The Lost World - Who writes the story? |
|
| Nyt væsen eller? //Caiden// | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Nyt væsen eller? //Caiden// Lør 30 Apr 2011, 07:52 | |
| Sted: Sharies by Vejr: Solen skinnede og der er meget lidt skyer som der er forsvinde Dag-dato: IRL Tid: 12:45 Omgivelser: folk over alt der går og snakker og huse og butikker. Tøj: http://www.filmnet.dk/UserFiles/image/Zejn%20Ljuti/Nyheder/angelina-jolie5.jpg , Med nogle stramme sorte bukser og nogle små flade sko som hun altid går i. Tazz var ude og gå en lille tur inde i Sherias by. Det var et stykke tid siden at hun havde været her alene da hun var blevet mor for 4-5 måneder snart. Hendes elskede datter blev passet af hende 'moster' eller det kaldte hun hende da hun var så glad for hende og Tazz syntes da oqså at det var en skide god veninde hun havde fået sig der. Hun kiggede lidt på alle de folk der gik rundt og hyggede sig og hilste på hende og nogle af dem mødet nogle nye der inde... Suk... Tazz savner lidt nogle nye at snakke med så det kunne da være dejligt hvis der var en sød person hun kom til at støde ind i for det er altid godt at få nye venner. Hun kendte hellere iik så mange igen når hun enlig tænkte over det. Hun gik stille videre ned igennem gågaderne og kiggede stille rundt og smilede bare venligt til folk der gik fordi hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Nyt væsen eller? //Caiden// Lør 30 Apr 2011, 08:31 | |
| Caiden kom gående ud af et studie som lå i det indre Sheria. Han var lige blevet færdig med et job og var nu igang med at rydde op efter sig selv. Han lagde forsigtigt nogle kuffert ind i bilen med nogle meget dyre kamera'e og ting til den korrekte lys sætning som der havde været brug for ved denne photoshoot. Han smilede stille. Han var altid i godt humør efter et stykke godt arbejde. Han elskede at tage billeder og det var nok også derfor han var blevet fotograf. Caiden havde et par lettere løse sorte bukser på i dag og en blodrød t-shirt på. Det var en dejlig dag idag og det var derfor ikke nødvendigt at have mere tøj på end det her. Langsomt lukkede han bagsmækken i hvorefter han gik ind efter de sidste ting han manglede. Efter en stykke tid kom han ud med et kamerataske hængende over skulderen på ham og hans bil nøgler i hånden. Han låste døren op til sin nye Porsche men lod sit blik glide rundt i Sheria en sidste gang. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Nyt væsen eller? //Caiden// Lør 30 Apr 2011, 08:42 | |
| Tazz kom gåenede ned igennem byen mens hun kiggede lidt rundt på folk og smilede bare til dem og var rart glad idag for solen skinnede og der var dejlig stille lige nu syntes hun og det var da oqså fedt at se folk mødes og være glade for det smittede lidt af på en så hun blev bare mere og mere glad. Hun kiggede lidt tilbage og kom derfor til at gå ind i en der var ved sin bil og rakte hurtigt hænderne frem da hun var bange for at han kom til at tabe noget "Ejj det må du virkelig undskylde så miq slet iik for" sagde hun stille og kiggede stille på ham og smilede venligt men oqså på en måde sådn lidt 'undskyld agtigt' måde for det var iik meningen at hun skulle gå ind i folk og iik kigge sig før. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Nyt væsen eller? //Caiden// Lør 30 Apr 2011, 09:03 | |
| Caiden Havde ikke tabt noget da han allerede havde lagt han kamera ind i bilen. Det første han lagde mærke til ved pigen som var stødt ind i ham var at hun snakkede slang. Hun sagde iik i stedet for ikke. Hvis der var noget der irriterede ham var det når folk snakkede sådan. Det fik dem til at lyde som om de troede det var sejt. Men det var det ikke. De kunne bare ikke finde ud af at snakke ordenligt. Han lod sit blik glide tilbage på huset han var kommet ud af. "Det er okay. Jeg tabte ikke noget" Hans stemme var rolig og der var ikke det mindste spor af den kulde han havde svært ved at holde tilbage. Han strøg noget hvidt hår ud af sine øjne og så på hende. Hun lignede en helt normal kvinde udseendes mæssigt men han vidste godt at hun var varulv. Han kunne lugte det på hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Nyt væsen eller? //Caiden// Lør 30 Apr 2011, 09:10 | |
| Tazz kiggede stille op på ham og tog stille armene til sig igen og rødmede lidt "Det var virkelig ikke min meningen at støde ind i dig det må du virkelig undskylde" sagde hun stille igen og kiggede stille hen mod det hus han kiggede på og kiggede lidt mærkeligt og vistet iik helt hvorfor han gjorde det så hun kiggede stille på ham. Hun snussede stille ind og kunne lugte dæmon og det kom fra ham så han måtte joo være dæmon for kendte godt lugte rart meget for hun mødet næsten kun dæmon og hun vistet iik helt hvorfor men sådn var det vel bare. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Nyt væsen eller? //Caiden// Lør 30 Apr 2011, 09:18 | |
| Okay, det var en smule bizart. Det var som om at hun kunne læse hans tanker. Han så sig lidt rundt og ville egentlig bare gerne væk lige nu. Han ville ikke være i nærheden af folk som kunne læse tanker. Det overskred hans grænser. "Sagde jeg ikke lige at det var okay?" Han låste sin bil igen. Hvis hun skulle snakke gad han ikke stå op så han gik hen og satte sig op af et træ og så på hende. Han kunne godt se at hun næsten lige var blevet mor. Hun var stadig lidt tyk efter det. Det undrede ham bare hvorfor hun så ikke var med barnet nu? Var hun allerede begyndt at sætte det af hos andre? "Hvor er dit barn henne?" Han tænkte ikke over at det kunne lyde som om han havde forfulgt hende. Men i virkeligheden var han også ligeglad om det kom til at lyde sådan. Han vidste selv at han ikke havde gjort det og det var det vigtigste. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Nyt væsen eller? //Caiden// Lør 30 Apr 2011, 09:24 | |
| Tazz kiggede stille på ham og syntes godt nok at han virkede lidt sur eller et eller andet. Hun ville joo være venlig mod ham og undskylde over det der lige var sket. Hun gik stille hen mod det træ han sætte sig op af "Min datter er hos hendes 'moster'" sagde hun sådn så man godt kunne høre at det iik var hendes rigtig moster hun snakkede om "Men hvorn kunne du vide at jeg har et barn?" tilføjede hun efter lidt og kiggede mærkeligt på ham. Hun lagde stille hovedet på skå og kiggede lidt på ham og sukkede lydløst. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Nyt væsen eller? //Caiden// Lør 30 Apr 2011, 09:29 | |
| Jeg smutter nu. Jeg er rigtig træt og skal tidligt op imorgen, sov godt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Nyt væsen eller? //Caiden// Lør 30 Apr 2011, 09:30 | |
| // godnat skal oqså i seng nu så det passede joo meget godt (: skrives vel i morgen? // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Nyt væsen eller? //Caiden// Lør 30 Apr 2011, 09:31 | |
| Det regner jeg med da jeg ikke skal andet end at farves imorgen tidlig. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Nyt væsen eller? //Caiden// | |
| |
| | | | Nyt væsen eller? //Caiden// | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|
|