Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Det er her hvor jeg gør Michael til vampyr XD

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Det er her hvor jeg gør Michael til vampyr XD Empty
IndlægEmne: Det er her hvor jeg gør Michael til vampyr XD   Det er her hvor jeg gør Michael til vampyr XD Icon_minitimeTors 10 Dec 2009, 01:56

Tid: 3:00
Dato: 10. december
Dag: Torsdag
Årstid: Vinter
Vejr: Koldt, bidende blæst
Sted: Midt inde i Van Martes park...
Omgivelser: De sorte forlystelser


Alec gik sulten rundt inde i den lukkede forlystelse park. Det havde ikke været et problem at komme ind. Men hvis man var sulten, var et lukket sted, uden menneske nok ikke det rigtige sted! Men hun ville ikke dræbe lige nu... Ved ikke hvorfor. Hendes røje glødede rødt i mørket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det er her hvor jeg gør Michael til vampyr XD Empty
IndlægEmne: Sv: Det er her hvor jeg gør Michael til vampyr XD   Det er her hvor jeg gør Michael til vampyr XD Icon_minitimeLør 12 Dec 2009, 01:53

Michael havde vandrede omkring og var endt ved parken.
Hegnet havde ikke været noget imod Michaels øvelse i at følge efter folk og væsner.
Let var han sprunget over og havde kun fået en enkelt rift på venstre håndflade.
Blodet dryppede dovent ned på jorden, mens han bare kiggede lidt fraværende rundt efter sikkerhedsfolkene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det er her hvor jeg gør Michael til vampyr XD Empty
IndlægEmne: Sv: Det er her hvor jeg gør Michael til vampyr XD   Det er her hvor jeg gør Michael til vampyr XD Icon_minitimeLør 12 Dec 2009, 02:04

Alec mærkede lugten af blod, ig fik et forpint ansigtes udtryk. Hun gemte sit hovedt i hænderne og holdt sig for næsen *Hold dig væk! Pleazz!*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det er her hvor jeg gør Michael til vampyr XD Empty
IndlægEmne: Sv: Det er her hvor jeg gør Michael til vampyr XD   Det er her hvor jeg gør Michael til vampyr XD Icon_minitimeLør 12 Dec 2009, 04:33

Michael kiggede op på himlen mens han bare smuttede rundt mellem forlysterne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det er her hvor jeg gør Michael til vampyr XD Empty
IndlægEmne: Sv: Det er her hvor jeg gør Michael til vampyr XD   Det er her hvor jeg gør Michael til vampyr XD Icon_minitimeLør 12 Dec 2009, 19:59

Alec kiggede ind mellem forlytelserne, var der ikke en skygge? Hun var ikke sikker, men der var et menneske et eller andet sted.. De røde øjene glødede igen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Det er her hvor jeg gør Michael til vampyr XD Empty
IndlægEmne: Sv: Det er her hvor jeg gør Michael til vampyr XD   Det er her hvor jeg gør Michael til vampyr XD Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Det er her hvor jeg gør Michael til vampyr XD
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Van Martes park-
Gå til: