker på, om han overhoved kunne lide ham. "For resten er mit navn Eolith".
Stefan B-rang
Emne: Sv: Endnu en aften ... Ons 09 Dec 2009, 08:24
Lovell så små irriteret på ham og prøvede at dæmpe sig lidt ned, han pustede kort ud og så på ham "kald mig Jade .. " sagde han så da han aldrig udgav sit rigtige navn, af sikre grunde, han så så på de to piger som begge var på vej væk med en kunde hver *Fedt også står jeg tilbage med ham her?!?!* tænkte han en smule irriteret da han ikke gad komme tilbage uden en eneste krone " .. Hm, Hvad vil du overhovedt? for jeg regner ikke med at du skal have noget?" sagde han og så lidt ned af gaden.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Endnu en aften ... Ons 09 Dec 2009, 08:29
"Jeg har ingen penge" Svarede han og smilte lidt "Normalt plejer jeg at tilbyde mig selv, men jeg tror nu at ingen er os er interesseret". Han studerede ham kort, og undrede sig.
Stefan B-rang
Emne: Sv: Endnu en aften ... Ons 09 Dec 2009, 08:48
Lovell så på ham og så ham kort i øjnene "Klokken er over 23 og jeg har endnu ikke fundet en kunde på grund af dig" sagde han en smule irriteret og så lidt væk, der var gået et par stykker forbi som så nysgerrige ud, men var gået igen på grund af Eolith " .. Skal du ikke hen og snakke lidt med din ven på hans båd.. " sagde han og hentød til Yo.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Endnu en aften ... Ons 09 Dec 2009, 08:57
"Det var dig selv der var skyld i al den påstyr" Svarede han mindre venligt "Du gik med ind i hans båd, og du bad ham nærmest selv om at blive smidt i vandet". Han tænkte lidt over det, at den var over 23, men det var da ikke muligt? Så burde Lovell ville have ham netop nu?
Stefan B-rang
Emne: Sv: Endnu en aften ... Ons 09 Dec 2009, 09:00
Lovell nikkede kort og begyndte at smile "Men jeg fik da 700 kroner ud af det? .. De våde penge tørte jeg .. " sagde han og så på ham "Desuden havde det ikke været nødvendigt at smide mig i vandet .. " sagde han en smule irriteret og brød sig ikke om Eolith eller Yo for den sags skyld.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Endnu en aften ... Ons 09 Dec 2009, 09:09
"Vil du have en undskyldningen eller noget?" Han så spørgende på ham, og følte sig selv mere overlegen, da han ikke havde noget at burde blive hadet over. "Hvis du fik 700 kroner ekstra ud af det, burde du nærmest takke ham. End ikke jeg ejer så meget".
Stefan B-rang
Emne: Sv: Endnu en aften ... Ons 09 Dec 2009, 09:17
Lovell lo lidt "Jeg fik ikke så meget ud af det .. " sagde han og hentød til at det hele næsten gik til bodelet, han så på ham og rystede svagt på hovedet da han sagde det med undskyldning "Nej, jeg regner med at finde på noget andet .. " sagde han og så på ham, men så så lidt ned af gaden i håb om at få fat i en kunde, men der var tomt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Endnu en aften ... Ons 09 Dec 2009, 09:28
"Du tjener sku da flere penge hvis du går solo?" Fnøs hn og lo lidt af ham "Er det tvang? Eller hvordan skal det forstås?" Han så selv lidt rundt, da Lovell gjorde.
Stefan B-rang
Emne: Sv: Endnu en aften ... Ons 09 Dec 2009, 09:31
Lovell sukkede kort og så på ham "Jeg har ikke noget valg, okay?" sagde han så og havde sådan en trang til at slå ham, det havde han haft lige siden han åbnede munden nede på båden, mest fordi han havde væmmes sådan ved ham " .. Og jeg kan ikke bare sådan liige gå solo".
Gæst Gæst
Emne: Sv: Endnu en aften ... Ons 09 Dec 2009, 09:41
"Du er også svær at slippe af med" Svarede han i en hånlig, kort latter "Nej, du skal ikke tage det alt for personligt. Jeg kom bare for at finde ud af, om du var en mand eller kvinde". Han så på ham, og havde allerede fundet ud af det nu. Det var da en mand?
Stefan B-rang
Emne: Sv: Endnu en aften ... Ons 09 Dec 2009, 09:46
Lovell smilede lidt og så på ham "Du kan jo gætte?" sagde han og smilede et rigtig tøse smil og synes det var ret sjovt når mænd blev i tvivl, især mænd for det var dem der var intreserret også endte det alligevel altid med at de alligevel gerne ville betale for en tur.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Endnu en aften ... Ons 09 Dec 2009, 10:26
"Du kan måske skifte køn?" Spurgte han, og havde ikke tænkt sig til, at det kun var stemmen. "Selv, kan jeg få folks lyster frem, timen før midnat".
Stefan B-rang
Emne: Sv: Endnu en aften ... Ons 09 Dec 2009, 21:11
Lovell rystede svagt på hovedet "Jeg kan ikke skifte køn .. Jeg har aldrig været en pige .. kan lave stemme forandring" Sagde han i et lille smil og så på ham, han tænkte kort over hans evne og undrede sig kort "Hm .. " sagde han og så på klokken, klokken var halv tolv "Og istedet står du her og snakker med mig?" spurgte han så og havde regnet ud at han sikkert ofte brugte den evne.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Endnu en aften ... Ons 09 Dec 2009, 22:47
"Mnh?" Spurgte han og så undrende på ham "Hvad er klokken?". Hvorfor skete der ikke noget, hvis klokken var elleve? Han mente da, at han, godt nok ubevidst, havde set Lovell i øjnene. "Ikke fordi jeg vil score dig.. men prøv at se mig i øjnene"
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …