Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 What do you want?

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




What do you want? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What do you want?   What do you want? - Page 2 Icon_minitimeFre 01 Apr 2011, 00:39

Han kiggede på hende med et stille smil "så er du en meget ny vampyr"sagde han og kiggede bare på hende med det stille smil på sine læber "hvor gammel jeg er hmmm 26 krops mæssig men sind har jeg ikke styr på længere"sagde han og slappede bare af "men som jeg plejer og sige alder er bare en detalje"sagde han og kiggede på vandet.
Han smilte for sig selv og viste ikke rigtig hvad han skulle sige af ting nu hvis han i det hele taget havde noget at sige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What do you want? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What do you want?   What do you want? - Page 2 Icon_minitimeFre 01 Apr 2011, 02:39



”Ja det er jeg” svarede hun ganske roligt selvom hun inderst inde brændte af had til hvad hun var blevet til. Hun sad til evig tid fast i denne krop ude af stand til at leve et normalt liv, se solen, være sammen med sin familie eller endda selv få børn en dag. Hun hadede virkelig sig selv for alt det hun var blevet. Da han besvarede hendes spørgsmål vendte hun blikket mod ham igen ganske kort. 26? Så var han 8 år ældre end hende hvilket faktisk var en del år men i forhold til hendes skaber som var 600 så var denne jo ret ung. hun nikkede som tegn på at hun havde hørt ham og vendte blikket mod havet. Tavsheden sænkede sig over dem for hun vidste virkelig ikke hvad hun skulle sige og det var jo ham der ville lære hende at kende, selvom hun måtte indrømme at hun var ved at blive nysgerrig og interesseret i hvad han var for en. Hun gled ned at ligge på ryggen i sandet og lod håret lægge sig om hendes hoved i en vifte, hendes blik var rettet mod himlen og hendes hænder lå i sandet og legede en smule med det. ”Hvad laver du til dagligt så?” spurgte hun. Havde han nogen form for arbejde eller hvad lavede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What do you want? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What do you want?   What do you want? - Page 2 Icon_minitimeFre 01 Apr 2011, 06:38

Han kiggede på hende og smilte stille "mig jeg laver ikke det helt vilde for det meste er jeg bare for mig selv hjemme i min lejlighed og ser tv eller noget jeg er den der passer mig selv for det meste selvom jeg godt kan lide og møde andre personer og den slags"sagde han og smilte til hende "hvad med dig hvad laver du da"sagde han stille og roligt til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What do you want? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What do you want?   What do you want? - Page 2 Icon_minitimeFre 01 Apr 2011, 06:50




Hun lyttede tavst til ham og da han spurgte hvad hun lavede tøvede hun inden hun svarede ”Jeg bor hos min skaber.. han underviser mig i både de fag man får på gymnasiet men også om vampyrhistorie, etikette og samfundets regler. Han har åbnede en danseskole for mig i så jeg kan undervise i dans, så jeg danser for det meste, jeg elsker desuden både at synge og tegne men gør det ikke spor tit. Når jeg hverken har undervisning eller danser så er jeg vel i byen med mine venner” hun tav efter at have fortalt om sig selv. Det føltes underligt at snakke med en vildt fremmed om den slags men det var vel den eneste måde man kunne lære hinanden at kende på?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





What do you want? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What do you want?   What do you want? - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
What do you want?
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: