|
| I parken | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: I parken Søn 13 Dec 2009, 11:02 | |
| Tid: 22:30 ca. Dato: 13. dec. Dag: Tirsdag. Sted: En park. Vejr: Koldt men skyfrit. Årstid: Vinter. Omgivelser: Ingen. Påklædning: http://littlemimiboutique.com/shop/catalog/images/black2.jpg + et sort bind for øjnene. Lucy gik ind af den store smedejerns port ind til parken, og stod stille og lyttede et øjeblik. Så begyndte hun at gå ned ad grusstien og nynnede svagt, og smilede. Hendes hår faldt smukt om hendes unge ansigt, men det var ikke noget hun tog sig det mindste af. Hun strøg blot håret om bag øret og ledte efter noget selvskab i parken... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I parken Søn 13 Dec 2009, 11:10 | |
| Inde i parken sad Dean på en bænk, han fik farten af en vampyr, og kiggede rundt og fik øje på en lille pige han løftede det ene øjen bryn og smilede |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I parken Søn 13 Dec 2009, 11:15 | |
| Smilet voksede på Lucys ansigt idet hun fik færten af en anden vampyr. "Godaften mister" sagde hun da hun havde lokaliseret ham på bænken. Hun satte kursen mod ham og kradsede lidt på bindet for hendes øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I parken Søn 13 Dec 2009, 11:19 | |
| Han smilede til hende "Godaften" sagde han stillet og roligt, "Hvad laver de dog her, er det ikke lidt sent" han kiggede rundt og så så på hende og smilede til hende, han havd aldrig modt sådan en lille sød vampyr, og valgt og prøve og opfører sig pænt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I parken Søn 13 Dec 2009, 11:24 | |
| "Vær sød at lade være med at behandle mig som et lille barn, og snakke ned til mig. Faktum er at jeg er langt ældre end dem, mister, tiltrods for mit unge udseende." sagde hun og satte sig på bænken ved siden af ham. Hun smilede stadig og så ikke den mindste smule vred ud. "Hvad er Deres navn mister?" spurgte hun så. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I parken Søn 13 Dec 2009, 11:30 | |
| Han smilede sygt over det hun sagde og da hun satte sig op på bænken lægnede han sig tilbage "Bare klad mig Dean" sagde han med sin mørke stemme og kiggede rundt i pakken, men så så på hende og smilede |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I parken Søn 13 Dec 2009, 11:34 | |
| "Lucy" sagde hun kort for at præsentere sig selv. Så trak hun benene op på bænken og satte sig med knæene mod sin brystkasse. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I parken Søn 13 Dec 2009, 11:36 | |
| Han smilede og nikkede, han bed sig lidt i læben, og kiggede ud i luften "Jamen, Hej Lucy" sagde han lavt og kiggede ikke på hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I parken Søn 13 Dec 2009, 11:40 | |
| Hun nikkede stille "Godaften..." svarede hun stille. "Ved De hvem der forvandlede Dem, mister Dean?" spurgte hun uden at vende sig mod ham. Hunn lagde hagen mod sine knæ, og sine arme rundt om sine ben. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I parken Søn 13 Dec 2009, 11:46 | |
| Han nikkede "Jep en gamel ven" sagde han hurtigt og sukkede ved tænken han kiggede ikke på hende men så bare ned i jordern |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I parken Søn 13 Dec 2009, 11:51 | |
| Hun nikkede lidt og sagde ikke noget. *Så er De enten ung, eller også har De en gos hukommelse...* afgjorde hun i sit stille sind. Selv kunne hun intet huske om den vampyr der forvandlede hende... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I parken Søn 13 Dec 2009, 11:55 | |
| Ha fugtede sin læber, og kiggede rundt, han sagde ikke noget |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I parken Søn 13 Dec 2009, 11:58 | |
| "De er vældig stille." konstaterede hun og lagde hovedet en smule på skrå. "Hvor gammel er De, mister Dean?" spurgte hun så med en lettere nysgerrig klang i sin lyse stemme. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I parken Søn 13 Dec 2009, 12:02 | |
| Han nikkede "Jeg er 19år i krops år, men 206 i vampyr år" han sukkede og smilede så sygt "Hvad med dig" sagde han og kiggede tænke ned i jordern |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I parken Søn 13 Dec 2009, 12:10 | |
| "Min krop er syv år, men min alder er 3605 år" svarede hun og smilede. Hun var ret stolt af sin alder da stortset ingen levede så længe som hun...
//Logger nu// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: I parken | |
| |
| | | | I parken | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|