|
| How did I end here? -Butterfly | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: How did I end here? -Butterfly Lør 28 Maj 2011, 05:54 | |
| Tid:Sen eftermiddag. Sted:En fløj på hospitalet. Vejr:Sol der hænger lavt på himlen, ingen blæst. Omgivelser:Læger der farer rundt, folk der ligger med alverdens problemer.
Det gjorde ondt. Hans hoved dunkede forfærdeligt. Forgæves prøvede han at ryste det af sig. Det var ikke gået op for ham hvor han var. Lyset var utrolig stærkt, det skar i de følsomme øjne. Også forgæves prøvede han at sætte sig op. Der hang drops ned af hans arme. Irriteret begyndte han at hive dem ud af armene. Han prøvede at huske på hvordan han var endt her. En alarm lød og en sygeplejerske kom farende. Han forsøgte at forklare hende at det ikke behøvedes. Og så begyndte hun at snakke om at det var det virkelig. Irriteret prøvede han at stille sig op. Rummet begyndte at snurre og han væltede. "Hvad er det der er sket med mig?" sagde han ud imellem tørre læber, lyden var næsten raspene. Sygeplejersken forklarede nervøst, om et eller andet druk og noget knivstik. Mathias spærrede øjnene op og begyndte så at grine med den hæse stemme. Han begyndte at hive den hvide kittel op, han fandt ud af at han var nøgen inden under, da den unge sygeplejerske begyndte at gå, fuldkommen rød i hovedet. Hen over hans veltrænede mave var et sår, der var 9 sting hen over det. Mathias hævede det ene øjenbryn imponeret. Det måtte have været en vild aften. Med et suk faldt han tilbage i de tykke puder, lå et øjeblik og stirrede op i loftet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: How did I end here? -Butterfly Lør 28 Maj 2011, 11:08 | |
| butterfly var lige kommet på arbejde, det var hendes tredje måned hun kom og hun havde fået lov til at følge en sygeplejer på hendes vagt inden hun skulle have tildet en patient. hun gik roligt på gangen og men kunne se hvordan hedes hår bølgede i den vind hun skabte. hun var ved flere forskællige patienter den dag. det var et hårdt arbejde men hun elskede det, dun elskede at hun kunne hjælpe andre, når de vAr blevet sået osv... hun gik roligt ned af gangen sammen med den sygeplejere hun skulle følge den dag. de kom til en dør, sygeplejerens blide hånd, rørte blidt døren ind til mathias's stuge, hvorefter vi stille trådte ind i rummet. hun så roligt med hendes klare øjne på den stakkels unge mand der lagde der, på sygesengen, uden at kunne stille noget op det var den sygeplejer hun fulgte med, der førdte ordet. butterfy stod roligt ved siden af sygeplejeren.. hun tor roligt fat i sinkittel og komte hendes hænder i lommerne... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: How did I end here? -Butterfly Lør 28 Maj 2011, 22:32 | |
| De lydløse døre svang op igen, det krævede meget for Mathias at holde et suk tilbage. Denne gang var det en anden sygeplejerske, og hun var denne gang fulgt af en elev, måtte det vel være. Hun var yderst smuk, og han lod sit blik glide ned af hendes skikkelse. Han ville vædde med at hun var dobbelt så smuk, uden alt det tøj på. Hans tænder blev blottet i et ulvegrin. Sygeplejersken kiggede irriteret på ham fordi han bevidst ignorerede hende. Nu kom et suk, det var påtaget træt, og han vendte blikket imod sygeplejersken. "Hvornår kan jeg få lov til at tage hjem?" hans stemme var indladende, og det tog sygeplejersken et øjeblik at komme over hans charmerende stemme og lysende øjne. Hun rystede på hovedet og begyndte at forklare at han nok var nødt til at blive et par dage mere. Og der kom et støn fra ham. "Kan jeg få noget vand så? Eller bliver jeg bare nødt til at ligge i dette klaustrofobiskerum uden NOGET som helst at lave?" spurgte han irriteret. Hans hånd kørte fraværende op og ned af hans mave, hen over såret. Det sveg, inde længe var det sikkert gået op igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: How did I end here? -Butterfly Søn 29 Maj 2011, 06:00 | |
| butterfly tog en lille notesbog frem, hvor hun noterede, små ting og detalier. hun så roligt på patienten, med et blidt smil.mens hun førte den lille notesbog ned i sin lomme igen. "nu skal jeg" svarede hun med en blød og rolig stemme da han udtrøgte sin tørst. hun gik roligt, ud for at finde noget vand, hendes skridt var stille og forsigtige, hed ad det kolde og kliniske gulv. efter lidt til kom hun tilbage, og rægte ham forsigtigt koppen med vand. hendes hænder var bløde, og fine. da han tog imod den rørte deres hænder hinanden. hun smilede roligt da hun mærkede hans varme hænder. hun trådte et skridt tilbage og så på den sygeplejerske, hun skulle følge. efter lidt smalltalk, gik butterfly og sygeplejeren ud da de skulle evaluere, hvordan dagen var gået. hvorefter hun skulle have to faste patienter, som hun ville kunne håndtere.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: How did I end here? -Butterfly Søn 29 Maj 2011, 07:29 | |
| Han fulgte kvinden med øjnene som hun gik ud. Da hun kom tilbage havde hun glasset med. Han tog det, så hvordan hendes blik var rettet imod deres hænder. Han fangede kvindens øjne og gav hende et charmerende smil. Han begyndte at bruge sin evne. Satte billeder af tanken om lysten til ham ind i hendes sind, som var det hendes egne ideer. Det ville være utrolig sværd for selv et højt intellektuelt væsen, som en dæmon eller elver at finde ud af at tanken ikke var deres egen. Så at tænke at et menneske ville kunne finde ud af det, var absurd. Han tog en tår af vandet og drak det ud, satte det på bordet og fulgte kvinden med øjnene ud af rummet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: How did I end here? -Butterfly Søn 29 Maj 2011, 11:05 | |
| Hun havde snakket med sygeplejeren i et par timer hvor hun havde fået tildelt en ung kvinde der skulle opserveres for en overdosis og den unge fyr Mathias, hun skulle opservere ham og skifte plastrene/forbindingerne, os så skulle han i løbet af natten have en ny drop og opserveres.. Hun havde det underligt nærmest en underlig fornæmmelse inden i, hun kunne ikke få ham ud af hovedet, sjofle tanker plejede ikke At ligge til hende men eftersom hun havde fået tildelt ham måtte hun ikke have sådanne tanker, sket ikke om patienter.. Hun vidste ikke helt hvad der var sket med hende, det måtte bære noget i hendes, underbevisthed.. Hun gik roligt ned af gangen efter at hun havde været nede at se til den unge kvinde, hun stod udenfor hans dør, hun måtte være proffesionel over for ham.. Hun tog en dyb indåning, og gik roligt ind til ham hun vidste jo ikke om han var faldet i søvn eller hvad han var.. Hendes hår hang let hen over hendes skuldre, hun tog lette og rolige skridt ind på hans stue..
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: How did I end here? -Butterfly Søn 29 Maj 2011, 11:25 | |
| Mathias vidste ikke hvor længe han havde ligget og stirret op i loftet. Det føltes som en uendelighed. Mørket var begyndt at falde på, måske skulle han sove, men ærlig talt havde han ikke meget lyst til det. Hans tanker var på kvinden. Den flotte blonde. Han kunne kun håbe på at hans evne havde virket på hende. Lyden af skridt kunne høres på gangen. Døren til hans stue gik op, og så gik døren til rummet han lå i op. Kvinden kom ind. Et automatisk smil sås på hans læber lige så snart han så hendes kønne ansigt. "Halløjsa," hilste han muntert, "Ingen skrappe kællinger med dig denne gang?" spurgte han med et grin. Det glædede ham lidt at se hende, det ville være fedt hvis han kunne få hende langt ud, sådan rigtig lang ud. "Har du ikke fri endnu?" spurgte han nysgerrigt, "Ingen du skal ud i byen med? En kæreste der venter derhjemme?" Han lød oprigtig interesseret, men han havde planer uanset hvad hendes status var. Hun virkede rolig, men hvordan mon hun havde det under sin facade? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: How did I end here? -Butterfly Søn 29 Maj 2011, 11:50 | |
| Hun smilede roligt til ham da hun så hans blik vilede på hende. "jeg skal blive og passe på dig," svarede hun ham roligt med et charmerende blik, hun kørte roligt en hånd gennem hendes blondte bølgede hår, mens hun roligt fandt nogle ting frem.. "hvordan har du det?... Har du ondt?" spurgte hun med en blid stemme. Hun måtte ikke fortælle om hendes privat liv men svarede stille "der er ingen der sidder derhjemme og venter på mig" hun træk et lille bord frem og førte det hen til sengen .. "jeg bliver nød til at skifte dine forbininger" sagde hun med et blidt blik og en rolig tone i stemmen.. Der var virkelig noget ved ham der fik Hende til at få lyst til.... Hun lagde blidt en hånd på hans brystkasse og knappede roligt op for sygeskjorten hun stod lidt og kiggede på forbindingerne, hun begyndte stille at skifte dem.. Det var svært for hende at holde sig tilbage, men hendes arbejde betød alt for hende.. Hun måtte kontrolre sig selv.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: How did I end here? -Butterfly Søn 29 Maj 2011, 12:09 | |
| En 'rauwr'-agtig lyd lød fra ham. "Så du skal passe på mig?" spurgte han charmerende. Et kort suk lød fra ham ved det næste spørgsmål. "Jeg føler mig helt frisk, jeg keder mig dog en smule, hvornår bliver jeg lukket ud herfra?" spurgte han, og lod hånden løbe igennem de morgenhår han havde, efter at have ligget i sengen hele dagen. Det undrede ham en smule at hun ikke var optaget af nogen da hun var så smuk. Måske havde hun ikke fundet den rigtige endnu. "Gør hvad der passer dig," svarede han en smule henkastet og lagde hænderne bag hovedet, iagttog kvinden som hun knappede hans kittel op. Bare for at se hendes reaktion, begyndte han at ømme sig en smule. Selvom såret næsten var helet nu. Han fugtede sin læber. Hendes uskyldige facade gjorde ham en smule tændt. Han begyndte at samle flere, mindre uskyldige tanker i hendes hoved. Hans blik var på hendes ansigt imens, han prøvede at se hvordan det påvirkede hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: How did I end here? -Butterfly Søn 29 Maj 2011, 13:25 | |
| Hun så op på ham da han ømmede sig, "er du sikker på St du ikke vil have noget smærtestillende??" hun havde et blid blik nog med en bekymrende undertone. Hun skiftede forbindingerne og knappede stille trøjen igen.. "jeg kan ikke loge dig noget, men så snart din tilstand bliver stabil kunne jeg forestille mig at du ville blive udskrevet " svarede hun roligt med et naturligt charmerende glimt i øjnene. De fristende billeder og forestillinger i hendes hovede blev mere påtrængende, hvad var det der fik hende til at få disse billeder, det var ikke noget hun havde oplevet før.. Hun så roligt i hans øjne og betragtede ham med et charmerende ledende blik. Kunne det være noget han gjorde?? Hun kendte godt til væsner men vidste ikke noget om om han var et af dem.. Hun havde ikke svært ved at modstå fristelser men denne fristelse var slem eller god.. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle tro på... Hun sagde blidt mens hun betragtede hans smukke ansigt. "vad er det du gør ved mig... ??" hun sagde det blidt med et charmerende smil på læben.. Hun havde ubevist lagt sin blide hånd på hans kind mens hun stille nussede den.. Pludselig var det som om hun nærmest vågnede, hun fjernede hurtigt sin hånd , " undskyld det beklagerjeg virkelig meget" sagde hun stille mens man kunne se hvordan hendes blik var ydmygt..
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: How did I end here? -Butterfly Søn 29 Maj 2011, 13:39 | |
| Han rystede på hovedet, "Det er helt okay," svarede han og lavede en grimasse, "Det er bedre at jeg ved at det rent faktisk er der..." mumlede han for sig selv. Han fulgte igen hendes hænder, som de knappede ham op. Ærgerligt, men måske var der anledning til at hun kunne knappe den op igen. Det ville han i hvert fald ikke have noget imod. "Det ville være rart, men er min tilstand ikke stabil nu så? Jeg ved ikke hvor længe jeg orker at lægge her så længe, bare at lave ingenting..." Et stille suk forlod hans læber. Det kunne han vel blive nødt til, hvis det var. Det gik op for ham at hun flirtede en smule med ham, blikket hun sendte ham var nu meget sødt. Det virkede som om at hun kæmpede med nogle indre trængsler. Det betød vel at hans evner virkede på hende. "Gør jeg noget ved dig?" spurgte han en smule ømt, "Jeg tror det er dig der gør noget ved mig," spandt han kælent. Da hendes hænder havde været på hans ansigt, havde han haft lukkede øjne, han greb fat i hendes hånd og placerede et kys på denne. Roligt fik han hende trukket op på sengekanten. "Det er helt okay doktor," sagde han stille. Han lagde sin hånd ved hendes hals, fangede en hårtot imellem sine fingre. Snoede den blidt rundt. Hans blik var overalt på hende. Hun var en sand skønhed. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: How did I end here? -Butterfly Søn 29 Maj 2011, 13:54 | |
| Hun fik næsten et chok da han greb fat i hendes arm, hun så på ham hun havde aldrig oplevet noget lignende, hun så blidt i hans øjne hun havde virkelig lyst til bare at kaste sig ud i det... Hun sukkede let, så så lidt ned "hvor meget jeg end vil... Så går det ikke" sagde hun svagt.. Billederne i hendes hovede fyldte meget.. Hendes ene hånd vilede på sengen, mens hun faktisk nød den måde han blidt kærtegnets hende og nussede hendes hår og hals.., Hun vidste ikke fra eller til.. Gardinerne var trukket for og vinduerne lukket, de bølgede svagt... Rummet var oplyst af en lille lampe på et lille bord der formede sig efter rummets størrelse.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: How did I end here? -Butterfly Søn 29 Maj 2011, 16:12 | |
| Han trak sig selv op, lagde sin ene hånd under hendes hage, trak hendes ansigt helt tæt til sit eget. Deres læber var centimeter fra at røre hinanden. "Hvad hvis det forbliver en hemmelighed imellem os to?" spurgte han lidenskabligt, han havde øjenkontakt med hende. Han kunne mærke hendes ånde imod sine læber, så tæt var deres læber. Kun et par få centimeter og det ville være et kys. Han var helt klar over hvor lukket lokalet var, det var planlagt jo. Det ville hverken kunne høres eller ses, hvad end der ville ske i dette lokale. Hans anden hånd begyndte at løbe ned af hendes arm, der glattede lagnerne. Smilet lå i hans øjne, samt lidenskab og stor selvtilfredshed. "Jeg kan holde på en hemmelighed, doktor," hviskede han imod hendes læber. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: How did I end here? -Butterfly Man 30 Maj 2011, 04:59 | |
| Hun så dybt i hans øjne, hun ledte efter noget, noget bekendt... Skulle hun læne sig blodt få centimeter frem og kysse ham... Hun vidste at hun ville fortryde vis hun ikke gjorde det, men gjorde hun det og det blev opdaget ville hun blive fyret... Skulle hun løbe den risiko... Og lade tankerne og forestillingerne tage over... Hun smilede stille med et blidt blik mens hun stille lænede sig lidt frem for at kysse ham. Men i det samme sekundt gik døren op og den sygeplejer hun havde fulgt hele dagen trådte ind af døren, butterfly træk sig hurtigt tilbage lod som ingen ting og forklarede hvordan hun havde skiftet forbindingerne osv.. Hvorefter hun blev nødsadt til at gå med ud.. Hun gik med lette skridt og kunne ikke få Mathias ud af hovedet... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: How did I end here? -Butterfly Man 30 Maj 2011, 05:36 | |
| Roligt bevarede han tålmodigheden, hun lænede sig ind imod ham og han mærkede hendes bløde læber imod hans. Døren til værelset blev åbnet. Den irriterende sygeplejerske kom ind igen. Et irriteret suk gled fra Mathiases læber. Han havde nået at læse skiltet på uniformen kvinden havde på. Hun hed Butterfly, eller var det hendes navn? Han var ikke helt sikker, et meget anderledes navn end han nogensinde havde hørt. Bare hun kom tilbage, så kunne det være at de kunne slutte hvad de først kun havde taget hul på. Det gibbede i ham, han ønskede at holde om hendes krop, men han var selvfølgelig bange for at skræmme hende væk. Bare den sygeplejerske havde holdt sig langt væk, det ville have gjort det hele lidt nemmere. Hun var gået uden at sige et ord til ham. Med et suk lagde han sig ned i puderne igen, han ville ikke kunne finde hvile lige foreløbig. Måske ville hun liste sig ind inden natten meldte sig fuldstændigt på. Det var i hvert fald en rar tanke. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: How did I end here? -Butterfly Man 30 Maj 2011, 08:28 | |
| natten ville blive tung og lang for butterfly, hun vidste at hvor end hun gik hen hvor end hendes tanker bar hende hen ville de føre til Mathias... hendes trin var rolige i forehold til sygeplejerens der trådte igennem som gik hun på søm. sygeplejeren kiggede i ny og næ over på butterfly som havde hun gennemskuet det hele, men hun sagde indet... da de kom ind på kontoret sad de blodt der, sagde indet til hinanden. drak blodt en kop thé hvorefter de sygeplejeren forklarede hvordan natten ville fungere, butterfly skulle tre gange i timen gå ind og tjække mathias's tilstand, og to gange i timen den unge kvindes tilstand... sygeplejeren havde ikke set noget denne gang, men butterfly kunne ikke løbe nogen risiko, ved at lave noget med Mathias, hun måtte glemme billederne, glemme lysten og begæret for ham... hun tog rolige skridt ned af gangen efter to timer hvor den anden sygeplejer havde været inde ved ham for at butterfly kunne få lidt søvn inden den lange nat ville indtages, hun gik først ind til den unge kvinde hvorefter hun fortsatte ned af gangen, til mathias's stue, der var kun hende på gangen i de næste seks timer. så hun måtte virkelig kontrolere sig selv for ikke at falde i... hun lagde blidt hendes hånd på det kolde, håndtag hvor hun med en stille og rolig bevægelse, hun trådte roligt ind på værelset, og så, så roligt over på mathias med et blidt smil... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: How did I end here? -Butterfly Man 30 Maj 2011, 18:17 | |
| Søvnen meldte sig ikke hos ham. Ikke efter al den tid han havde ligget her på hospitalet. Han lå bare og ventede, måske var han ved at blive sindssyg, for det virkede ikke som om hun havde tænkt sig at dukke op igen. Måske var hun bare et hologram af sindssyge. Hun var i hvert fald smuk nok til det. Han lå bare der, helt stille, indtil at han hørte døren gå op, denne gang var det ikke en af de andre sygeplejersker, men hende igen. Et stort smil brød frem på hans læber. Han begyndte at forstærke billederne, gøre dem næsten ulidelig hvis de ikke blev opfyldt. De var nemlig præsenteret som ønsker. Endnu engang rev han dropsne ud af armene og rejste sig op i sengen. Små bloddråber begyndte at løbe fra de små sår. Han så op på hende. "Du kom tilbage," kom det blidt fra ham, hans charmerende tilstedeværelse fyldte rummet. Med et par lange skridt var han hende ved hendes side, stod overfor hende. "Det var på tide," svarede han en smule irriteret, imens han strøg hånden igennem hendes hår. Hun var lavere end ham, det havde han ikke lagt mærke til da han lå i sengen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: How did I end here? -Butterfly Tirs 31 Maj 2011, 00:30 | |
| hun tog et hurdigt skridt hen mod ham da han hev dropen ud. hun tog et stykke parpir og holdte det i hendes hånd. hun kunne mærke hvordan lysten til ham blev størrer, og da han rørte hendes hår, blev det ikke mindre... hun sagde indet tog blidt hans hånd som lettere blødte og kom papiretoven på og klæmte blidt, mens hun kiggede ned på hans hånd. hun kiggede derefter let op på ham igen med et blidt og charmerende ansigts udtryg... hun gik lidt tættere på ham, og stod kun få centimeter fra ham... skulle hun kysse ham, lade det hele få udløb... det var ikke fordi hun kunne beslutte sig overhovede. tankerne og begæret fyldte mere og mere, hun kunne mærke hans rolige og varme ånde på hendes kind. hendes hvide kittel stod lidt åben for oven så man kunne se hendes kavalergang... der var helt stille på værelset, ikke en lyd var der, der var mørkt og gardinerne var rullet for.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: How did I end here? -Butterfly Tirs 31 Maj 2011, 01:05 | |
| Han kunne mærke hvordan hun fjernede blodet der langsomt trak streger ned over hans hud. Hans blik var dog rettet imod hende, det var tryllebundet af hende, det gled fra hendes læber til hendes øjne, til resten af hende. Hele hospital-patient tingen de havde kørende lige nu, var yderst erotisk. Og han sendte hende tanker om det. At han var nøgen under hospitals tøjet, gjorde det hele en smule mere erotisk. Deres kroppe var så tætte at han kunne mærke varmen fra hendes krop. Han lagde blidt sin hånd under hagen på hende. Blidt kyssede han hende på læberne, velvidende at hun ønskede dette. Der var alligevel ingen til at se dem. Så hvad var det hun frygtede? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: How did I end here? -Butterfly Tirs 31 Maj 2011, 02:08 | |
| det gav nærmest et ryk i hele hendes krop da han kyssede hende.. hun lod stille papiret glide ud af hendes hånd, og lagde hendes ene arm glide op på hans skulder, mens hun så ned på hans krop kørte hun stille den anden hånd op ad hans bryst kasse, og op ad hans hals, og nussede ham stille i nakken. hendes vejrtrækning, var rolig og hendes blik blidt og charmerende, hun lænede sig stille ind til ham, og kyssede ham inderligt, mens begæret voksede inde i hendes krop. hendes hjerte rytme, var helt rolig hun havde lukket øjne da hun kyssede ham. hun stoppede stille kysset, mens hun stille smilede charmerende. hun kiggede lidt ned og tænkte, på hvor dette ville føre hen... dog ville frygten altid være der.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: How did I end here? -Butterfly Tirs 31 Maj 2011, 03:45 | |
| Han så kort på hende, inden han fik hende til at genoptage kysset, mere intenst denne gang. Hans hænder var på den nederste del af hendes ryg. Blidt pressede han hende imod hans krop. Smilende indevendig, han håbede kun på at dette ville komme for vidt for hende. Han var fuldkommen ligeglad med konsekvenserne det ville give hende, og det burde hun også være. Det skulle nok blive godt for hende, det ville han sørge for. Mathias nappede blidt i hendes underlæbe, så hun fik åbnet munden, og blidt lod han sin tunge skille læberne. Glide ind og kælede for hendes tunge. Hænderne gled op til hendes hår og ned til hendes røv. Kysset var intenst og dybt. Han trak hende roligt hen til sengebriksen, satte sig og fik hende trukket op på sit skød. Uden at stoppe kysset. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: How did I end here? -Butterfly Tirs 31 Maj 2011, 08:49 | |
| hun fulgte med ham, uden noget spørgsmålstegn, det gav et sus i hende da deres tunger mødes. hun sad med at ben på vær side af ham, mens hun stille nussede ham i baghovedet med hendes ene hånd. hendes 'kys' var inderligt, og dybt.. hendes begær til ham var volsomt. hendes krop gik nærmest i bølger til bevægelsen af deres kys. hun nød den måde han rørte hende på. dog lagde frygten stadigvæk i hendes underbevisthed og lurede... hun kunne mærke hvordan lagnet begyndte at krølle under dem. hun tog blidt, hendes ene hånd op under hans sygeskjorte, og nussede blidt hans brystkasse.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: How did I end here? -Butterfly Ons 01 Jun 2011, 00:38 | |
| Gåsehud spredte sig på hans krop da hendes slanke fingre rørte hans bare hud. Han gjorde kysset mere intenst og vildt. Det glædede ham at hun havde lyst til ham, at hun gjorde dette trods det at de ville kunne blive opdaget. At risikoen for dette ville blive opdaget, gjorde bare hele oplevelsen bedre. Mathias trak hende længere op, så hun sad helt tæt på ham. Dette fik hans lem til at vokse. Hans ene øjenbryn hævede sig en smule, men han afbrød ikke kysset. Hans hånd gled op af hendes ben, ind under kjolen. Den anden fandt også sin vej ind under. Det var utrolig rart at kunne røre det varme hud, intensitetten ved at være så tæt på et menneske på så vulgær en måde. Det var lidt af en sejr, at kunne bruge sine evner på den måde. Det hele gik en smule hurtigere så. Også selvom han virkelig var nødt til at bruge kræfter for at få drevet samvittigheden væk. Nu måtte han bare lade være med at blive så fanget i det, så han endte med at dræbe hende. Det ville nok ikke være alt for godt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: How did I end here? -Butterfly Ons 01 Jun 2011, 01:49 | |
| hun kunne mærke hvordan hans lem voksede, og det tændte hende bage endu mere. hendes krop, bevægede sig i en form for bølger, hun sad helt ind til ham, nærmest gned sig opad ham, mens hun roligt og blidt nussede hans brystkasse. hun nød den måda han rørte hende på, hun havde indet imod det, tværtig mod så synes hun at hele siturationen, var ret fræk. hun tog stille sine hænder op til halsudskæringen på skjorten og knappede den roligt op.. det var en af de bedste kys hun længe havde fået. der var noget helt sensetivt over det hele.. hun havde aldrig forestillet sig at hun skulle ende i denne situration, at hun skulle ende med en flot ung mand i en sygehusseng... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: How did I end here? -Butterfly Ons 01 Jun 2011, 17:59 | |
| Det hele var en del af hans tankespil. Han gjorde det akkurat ubæreligt at rende rundt og have det på den måde, men gjorde det så det alligevel var langt bedre i virkeligheden end i tankerne. Også selvom det sjældent var det, var det en god evne at kunne præsentere med. Mathias hjalp hende med at få den knappet op og smidt ned på gulvet. Efter den korte pause uden intense kys, gav han hende et hurtigt et, inden han begyndte at rive hendes kjole af fra bunden og op over hovedet. Det føltes skønt den måde hun stimulerede ham på, ved at gnide sig imod hans lem. Det gjorde ham tændt og tankerne om alt de kunne gøre susede rundt i hovedet på ham. Det var ikke hver dag at man endte med en sygeplejerske på en hospitals seng. Han havde spillet sine kort godt. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: How did I end here? -Butterfly | |
| |
| | | | How did I end here? -Butterfly | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|