Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 sjov og fis(sniff=privat)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




sjov og fis(sniff=privat) Empty
IndlægEmne: sjov og fis(sniff=privat)   sjov og fis(sniff=privat) Icon_minitimeTirs 29 Mar 2011, 05:37

S-byen
T-12.00
O-ikke så mange mennesker og den slags
P-bar overkrop og sorte bukser og sko
V-Sol


Ray var ude og gå sig en tur i byen og slappede bare stille og roligt og kiggede sig omkring og smilte for sig selv han havde ikke noget han skulle lave i dag.
Han kiggede på hende med et smil på sine læber "hvad skal jeg lave gider ikke og være hjemme lige nu"sagde han til sig selv og slappede bare stadig af og kiggede stadig rundt og fandt sig en bænk og satte sig ned og smilte og kiggede rundt han havde virkelig ikke nogen og lave lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjov og fis(sniff=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov og fis(sniff=privat)   sjov og fis(sniff=privat) Icon_minitimeTirs 29 Mar 2011, 05:41

Hun kiggede på ham "vi kan da tage ud og jage dyr" sagde hun med et ondt smil på begge sine læber "eller mennesker" kom det med en mørkere stemme end før
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjov og fis(sniff=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov og fis(sniff=privat)   sjov og fis(sniff=privat) Icon_minitimeTirs 29 Mar 2011, 05:50

Han kiggede på en der snakkede til ham "snakker du til mig"sagde han og kiggede på denne kvinde der snakkede til ham og hvad ville hun endelig ham lige nu.
Han smilte stille og roligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjov og fis(sniff=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov og fis(sniff=privat)   sjov og fis(sniff=privat) Icon_minitimeTirs 29 Mar 2011, 05:51

hun kiggede som om han var dum "du ville lave noget sjov" smilte hun "jag folk med mig:)"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjov og fis(sniff=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov og fis(sniff=privat)   sjov og fis(sniff=privat) Icon_minitimeTirs 29 Mar 2011, 05:54

Han kiggede på hende "jage folk er ikke lige min ting og lave"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjov og fis(sniff=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov og fis(sniff=privat)   sjov og fis(sniff=privat) Icon_minitimeTirs 29 Mar 2011, 05:56

"nå men ellers tror jeg at natclubben har åbent" sagde hun så med et forvirret ansigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjov og fis(sniff=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov og fis(sniff=privat)   sjov og fis(sniff=privat) Icon_minitimeTirs 29 Mar 2011, 05:58

Han kiggede på hende "hvorfor skal vi på natklub de ved at være kedelige"sagde han med et stille smil på sine læber og slappede bare af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjov og fis(sniff=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov og fis(sniff=privat)   sjov og fis(sniff=privat) Icon_minitimeTirs 29 Mar 2011, 06:06

"okay" sagde hun og begyndte at tænke...

Pludselig kom en idé "vi, vi kan tage en kamp et stille sted og slås se hvem der er stærkest" sagde hun med kroppen fyldt med spændning
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjov og fis(sniff=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov og fis(sniff=privat)   sjov og fis(sniff=privat) Icon_minitimeTirs 29 Mar 2011, 06:10

Han kiggede på hende "kamp hvorfor vil du hvad er der formål vil det"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjov og fis(sniff=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov og fis(sniff=privat)   sjov og fis(sniff=privat) Icon_minitimeTirs 29 Mar 2011, 06:16

"at træne" sagde hun og kunne se han ikke helt var med "at træne sig i mod sjældne magier og ild. ild er ikke min stærke side" sagde hun så med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjov og fis(sniff=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov og fis(sniff=privat)   sjov og fis(sniff=privat) Icon_minitimeTirs 29 Mar 2011, 06:22

Han kiggede på hende "okay men den der vinder må gøre med den der taber bliver den andens slave"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjov og fis(sniff=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov og fis(sniff=privat)   sjov og fis(sniff=privat) Icon_minitimeTirs 29 Mar 2011, 06:24

hun kiggede ned "ja men kun i en dag" sagde hun så "forstået"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjov og fis(sniff=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov og fis(sniff=privat)   sjov og fis(sniff=privat) Icon_minitimeTirs 29 Mar 2011, 06:31

Han kiggede på hende "okay men har en lille ting"sagde han og skrev det hele ned på noget papir "hvis den der bruger den anden som slave tilfredsstille slaven forbliver slaven slave for vinderen"sagde han og rakte hende papiret "skriv under her hvis du med på den"sagde han og på papiret stod der alt hvad de havde snakket om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjov og fis(sniff=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov og fis(sniff=privat)   sjov og fis(sniff=privat) Icon_minitimeTirs 29 Mar 2011, 06:36

hun tog papiret krøllede det sammen og sagde "nej" med en sur stemme "det er bare en kamp gider ikke være slave for nogen så hellere dø" kom det så med en ond stemme

hun forvandlede sig til ulv og nu lå papiret på jorden der stod hvis du vil kæmpe alligevel kan du finde mig på et af tagende. Hun kiggede bagud og så løb hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjov og fis(sniff=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov og fis(sniff=privat)   sjov og fis(sniff=privat) Icon_minitimeTirs 29 Mar 2011, 06:39

Han kiggede efter hende *mand jeg orker det bare ikke hun ved jo ikke hvor godt jeg tager mig af dem der er min slaver*tænkte han for sig selv og slappede bare af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjov og fis(sniff=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov og fis(sniff=privat)   sjov og fis(sniff=privat) Icon_minitimeTirs 29 Mar 2011, 06:47

hun sad på et af tagende i nærheden og kiggede på ham hun hylede og kun se at han gerne ville kæmpe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjov og fis(sniff=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov og fis(sniff=privat)   sjov og fis(sniff=privat) Icon_minitimeTirs 29 Mar 2011, 06:50

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kom op til hende "hvad er der med dig er du bange for at jeg vil være ond hvis du min slave eller noget"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjov og fis(sniff=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov og fis(sniff=privat)   sjov og fis(sniff=privat) Icon_minitimeTirs 29 Mar 2011, 06:54

hun smilte "nej jeg kan lide udfordringer og det vil sige at gøre dig irreteret bliver sjov i mine øjne" smilte hun med et lille grin "også er jeg bare ikke nogens slave aldrig" sagde hun dybt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjov og fis(sniff=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov og fis(sniff=privat)   sjov og fis(sniff=privat) Icon_minitimeTirs 29 Mar 2011, 07:05

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "okay"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af og ventede på at se hvad hun ville gøre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjov og fis(sniff=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov og fis(sniff=privat)   sjov og fis(sniff=privat) Icon_minitimeTirs 29 Mar 2011, 07:09

hun kiggede på ham vidste ikke helt om hun skulle angribe eller lade være så hun løb rundt om han og nu gik det så hurtigt at han umugligt kunne se hende og bagfra bed hun ham i benet!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjov og fis(sniff=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov og fis(sniff=privat)   sjov og fis(sniff=privat) Icon_minitimeTirs 29 Mar 2011, 07:13

Han kiggede rundt og mærkede at hun bed ham i benet og smilte stille for sig selv og lavede en lille ild kugle og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjov og fis(sniff=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov og fis(sniff=privat)   sjov og fis(sniff=privat) Icon_minitimeOns 30 Mar 2011, 06:55

hun så intet men kunne lugte ild så hun fik væltet ham i hååb om at han tabte ilkuglen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjov og fis(sniff=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov og fis(sniff=privat)   sjov og fis(sniff=privat) Icon_minitimeOns 30 Mar 2011, 07:00

Han kiggede på hende og da han væltede slog han ilden ned i jorden så den dannede som en lydbølge og ramte hende på forbene
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





sjov og fis(sniff=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov og fis(sniff=privat)   sjov og fis(sniff=privat) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
sjov og fis(sniff=privat)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» sjov tid med kia(Kia-privat)
» Sjov(Christine-privat)
» Sjov tur ( October-privat)
» sjov i byen alene?(Mira-privat)
» sjov og bladde(Duff=privat)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: