|
| Sol dag | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sol dag Man 14 Dec 2009, 04:58 | |
| ¤Dato :: Irl ¤Årstid :: Irl ¤Dag :: Irl ¤Vejr :: Sol ¤Sted :: Gå gaden ¤Tid :: 13:00 ¤Omgivelser :: masser af mennesker ¤Tøj :: http://darialois.files.wordpress.com/2008/05/jj.jpgYo sad på et tæppe på gå gaden, han sad med sin guitar og spillede på den mens han sang til. han holde en smøg i den ene hånd, og der kom et par stykker mennesker forbi og lag penge i hans hue. han smilte venligt til dem selv om han ikke var særlig glad for mennesker, han stoppede lidt for at holde en pause. nogle mennesker gav nogle suk fra sig og gik videre, og tog sin smøg ind i munden og tog et stort hiv fra den. mens han nød solen, han lag sin guitar til siden. og strøj sin hånd igennem sit hår, mens han lag sig lidt ned på tæppet. og tænkte over hvilken sang han nu skulle synge |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sol dag Man 14 Dec 2009, 05:04 | |
| Chace kom roligt gående ned af gaden, han var i et utrolig godt humør idag og han havde hænderne bag hovedet og gik med et svagt smil på læberne. Han mødte få gange folks blikke, men smilte bare til dem og gik vidre, han begyndte dog at tænke over hvad han skulle lave, da han så en guitarist sidde på et tæppe og åbenbart spille for penge. Chace smilte skævt og gik roligt derover, " hey, går det godt med at få samlet ind?" spurgte Chace med et skævt smil, da han var kommet over til ham og lagde hovedet lidt på skrå. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sol dag Man 14 Dec 2009, 05:10 | |
| Yo tog sin smøg ud af sin mund og smilte "sådan okay, men det er lige meget hvor mange penge der bliver" sagde han blidt og satte sig op, han tog et dyb indånding *menneske* tænkte han og gav et suk fra sig, han klappede på tæppet ved siden af sig "vil du sidde ned ?" spurgte han så blidt om han kunne
//jeg skal lige spise// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sol dag Man 14 Dec 2009, 05:17 | |
| Chace smilte svagt og tog derefter hænderne i lommen " Er det da kun en lille hobby du har?" spurgte han nysgerrigt og smilte igen Chace så en lille smule overrasket på ham, men rystede så smilende på hovedet, " nej nej, behøver jeg ikke, jeg ville skam ikke forstyrre dig i at spille" sagde han med et skævt smil og tog så sin ene hånd op af lommen og kørte den gennem håret, han lod dog kort sit blik komme på guitaren, men så derefter på ham igen.
//Okay :)// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sol dag Man 14 Dec 2009, 05:35 | |
| Han nikkede "ja det er en hobby" svarede han og blev ved med at klappe på sit tæppe "kom nu, jeg holder jo lige en pause" sagde han og smilte op til ham, inden han tog et hiv fra sin smøg |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sol dag Man 14 Dec 2009, 05:41 | |
| Chace nikkede og smilte svagt, han spillede selv guitar, men havde nu aldrig prøvet at spille på gaden før. Han så sig kort om inden han igen vendte blikket på ham igen og smilte så svagt, " okay, men jeg rejser mig ligeså snart du begynder at ville spille igen" sagde Chace og satte sig så ned ved siden af ham og smilte igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sol dag Man 14 Dec 2009, 05:46 | |
| "jamen så lader jeg jo bare være med at spille mere" hviskede han og smilte stort mens han rodet sig i håret, han rakte sin ene hånd hen imod ham "jeg hedder Yo,, Yo Trace Musso" fortalte han og bed sig i læben, da han ikke var sikker på om han kende hans musik, men håbede ikke på det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sol dag Man 14 Dec 2009, 05:53 | |
| Chace smilte skævt af hans hvisken og tænkte kort Han smilte dog igen og tog Yo´s hånd og gav den et blidt klem, " jeg hedder Chace Evans, hyggeligt at møde dig Yo" sagde Chace med et smil og tog lidt efter sin hånd til sig igen. Han kørte så kort sin ene hånd gennem håret og så kort på guitaren igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sol dag Man 14 Dec 2009, 06:00 | |
| "flot navn" sagde han og smilte han så over på sin guitar "spiller du ?" spurgte han blidt om og tog sin guitar og lag den i hans skød |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sol dag Man 14 Dec 2009, 06:04 | |
| Chace smilte skævt og nikkede som tak, " i lige måde, det er et specielt navn, for det har jeg ikke hørt før, men det er flot" sagde han og smilte skævt igen. Chace vendte kort blikket ned på guitaren igen og nikkede kort, " jep, jeg har spillet i lidt over 10 år nu" fortalte Chace og smilte igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sol dag Man 14 Dec 2009, 06:11 | |
| Yo nikkede *heldigt* tænkte han og smilte stort "jamen jeg takker da" sagde han glad og nikkede mens han så fra hans ansigt og ned på sin guitar "hvor gammel er du da ? vil du spille for mig?" spurgte han om og vende sig mod ham mens han smilte så godt han kunne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sol dag Man 14 Dec 2009, 06:15 | |
| Chace nikkede og smilte skævt, " det var da så lidt" sagde han og smilte igen Han gav sig til at tænke kort og smilte så skævt igen, " jeg er 19, og.. jeg plejer nu ikke at spille for folk, fordi jeg er lidt nervøs for at spille forkert" indrømmede Chace og smilte svagt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sol dag Man 14 Dec 2009, 06:28 | |
| "urh så er jeg jo kun et år ældre end" lo han lidt *sådan set* tænkte han og smilte lidt han tog sin smøg ud af munden og så sig omkring "du skal nok klare det" sagde han og klappede ham på benet |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sol dag Man 14 Dec 2009, 06:36 | |
| Chace grinte svagt og nikkede, " er du da 20? wauw det havde jeg nok ikke gættet" sagde han og smilte skævt igen. Han så kort ned på sit ben, der hvor Yo klappede ham og bed sig tænkende i læben, " og hvis jeg ikke gør?" spurgte Chace nysgerrigt, men smilte alligevel svagt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sol dag Man 14 Dec 2009, 06:38 | |
| Yo lo lidt af ham og strøj sin hånd igennem sit hår "hvor gammel ville du da tro jeg var ?" spurgte han om og smilte lidt til ham "så kysser jeg dig" drillede han og tog sin smøg ind i sin mund, mens han så op og ned af ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sol dag Man 14 Dec 2009, 06:43 | |
| Chace trak lidt på den ene skulder, men gav sig dog alligevel til at tænkte lidt "Hmm... 18 ca" svarede Chace ærligt og smilte derefter skævt til ham Chace gav sig dog til at rødme kort af det han sagde, men det forsvandt hurtigt igen og han så drillende på Yo, " det skulle du jo ikke have sagt, for så spiller jeg jo bare forkert med vilje" drillede Chace og gav sig til at grine lidt af det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sol dag Man 14 Dec 2009, 06:49 | |
| "18 lækkert, så ser jeg yngre ud" lo han og så på ham med et overrasket blik og bed sig lidt i læben, han rykkede sig lidt tætter på ham. og tog sin smøg ud af munden og kastede den væk "det må du da gerne hvis du vil. jeg har ikke nået imod at kysse dig" hviskede han og så ned på sin guitar og ventede på at han ville begynde at spille |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sol dag Man 14 Dec 2009, 06:58 | |
| Chace grinte svagt og trak lidt på den ene skulder, " for mig ser du da stadig ung ud, jeg tænker nu ikke så meget på alder" sagde han og smilte igen. Nu var det Chace tur til at se lidt overrsket på Yo og lod mærke til at han rykkede sig lidt tættere på ham, men Chace sad bare stille og holdte sit blik på ham, " måske vil publikumet gerne være fri for at se to drenge kysse hinanden" sagde Chace og smilte skævt, men havde nu heller ikke noget imod at kysse drenge. Chace tog derefter en dyb indånding og tog guitaren op og holdte den som man skulle, han så kort på Yo inden han roligt begyndte at spille på den. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sol dag Man 14 Dec 2009, 07:01 | |
| Yo lo lidt og bed sig i læben "min alder betyder heller ikke så meget for mig" fortalte han og så ned på sin guitar mens han smilte "jeg er da ligeglad med dem, jeg har intet imod et kys mens nogen ser på" sagde han og så op på ham med et drømmende blik |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sol dag Man 14 Dec 2009, 07:06 | |
| Chace nikkede bare med et smil og spillede videre Fordi han ikke svarede var fordi han koncenterede sig meget om hvad det var han spillede og var på strengene han ramte. Han vendte dog kort blikket på Yo, imen det var kun fordi der var en kort pause i hans spillen, men han begyndte så igen. Indtil videre havde Chace ikke spillet forkert, han smilte svagt imens og trak vejret tungt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sol dag Man 14 Dec 2009, 07:11 | |
| "slip forkert" hviskede Yo og så bare ned på sin guitar, han viste ikke hvad han skulle gøre. ville bare gerne havde han spillede forkert "du vil gerne" hviskede han og bed sig i læben, selv om han viste at det var mere ham der ville det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sol dag Man 14 Dec 2009, 07:18 | |
| Chace tænkte lidt over Yo´s hvisken, og kunne slet ikke koncentrere sig nu Fordi nu havde han fået billeder i hovedet om hvordan kysset med Yo ville være, Chace var meget kort fraværende og det endte så med at han fik ramt en forkert streng, så det ikke lød sammenhængene mere og det lød helt forkert, Chace kom tilbage til virkeligheden og stoppede på med at spille, " ups" var bare det eneste Chace kunne sige og han smilte svagt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sol dag Man 14 Dec 2009, 07:23 | |
| Yo så overrasket og glad for det, han rykkede sig helt hen til ham. mens folk så på dem, han tog stille sin guitar og lag den til siden "skønt at du har gjorte det" hviskede han og lag sin ene hånd på hans kind, han så lidt på ham. inden han kyssede ham på munden, de få folk der stod og så på dem. gjorte ikke Yo nået, han tænkte kun på Chace |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sol dag Man 14 Dec 2009, 07:30 | |
| Chace rødmede svagt over at han lagde sin hånd på hans kind og bed sig diskret i læben. Men da Yo kyssede ham på munden, gav Chace sig ligesom bare efter, han kyssede Yo igen og trak vejret roligt ud og ind gennem næsen. Han var selvf stadig lidt rød i hovedet over de mennesker som stod og så på dem, men lige nu var han ret ligeglad og koncenterede sig bare om Yo. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sol dag Man 14 Dec 2009, 07:35 | |
| Yo blev ved et stykke tid, og tvang til sidst sine læber til at slippe hans. han gispede lidt efter vejret og smilte til ham "du er rød i ansigtet ?" sagde han og bed sig i læben, han lod sin hånd glide ned i hans skød. mens han bare så på ham med lykkelige øjne, selv om han ikke var den største fan af mennesker. så kunne han godt lide Chace |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Sol dag | |
| |
| | | | Sol dag | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|